Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod si klidně účtuje peníze za dobírku i na výdejny, kde to není možné a musíte zaplatit dopředu. Obchod si klidně shrábne prachy za nedodanou službu.

    Reakce obchodu Barekol

    Zákaznice paní Hana Vašíčková si objednávku vybrala na dobírku s doručením do AlzaBoxu v OC Atrium Praha. Tento AlzaBox (odkaz: https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu/-/psc/13007) má jasně uvedeno ve svých podmínkách, že je zde možná: PLATBA POUZE PŘEDEM KARTOU ONLINE, což si paní Vašíčková při objednávce asi nepřečetla. Arogantně a tvrdošíjně po nás telefonicky poté požadovala platbu kartou přímo na terminálu AlzaBoxu, který tam však fyzicky není a je to jasně zmíněno v podmínkách při výběru tohoto AlzaBoxu. Poštovné od nás paní Vašíčková dostala v akci zdarma, pouze si připlatila 10 Kč za platbu dobírkou a služba jí dle ní nebyla poskytnutá. Platbu na dobírku však vždy zprostředkovává a účtuje samotný přepravce a je lhostejno, zda dobírku vybere v hotovosti, platbou kartou nebo online a za tuto službu nám vždy naúčtuje poplatek. Valná část boxů vyžaduje platbu online předem, jelikož nemá integrovaný platební terminál, je třeba tedy vybírat při objednávce dle instrukcí jednotlivých boxů. V SMS zprávě byla předem zákaznice AlzaBoxem správně informována, že platbu je třeba uskutečnit online. Peníze za dobírku samozřejmě platíme AlzaBoxu potažmo Balíkovně a nám ze zmíněných 10Kč nezůstává vůbec nic. Rád bych poznamenal, že kvůli zmíněným 10 Kč si tato zákaznice balíček vůbec nevyzvedla, balíček se nám vrátil zpět, takže jsme zaplatili za paní Vašíčkovou opakovaně poštovné.
    Jsme vděční za to, že valná většina našich zákazníků jsou slušní a rozumní lidé :) Roman Tomec, BAREKOL.cz

  • Dobrý den, po kladných recenzích jsem si objednala několik krémů s kaviárem, hydrat.krém, ale zjistila jsem, že tuto kosmetiku nemůžu používat. Krémy jsou zvláštně cítit, pleť je taková lepkavá, dala jsem tomu šanci, ale opravdu ji nemůžu používat.

    Reakce obchodu Barekol

    Dobrý den,
    Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí, bohužel neexistuje kosmetika, která by vyhovovala úplně všem. Co se týká parfemace našich výrobků, tak je to vždy individuální záležitost každé zákaznice. Snažíme se používat jen minimální množství parfémů, aby přípravky byly co nejméně dráždivé a vyhovovaly i velmi citlivé pleti. Přípravky mohou vonět i po použitých přírodních olejích a bylinných výtažcích.
    Pokud Vám zůstává pleť po použití lepkavá, může to být vyšším množstvím používaného krému, který pleť již není schopná vstřebat nebo je vhodnější použít lehčí krémy s méně oleji. Každá pleť je individuální a je třeba nalézt vždy vhodný přípravek, který Vaši pleť nepřemašťuje a dobře se vstřebává.
    Neotevřené přípravky samozřejmě můžete kdykoliv vrátit.