Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedošlo zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel zboží stále nemám. Uvažuji o zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod ne doporučuji, žádné sms o připravovaní zásilky o předpokládané době doručení žádné info o zásilce nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • termín dodání, poloha a otevírací doba pobočky.

    Mělo být dodáno za 2-5 dnů výzva přišla 6. den. Poloha prodejny Otrokovice je absolutně nevhodná. V okruhu cca 40 m nebylo jediné místo na zaparkování a naložení těžkých plechovek s barvami. Prodejna nemá jediné rezervované místo na nakládku zboží. Otevírací doba je pro nezaměstnané.7,5 hodiny +1 hod polední pauza. Měly by tam být dvě prodavačky. Už sem nepůjdu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Hrozně dlouhé dodání, 14 dní a stále zásilku nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemám

    Doba Vánoc je hektická - po týdnu od objednání jsem dostala SMS, že je zboží připraveno k vyzvednutí ( čtvrtek 19.12.) a na vyzvednutí mám 5 pracovních dnů.....v pondělí 23.12. jsem se vydala do obchodu , na kterém byla cedule 23.12 - 6.1. zavřeno.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží přišlo jiné než jsem objednal
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá cena zboží, příznivá cena doručení
    • Doručeny jiné položky (příchutě ) než jsem měla objednane

    Měla jsem měla objednane maso pro psa ve třech různých variantách, přišlo mi vše v jedné variantě

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • doručeno jiné zboží než jsem si objednal (Wc Bref)
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávku jsem uskutečnil 15.10., ale zboží bylo předáno dopravci až 21.10.
    Rychlostí v odbavení tento obchod rozhodně neoplývá - alespoň v mém případě.
    Dopravce WE|DO bych rychlý a bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balení 2,5 + 0,5 l bylo v době objednání skladem na prodejně, při vyzvednutí mě ale bylo sděleno že toto balení už není, a musel jsem si zakoupit balení 2,5 l za cenu toho 2,5 + 0,5 l, prý to má stejný kód, což bylo sice asi jen 50 kč ale i tak, proč jsem si nemohl tedy koupit 2,5l za normální cenu a musel jsem připlácet a dostal jsem menší balení ? za mě docela zklamání.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, k tomuto určitě nemělo dojít. Měl jste dostat objednané přeplňované balení.
    Prosím, do případné příští objednávky napište do poznámky v košíku „Domlouvena sleva 100 Kč - dodán jiný typ barvy v objednávce + číslo této Vaší objednávky“
    Omlouvám se za komplikace, přeji pěkný den.
    Za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cheap
    • The personal was very rude

    I picked up several orders today and all of them I paid in advance. When I picked up my order from BalShop I asked if everything was paid and the stuff of a gas station (pick up station) said yes it’s probably ok, or we can call you if something went wrong. I arrived home and some guy was calling me and as I picked up we was screaming at me that it was not paid and behaved very rude. He didn’t even let me speak even tho I wanted to send the money right away… I called to the gas station, got the account number and send the money without delay. The person from gas station was very nice about it but the employe of BalShop shouldn’t ever treat customers like this… I made a big order but I don’t think I will order there anything ever again! Don’t recommend

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Good morning,
    We apologize for the possibly inappropriate behavior of our employee.
    Unfortunately, from the presentation of the employees of the delivery point, it seemed that you were sure of the previous payment and that you demanded the goods very strongly, which is why they issued them to you.
    So it looked like you wanted to get rich and just steal the goods.
    Please accept our apologies once again for our behavior, have a nice day.
    For the bal.cz team, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V zásilce chyběla jedna položka. Přestože jsem reklamoval ihned na kontakt uvedený na stránkách prodejce, odpovědi jsem se nedočkal žádné. Po týdnu jsem to zkusil znova, zase nic.
    NEKUPUJTE od nich nic, jsou to trapní zloději a je jim jedno, že porušují zákon.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, bohužel, ani jednu Vaší reakci v systému (v e-mailech) nevidím, jinak bychom samozřejmě řešili obratem. Chyba při balení se stát může.
    Zřejmě jste odpovídal na transakční „noreplay“ e-mail. Na ten se psát nedá.
    Pro řešení jakýchkoliv reklamací a dalšího je nejlépe používat [email protected], případně 271 084 418, ale věřím, že i kolegové z jiných adres by reklamaci přeposlali k řešení na to správné oddělení.
    Za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Drahé přepravné, produkt není v prodeji v drogeriích které jsou dostupné v místě.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Strašně pomalé vykrývání objednávek, objednáte v sobotu, dorazí až ve čtvrtek. Nijak extra výhodné to přes jejich shop není. Dá se sehnat jinde minimálně za stejnou cenu, ale máte to rychleji

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Objednal jste zboží s osobním odběrem na kamenné prodejně, které tam nebylo skladem. Na danou prodejnu se jezdí jednou týdně a v košíku uvádíme i rychlost takového způsobu dopravy (2-7 pracovních dní).
    Pokud budete na objednávku spěchat, prosím zvolte příště PPL, WEDO apod.
    Děkuji za pochopení, pěkný den. Za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    pomalé řešení zakázky

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, ano, omlouváme se, u Vaší objednávky došlo k několikadennímu zdržení, zřejmě technickou chybou v systému, Vaše objednávka zapadla při změně služeb.
    V naprosté většině případů se nám daří odesílat výrazně rychleji.
    Za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    DLOUHÁ DOBA DORUČENÍ

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, připraveno k osobnímu odběru na prodejně bylo 6 den od objednání, bohužel zboží neměla skladem a z centrálního skladu se zaváží 1× týdně.
    Většinou se nám daří doručovat rychleji, jistota je také doručení PPL.
    Děkuji za pochopení, přeji pěkný den.
    Za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka laku, malé balení. Objednávku jsem provedl v úterý (informace v obchodě byla, že odesílají do 48h). V pátek pořád zádná informace o odeslání. Volal jsem na pobočku a pán na telefonu mě ujistil, že zboží ještě ten den budou odesílat. Zpoždění je prý z důvodu, že snižovali cenu za dopravu a nahrnulo se jim mnoho objednávek, které nestíhají odesílat. S takovou informací jsem doposud neměl problém, protože by balík dorazil v pondělí, kdy jsem odpoledne odjížděl na týdenní služební cestu a ještě bych ho stihl vyzvednout. Bohužel ani v pátek nedošlo k odeslání balíku, to proběhlo až v pondělí, takže balík byl doručován až v pondělí, kde mezitím došlo k zaplnění výdejního místa, které jsem volil při objednávce. Následně byl balík uložen do jíného výdejního místa v jiné obci.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, omlouvám se, ze zmíněných důvodů bylo krátkodobě opravdu možné, že balík odejde s takto velkým zpožděním. Jako omluvu nabízím slevu 15 % na celou další objednávku. Do poznámky v košíku napište „Domluvena sleva 15 % - pozdní dodání + číslo této Vaší objednávky“.
    Za tým www.bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi sice bylo doručeno,ale objednala jsem si banánovou žlutou 1l sice mi dorazila láhev 1l na lahvi je napsáno banánová na víčku jsou odstíny tý banánové,ale obsah vůbec neodpovídá protože v té lahvi byla oranžová barva což spouta lidí nechápalo když jsem jim to ukazovala

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, banánový odstín získá barva až na zdi, po uschnutí a po naředění vhodným množstvím bílé malby - zakoupila jste tónovací barvu.
    V tekuté formě a nezředěná je samozřejmě výrazně tmavší.
    Děkuji za pochopení, za tým www.bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, objednal jste v pátek, dostal jste SMS a e-mail o vzniku objednávky. Ve středu rano jste dostal další SMS a e-mail, že si zakázku můžete vyzvednout. Jakou další komunikaci byste si představoval?
    Pokud jste SMS nebo e-mail nedostal, pak jste zřejmě uvedl špatné kontaktní údaje.
    Pěkný den, za tým bal.cz, Michal Dřevo