Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostal jsem jine zboži.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, zboží jste si osobně přebíral na kamenné prodejně, dalo se řešit na místě, ale žádnou námitku jsme neobdrželi. Někdy se bohužel stane, že výrobce bez upozornění změní obal, to byl pravděpodobně případ i tohoto produktu (jediného v objednávce), kdy na webu byla fotka starší verze, Vy jste obdržel novou, za to se omlouváme. Udržet správné fotky a texty u 14.000 produktů není úůplně snadné.
    Za komplikace se omlouvám, přeji pěkný den, za tým bal.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Manipulační poplatek 39,-Kč za nákup nad 700,-Kč, co to má znamenat??!!!!!!!!! To mám nakupovat po jednom kuse??!!!!

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    pro členy klubu zákazníků je osobní odběr na kamenných prodejnách BALD nad 700 zdarma. Pro nečleny až nad 3.000 Kč. Vše je přehledně vidět už v košíku. Pro menší objednávky a zboží, které má prodejna skladem, je samozřejmě lepší jít rovnou na prodejnu nakoupit, nemusíte dělat online objendávku.
    Za tým bal.cz, pěkný den, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nákup přes internet - nepřehledné zobrazení v košíku, přidáním další položky nutno rozklikávat košík. Další a nepochopitelná věc změnou položky za jinou (stejný druh, jiné balení a cena) se mění cena jakési dopravy ( která mne jako zákazníka nezajímá a u jiných prodejců jsem jí nezaznemenal) z 39 na 89 Kč. K tomu přičítám celkem ne dobrou komunikaci. Proto doporučuji hledat stejné zboží jinde.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, přidáním další položky nemusíte rozklikávat košík. Manipulační poplatek (cena za osobní odběr) se liší podle ceny položek v košíku, takže je logické, že se s výměnou položky za levnější změní i cena tohoto poplatku. Jednoduše - s vyšší cenou zboží je manipulační poplatek nižší až nulový.
    Pokud byste nám mohl napsat, co poavžujete za „celkem ne moc dobrou komunikaci“, hodně by nám to pomohlo.
    Děkuji a přeju pěkný den, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace.
    • V inzerované lhůtě 2-5 dnů zboží nedorazilo (objednáno a zaplaceno 23.7. dnes je 30.7. a nic nedošlo)

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, zvolil jste platbu převodem, kterou jste provedl až další den po objednávce a zřejmě další den trvalo připsání do naší banky. Další pracovní den, jsme zboží odeslali, ale o víkendu se zboží nedoručuje.
    V naprosté většině případů i tento způsob platby s následným doručením je rychlejší, omlouváme se za prodlení.
    Děkuji a přeju pěkný den, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Barva tam byla nejlevnější
    • Dlouhá čekací doba
    • Musela jsem si dokonce psát email kdy mi objednávku vůbec doručí
    • Na barvě je napsáno že vystačí na 39 metrů čtverečních i když to není pravda máme místnost 14,5 metrů čtverečních minus okno a dveře a barva nám vystačila na jednu zeď s jedním nátěrem plus jsme dávali penetraci a když jsem jim napsala email jak je to možné tak obchod se z toho jen vymlouval a že těžko říct proč barva nevystačila a sice se nabídli, že mi dají nějakou "slevu" na další objednávku pokud barvu ještě potřebuji jenže já potřebuji mít vymalována co nejdříve jelikož mě čeká návštěva a nemohu čekat další týden než mi přijde další barva abych tu návštěvu měla vůbec kam ubytovat tak jsem si ji musela dokoupit v obi kde ji měli hned a když jsem jim toto napsala tak už ani neodepsali
    • Zkrátka na etiketě lžou

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, zvolila jste dodání na partnerské výdejní místo, což je nejpomalejší způsob, u kterého již v košíku uvádíme 2-7 pracovních dní. Zboží bylo připraveno k odběru 6. pracovní den.
    Co se týká spotřeby barvy - pokud máte, jak uvádíte, místnost 14,5 m², pak stěny mají například 2 m × 7,25 m, to celé × 2 (plus plocha stropu - 14,5 m²).
    Pokud budeme uvažovat výšku stropu 3 m, pak máte celkovou plochu pro barvu (jednu vrstvu), pak delší stěny budou mít 43,5 m² , kratší 12 m², strop 14,5 m², celkem 70 m² .
    Zjednodušeně - údaj na barvě udává plochu natírané plochy, ne plochu podlahy místnosti.
    Na popisu výrobku uvádíme maximální vydatnost 12 m² / 1 kg, takže na plochu 70 m² (na jednu vrstvu - ale doporučují se 2) budete potřebovat minimálně 7 kg barvy.
    Děkuji a přeju pěkný den, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byla mi pouze doručena polovina objednávky.zvozi budu vracet

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    za pochybení se omlouváme, nový skladník nevěděl, že komplet výrobku je lahev s tekutinou a zároveň 1 kg prášku.
    Již jsme vytvořili návod pro skladníky, aby tuto položku zasílali správně.
    Děkuji a přeju pěkný den, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Doteď jsem měla zkušenost docela dobrou, ale při poslední objednávce bohužel problém. Objednáno 9.7., 9 ks laku na vlasy. Přišlo potvrzení objednávky, 13.7. přišla výzva k vyzvednutí objednávky, ale při vyzvednutí 17.7. info, že laky jsou jen 2..... Nechápu, proč mi to nikdo nedal vědět před vyzvednutím. Takže tentokrát docela zklamání, protože zboží bylo dle eshopu v dostatečném množství skladem v době objednání.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, na skladě byly poslední kusy bohužel poškozené/neprodejné. Samozřejmě jste se to měla dovědět dříve, než při vyzvedávání. Jako omluvu jsme Vám vynulovali manipulační poplatek a doufáme, že příště bude vše v pořádku, tak jako dříve.
    Děkuji a přeju pěkný den, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá dodací lhuta

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    když jste zakázku zakládal, zvolil jste dopravu, u které uvádíme doručení 3-10 pracovních dní (partnerská výdejní místa BR/RD závislá na závozech z centrálního skladu - bez položek skladem).
    Vy budete mít zakázku připravenou k vyzvednutí 14.4., čili pátý pracovní den od vzniku zakázky. Zpravidla se nám daří doručovat i na tato místa daleko rychleji, než udávaných 3-10 dní, ale v tomto konkrétním případě zasáhly i velikonoční svátky.
    Pokud na objednávku spěcháte, doporučuji zvolit přepravu PPL či WE|DO, budete ji mít (za vyšší cenu) rychleji.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.
    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží znehodnoceno pro reklamaci doložit spoustu dokladů ztráta času a peněz

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, jediné, co jsme požadovali, bylo pár fotografií poškozeného obsahu. Ani jsme ho po Vás nechtěli dodat fyzicky.
    Obratem bychom poslali nové balení poškozených produktů. Bohužel, zcela bez jakéhokoliv důkazu nemůžeme reklamaci dále řešit.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Celkem nepříjemně mě překvapilo, že jsem si přes eshop objednal zboží, které bylo na prodejně, na které jsem si zboží vyzvedával, na skladě a i přesto mi eshop naúčtoval platbu za dopravu.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    manipulační poplatek je za souhrn činností X zaměstnanců, kteří připravují Vaši internetovou objednávku.
    Provoz webu, na prodejně musí někdo zboží připravit, musíme to zboží na prodejnu zase dovézt.
    Vy si můžete přes web objednat kdykoliv, třeba v neděli o půlnoci, na prodejně pak jen řeknete číslo a za 3 minuty odcházíte.

    Samozřejmě můžete jít rovnou na prodejnu a zboží si standardně koupit, ale nebudete ho mít připravené.
    Také na prodejnách nemají stejný výběr jako na eshopu.
    Pro malé objednávky a běžné zboží je rozhodně jednodušší jít rovnou nakoupit na prodejnu.

    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • došlo jiné zboží, než bylo fakturováno
    • řešení je v nedohlednu, obchod dělá mrtvého brouka

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, jak jsem Vám již vysvětlil v e-mailu, vzhledem ke zdravotní indispozici nebyla plně předána agenda zástupu.
    za to jsme se Vám následující pracovní den omluvili.
    Nedostal jste sice tedy slíbený e-mail, ale druhý den po odpoledním nahlášení z Vaší strany, že jsme popletli dodání zboží, jsme Vám odeslali to správné (a původní jsme Vám zdarma ponechali).
    Vaši reklamaci jsme tedy vyřešili za cca 16 h od nahlášení a doufám, že tedy k Vaší plné spokojenosti.
    Za tým Balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží e-shop neměl. Obchod zrušil objednávku.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    objednaný výrobek byl skutečně v extrémní slevě a neodhadli jsme víkendový zájem pro online objednávky.
    Samozřejmě nechceme, aby se nám toto stávalo, ale u 13 tisíc produktů, každotýdenních akcích, se to výjimečně stát může.
    Jako omluvu nabízím 10 % slevu na celou další objednávku. Do poznámky v košíku napište „Domluvena sleva 10 % - nedodání objednávky + číslo této objednávky z SMS/e-mailu“.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • proč mám platit za dopravu na vlastní prodejnu

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, manipulační poplatek je za souhrn činností X zaměstnanců, kteří připravují Vaši internetovou objednávku.
    Provoz webu, na prodejně musí někdo zboží připravit, musíme to zboží na prodejnu zase dovézt.
    Vy si můžete přes web objednat kdykoliv, třeba v neděli o půlnoci, na prodejně pak jen řeknete číslo a za 3 minuty odcházíte.

    Samozřejmě můžete jít rovnou na prodejnu a zboží si standardně koupit, ale nebudete ho mít připravené.
    Také na prodejnách nemají stejný výběr jako na eshopu.
    Pro malé objednávky a běžné zboží je rozhodně jednodušší jít rovnou nakoupit na prodejnu.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ceny
    • možnost vyzvednutí na prodejně
    • přišel email, že zboží je připravené k vyzvednutí, ale část objednávky chyběla, nikdo mi to nedal vědět

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, výjimečně se stane, že máme u některého zboží na skladě chybu v kusovosti, to se stalo i u Vaší zakázky.
    Řešíme to tak, že na prodejně nabídneme nějakou náhradu. Také jsme Vám odečetli jako omluvu manipulační poplatek.
    Bohužel, u 13.000 položek se určitá chybovost vyloučit nedá.
    Omlouváme se ještě jednou za komplikace a přeji pěkný den.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 7 dnech od objednání zboží zatím nedorazilo, ani SMS o datu dodání na nejbližší prodejnu

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, zboží jste měla připravené 5 pracovní den od objednání, což je v limitu, který máme u objednávek na prodejny nastavený a je zobrazený v košíku při dokončování objednávky (2-7 dní). V naprosté většině případů se podaří doručit dříve, ale některé prodejny jsou zásobovány jen 1× týdně a pokud se trefíte s objednávkou právě do toho dne, musí se čekat na další závoz.
    Prosím, pokud potřebujete rychlejší dodání, volte PPL, kde je 1-3 pracovní dny doba dodání.
    Děkujeme za pochopení, za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tři pracovní dny nestačí na dodání. A komunikace 0.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den,
    v košíku jste zvolil dopravu na partnerské výdejní místo BR-RD, u kterého je zdůrazněno, že dodání je 3-10 pracovních dní. Jsou to partnerské prodejny, kam se nejezdí tak často. Tuto informaci máte v košíku přehledně a několikrát napsanou.
    Vaše zboží bylo připraveno k vyzvednutí 6 pracovní den.
    Komunikace proběhla standardní - tj o přijetí zakázky a o jejím dodání na prodejnu - obojí SMS a e-mail. Jakou byste si představoval další komunikaci?
    Pokud potřebujete dodání do 3 dnů, prosím, zvolte příště PPL, samozřejmě takové dodání je dražší a ne vše lze přes PPL poslat.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Výdej na prodejně v Bělé pod Bezdězem byl šílený. Už nikdy více

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí zkušenost s vyzvednutím zboží na naší prodejně.
    Velmi by nám pomohlo upřesnění Vašeho pohledu na výdej, co bylo špatně.
    Ideálně na e-mail [email protected].
    Na příští zakázku Vám nabízím slevu 100 % na dopravu PPL na adresu, napište do poznámky v košíku
    „Domluvena sleva 100 % na dopravu - komplikace výdeje 'číslo problémové zakázky z SMS' "
    Děkujeme za pomoc a omlouváme se za komplikace.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jiná možnost než vyzvednout zboží na prodejně není. Takže já konkrétně jsem jel z Hořovic do Zbiroha /cca11 km/ a ještě jsem zaplatil 89.-Kč manipulační poplatek!!!!! Jste dražší než Mountfield. Platba možná jen hotově či kartou na prodejně, platba kartou online není možná. Neodpovídá to dnešní době.

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, vybral jste jeden z mála výrobků, které opravdu nejdou poslat PPL, pro svoji váhu, objem, nebo proto, že to je chemikálie, která se (takto jednotlivě) přepravovat nesmí kvůli legislativě.
    Dále - zvolil jste osobní odběr na partnerském výdejním místě, v tu chvíli uzavíráte smlouvu s nimi a proto nejde v tomhle případě platit platební kartou online. Všechny ostatní druhy dopravy mají i možnost platit kartou online.
    PPL s dopravou k Vám domu by stálo minimálně 169 Kč - to jen pro představu.
    Firmy, které nemají zpoplatněn osobní odběr, mají částku, kterou to firmy stojí (zaměstnanci, kteří zakázku připravují, přepravují, atd) započítané do ceny výrobků.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    • Barva neodpovídá tomu co je uvedeno ,je prostě hnědá a ne červeno hnědá ,jak bylo uvedeno

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, barva se v tomto odstínu prodává desítky let. Opravdu je červenohnědá. Samozřejmě můžete mít jiné nároky na poměr červené a hnědé, proto jsme Vám také na Vaši žádost okamžitě vyřešili vrácení peněz za nespotřebovanou barvu.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Účtují manipulační poplatek při nákupu nad pět set korun 39kč ??? Nikdy více tam nenakoupím Opět zlodějské praktiky

    Reakce obchodu Balshop.cz

    Dobrý den, manipulační poplatek je za souhrn činností X zaměstnanců, kteří připravují Vaši internetovou objednávku.
    Provoz webu, na prodejně musí někdo zboží připravit, musíme to zboží na prodejnu zase dovézt.
    Vy si můžete přes web objednat kdykoliv, třeba v neděli o půlnoci, na prodejně pak jen řeknete číslo a za 3 minuty odcházíte.

    Samozřejmě můžete jít rovnou na prodejnu a zboží si standardně koupit, ale nebudete ho mít připravené.
    Také na prodejnách nemají stejný výběr jako na eshopu.
    Pro malé objednávky a běžné zboží je rozhodně jednodušší jít rovnou nakoupit na prodejnu.

    Dále - členové Klubu zákazníků (https://www.balshop.cz/klub/) mají osobní odběr na 500 Kč zdarma.
    Za tým balshop.cz, Michal Dřevo.