Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nejsem spokojená se zbožím

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, pokud potřebujete jakkoli poradit, tak se prosím obraťte na naši hotline ([email protected]). Terka se Vám bude moc ráda věnovat, ať už se jedná o doručení zboží nebo o používání plenek. Za Bamboolik Zuzana Lálová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé vyřízení
    • Nekvalitní

    Máme dvoje svrchní kalhotky a dvoje AIO, používáme je tři měsíce a oboje svrchní nám promokají na zádech a kolem nožiček. AIO nám oboje promokly snad všude, takže jsem celkem dost zklamaná. Přece jen nebyly zadarmo.

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, obratem se Vám ozve naše látková poradkyně z hotline. Jsem si jista, že problém provlhání společně velmi rychle vyřešíte. Za Bamboolik Zuzana Lálová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vlastní výroba
    • Velmi kvalitní české plenky
    • Přehledně zpracované informace
    • Nedostatečná možnost filtrování produktů v e-shopu
    • Svrchní kalhotky by mohly byt mít hezčí vzory
    • Mohly by být nabízeny i jiné typy svrchních kalhotek a separačních plen

    Objednávku jsem bohužel musela zrušit, už jen z principu. Po odeslání objednávky jsem byla informována, že mi byla vystavena nová objednávka v eurech, protože jsem zvolila doručení na Slovensko, tudíž je obchod dle vlastních slov ze zákona nucen mi vystavit fakturu v eurech. Dle mých informací toto tvrzení není pravda a nebyla jsem ochotna zaplatit o 10% vyšší cenu kvůli nevýhodnému kurzu. Chtěla jsem fakturu hradit v českých korunách převodem, ale s paní z obchodu se vůbec nedalo domluvit. Myslím, že pokud má zákazník platit v jiné měně a následně vyšší sumu, měl by být o tom informován již při vytváření objednávky a ne až posléze. Navíc jsem nebyla spokojena s komunikací, nepozorovala jsem žádnou vstřícnost, ochotu vyhovět zákazníkovi. Již vlastním a celý rok úspěšně používám velkou standardní sadu od bamboolika, se kterou jsem velice spokojena, pleny každému doporučuji, ale tento přístup mě velmi zklamal.

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Je nám líto, že jste nebyla spokojená s průběhem objednávky. Zpětných vazeb od našich zákazníků si ceníme a aktivně je využíváme ke zlepšení našich služeb, proto si nově můžete nakoupit na novém webu pro naše slovenské zákazníky, www.bamboolik.sk, kde uvidíte ceny rovnou v Eurech a k podobným nejasnostem už nebude docházet.

    Na všech webech zároveň neustále pracujeme na vylepšení možností filtrování, zpřehledňování kategorií produktů a informativních článků. Doufáme, že při Vašem příštím nákupu tyto změny k lepšímu pocítíte :)

    Pěkné dny, Váš Bamboolik

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chyběly mi u objednávky vstupní informace, ohledně návodu k použití. Mnohem užitečnější a jednodušší by bylo, kdyby příbalový leták, který je uveden u daného zboží na stránkách bambooliku, byl také přidán k zakoupené objednávce. Určitě by to ušetřilo spoustu času co se kde a jak spíná, či na kolik stupňů lze dané věci vyprat. např. složení, včetně informací na kolik stupňů lze prát, vůbec u flísové separační plínky nebylo uvedeno a opět tyto informace bylo nutné dohledávat na stránkách bambooliku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dodaci lhuta

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že dodací lhůta nemohla být kratší, ale Vaše objednávka k nám byla doručena během naší celozávodní dovolené (na kterou jsme upozorňovali na webu, FB i v potvrzujícím e-mailu, který Vám dorazil ihned po odeslání objednávky). Odesílali jsme balíček ihned, jak to bylo možné. Přeji pěkný den za Bamboolik Zuzana Lálová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - šíleně dlouhá dodací doba
    • - potvzení objednávky až po mém dotazu emailem, do té doby jsem neměla vůbec podklady k platbě

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jsme v době po velkých slevových akcích na pleny neodesílali zálohové faktury obratem, ale až druhý den. Váš balíček odcházel po 7mi dnech včetně toho, že jste platila převodem. Příště se budeme snažit odesílat ještě rychleji. Za Bamboolika přeji pěkný den Zuzana Lálová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sleva pro pojištěnce VZP - Klub pevného zdraví
    • Dlouhé dodací lhůty, mizerná komunikace

    Reakce obchodu Bamboolik

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že dodací lhůta nebyla kratší. Vaše objednávka přišla těsně po našem návratu z veletrhu, což bývá většinou hektičtější období. Ale to nás samozřejmě neomlouvá a snažíme se takové situace již neopakovat. Doufám, že Vás potěšil přibalený dárek. Přeji pěkný den za Bamboolik Zuzana Lálová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevýhodou e-shop, který neumožňuje zapsat dostatek informací o cenách/popř. slevách na výrobky.
    • Nepružnost reakce obchodu. Čekám dlouho na zboží.

    Reakce obchodu Bamboolik

    Paní Jana má pravdu. Pracujeme na tom, aby náš e-shop do budoucna zákazníkům aktuální výši slevy jasně ukazoval.
    V rámci velké slevové akce v Týdnu opravdových plen, jsme se rozhodli umožnit výhodný nákup všem zákazníkům bez ohledu na omezení skladovou dostupností. Dodací lhůty se díky velkému zájmu bohužel prodloužily. I zde pracujeme intenzivně na nápravě a navýšení skladových zásob tak, abychom příští akci zvládli v běžných dodacích lhůtách. za Bamboolik Zuzana Lálová