• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem tri veci. po urgencich dorazili jen dve. Diky tomu, ze prepravni firma PPL vazi prepravovane jsem dokazal, ze treti vec nebyla pribalena a tudiz mne ji po urgence poslali.
    • nejsou schopni odeslal v poradlu vsechno objednane zbozi.

    vybrat jiny obchod, tento nepoužívat.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s nákupem. Ovšem bude se zřejmě jednat o jiný obchod. Případ, který popisujete u nás neevidujeme. Může se stát, že se zapomene přibalit jedna z položek, v takovém případě, ověřujeme nejprve stav položky na skladě a potvrdí-li se chyba, zboží obratem, samozřejmě zdarma, doposíláme, není potřeba ověřovat hmotnost zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dodací lhůta a komunikace obchodu - na internetových stránkách bylo uvedeno, že zboží bude doručeno 19.07.2016 - zboží doručeno nebylo a ani se nikdo neobtěžoval, aby zavolal, poslal nějakou informaci, omluvu - kupovala jsem to v tomto obchodě právě!!! kvůli dodacímu termínu!!!

    nespokojenost!!!

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Děkujeme za Váš příspěvek. Musíme však konstatovat, že neevidujeme žádnou nevyřízenou objednávku z 18.7.2016. Pokud není zboží dostupné, snažíme se zákazníka vždy co nejdříve informovat o případné nedostupnosti a individuálně s ním dle možností vzniklou situaci vyřešit. Je možné, že Vám zpráva o případné nedostupnosti dorazila, ale skončila ve spamu. Jelikož nevíme o jakou objednávku se jedná, nemůžeme podat bližší vysvětlení. Případné komplikace s nedodáním zboží, ať už z jakéhokoli důvodu, nás velice mrzí.

    • nabizej neco co nemaj

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás Vaše nespokojenost, avšak ne vždy je možné zajistit 100% dodání. Některé položky mají dostupnost "dotazem", kdy je potřeba dostupnost ověřit individuálně přímo u dodavatele. Mimo tyto případy může také dojít k aktuálnímu vyprodání položky u dodavatele nebo chybě ve skladovosti a objednaná položka nám pak není dodána. Děkujeme za pochopení.

  • Zboží jsem před deseti dny objednal, ale zatím nedostal, protože obchod jej zatím neobdržel od svých dodavatelů.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek. Nevíme sice, o jakou objednávku na jaké zboží se jedná, ale některé z položek mají delší dobu dodání (až 14 a více dnů). Toto je vždy uvedeno u každého zboží v eshopu a termín dodání je také avízován zákazníkovi v potvrzovacím emailu k objednávce. Je tedy možné, že čekáte právě na zboží s delší dodací lhůtou, o které jste byl informován. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabidku ekogrogerie netestovane na zviratech - Ecover.
    • Ceny
    • Moznost vyzvednout si zbozi zdarma v Praze (kdyz to najdete)
    • Ac jsem si vyzvedavala osobne u obch. partnera v Praze, tak bohuzel jedna z lahvicek byla otevrena a trochu prostredku vylito a omatlano vse ostatni uvnitr igelitu.

    Ekodrogerii jsem zde koupila za opravdu akcni ceny, musim ale uprimne prozradit, ze bylo dle stitku z ciziny a po expiraci (proto asi v akci), ale na funkcnost to nema vliv, s prostredky Ecover jsem i tak velmi spokojena. Priste by to chtelo lepe zalepit klapkove uzavery a psat na internetu presne datumy expirace...

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Děkujeme za Vaši reakci. Přes veškerou snahu balit prostředky tak, aby v pořádku dorazily k zákazníkovi, zcela vyjímečně se může stát, že dorazí nepatrně vyteklé. Toto je první případ, o kterém víme. Za nepříjemnosti s tím spojené se omlouváme, společně za dodávku prostředku s prošlou expirační dobou, který nám zřejmě unikl při expedici. Prosíme, napište nám a domluvíme se na bezplatné výměně na výdejně, případně na bezplatném zaslání vyměněného zboží na Vaši adresu.
    Ohledně štítku z ciziny, ano čistící prostředky Ecover mají originální obaly a popisky, které jsou většinou, zvláště pak u prostředků v lahvích, pouze v anglickém jazyce. Teprve český distributor je opatřuje českými štítky. Tato skutečnost je běžnou praxí značky Ecover. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • vysoké ceny

    vysoké ceny zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím jsem zboží nedostala
    • komunikace s obchodem nulová

    nedoporučuji
    příliš dlouhá dodací lhůta = zboží mi nedorazilo

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se pozdní dodání, ke kterému skutečně došlo. Termín expirace Vaší objednávky byl však den po Vaší reakci zde na Heureka.cz. Do poslední chvíle jsme doufali ve včasné naskladnění chybějícího zboží, což se nepodařilo. Již jsme Vám na Váš email zaslali omluvné vyjádření. Zboží bude dodáno s 3 denním zpožděním oproti slíbenému termínu. Mrzí nás případné komplikace, které Vám se zpožděným dodáním vznikly. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doručovací doba do uloženky se protáhla.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poslal zboží s prošlou lhůtou

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme, pokud jste obdržel zboží s prošlou expirační dobou. Takovéto výrobky jsou standardně z prodeje vyřazovány. Pokud se stala chyba a takové zboží Vám bylo dodáno, prosíme, ozvěte se nám, zboží Vám bude samozřejmě vyměněno nebo Vám budou vráceny peníze za zboží. Děkujeme za pochopení.

    • Dodali jiné zboží, než jsem si objednala s tim, ze mnou objednané zboží nemají

    Nedoporučuji. Radeji nakupte jinde.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Váš příspěvek, ovšem problém, který zde popisujete jsme u nás nezaznamenali. Pokud není objednané zboží dostupné, nikdy nezasíláme náhradou jiné, aniž bychom se před odesláním zásilky domluvili se zákazníkem. Pokud jste skutečně zakoupila zboží v našem obchodě a obdržela jste jiné než Vámi objednané zboží, zašlete nám, prosíme, číslo Vaší objednávky s bližšími informacemi o uvedené záměně. Rádi s Vámi záležitost dořešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dlouhá dodací lhůta
    • velké peripetie při reklamaci
    • takže všechno

    už nikdy...!

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci, mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Vždy se snažíme o rychlé a bezproblémové dodání zboží, které jsme ve Vašem případě dodali přesně na den, který byl uveden jako termín dodání v potrvzovacím emailu při uzavření objednávky.

    Při řešení následné reklamace, jsme postupovali podle reklamačního řádu a obchodních podmínek, se kterými jste odesláním objednávky vyjádřil svůj souhlas. Žádné peripetie s jejím vyřízením jsme však nezaznamenali. Jedinou překážkou pro její vyřízení byla Vaše neochota se zasláním zboží k reklamaci, i přes naši nabídku proplacení poštovného spojeného se zasláním zboží k reklamaci v případě, že bude reklamace oprávněná. Skutečně však nelze řešit reklamaci Vámi zakoupeného zboží bez předložení zboží nebo alespoň zaslání detailních fotografií poškozené části. To je základní podmínkou, bez které nelze reklamaci řešit.

    Děkujme Vám za pochopení a přejeme nadále bezproblémové užívání vlastnoručně opraveného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dodací doba, zatím nedošlo - psáno bylo dodání do 2 dnů (zboží bylo i přesto skladem)

    Pokudzásilku čekáte do dvou dnů, měla by tak i přijít

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dodávky objednaného zboží, až na výjimky, doručujeme standardně ve stanovených termínech. Prosíme Vás, pokud Vám zboží ještě nebylo doručeno, kontaktujte nás co nejdříve s uvedením čísla objednávky, abychom mohli tuto prověřit, odstranit případný problém a objednávku co nejdříve vyřídit. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem v obchodě 10ks plen a dorazilo mi jich jen 9ks, 5 plen bylo v originálním balení a 4 jen přiložené. Zástupce tvrdí, že mi jich poslali 10 v originálním balení a neuznal svou chybu. Dle mého názoru si neváží klienta.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Vážená paní, děkujeme za Vaši reakci. Je nám líto, ale dle šetření, které jsme okamžitě z Vašeho podnětu zahájili, bylo potvrzeno, že zboží bylo expedováno na výdejnu zcela v pořádku a bylo také obsluhou výdejny v pořádku a kompletní předáno do Vašich rukou. Na výdejní pobočce také nabízíme zcela samozřejmě možnost objednané zboží zkontrolovat a si prohlédnout, objednávku dále případně upravit nebo zcela zrušit, ještě před zaplacením. Zboží z objednávky jste osobně převzala, předpokládáme, že také zkontrolovala, a s jejím obsahem souhlasila. Až posléze jste dodávku reklamovala pro její nekompletnost. Z konečných zjištění vyplívá, že jsme se žádné chyby nedopustili a objednávku z naší strany vyřídily korektně. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nesoulad mezi popisem produktu a reálným použitím

    nakoupili jsme z toho důvodu, že popis produktu odpovídal našemu zájmu

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Dobrý den, uvedený nesoulad mohl vzniknout inovací produktu výrobcem bez předchozího upozornění na tuto změnu. Zašlete nám, prosíme, název zboží, o jaké se jedná, situaci obratem prověříme a dáme co nejdříve do pořádku. Pokud nejste se zbožím spokojen, můžete samozřejmě využít možnost vrácení zakoupeného zboží. Za případné komplikace se Vám velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízké ceny.
    • slabá komunikace se zákazníkem

    Na objednané zboží čekám již více jak deset dní a o tom v jakém stavu je má objednávka jsem se dozvěděla, až po té co jsem vzala telefon a do obchodu zavolala. Chápu sice, že zboží které jsem si objednala putuje do Prahy, ale mělo dorazit dnes víc jak deset dní od objednávky a stále nic, ani email nebo telefon.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Děkujeme za Vaši reakci, díky které si můžeme uvědomit slabiny, které náš obchod ještě má. Objednávky jsou standardně vyřizovány v potvrzovaných termínech. Pokud došlo u Vaší objednávky ke zdržení bez včasného informování ze strany obchodu, velmi se za to omlouváme, mohlo se tak stát z různých důvodů. Zašlete nám prosím číslo Vaší objednávky, situaci rádi prověříme a bude-li chyba na naší straně, zašleme Vám jako omluvu malý dárek nebo nabídneme cenové zvýhodnění pro další nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Skladem nemají nic

    Pokud čekáte zboží které mají skladem např do tří dnů, tak marně. Bohužel se to ani neobtěžují sdělit že zboží odešlou za 7 a více dní.

    Reakce obchodu Baby-Eshop.cz

    Vážený pane/paní,

    veškeré zboží, které je skladem - velká část sortimentu (je vždy korektně uvedeno u každého produktu), je-li objednáno do 12:00 hodin, expedujeme ještě ten samý den s doručením do druhého dne.
    V případě, že se jedná o zboží, které nebylo v době objednání skladem, dojde-li k výpadku v jeho dostupnosti, snažíme se vždy co nejdříve zákazníka o dané situaci informovat.

    Nevzpomínáme si, že by zde k podobnému prodlení a už vůbec ne u objednávky na zboží skladem došlo. Pokud se tak skutečně stalo prosíme o uvedení čísla předmětné objednávky, kterou prověříme a pokud zde skutečně došlo k nějakému opomenutí z naší strany, nabízíme Vám jako omluvu výraznou slevu na další nákup, případně jinou kompenzaci dle domluvy.


  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které nabízejí na web stránkách, nemají vždy a místo něj Vám sice nabídnou náhradní, já to však nepovažuji za korektní jednání. Nabídka zboží by měla být vždy aktuální. Maily typu "omlouváme se", nic neřeší.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • predavaju aj doplnkovy tovar
    • slaba komunikacia predavajuceho, nereaguje na emaily

    dobry, ale treba si ujasnit dopredu co presne kupujete, ja som si objednala potah fabula model 2012, na obrazku bol aj s vlozkou, mne dorazil bez nej, obchod na moje otazky preco sa tak stalo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nabízíte na internetu zboží, které neodpovídá dodanému - hračka Mini Timmy, kterého jsem objednala 2 kusy neodpovídala zobrazení přo objednávce. Kdybych je obě nepotřebovala tak moc, "omlátila bych Vám to o hlavu" protože jsem byla strašně, ale staršně zklamaná(jestli nechápete-podívejte se na vizáž obličejíčku-nabízíte Mini Timmyho s "kukadly" a poslali jste mi dva paskvily s vyšitýma očima, což zásadně změnilo vizáž celé poměrně drahé hračky.

    Nesolidní--nabídka na netu neodpovídala dodanému zboží - a jen proto, že jsem je rychle potřebovala darovat, jsem Vám je nevrátila. Ale byla jsem strašně zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání zboží.
    • doba dodaní.

    levné ceny,ale musíte si prostě pockat dlouhou dobu.