Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Rychlé odeslání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání
- Skvělá komunikace
- Zboží v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Super cena
- Rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Krásné zboží, skvělá komunikace s obchodem, vstřícné a milé jednání, naprostá spokojenost!
-
Doporučuje obchod
Super e-shop, s takovym jsem se ještě nesetkala. Perfektni komunikace, rychlost, vstřícnost ....
-
Doporučuje obchod
- Příznivé ceny
-
Doporučuje obchod
- Cena
- Rychlost dodání
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Překvapila mě rychlost doručení objednaného zboží. Velká spokojenost, děkuji. Přeji hezký den. Kocourková
Rychlé vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
Velmi ochotná paní v prodejně ve Žďáru nad Sázavou.
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme za pěkné hodnocení.
-
Doporučuje obchod
rychlé jednání
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr zboží
- peníze za nedodané zboží byly po mé žádosti rychle navráceny
- velmi dlouhá doba dodání
- část objednávky nebyla vůbec doručena
- skladem neznamená, že bude zboží následující den odesláno, ale opravdu to trvá několik dní
Ačkoliv nakonec bylo vše vyřešeno k mojí spokojenosti, byl to ten nejnáročnější nákup přes e-shop, co jsem zatím měla a bohužel pro mě celkem negativní zkušenost. Po přečtení hodnocení jsem nevěřila, že nejsem jediná a díky této zkušenosti jsem se rozhodla, že před každým nákupem na e-shopu budu číst recenze na heurece, abych se vyhnula takovým e-shopům.
Zboží objednáno 17.5. a zaplaceno předem- dle webových stránek vše "skladem". Po odeslání objednávky mi přišel e-mail, že zboží budou expedovat do 7 pracovních dní. Na dnešní dobu poměrně dlouhá doba, obzvlášť když při objednávce bylo vše skladem, ale budiž. Balíček byl odeslán 30.5., ale e-shop mi ještě poslal omluvný e-mail, že dvě věci z mé objednávky nemají skladem a že je došlou hned po dodání... To se ale bohužel nestalo. Shodou náhod jsem si po měsíci vzpomněla, že jsem ještě nedostala vše z mé objednávky a poprosila o vrácení peněz za nedodané zboží. Peníze naštěstí byly obratem odeslány i s omluvou k 3.7.. Nemůžu tedy říct, že bych byla podvedena nebo okradena, ale spokojená opravdu nejsem. Kdyby takto fungovaly všechny e-shopy raději bych online vůbec nenakupovala. Online nakupuji několikrát týdně a opravdu není příjemné, když musíte v hlavě pořád myslet na jednu jedinou objednávku, kterou jste objednali před více než měsícem. Nevím, zda by zbylé zboží bylo nakonec doručeno (ačkoliv i z Číny by to už muselo po tak dlouhé době přijít), nebo se někde stala chyba a na mou objednávku úplně zapomněli, ale i tak to beru jako velké mínus. Kladně však hodnotím rychlé navrácení peněz bez řečí a za to děkuji!
Shrnuto: Pokud nespěcháte na zboží a objevili jste zde něco unikátního, co jinde neseženete, nebála bych se zde objednat, ale raději bych objednala na dobírku. Pokud na zboží spěcháte, což se u věcí pro miminka a děti celkem nabízí, objednejte raději jinde nebo alespoň neposílejte platbu předem. Třeba to pak bude rychlejší.Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme za recenzi, bohužel je to pořád dokola ...lidé nečtou obchodní podmínky, nerozmí nebo nechzějí rozumět výrazům IHNED K OBĚRU či SKLADEN, SKLADEM U DODAVATELE, NA OBJEDNÁVKU atd...pak se dožadují poslání zboží hned bohužel už nevíme jak některé lidi informovat a jak jim vysvětlit že význam slov IHNED K ODBĚRU není totožný z významem SKLADEM (v ČR) Není v našem zájmu zákazníkovi nedodat zboží to ale lze na 100% pouze u toho co je označeno IHNED K ODBĚRU u zboží které je označeno jinak do toho následně vstupeje několik faktorů a to může vést k opoždění odeslání (čeká se na limit aby se převoz k nám na expedici vůbec zaplatil) nebo k nedodání některé položky z objednávky (z důvodu prodeje lidem kteří si objednali dříve)
-
Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá cena
- Dlouhá lhůta dodání na zboží, které je údajně skladem
7 dní trvalo odeslání obyčejné duše ke kočárku, kterých bylo víc než 10 ks skladem. Do poznámky jsem psala, že prosím o rychlé odeslání, s dítětem je těžké být tak dlouho bez kočáru. Když jsem tam volala, nikdo telefon nezvedal. Již nikdy nenakoupím.
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Když si 100 lidí napíše rychle ...tak nelze všem rychle vyhovět. Vyřizuje objednávky tak jak chodí , nelze kvůli slovu rychle hned všeho nechat , opravdu jsou na světě i jiní lidé, také zákazníci se stejnými právy a požadavky. Pokud vám někdo nebere telefon je to proto že se věnuje jiným zákazníkům a není moc vhodné pořád odbíhat a telefonovat...pak totiž jiní píší že se jim děvčata dostatečně nevěnují a že se místo toho vykecávají po telefonu. Máme toho opravdu moc a to je důvod toho že vše není hned a že 24 hodin denně nesedíme na telefonu , mailu a podobně. Nám množství objednávek maximálně vyhovuje a dál nikam růst nechceme. Snažíme se mít velký výběr a slušné ceny a ano rychlost expedice nám díky tomu vázne...ale těch 98 objednávek ze 100 co dobře dopadne je pro nás také důležitých a jsme smířeni s tím že se nikdy nezavděčíme všem.
-
Doporučuje obchod
- Příjemný personál
- Celkem slušné ceny
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme za kladné hodnocení
-
Doporučuje obchod
Rychlá komunikace, zboží rychle doručeno.
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
děkujeme
-
Doporučuje obchod
Skvělá komunikace, rychlá domluva i doručeníVšem vřele doporučuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Po delším čekání než bylo původně stanoveno zásilka dorazila. Naštěstí vše prišlo komplet a v pořádku, jen bohužel postýlka má menší oděrky a místy je mírně odřená. Zaklapávací systém pro zatáhnutí bočnice je zvláštní a chvílemi to vypadá, že bok může lehce vypadnout, tak uvidíme co vydrží a jak dlouho. Co se týče návodu, tak opravdu hrůza. Vytisklý papír který místy vynechal barvu, popis montážních dílů nemá ani očíslované obrázky, tedy musíte luštit co je co. Uvidíme jak budeme spokojeni.
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
děkujeme za recenzi
dovoluji si podotknou že jsme prodejci, postýlky nevyrábíme, návody netvoříme a dopravu zboží také nerealizujeme. Bohužel zde píšete recenzi na eshop a vyjadřujete nespokojenost s věcmi které eshop nemá jak ovlivnit (výrobu, technické řešení, kvalitu návodu ani oděrky z přepravy) -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace až po měsíci a půl urgenci odeslána objednávka sama výmluva prodávajícího-já nevím já su jen zaměstnanec to vedoucí....
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Milá paní Kurceková, vidím:11.05.2023 16:00:37 Update states of Balikobot packages Stav zásilky 90357265848 byl změněn z "Doručováno" na "Doručeno na adresu"
Děkujeme za objednávku -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží , zaplatila převodem ani po 12 dnech zboží nepřišlo , když jsem se dovolala do obchodu jak to vypadá ,paní mi sdělila , že je nějaký problém s moji objednávkou a zavolá mi zpět , nezavolala a již nebrala telefon , ani druhý den. Takže nemám věci ani peníze .
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Děkujeme za hodnocení. Prověřil jsem to a Vaše zasilka s trasovavím číslem 1911793627 čeká od 5,5,23 na doručení. Věřím že se jí dopravci podaří brzy doručit . Opravdu nejse schopni si celý den povídat po telefonu se zákazníky, když Vám nebereme tel. je to proto že obsluhejeme jiné zákazníky na prodejně nebo jen prostě pracujeme a balíme zásilky k odeslání. Rozhodně v tom není žádný zlý úmysl.
-
Nedoporučuje obchod
Nulova komunikace. Zboží skladem ma najednou defekt a musi se objednat. Lituji ze jsem zaplatil předem
Reakce obchodu BABY-LINE.CZ
Doporučuji číst obchodní podmínky. Zboží označené skladem = skladem v ČR = musí se převést k nám na provozovnu a následně expedovat. Toto je závislé na množství objednaného zboží, bohužel při neustálém tlaku na co nejnižší ceny, musíme postupovat tak aby náklady na převoz zboží byli co nejnižší = čeká se až se to přivést vůbec vyplatí. Pak také máme cca 5300 položek označených IHNED K ODBĚRU = jde o takové věci které se prodávají častěji a takto označené věci posíláme ihned , max. do druhého dne . V obchodních podmínkách na našem shopu to je uvedeno.
Ke komunikaci pouze toto..pokud zákazník píše, cituji Zboží skladem ma najednou defekt a musi se objednat, tak lze předpokládat že toto uvádí na základě komunikace, kde mu to co píše někdo zdělil.
Baláč