Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Luca07: Dobrý den, bohužel jste v objednávce neuvedla (a to ani v telefonickém rozhovoru s naší operátorkou), že požadujete, aby byl vrchní potah pratelný a pohanková část potahu, aby byla snímatelná. Pokud by se tak stalo, jistě bychom Vám nabídli jinou verzi matrace, která tyto požadavky splňuje.
    Přístup našich prodavaček, uznávám, nebyl možná v této souvislosti profesionální, nicméně jejich chování mohlo být silně ovlivněno přístupem Vaším.
    Vaše zkušenost může být tedy příslovečnou vyjímkou, potvrzující pravidlo, na kterém se drtivá většina našich zákazníků v hodnocení našich služeb shodla v recenzích.
    S pozdravem Jiří Benda, Baby Goods s.r.o.

  • Dobrý den,
    chtěla bych se podělit o zkušenost s obchodem Babygoods.cz. Zakoupila jsem dětskou matraci, která mi byla v pořádku doručena, bez problémů, nicméně po rozbalení jsem zjistila nevyhovující typ zboží - chtěla jsem matraci se snímatelným pratelným potahem, což matrace neměla (resp.snímatelná ano, pratelný nikoliv). Nejspíš jsem si špatně přečetla charakteristiku zboží při nákupu, uznávám.
    Hned druhý den po doručení jsem byla matraci vrátit - zabalenou v igelitu podobným způsobem jako mi byla doručena. Paní prodavačky byly jednak poměrně nepříjemné, dostala jsem vynadáno, že ji nevracím v původním obalu a nakonec s kyselým obličejem uznaly, že mi tedy peníze vrátí do 30dnů na účet. Snad peníze dorazí, zatím čekám.
    Každopádně si příště vyberu obchod se vstřícnějíším přístupem. A kvůli jednání prodavaček nákup zde nedoporučuji.

  • Po fatálních zkušenostech s obchodem Babygoods jsem na ně poslal Českou obchodní inspekci.
    Zde výsledek šetření:
    Vážený pane,
    na základě Vašeho podnětu byla pracovníky České obchodní inspekce, inspektorát Středočeský a Hl. město Praha, provedena kontrola internetového obchodu babygoods, provozovaného firmou Baby Goods, s.r.o., IČ: 28506952, se sídlem Makovského 1392/2b, Praha 6, zaměřená na dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    Kontrolou informací, uvedených na webových stránkách v obchodních podmínkách a reklamačním řádu, byly zjištěny skutečnosti, které lze kvalifikovat jako porušení závazných právních předpisů v kompetenci České obchodní inspekce a vůči prodávajícímu tak budou vedena další následná opatření.
    Mgr. Šárka Bálková

  • Pane Bendo,

    musím říct, že nad Vaším amatérismem a zároveň drzostí mi zůstává rozum stát.

    Jestli jste si zvykl škubat zákazníky, tak u mě Vám pšenka nepokvete.

    Teď jsem si ještě jednou pročítal Váš Reklamační řád (ve skutečnosti snůška nesmyslů).

    A nic o tom, že reklamující osoba musí ponechat paragon na prodejně společně s reklamovaným zbožím jsem nenašel.

    Vaše vyjádření k příspěvku z 3.11.2011.

    "Taktéž správně a v souladu s naším Reklamačním řádem byl po Vašem panu manželovi požadován nákupní doklad, který se přikládá k reklamovanému zboží při odeslání výrobci či do autorizovaného servisu, přičemž se číslo nákupního dokladu uvádí i na Reklamačním listu (jehož stejnopis zákazník obdrží) a při uzavření reklamačního řízení se zákazníkovi samozřejmě vrací. "

    Vy sám popíráte vlastní reklamační řád. :-)) V reklamačním řádu se píše pouze:

    "Nákup reklamovaného zboží prokazuje zákazník nejlépe nákupním dokladem. Bez předložení nákupního dokladu zahájí Společnost reklamační řízení jen pokud zákazník jiným věrohodným způsobem doloží resp. prokáže, že reklamované zboží zakoupil prostřednictvím portálu www.babygoods.cz."

  • Omlouvám se za zkomolení jména.
    Správně mělo být pan Benda.

  • Vážený Hejdo,

    reaguji na vyjádření obchodu Babygoods k příspěvku z 3.11.2011 v 21:27.

    Musím říct, že v ČR jsem zažil ledacos. Tudíž mě nepřekvapí, že zástupce internetového obchodu nezná legislativu vztahující se k reklamačnímu řízení.

    Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele §19:

    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

    Předpokládám, že se shodneme, že u třepících a párajících se nití v tkanicích k uvázání mantinelu na postýlku miminka se nejedná o složitý případ reklamace. A seriózní internetový obchod by ihned vrátil peníze.

    O tom jak se chovají dámy prodavačky na prodejně, a kolik lidí do Vašeho obchodu kvůli tomu přestalo chodit, se můžete dočíst na internetových diskusí.

    Hezký den.