Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • H

    B

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, pane Ledvina,

    moc rád bych věděl, proč jsme od Vás dostali tak špatné hodnocení. Neevidujeme žádnou Vaši stížnost během nákupu zboží, ani po něm. Objednal jste Vaše zboží 8.11. ve 21:00 a druhý den ráno jsme Vám ho ihned odeslali na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. Za produktem, který jsme Vám poslali si stojím, prodáváme ho takřka denně už 5 let. Pokud jste ho nechtěl, mohl jste ho zdarma vrátit. Kde jsme podle Vás pochybili? Rád bych naši chybu napravil, nebo se z ní aspoň poučil.

    Děkuji za odpověď, Tomáš Kubíček - majitel Barman s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Sklenice přišla špinavá.

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Tento Vámi popisovaný problém v e-mailové korespondenci neevidujeme :-( Rozhodně bychom Vám poslali obratem zdarma novou sklenici v lesku :-) Můžete nám prosím napsat a popřípadě poslat i fotografii, abychom mohli probrat s naším týmem, kde se stala chyba. Email: [email protected] Popravdě to vůbec nechápu.

    Přeji pěkný den a ještě jednou se Vám osobně omlouvám. Tomáš Kubíček, Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslala jsem dotaz na uvedeny mail 4.9.- nikdo nereagoval. Zboží do současné doby tj 15.9. nemam a už je ani nechci . Měl to byt darek

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Odešel nám bohužel dlouholetý zaměstnanec, kterého nebylo lehké nahradit, a tak jsme opravdu prvních 14 dní v Září nezvládali. Přeji pěkný den a ještě jednou se omlouvám, o to víc že to měl být pro někoho dárek. Tomáš Kubíček, Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Použitý a poškodený tovar

    Reakce obchodu BARMAN.CZ

    Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Odešel nám bohužel dlouholetý zaměstnanec, kterého nebylo lehké nahradit, a tak jsme opravdu prvních 14 dní v Srpnu a Září nezvládali tak, jako obvykle. Chyběla nám zejména kvalitní kontrola nad produkty. Přeji Vám pěkný den a ještě jednou se omlouvám za vzniklou situaci. Aspoň že penízeza zboží, které nebylo podle Vašich představ jsme Vám rychle vrátili. Tomáš Kubíček, Barman.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aspon rychlo odpisali
    • Nejde platit na dobierku iba bankovym prevodom.

    Nejde platit na dobierku iba bankovym prevodom. Pri potvrdeni objednavky pri platbe na dobierku vyskoci chyba. Aj po upozorneni na tuto chybu s tym nic nespravili a iba ma odkazali na to nech si to idem kupit do obchodu osobne. Bohuzial taku moznost nemam, takze mi nezostava nic ine, iba zdielat svoju negativnu skusenost.