Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém s doručením. Poté, co nebylo zboží dodáno ani 10. den, jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    zakázka byla připravena na výdejním místě 4 den od objednávky, ale bohužel, na partnerském výdejním místě zapomněli v PC odkliknout aby Vám přišla zpráva. Snažíme se aby k tomu nedocházelo, ale lidskou chybu nedokážeme zcela eliminovat.
    Omlouváme se za komplikace.
    Pěkný den, za tým BALSHOP Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno před 11dny a pořád nic a žádná komunikace

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, zakázku jste měl vyřízenou za 3 dny, bohužel na partnerském výdejním místě zapomněli odkliknout v PC Vaši zakázku a Vám tak nepřišly SMS a e-mailové výzvy.
    Omlouváme se za chybu.

    Pěkný den, za tým BALSHOP Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • 10 dní čekám na doručení plínek do vody

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    u Vámi zvoleného způsobu přepravy jasně říkáme, že může být 2-10 pracovních dní. V tuto chvíli bohužel nepříznivě ovlivňuje rychlost dopravy i uzavření některých partnerských výdejních míst kvůli dovoleným.
    Pěkný den, za tým BALSHOP Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • super lákavé ceny
    • velký výběr
    • manipulační poplatek za osobní vyzvednutí ?!

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, manipulační poplatek za osobní vyzvednutí jsme zavedli jako jedni z posledních na trhu. Je to cena za práci, kterou má mnoho zaměstnanců s tím, abyste si mohl zboží vybírat na perfektně zpracovaném webshopu, v jakoukoliv denní či noční dobu. Dále objednané zboží musí někdo připravit na centrálním skladu, na prodejnu ho odeslat, na prodejně někdo zkontrolovat. Vy už jen přijdete a rovnou u pokladny zaplatíte. Od běžného nákupu na prodejně, kdy vybíráte zboží z regálu a nesete si ho v košíku ke kase, se tento systém výrazně pro prodejce prodraží.
    Nově jsme zavedli, že pro členy klubu je manipulační poplatek snížen jen na 39 Kč za objednávky menší, než 500 Kč.
    O členství v klubu/klubovou kartu můžete zažádat na prodejně BALD, nebo elektronicky zde: https://www.balshop.cz/klub/
    Pěkný den, za tým BALSHOP Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantní a agresivní obsluha na výdejně v Č. Budějovicích

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    naprosto zásadně se musím zastat našich prodavaček na prodejně v Českých Budějovicích. Mají svědky na to, že ten, kdo byl agresivní, bezdůvodně křičel vulgarity na celou prodejnu jste byl Vy. Nadával jste prodavačkám sprostými slovy.
    Více není, jak se k situaci vyjádřit.
    Pěkný den,
    za tým Balshop Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popravdě, dost hrozné. Nákup výrazně nedoporučuji!
    Sháněla jsem nějaké věci, které nejsou příliš dostupné. Balshop je sice naoko nabízí, ale ve skutečnosti je tam nekoupíte. Nakonec vás stránka upozorní, že ke koupi jsou, ale pouze fyzicky na určitých místech. Tam se však nedovoláte, několik dnů to nikdo nebere. Zkusíte tedy rovnou na takové jedno místo jet, vždyť na stránce je info, že věc mají ve více než 5 kusech. No - nemají, ačkoli informace, že ano, setrvává na webu stále... Nikdo to neaktualizuje. Pop pár dnech si jedete na jinou pobočku, kde máte mít objednávku připravenou, vyzvednout zbytek nákupu. Paní zmatená, obskládána haldami věcí na neuspořádaných hromádkách. Najde vaši objednávku, která však není nějak zabalena a připravena k vydání, jak byste čekali. Po jednom kousku začne vyskládávat zboží na malý prostor na pultě, kde je zrovna místo, a máte si to odebírat. Na to pochopitelně nejste připraveni, čekali jste objednávku zabalenou. Tak tedy požádáte o nějakou tašku ke koupi. Ale paní nemá. Tak o krabici. Paní rovněž volnou prý nemá. Je jasné, že 20 věcí v ruce neodnesete. Paní vám doporučí zajít si vedle do supermarketu a přijet s košíkem. Jelikož však parkujete asi 300 m od obchodu, neumíte si to dál moc představit a máte chuť celou objednávku nechat tam a odejít... Nakonec si v supermarketu seženete krabici a koupíte tašku. Venku ještě mrknete na net - na prodejně má být fyzicky přítomno zboží, které jste sháněli! No, ale není - resp. paní ho tam má, ale je poškozeno, takže prodat vám ho nemůže. Než tu skutečnost ovšem zjistí, už je za vámi u pokladny na malinkém prostoru asi 8 lidí ve frontě, takže atmosféra houstne a už nechcete nic jiného než být pryč. Nikdy víc :-(

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    skladovost produktu na balshop.cz se aktualizuje automaticky, nikoliv ručně. Samozřejmě nemůže systém vědět, že položku, kterou vidí na pobočce skladem, má daná prodejna poškozenou, nebo ji někdo ukradl z regálu. Prodavačky tyto položky musí ručně odebrat - napsat na vedení, aby jim je odebralo ze stavu. Bohužel, v této době jsou - jak sama píšete - prodavačky zcela přetížené a zavalené objednávkami a zbožím, takže jim na tyto úkony nezbývá čas a možná ani síla.
    Co se týká zabalení zakázky Balshop - ta na naše prodejny nechodí a nepředáváme ji zabalenou v balíku - není to výdejna typu uloženka, zásilkovna apod. Je to prodejna - část věcí z objednávek jde z jejich stavu, část se musí dodat z centrálního skladu v Praze.
    Prodejna by rozhodně měla mít tašku na prodej, situaci prověříme a dodáme nové zásoby pro zákazníky, kteří nemají vlastní.
    Pěkný den,
    za tým Balshop Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nekomunikoval, zboží neměli skladem, ačkoliv to psali. Odpověděli až na můj dotaz cca po čtrnácti dnech.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, prodejny a prodavačky jsou poslední 2 měsíce totálně přetížené. Když jim zboží nedorazilo z centrálního skladu, měli Vám zavolat a domluvit se na případné náhradě nedostupného produktu.
    Když budete za příhodnějších okolností dělat u nás objednávku, přiložte číslo této nepovedené zakázky (ne to uvedené zde, ale z SMS a e-mailu), nastavíme slevu 10 % na celou objednávku.
    Pěkný den,
    za tým Balshop Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zkušenost byla zatím dobrá. Dnes jsem vyzvedl zásilku. Byla nachystána v krabici zběžně jsem zkontroloval, jelikož bylo více druhů zboží. Doma jsem zjistil, že chybí sprchový gel radox 795197. Jedna položka z 20 je sice dobré, ale. Příště musím objednat méně, moje chyba.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    určitě se na prodejně ozvěte, že Vám tato položka chyběla, přestože jste ji zaplatil. Měli by ji mít skladem "navíc". Určitě Vás nechtěl nikdo okrást, ale prodejce se spletl. V poslední době čelí výraznému ztížení pracovních podmínek a navýšení počtu zakázek.
    Pěkný den,
    za tým Balshop Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží zrušeno obchodem, zboží z akčního letáku nebylo skladem.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, přestože se snažíme, aby letákové zboží zbylo na všechny po celou dobu trvání akce, není v silách skladu všech cca 900 položek z letáku mít nonstop. Stačí jeden dodavatel, který nedodá slíbený kamion a zboží se vyprodá rychleji.
    Samozřejmě jsme Vás měli kontaktovat a nabídnout jinou variantu, za prodejnu se omlouvám.
    Když budete za příhodnějších okolností dělat u nás objednávku, přiložte číslo této nepovedené zakázky (ne to uvedené zde, ale z SMS a e-mailu) a já Vám novou zakázku jednorázově prolevním o 10 %.
    Pěkný den,
    za tým Balshop Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliž dlouhá doba na dodání zboží od objednání k jeho dodání na prodejnu

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    je nám velmi líto delší dodací lhůty, ve vašem případě to bylo 11 dní dlouhé čekání. Velmi nás to mrzí, není to naším běžným standardem.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    S přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příjde mi slušnost napsat,když nějaké zboží není k dispozici a ne až při osobním odběru.Kdybych to věděla dříve celou objednávku zruším.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Bohužel Vám nebyl dodán Sanytol, na tyto výrobky dorazilo během 24 hodin rekordní počet objednávek ve všech našich systémech. Ať už je to maloobchod náš e-shop a prodejny, tak velkoobchod a naši obchodní partneři. Systém nám začátkem dubna trochu stagnoval z důvodu enormního přetížení.

    Když budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Mrzí nás Vaše zkušenost
    s přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel už je to po několikáte kdy zboží nedorazilo. Vždy, jak jsem objednala bylo více kusů skladem, ale opakovaně mi většina výrobků nedošla. Mrzí mě neboť ceny jsou příznivé..

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Bohužel Vám nebyl dodán Sanytol, na tyto výrobky dorazilo během 24 hodin rekordní počet objednávek ve všech našich systémech. Ať už je to maloobchod náš e-shop a prodejny, tak velkoobchod a naši obchodní partneři. Systém nám začátkem dubna trochu stagnoval z důvodu enormního přetížení.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Mrzí nás Vaše negativní opakovaná zkušenost, věříme, že pokud nám dáte příležitost i na jiné výrobky, než Sanytol, budeme rádi.

    s přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno a nebylo skladem, objednávku obchod zrušil.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše zkušenost. Bohužel jsme byli přehlceni a snažili se operativně odbavovat všechny objednávky. V tomto období jich přišlo velmi mnoho. Ne vždy jsme dokázali včas reagovat a zboží na skladech mizelo pod rukami.

    Přijměte prosím naší omluvu.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Děkujeme za pochopení
    s přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lákadlo na nízké ceny a když objednáte, zboží není skladem a ruší vám objednávku. Jiný nejmenovaný obchod dodá zboží za akční cenu ihned po naskladnění...

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Bohužel Vám nebyl dodán toaletní papír, na tento toaletní papír dorazilo hodně objednávek v rekordních počtech ve všech našich systémech. Ať už je to maloobchod náš e-shop a prodejny, tak velkoobchod. Systém nám začátkem dubna trochu stagnoval z důvodu enormního přetížení.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost a věřím, že pokud nám dáte šanci v lepších časech, bude to pozitivnější.

    S přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nespokojenost s komunikaci na miste. Odlisna prodejni doba od internetovych stranek, neochota a neprijemna prodavacka.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé potíže. Je možné, že situace byla v poslední době vypjatá na všech stranách.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost a věřím, že pokud nám dáte šanci v lepších časech, bude to pozitivnější.

    S přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekomunikují

    Po týdnu nikdo nedal nic vědět. Tak jsem to začal řešit a zjistil jsem, ze zboží není a asi ani nebude.... Mohl někdo z e-shopu zavolat.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše zkušenost. Bohužel jsme byli přehlceni a snažili se operativně odbavovat všechny objednávky. V tomto období jich přišlo velmi mnoho. Ne vždy jsme dokázali včas reagovat.

    Přijměte prosím naší omluvu.

    Pokud budete za příhodnějších okolností u nás dělat objednávku, přepošlete nám potvrzení objednávky na [email protected] a přiložte číslo této pokažené objednávky a kolegové Vám ji zlevní o 10 %.

    Děkujeme za pochopení
    s přáním hezkého dne
    Tomáš Růžička

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Při objednání bylo zboží skladem, za 10 dní jsme zaslali dotaz, kdy tedy zboží dorazí a odpovědí bylo zrušení objednávky obchodem.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel, k této situaci může dojít, pokud je konkrétního zboží málo. Na centrálním skladu se sbíhají objednávky z několika kanálů, z nichž některé jsou offline a tak se změna v množství nemusí na Balshop.cz aktualizovat okamžitě.
    Jednoznačná naše chyba je, že jsme Vás včas neinformovali, ale věřte, že zaměstnanci našich prodejen za uplynulé týdny jedou na 300 % a za cenu vlastního ohrožení se snaží zvládnout tento nápor.

    Když budete za příhodnějších okolností dělat u nás objednávku, přiložte číslo této nepovedené zakázky (ne to uvedené zde, ale z SMS a e-mailu) a já Vám novou zakázku jednorázově prolevním o 10 %.
    Pěkný den, Michal Dřevo, BAL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručena jen část objednávky a přitom eshop nezaslal žádnou informaci o neuplnosti produktů a to ani ve výzvě k odběru na pobočce. Prodavač neměl ochotu se vyjádřit k tomu proč není objednávka kompletní, kdybych se nezeptal tak by dělal jako že nic.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel, k této situaci může dojít, pokud je konkrétního zboží málo. Na centrálním skladu se sbíhají objednávky z několika kanálů, z nichž některé jsou offline a tak se změna v množství nemusí na Balshop.cz aktualizovat okamžitě.
    Přestože se snažíme, aby k tomuto nedocházelo, náš skladový systém, ale ani pracovníci expedice a prodejny nejsou připravené na tak obrovský zájem o konkrétní typy produktů, se kterým se musí vypořádat v posledních týdnech.
    Za normálních okolností také mají na prodejně prostor nabídnout místo chybějícího zboží náhradu, ale to je v těchto dnech v podstatě nemožné.
    Když budete za příhodnějších okolností dělat u nás objednávku, přiložte číslo této nepovedené zakázky (ne to uvedené zde, ale z SMS a e-mailu) a já Vám novou zakázku jednorázově prolevním o 10 %.
    Pěkný den, Michal Dřevo, BAL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla mi nekompletní objednávka, ale ne z důvodu, že by zboží nebylo, ale že se spletli. Což se může stát, jsem jen lidé. Když jsem chtěla, aby mi zbytek zboží rezervovali na prodejně v sousedním městě, protože na e-shopu již bylo vyprodáno, což pro ně znamenalo zvednout pouze telefon a zavolat do jejich firemního obchodu a napravit tak svou chybu, tak mi bylo řečeno, že to nelze. V tomto obchodě zřejmě neplatí, náš zákazník, náš pán.

    Špatný přístup k zákazníkovi v případě reklamace. Zklamání z e-shopu.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    jak Vám bylo několikrát podrobně vysvětleno e-mailem, není možné přeposílání zboží mezi prodejnami, ani poslání zboží z prodejny na Vaši adresu. Zboží se posílá pouze z centrálního skladu a tam bylo vyprodané.
    Pěkný den, Michal Dřevo, BAL

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem více věcí, bohužel mi byla vydána pouze jedna položka. Uvítala bych informaci o tom, že ostatní věci nedostanu. Nebydlím blízko obchodu a kvůli jednomu malému mýdlu bych určitě neplýtvala svým časem a energií.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    informaci o pokrácení jste měla dostat před návštěvou prodejny, stejně tak Vám měla prodavačka nabídnout nějaké varianty, které měla skladem na prodejně v regálu.
    Děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se snažit naše služby pro příště zlepšit.
    Pěkný den,
    Michal Dřevo, BAL