Přihlásit se a přidat příspěvek
  • katka hajek:

    Na základě opakované reklamace jsme se domluvili a vrátili mi celou částku....

  • katka hajek: ještě přikládám vyjádření obchodu:

    Je nam lito, ale jelikoz nese Vami vracene kreslo znamky pouzivani - prohnuta nosna tyc, ktera navic neprijemne zapacha a jine. Nelze v tomo pripade vratit celou kupni cenu zbozi. Navic prisla zasilka, vlivem spatneho zabaleni, poskozena - nosna tyc byla odhalena a prepravou na jednom konci podrena a znecistena.

  • Tento internetový obchod nedoporučuji.
    Vracela jsem houpací sít z důvodu, že nevyhovovala (tlačila pod stehny). Z obchodu mi sdělili, že tyč ke křeslu byla prohnutá, dopravou poškozená a zapáchala....

    - křeslo jsme vyzkoušeli tak, že jsme ho pověsili, několikrát zhoupli. Pokud se tyč prohnula po tomto vyzkoušení, výrobek nebyl kvalitní. Co se týče zabalení, tak jsem výrobek zabalila do průsvitné folie, do balícího papíru a důkladně obmotala izolepou... že si ho převzali poškozený, je jejich věc.. nyní mi nechtějí vrátit plnou cenu výrobku...

    Obchod nedoporučuji.

  • Když jsem si objednala 10ks plen, dorazilo mi jich jen 9.. Jak by se to ale dalo dokázat, když druhá strana tvrdí, že jich odesílali 10?