• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až když jsem se po týdnu zeptal jak to vypadá s mojí objednávkou, bylo mi oznámeno že zboží asi nemají. Teď téměř po měsíci nemám ani zboží, ani peníze. A komunikace nula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • strašná zkušenost, v žádném případě nedoporučuji

    Po odeslání objednávky a okamžitém zaplacení žádná odezva, po týdnu jsem urgovala, telefon nedostupný, na mail po několika dnech odpověď, že zboží již není, uběhl další týden a peníze dosud zpět nepřišly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo vyprodáno, přesto je stále v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vzhled stránek
    • Komunikace na bodu 0
    • Doběrečné za 89,- ?

    Takřka vše u objednávky bylo špatně. Od komunikace, pokud se tomu tak dá říkat, až po očekávání.V dnešní době naprosto nepřípustné, aby se člověk nemohl dovolat po dva dny a čekat na reakci po emailu ještě dýl? Ne, děkuji. Jednou zkušenost stačila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Strašně dlouhá doba na vraceni peněz
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem dva kusy, prišlo potvrzení objednávky s tím, že k vyzvednutí bude následující den. Po pár dne přišel email se zrušením objednávky bez vysvětlení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NESPOLEHLIVÍ

  • Hrozné chování zaměstnanců.

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Pěkný den,bohužel s Vámi musím nesouhlasit . Záznam o ničem takovém nesvědčí . Chtěla jste nakupovat v kamenném obchodě mikinu Volcom, kterou jste si vyhlédla za akční cenu na eshopu . Obchod přitom slouží jako samostatná maloobchodní prodejna a výdejna zboží eshopu, není jeho součástí, tak jako například Zásilkovna . Prodavačka Vás o tom profesionálně informovala . Zároveň Vám nabídla možnost na prodejně udělat eshop objednávku, kterou jste mohla mít připravenou do 30 minut. Tuto objednávku jste udělala, mikina byla pro Vás připravena ale nevyzvedla jste jí. Přesto nás mrzí Vaše nespokojenost. Za team BalestraOutlet se Vám omlouvám . Z.Indra

    • nekomunikuje!!!

    Bunda a kalhoty na snowboard objednány a zaplaceny 28.12.2017.
    4.1.2018 prověřuji stav , uvedeno, že objednávka není zaplacena a posílám potvrzení o platbě. Obratem mi "poděkují" za nákup a stav objednávky se změní na vyřízeno! "Vyřízená" jsem já, protože do dneška 10.1.2018 přes veškerou mou snahu se nic neděje...asi čekají na sníh.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunice katastrofální, nezvedají telefon, a když zvednou, vymlouvají se, že pošta jim nepřijala balíčky, jenom slibují, že dnes odešlou a zatím nic nepřišlo, dnes 11dnů od objednání s platbou předem a balíček nikde.Určitě bych obchod NEDOPORUČOVALA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kdyz zbozi neprodaji nekomu jinemu, da se tam nakoupit za dobrou cenu
    • E-shop!

    Zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • Otvírací doba do 19:00, ale už před skončením mají zavřeno. Můžete klepat, přes zavřené dveře vám odkřičí,že si za dvě minuty stejně nevyberete. Já si nechtěl vybírat, jen vyzvednout objednávku. To je nezajímalo. Sídlí v prdeli, cesta tam a zpátky 80 minut.

    Už tam nikdy nic nekoupím a dokonale je tím vytrestám :-):-):-)

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Pěkný den, pokud přijdete v 18,58 a chováte se jako hulvát, kopete do dveří a pokřikujete na prodavačky, nemůžete se divit , že jsou vystrašené a již Vás nepustí do provozovny. Z.I.

    • slabá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netušim
    • Objednal jsem čepku FOX Camo, platba předem!!! Čepka skladem, prý. Nemám čepku ani prachy, kde je chyba? obj.9416

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Dobrý den,
    moc se omlouváme že nám to trvalo tak dlouho. Touto dobou už by jste ale měl mít Vaše peníze zpět.
    S pozdravem,
    BalestraOutlet Team

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Cena
    • Přehledný eshop.
    • Nesedí dostupnosti u některých produktů, ale nic zásadního.

    Obchod jsem vybral na základě ceny. Trochu nesedí stavy dostupnosti s reálem, ale vyšli mi ochotně vstříc a zboží mi dorazilo bleskurychle. Mohu tedy doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop nabízí zboží "skladem", které ve skutečnosti skladem není. Dvakrát jsem si objednala různý typ plavek, který byl označen jako "skladem", ale dvakrát mi obchod poté zrušil objednávku s odůvodněním, že zboží skladem není.
    Do tohoto e-shopu se rozhodně nakupovat nevrátím.

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Dobrý den,

    omlouváme se za Vaši špatnou zkušenost s námi. Bohužel letní oblečení je zimě u nás pouze "Na dotaz". Avšak díky Vám jsme odhalili chybu na našem eshopě, kdy Na dotaz se nezobrazovalo u plavek,právě tuto chybu opravujeme, tak aby se Vaše špatná zkušenost už neopakovala.
    S přáním šťastného nového roku, BalestraOutlet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevraci postovne, nekomunikuje, neodpovida na dotazy

    Po vraceni zbozi do 14 dnu obchod nevraci postovne, ani pres upozorneni, vubec nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží došlo na fakturační adresu místo na adresu, kam mělo být doručeno, navíc bez komunikace přes SMS. Takže na místě nikdo nebyl a bylo třeba si pro větší balík dojít na poštu, vystát frontu a táhnout ho domu.

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za naši chybu. Naše zaměstnankyně přehlédla doručovací adresu. Příště už se tak nestane.
    K posílání balíčků používáme služby české pošty. Česká pošta zasílá SMS o doručení na číslo, které uvedete při objednávce.
    Doufáme, však, že využijete nabídku našeho obchodu i v budoucnosti.
    S přáním hezkého dne, BalestraOutlet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný systém objednání

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Dobrý den,

    rádi bychom věděli co se Vám nelíbilo a v čem bychom se mohli zlepšit. Zkontaktujte mě na [email protected] pokud máte čas mi vysvětlit co jsme udělali špatně, ať se nám to už příště nestane.
    Děkuji za Váš čas a mrzí nás, že jste nebyla s našimi službami spokojena. S přáním hezkého dnem,

    BalestraOutlet Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné - spolupráce je otřesná
    • vedení

    1 nákup: objednala jsem balík,zaplatila převodem - balík mi ale došel na dobírku a chtěli ať převezmu, že rozdíl vrátí do 30 dní
    2. nákup: již raději na dobírku a v balíku bylo jiné zboží a úplně cizí věci
    3. objednám mikinu a dojde, že ji již delší dobu neprodávají - neaktualizují tedy web

    - sice mají dobré ceny, ale sužby otřesné, s tímto shopem jsem skončila

    Reakce obchodu Balestraoutlet

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost s námi. Pokud je tu stále problém, který s námi řešíte, prosím zkontaktujte mě na [email protected] abych Vám jej mohl pomoci Vám vyřešit.
    S pozdravem,

    BalestraOutlet Team