-
Nedoporučuje obchod
Poslali mi špinavý použitý produkt a nereagovali na můj email. Šlo o krabici na hračky. Byly na něm všude fleky od kečupu nebo něco takového.
Reakce obchodu Babatum.cz
Vážená paní. Na Vaši reklamaci jsme reagovali ihned s návrhem dalšího postupu a od Vás dorazilo pouze vyjádření zde na Heuréce. Byla nabídnuta výměna produktu. Nicméně v žádném případě se nejednalo o použité zboží. Fleky byly zřejmě již z výroby. Není nic snazšího, než jej vyměnit, stát se to samozřejmě může. Ale bez Vaší součinnosti to nelze. Kolegyně se Vás snaží kontaktovat i telefonicky.
S pozdravem, tým Babatum.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží bylo nekvalitní
Reakce obchodu Babatum.cz
Dobrý den, paní Hano.
Mrzí nás, že jste nebyla s produktem spokojená. Mohla jste ale kontaktovat náš zákaznický servis a zboží reklamovat, nebo vrátit. V tom není žádný problém. Nemáme od Vás ale žádné vyjádření, že by se šperkovnicí bylo něco špatného, takže jsme to ani nemohli nijak řešit.
Na recenzi máte samozřejmě právo a respektujeme to, ale nijak to neřeší vzniklou situaci, kterou je třeba vykomunikovat s naším zákaznickým servisem.
S přáním hezkého den, tým Babatum.cz. -
Nedoporučuje obchod
Nakupuji poprvé
Reakce obchodu Babatum.cz
Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojený, ale není to vinou obchodu. Zboží jsme předali na Zásilkovnu 1.11.2021 (z důvodu státního svátku se zdrželo podání na pobočku Zásilkovny v dřívějším datu). Bohužel Zásilkovna balík stále nedodala na výdejní místo i přes naše urgence. S pozdravem, tým Babatum.cz.
UPDATE: Balík byl předán 5.11.2021