Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NOVÁ POUZDRA SKLADEM!

    Rozšířili jsme nabídku o značková pouzdra CASEABLE. Výrobce nabízí luxusní pouzdra s originálním designem. Caseable jako jedni z mála nabízí vícebarevná pouzdra s kvalitními vzory a potisky. Jedná se o ručně vyráběná, designová pouzdra z Berlína. Jednotlivé motivy mají na starosti umělci z celého světa. Kvalitní provedení je samozřejmostí. Stali jsme se oficiálním distributorem, můžeme tedy nabídnout nejnižší cenu v ČR. Zde si můžete prohlédnout naši nabídku: http://azmobil.cz/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=caseable&submit_search=Hledat

    ing. tomáš pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Rozšířili jsme nabídku o značková pouzdra LENTE DESIGNS. Výrobce pochází z Velké Británie a nabízí luxusní pouzdra s originálním designem. Pouzdra mají plátěný povrch a jsou univerzální pro většinu čteček knih. Lente Designs jako jedni z mála nabízí vícebarevná pouzdra s kvalitními vzory a potisky. Kvalitní provedení je samozřejmostí. Stali jsme se oficiálním distributorem, můžeme tedy nabídnout nejnižší cenu v ČR. Zde si můžete prohlédnout naši nabídku: http://azmobil.cz/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=lente&submit_search=Hledat

    ing. tomáš pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Dobry den pani Klimesova,

    nyni probiha druha reklamace a ctecka je stale v servise. Abyste jiz nemusela dele cekat, vyjednal jsem Vam vraceni penez, jak jsme se domlouvali pred 14 dny. Bohuzel nyni vse trva o neco dele. Nicmene stale jeste zbyva zhruba 5 dni na vyreseni reklamace. Lhuty jsou takto nastaveny a pokud je behem nich vse vyreseno, nejedna se o podvodne jednani. Ctecka bude opravena a ze servisu se vrati zitra nebo v utery. Vyjednal jsem Vam vsak vyjimku na vraceni penez. Dnes nebo zitra (az budu mit info ze servisu) Vam prevedeme penize. Dekuji a jsem s pozdravem

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Dobrý den,
    v záruce jsem poslala čtečku Cybook Odyssey, zakoupenou 14.6.2014 na opravu 13.9.14, nedostatečně opravená a ještě s přidanou další závadou se mi vrátila až 24.10. Musela jsem jí poslat znovu do opravy , a to 29.10.14. Opravu prováděla firma ACOMP s r.o. v Ostravě -Porubě. Pan Pejcha slíbil mailem rychlou nápravu - výměnu za novou, nebo peníze zpět. Od té doby je ticho v éteru, tedy ze strany prodejce. Já píši maily a chatuji na prodejnu, ale marně. Poslední chatový dotaz na stav reklamace byl dnes - 29.11.14
    Jednání tedy dost nesolidní.

  • Michaela Škultéty:

    Dobrý den,

    9.9. jsem Vám posílal email, že od Vás potřebujeme ještě přinést příslušenství ke čtečce (USB kabel) a poté Vám převedeme peníze na účet. Čekal jsem tedy na Vaši reakci. Nyní jsem Vám veškeré informace (i včetně původního emailu) poslal znovu.

    Pošlete nebo přineste nám příslušenství ke čtečce (USB kablík) a pak můžeme převést peníze. Věřím, že bude vše v pořádku.

    ing. tomáš pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • V obchodě AZ mobil jsem nakoupila díky hodnocení na Heuréce, kde ho doporučuje 98% zákazníků. Bohužel jsem z nákupu více než rozčarovaná. Zakoupená čtečka Amazon Kindle Paperwhite přestala po cca 6 měsíců od nákupou fungovat - nešla spustit ani nabít. Čtečku jsem 14.7. 2014 reklamovala na provozovně AZ Mobilu v Šimečkově ulici v Praze, kde mi bylo sděleno, že se obchod vyjádřáí zhruba do 14 dnů. Nestalo se tak. Zákonná lhůla k vyřízení reklamace uplynula dne 15.8. 2014. 5.9. jsem obchod kontaktovala a od pana Tomáše Pejchy se mi dostalo této odpovědi:

    "omlouvam se za zpozdeni. Reklamace by mela byt vyresena vymenou za novy kus. Jeste Vas budu o podrobnostech informovat zacatkem tydne.
    Verim, ze bude vse v poradku."

    Tím komunikace ze strany AZ Mobilu skončila.
    "O podrobnostech" mě "začátekm dalšího týdne" nikdo neinformoval, na můj další mail, v němž jsem odstoupila od smlouvy pro marné uplynutí reklamační lhůty, nikdo neragoval.

    Čtečka je v tuto chvíli na reklamaci více než dva měsíce, AZ Mobil zvolil taktiku mrtvého brouka. Vskutku "seriózní" jednání, zejmána od obchodu, který se pyšní značkou "Ověřeno zákazníky".

  • Dima Dmitriev:

    Dobry den,

    prinesl jste do obchodu ctecku Pocketbook 623 s prasklym displejem. Ctecku jsem od Vas prevzal do reklamace s tim, ze ji posleme do oficialniho servisu Pocketbook. Dale jsem Vam rekl, ze servis tyto zavady neuznava, protoze jde o mechanicke poskozeni. Vnitrni sklo ctecky je praskle.

    My jako obchod s timto nemuzeme nic delat, je to vec servisu a jejich zarucnich podminek. To, ze se na praskle displeje nevztahuje zaruka je v CR standardni zalezitost. Vy jste nam po 20 dnech od nakupu prinesl rozbite zbozi s prasklym displejem. My ho dle zakona posilame do servisu na reklamaci. Dale je to v kompetenci servisu, ktery k tomu vyda svoje stanovisko.

    Pokud bylo zbozi poskozene ihned pri prevzeti, je nutne provest reklamaci u prepravce. To muzeme zaridit i my jako obchod. Toto je vsak nutne resit v ramci nekolika dnu od prevzeti. Pokud nam vsak prinesete ctecku s prasklym displejem po 20 dnech, je nutne vec resit jako standardni reklamaci pres oficialni servis.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Pratele, tento obchod vrele NEDOPORUCUJI !!!

    Dnes 27.12.2013 jsem sel reklamovat vadnou ctecku
    PocketBook 623 Lux Touch, kterou jsem si objednal
    pres e-shop pred Vanoci. O Stedry vecer moje matka
    si otevrela darek, a svete div se, byla vadna - pres pulku displeye nefunkcni.
    Mlady pan na prodejne mi vypravel dokola, ze je to mechanicka vada, tim padem nevztahuje se na zbozi reklamace. Pry budou posilat na znackovu servis a ti urcite to odmitnou to opravit, jelikoz je to mechanicka zavada a nejde to reklamovat. Vymena displeye bude stat cca 2000,-
    bez DPH (produkt stal 3840,-)!!!
    Vysvetloval mi dal, ze zbozi bylo otevreno velmi pozde o Stedrem veceru, objednano 09.12.2013 jinak by to prej bylo v cajku. Blbost ! Moje blbost! ! Svata blbost !!!

    PRATELE, NEKUPUJTE OD TOHOTO
    PRODEJCE VUBEC NIC, NENECHTE
    SE ZLAKAT CENAMI A AKCEMI!!!

    DmitriD

  • Chtěla bych velice poděkovat za vstřícnost a velikou ochotu při výměnně čtečky, kteoru jsem špatně zvolila. Moc děkuji a mohu tento obchod pouze všem doporučit. Šárka Kozáková

  • ja tam kupoval ctecku a vse ok. Tento problem se tyka jen mobilnich telefonu. Ptal jsem se na nokii 2720 fold a nemeli. Prodejce rikal, ze do jara budou predelavat celou nabidku telefonu. Je pry tezke konkurovat sedemu dovozu.

  • koulicka: Přesně. Dělají si z lidí jenom blázny.

  • GlaDOS: dobře děláš, pěkný podvodníci

  • Mejsem s tim to obchodem spokojena,jelikoz nabizeji zbozi,ktere namaji na sklade.V e-shopu maji napsano 5ks skladem a kdyz si objednate,tak vam napisi,ze rusi objednavku,protoze zbozi neni na sklade.

  • Všechny "kladné" komentáře mají stejné schéma. Přidal je nový uživatel bez profilovky, dal 100 %, pochválil obchod, občas, aby se neřeklo dal mínus, který není ani moc podstatný (absence kamenného obchodu). Navíc jsou tyhle super kladné recenze v docela krátkém rozsahu (3 noví uživatelé bez profilovky dali 100 % ve stejný den, hned den poté další 2 noví dali 100 %) Tohle musí připadat divné každému a já tomu prostě nevěřím. Pak jsou tu recenze, které daly 10 %, kvůli ne moc profesionálnímu jednání. Těm bych věřil spíše.

  • sad: Dobry den,

    odpovim Vam na Vas dotaz. Jak si muzete vsimnout nabizime Kindle za nejnizsi cenu v CR. A pokud se podivate na nase ceny telefonu a porovnate s konkurenci, musi Vam byt jasne, ze pomer ctecky/telefony hraje ve prospech ctecek. Sve taky udelalo, kdyz jsme zavedli osobni odber, s kterym jsou zakaznici spokojeni, coz se odrazi na recenzich zde na heurece. Hezky den

    AZ Mobil

  • chtěl bych se zeptat, taky vám příjde divný že si všichni objednávaj kindle 3? jako kdyby to psal 1 čověk :D