Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Při objednávání zboží jsem objednal zboží na dobírku,neb tato možnost byla eshopem nabízena ,později mi bylo mailem sděleno,že zboží pod určitou částku na dobírku nezasílají,což mi přijde neseriozní.Nemají nabízet zboží na dobírku nebo rovnou napsat k objednávce že zboží na dobírku zasílají od určité sumy.To samé zboží jsem nakonec sehnal bez problému na dobírku jinde a během dvou dní bylo zboží u mě.zde již nic neobjednám.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    musíme se ohradit, na našich www.babyrenka.cz je několik upozornění, že dobírky v hodnotě zboží do 300,- Kč nezasíláme. Pokud je pán nespokojený, tak my také, k tomuto kroku jsme museli přistoupit, protože většina objednávek učiněných do této částky není zákazníky vyzvednutá a vynaložené náklady nám nikdo neuhradí. Bohužel zákon na nás prodejce moc nemyslí .¨

    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Musela jsem řešit svou objednávku která byla zaplacena obchod ji stornoval a pak složité dohledávali platbu už nikdy více

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Omlouváme se, ale došlo k technické chybě, platba se nám nezobrazila jako uhrazená a proto jsme jí po další výzvě a zaslání dat pro převod, kdy opět nebylo uhrazeno stornovali. Jakmile jsme se se zákazníkem domluvili, že došlo k tomuto nedorozumění ještě ten den odeslali.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace byla výborná, bohužel zboží mi nebylo doručeno na základě nedodání od výrobce.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Bohužel některé výrobky nejsou poslední dobou u výrobců, zejména z dovozu dostupné.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží: matrace do koše pro miminko. Hodnotím velice neprofesionální chování paní Pichlové. Nejdříve slíbena výměna zboží a poté mi bylo sděleno, že když jsem zboží vrátila ( výplň matrace byla o něco větší a tudíž to způsobovalo nerovnost matrace, kde má ležet miminko) a jsem nespokojená, že mi nic vyměňovat nebudou. Původní dohoda s paní Pichlovou zněla, že zboží bude vyměněno. Sama po telefonu přiznala, že je tato nerovnost matrace možná. Doručenou matraci jsem se snažila vyrovnat, ale i přesto kdybych v budoucnu vyprala povlak, měla jsem obavy, že se potah srazí a pak už se bude ještě obtížněji povlékat větší velikost výplně. Během původního telefonu mi bylo sděleno, že mají novou paní na šití, a ta pravděpodobně ušila potah o něco menší. Byla dohodnuta výměna zboží. Měla jsem z toho dobrý pocit a brala jsem to jako správnou věc. K mému překvapení jsem obdržela email, že se výměna konat nebude a že mi vrátí peníze. Tedy chtěla jsem se od paní Pichlové dozvědět důvod tohoto náhlého rozhodnutí a zavolala jsem jí. Zeptala jsem se jí na důvod, proč mi chtějí vracet peníze, když jsme se dohodly na výměně a byla bych ráda, kdyby k výměně došlo. Nevím co se jí přesně stalo, ale byla úplně jiná než při původním hovoru. Nenechala mě vůbec domluvit, stále jenom mluvila, byla velice nepříjemná a v hlavě měla jen to, jak jsem nespokojená. Hovor nikam nesměřoval, tedy jsme ho ukončily. Poslala jsem jí číslo účtu s tím, že mě mrzí její chování vůči klientům. Nato jsem dostala odpověď: ´Myslím , že Vás nemá co mrzet. Jste nespokojená s naším výrobkem, peníze jsem obratem vrátila, poštovné zpět zaplatila a pokud máte nějaké nereálné představy, které si nenecháte vysvětlit, bohužel nemám sílu ani čas prodlužovat zbytečné telefonní hovory a přesvědčovat těhotné maminky, že nemají pravdu. ´ Tento styl odpovědi si myslím, že není na místě. Vždy se může stát, že je někdo nespokojený. Paní Pichlové bych doporučila mít někoho jiného na komunikaci s klienty. Dle mého její přehnané reakce zejména po televonu směrem ke klientům škodí dobrému jménu podniku. Nepřišlo mi v pořádku její chování vůči mě a sama vím, že je pro obchod důležitá spokojenost zákazníka. Je možné, že jsem jedinou zákaznicí, která má tuto zkušenost. Zákazník vždy ocení slušné a férové jednání.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Samozřejmě nemohu vyhovět každému zákazníkovi, a obzvláště né někomu, kdo mě nejdříve informuje do telefonu o tom, jak je výrobek špatný a pak zašle zpět standartně prodávaný výrobek, který nemá žádné vady. Ano nemám trpělivost vysvětlovat někomu, kdo nechce slyšet jak to je. Matrací do koše jsme za 20 let našily nepočítaně a zatím jsme žádnému miminu při používání této matrace záda nezkazili, jak mě paní přesvědčovala. Věřím tomu, že kdyby to tak bylo, tak jí jistě již někdo reklamoval. Co se týká služby zákazníkovi, tak jsme zaslali štítek na zpětný balíček a ihned po obdržení čísla účtu odeslali celou částku zpět. Nechápu proč si někdo, kdo si vymýšlí myslí, že lidé pracující v obchodě nemají žádné práva a ihned pokud zákazníkovi nevyhovíte v jeho požadavku Vás nabádají ke slušnému chování. Naše recenze o tom, že jsme k zákazníkům vstřícní, si můžete vyhledat, ale vyjímka potvrzuje pravidlo, tak jak je to v tomto případě.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevím co si o e-shopu myslet, příšel mi nějaký hromadný e-mail o tom, ze veci nejsou skladem, nic o tom kdy bude doručeno ani nic jiného. Žádná dalsi zprava. Ani nevím jestli objednavka stále platí nebo ne.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Pokud si objednáte zboží na Silvestra, které není skladem a ani dovozce nemá do dnešního dne zatím potvrzeno od výrobce, kdy bude nevím co mám psát.. je potřeba pokud chcete zboží ihned, objednat ho tam, kde ho mají skladem a to jsme my nebyli.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží při objednavce bylo označeno jako:skladem. Po třech dnech přišel email, že neni skladem a musí se objednat. Od te doby žádná zpráva.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    dvoustupátko Minnie jsme doprodali 20.7.2020, takže 26.8. 2020 nebylo skladem a ani to nebylo uvedeno. Dodání máme uvedeno do měsíce. V době prázdnin probíhají dovolené jak u výrobců, tak ve velkoobchodech a my na tuto skutečnost upozorňujeme, že se dodání může prodloužit. Pokud jste spěchal mohl jste vybrat jiný dezén, stále ještě máme skladem 17 ks s jiným motivem. Vaše objednávka došla 26.8.2020 po pracovní době, zprávu o tom, že zboží není skladem jsme odeslali ihned druhý den ráno jak emeilem, tak SMS. Vaše recenze není relevantní.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedorazil výrobek dle popisu - etiketa uváděla něco jiného, než bylo doručeno. Komunikace s e-shopem velmi neuspokojivá. Očekávala jsem něco jiného, vracet však nebudu kvůli vysokému poštovnému, prodělala bych. Obchod nic nenabídl - jako omluvu či náhradu. Nespokojenost.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    musím se ohradit Vámi zakoupený Combi box od firmy Bebe Jou jsme měli na našem eshopu popsaný přesně. Také jsem Vám vysvětlila, že vybavení se rozumí dodávaná balonková odsávačka a né jako původně vzorky vatových tyčinek a vatiček. To bylo v popisu uvedeno, neslibovali jsme nic jiného. Nabídla jsem Vám možnost výrobek vrátit, ale nemohu předpokládat, že poštovné malé krabičky 10x15x12 cm je pro Vás likvidující. Nevím co jste od nás očekávala a za co jsem se měla omluvit, snad za to, že jste si nepřečetla co kupujete? Chápu, že porod a problémy po něm můžou ovlivnit Váš úsudek, ale my opravdu nejsme zodpovědní za to co si vyberete. Vaší objednávku, kterou jsme obdrželi o víkendu jsme zaslali okamžitě v pondělí a došla v pořádku.
    Pichlová

  • Přebalovací podložky smrdí zatuchlinou, ani nevím, jestli je někdy použiji

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den
    bohužel neuvádíte zda se jedná o 5 ks jednorázových podložek Monperi nebo 6 ks podložek Sentina. Musím se však ohradit podložky prodáváme již několik let a rozhodně nemohou být cítit jak uvádíte zatuchlinou. Jedná se o zdravotnický materiál, a tak bychom si nedovolili zasílat nebo skladovat poškozené zboží. Rozhodně se divím, proč jste nás neoslovila a problém řešíte negativní recenzí. Tady Vám nikdo zboží nevymění ani peníze nevrátí, ale možná Vám to tak vyhovuje.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po 10 dnech od objednání nebylo odesláno z důvodu že není skladem.Bylo jsem nucena zrušit objednávku a zboží koupit jinde
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jedna hračka mi přišla rozbalená a odřená. Když jsme ji vrátili, paní mi volala, že jsme to udělali my atd. , jednání hrozné.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Musím reagovat, nikdy jsem paní neřekla, že to způsobili sami, jen jsem konstatovala, že situace, kterou popsala na dokladu pro vrácení zboží, není možná. Pouze jsem se ptala, zda balíček nepřišel poškozený, že není možné abychom zaslali zboží v tom to stavu. Hračky jsou připevněny rychloupínací svorkou na papírový displey a jsou zavěšena na nástěném programu. Pokud by byla páska přestřižená na dvou místech, jak pani uvádí, tak by nemohla držet na zdi. Rozhodně oprávněné reklamace nebo výměny vyřizujeme obratem a nikoho neobviňujeme. Peníze za hračku jsme odeslali v den obdržení vrácené hračky.
    Pichlová

  • Klame zákazníka dodací lhůtou, uvádí 3 dny pak napíše týden a nakonec po 10 dnech udělá storno.
    Používejte srovnávače firem, určitě Vám pomůžou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbili ozvat se a dodat zboží za 14 dní, s tím, že v současné době nemají....dodnes nedorazilo...10.10.2018 objednáno, dne 6.11.2018 stornováno bez udání konkrétního důvodu.

  • Po odeslání objednávky přišel automaticky generovaný e-mail, ale další komunikace již neproběhla, nikdo z firmy nereagoval na mé zprávy.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka přišla po pracovní době 3.7.2017 18:31 hodin a byla zrušena 3.7.2017 v 19.04 hodin. Dále jsme zaslali potvrzení o zrušení objednávky SMS 04.07.2017 06:07 hodin, navíc uvádíte, že to byl první nákup, ale podle systému jste již u nás bez problému nakoupila o měsíc dříve, ale je možné, že nějaký anonym Váš email zneužil nebo jste si spletla obchod.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostala jsem zprávu, že něco není skladem, ale žádný termín kdy by to mohlo být skladem.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Omlouvám se, možná jsem měla napsat email, ale komunikace telefonem je v některých případech, alespoň pro počátek výhodnější. Chápu, že zejména po porodu není čas telefon vzít, my však pokud vidíme, že je nějaký problém nemáme možnost rychle komunikovat jiným způsobem, navíc pokud by zboží bylo odesláno, jak se s Vámi domluví dopravce ? Ráda bych poprosila naše zákaznice, aby při objednávání zboží, pokud spěchají klikly na detail produktu, kde je uvedena dostupnost, zamezí to pak zbytečným stresům. My se budeme snažit psát i emaily a doufat, že si je zákazník přečte, poslední dobou se stává, že emaily padají do spamu a tam je většina zákazníků nečeká.

    Co se týká dostupnosti zboží, tak většina produktů se dnes dováží, a někdy se stává, že výrobce objednané zboží z kapacitních důvodů nedodá, pak se obvyklá doba dodání může protáhnout a proto se snažíme telefonovat a domluvit se se zákazníkem k jeho spokojenosti.

    Babyrenka Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží neměli skladem, napsali, že dodací lhůta bude 10 dní a pak už se vůbec neozvali!
    Určitě obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    bohužel pokud neberete telefon a email se nám vrací nemůžeme nic dělat ani se dohodnout.
    Pichlová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dosud nedorazilo, ani jsem neobdržela žádnou informaci, kdy si ho budu moci vyzvednout. Na stránkách bylo u zboží uvedeno skladem.

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Omlouvám se, asi by se to nemělo stávat, ale bohužel došlo k chybě v přenosu objednávek a do této chvíle jsem o ní nevěděla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dostupnost
    • neochota

    polské výrobky neodpovídají skutečnosti

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Dobrý den,
    znova se Vám omlouvám, za to, že jsem spletla velikost a vy jste musela na odběrné místo jít dvakrát. Pokud Vám podprsenka nevyhovuje, můžete ji samozřejmě vrátit. Polské podprsenky Canpol prodáváme více jak 10 let a je samozřejmé, že i díky ceně nemohou být porovnávany s podprsenkami jiných výrobců, kde je cena i čtyřikrát vyžší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží uvádí skladem, potvrdí objednávku, člověk s tím počítá a pak přijde storno objednávky bez vysvětlení...

    Reakce obchodu Babyrenka.cz

    Ráda bych se vyjádřila k této nepravdivé recenzi.
    Kolébka nebyla skladem, bylo napsáno na dotaz a v poznámce o expedici byl vložen text, že již nelze objednat.
    Snažili jsme se to paní vysvětlit, ale marně.
    Komunikace s paní Novotnou:
    email č. 1:
    Datum: 24. 2. 2016 4:37:32
    Předmět: kolébka Regina
    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale Vámi objednaná kolébka již nelze objednat,
    proto jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Hezký den
    Pichlová
    odpověď: Dne 24.2.2016 v 17:15 napsal(a):
    Dobrý den,
    jak nelze objednat. Zadala jsem normální objednávku. Zboží chci, měly jste ho normálně dostupné...
    Email č.2:
    Datum: 24. 2. 2016 18:10:08
    Předmět: Re: kolébka Regina
    Dobrý den,
    bohužel jste se asi přehlédla poslední kus jsme doprodali a skladem již nebyla a dodavatel je již nemá,
    takže proto jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Kolébky Regina, které jsou nadále možné objednat vidíte na stránkách.Děkuji za pochopení
    Pichlová
    odpověď:
    ty nechci, nelíbí se i potah...
    těžko jsem se přehlédla když mi systém dovolil udělat objednávku