Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEPLAŤE PŘEDEM, PENÍZE UŽ NIKDY NEUVIDÍTE

    Již jsou to dva měsíce, co mi dluží peníze. 16.12.2022 jsem objednávku uhradila převodem na účet dle pokynů v potvrzení objednávky. 16.12.2022 mi také přišlo od eshopu potvrzení o přijetí platby. Chtěla jsem toto zboží jako dárek k Vánocům, proto když nebylo zboží odesláno 20.12.2022, tak jsem psala do eshopu žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet. Od toho dne už nikdo nereagoval. 5.1.2023 jsem psala email
    znovu i volala na uvedené číslo, které bylo neustále obsazené. Eshop
    nereaguje absolutně na nic. Po napsání negativní recenze na Facebook je majitel eshopu arogantní a nemá žádnou snahu to vyřešit a vrátit peníze, jen kolem sebe kope. Nejsem jediná podvedená, je nás více a chystáme se na společné trestní oznámení.
    VYHNĚTE SE TOMUTO ESHOPU OBLOUKEM NEBO ALESPOŇ NEPLAŤTE NIC PŘEDEM.

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Celá záležitost byla prověřena. Zákaznice zveřejnila příspěvek na firemní Facebook, kde ji pan majitel obratem požádal o sdělení čísla objednávky, aby zjistil, o jaký problém se jedná. Paní Bečková se ozvala po dvou týdnech a odpověď majitele, že to jde okamžitě prověřit, se u zákaznice setkala s rozhořčením a urážkami. Pan majitel zjistil, že mu zaměstnankyně žádný mail s odstoupením od smlouvy nepřeposlala, tudíž to pro něj byla nová informace, situaci ale ihned řešil a zákaznici částku 523,- Kč převedl ještě týž den zpět na účet. Za pochybení zaměstnankyně (na základě opakovaných prohřešků nyní již bývalé) se samozřejmě velice omlouváme.
    Prodejem kojeneckého zboží se zabýváme od roku 2000, tedy letos 23 let, za tuto dobu neevidujeme ani jeden případ podvedeného zákazníka. Nařčení paní Bečkové je nepravdivé a velice nás poškozuje, proto podáváme podnět k prošetření jejího jednání na Policii ČR pro podezření na trestní čin pomluvy dle § 184 trestního zákoníku.
    (Podle § 184 trestního zákoníku je trestným činem pomluvy, když někdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu.)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • výborná komunikace
    • profesionalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    5.12.2022 jsem si objednala zboží. Do dnes zboží stále nedorazilo, omluva žádná a obchod nereaguje.

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Prověřeno, bohužel se jedná opět o pochybení nyní již bývalé zaměstnankyně. Zákaznici byl odeslán mail a dořešíme obratem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Kvalitní zabalení
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Uváděno zboží skladem, po šesti dnech zboží stale nedorazilo. Po telefonické urgenci přislíbeno odeslání následující den. Pokud slib dodrží, bude doručeno za 9 dni. U zboží skladem je to dost bída. Pokud by tuto dodací dobu uvedli, při vytvoření objednávky…. Učinil bych objednávku u konkurence.

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Dobrý den, přeposílám informace (jsou na našich str.) ... mrkněte na řádek SKLADEM . O tomto je každý návštěvník našich str informován, zda to čtete či ne ovlivnit nedokážeme...stav SKLADEM není totožný s IHNED K ODBĚRU,,,takové zboží se k expedici sváží na prodejnu a je třeba postupovat tak aby se to vůbec zaplatilo...proto je zde delší lhůta k následnému odeslání. (pokud budu převážet každý jeden kus tak je cena za dopravu a práci mnohonásobně vyšší než zisk = čeká se na více položek a tyto náklady se pak rozloží mezi ně = proto ta delší doba.)
    Jak je to s dostupností u produktů?
    IHNED K ODBĚRU expedujeme do 2 pracovních dnů
    SKLADEM expedice 3 až 7 pracovních dnů
    SKLADEM U DODAVATELE expedujeme ihned po dodání , doporučujeme se informovat přes mail
    NA DOTAZ dostupnost ověřte mailem
    NA OBJEDNÁVKU zboží není momentálně dostupné, prosím ověřte si termín dodání mailem
    VYPRODÁNO zboží bylo vyprodáno

  • Dobrý den, zatím hodnotit nic nemohu, protože mi zboží zatím nedorazilo a nemám žádnou informaci o objednávce! Doufám, že na základě tohoto dotazníku mi bude sděleno v čem je problém!
    Děkuji Alena Konopásková

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Dobrý den...problém , dá li se to tak nazvat je množství objednávek (díky za to) pa
    k nestíháme...soráč..šlo vám to 31,1,23 č.zásilky je 13945016230027
    Baláč

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přestože bylo dle stránek veškeré zboží skladem, tam po týdnu kdy jsme se informovali na stav objednávky zboží ještě nebylo skladem, tak jsme objednávku zrušili

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Celkem rychle jednani
    • Výrobek došel vporadku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží v dané kategorii
    • Dobrá cena
    • Ekologičtější a přitom vhodné balení (do krabice od jiného zboží)
    • U zavinovaček bych ocenila podrobnější instrukce k údržbě - což je však spíš výtka k výrobci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalitní pěkné zboží

    Kupovala jsem výbavičku pro miminko a až na dlouhou dobu doručení, vše pořádku. Zboží kvalitní a pěkné. Komunikace přes telefon.

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Děkujeme za kladné hodnocení.
    Baláč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno pouze skladové zboží již před týdnem, hned z eshopu zpráva, že peníze mají na účtu. Od té doby žádná zpráva, zboží nebylo ani expedováno. Telefon nikdo nezvedá už druhý den, na mail mi také nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • moje objednávka nebyla odeslána
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka uhrazena 13.1 dneska je 20.1 a ještě není odeslána. Na telefony přes den vůbec nereagují,nechápu jak tento eshop může ještě fungovat.Velke zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace že strany obchodu, objednávku jsem platila hned, ještě v ten den přišlo potvrzení o přijetí platby na účet. Od té chvíle nic, než sem po týdnu zavolala, objednávku zrušila a chtěla vrátit peníze zpět.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Zboží jsem zaplatila hned v den nákupu, bohužel ani po několikátém dotazování mi nikdo neodpověděl a zakoupeného zboží stale nemám.

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    24.01.2023 15:52:20 Update states of Balikobot packages Stav zásilky 13945016229948 byl změněn z "Doručováno" na "Doručeno na adresu"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Dlouhá doba dodání, 10 dni od objednávky a zádný e-mail o expedici, jen ze peníze ji přišly…

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    23.01.2023 19:45:40 Update states of Balikobot packages Stav zásilky 4347163819 byl změněn z "Připravena k vyzvednutí" na "Vyzvednutno na výd. místě"
    Zásilka vám byla doručena..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • zboží uváděnené skladem, není skladem

    Ani po týdnu od potvrzení objednávky, u zboží uváděného "skladem" nenám zboží ani info kdy/zda přijde. Emailový dotaz na stav objednávky bez reakce...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobré

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělé ceny
    • Kvalitní produkty
    • Velmi rychlé dodání
    • Široký výběr

    Kvalitní produkty za super ceny, vždy vše v naprostém pořádku

    Reakce obchodu BABY-LINE.CZ

    Děkujeme za recenzi.
    Baláč