Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velké zklamání s e-shopem Babyrenka. Nekvalitní zboží, u něhož nebyla uznána reklamace. Šlo o terénní kolečka k dětskému kočárku v hodnotě 2.989,- Kč a v zamítnuté reklamaci společnost Babyrenka s.r.o. uvedla, že k mechanickému poškození koleček došlo v důsledku nesprávného používání (?!?). Patrně se nesměla nasadit na kočárek a jezdit s ním, neboť jinak kolečka užita nebyla. Doporučuji se nakupování v tomto obchodu vyhnout, zejména jde-li o hodnotnější věci.

    • Bohužel musím konstatovat, že informace, vložená do diskuse anonymním vkladatelem, je velmi tendenčně zkreslená.

      Reklamující zákaznice byla následující den po doručení reklamovaného zboží na autorizovaný servis výrobce jasně a srozumitelně informována, že k poškození výměnné pevné přední nápravy Country Cross nedošlo vlivem výrobní vady, na kterou by se záruční povinnost výrobce vztahovala. Příčinou ohnutí osy kola v horizontální rovině je v tomto případě náraz (pravděpodobně opakovaný) přední části kočárku do pevné překážky, nejspíš obrubníku chodníku, protože je technicky nemožné, aby k ohnutí 10 mm silné ocelové osy doleva ve vodorovné rovině došlo pouze vlastní vahou kočárku. Protože tento způsob používání není samozřejmě správným a výrobcem doporučovaným používáním kočárku, byla reklamující zákaznice upozorněna, že ani výrobce doplňku kočárku a ani jeho prodejce nemůže v tomto případě nést odpovědnost za poškození reklamovaného výrobku a že reklamace je v takovém případě neoprávněná. Současně byla reklamující zákaznici nabídnuta okamžitá oprava výrobku mimo záruku. Po dvou dnech od odeslání této informace však požaduje reklamující zákaznice bez jakéhokoli dalšího vyjádření vrácení neopravovaného výrobku zpět.

      Výše uvedený způsob vyřízení reklamace byl zároveň i projednán s místně příslušným zástupcem ČOI a i podle jeho právního názoru je plně v souladu s platnou právní úpravou. Reklamující zákaznice má přirozeně možnost s vyjádřením prodejce nesouhlasit, má možnost nesouhlasit i s nabídnutým způsobem opravy. Její řešení však neodpovídá tomu, že bychom jí prodali nekvalitní výrobek, ostatně používala ho bez výhrad téměř rok. Spíš to vypadá tak, že když jsme jí okamžitě nevrátili peníze, bude nejlepší náš obchod pomluvit.
      Miroslav Pichl
      E-shop Babyrenka