Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přišla mi deka jiné barvy než jsem objednala.

    Reakce obchodu Balkanova

    Zákaznice zboží objednala 12. prosince, objednávka jí byla doručena 14. 12. Je možné, že došlo k záměně barevného provedení deky, ale zákaznice nás bohužel nekontaktovala, abychom záležitost vyřešili k její spokojenosti a zřejmě chybně zaslanou deku vyměnili. Přitom čas na to, aby se výměna stihla ještě do Vánoc, ještě byl. Záležitost jsme však neměli možnost řešit, protože jsme se o ní dozvěděli až z její dnes (23. 12.) uveřejněné recenze zde. Záměna mne samozřejmě mrzí a zákaznici jsem se následně za ni telefonicky omluvil, ale bohužel jsme jen lidé a občas při odbavování objednávek uděláme chybu, zejména pak v exponovaných obdobích roku, k nimž prosinec bezesporu patří. Georgi Bečev, Balkanova

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Psali že mají skladem, ale neměli. Nedodali prý protože distributor nepřivezl.

    Předchozí objednávky ale byla v pořádku.

    Reakce obchodu Balkanova

    Na vysvětlenou: u vína, které zákazník zmiňuje, jsme měli na našem e-shopu uveden chybný počet kusů skladem. Reálně jsme tedy nemohli víno odeslat, avšak měli jsme víno naskladnit v násl. dni. Bohužel nám však v zásilce nedošlo. Následně jsem telefonicky informoval zákazníka, že jsme víno oproti očekávání nenaskladnili a omluvil se mu. Jako řešení jsem mu nabídl, že mu náhradou zašleme víno stejné odrůdy ve vyšší cenové kategorii, avšak bez zvýšení ceny objednávky, jako satisfakci. Zákazník však trval pouze na vínu, které jsme nemohli dodat a naskladníme až po novém závozu z Bulharska po novém roce, a tak jsme se domluvili, že objednávku stornujeme. Georgi Bečev, Balkanova

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.