Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, jsme maximálně spokojeni. V obchodě jsme objednávali opravu kindle paperwhite (výměna baterie), vše proběhlo přesně dle domluvy. S p. Pejchou byla vynikající komunikace. Opravený kindle dorazil ještě dříve, než bylo slíbeno, navíc s přiloženou fakturou, abychom si mohli zásilku nejprve převzít a platit až následně. To je ze strany obchodu dle mého názoru projev veliké důvěry, která svědčí o jeho serioznosti. Můžu jen doporučit.

  • info pro p. Stanislavu Wiedersheimovou:

    ano, meli jsme problem s poskytovatelem hostingu a eshop byl cca 2 dny mimo provoz. Na telefony jsem pozdeji reagoval volanim zpet. Balicek byl nakonec uspesne dorucen, zde je jeho sledovani: https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13955029176658. Za zpozdeni a komunikaci se omlouvam.

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Dobrý den,
    14.8.2020 objednala a ihned zaplatila zboží. Nemám žádnou informaci, jak to vypadá s objednávkou, stránky nefungují, telefon nefunguje. Prosím o informaci, jak se bude objednávka dále vyvíjet? Děkuji Wiedersheimová

  • Dobry den.
    Dne 26.6. jsem obdrzela od AZ Mobil ctecku knih PocketBook Touch Lux 4. Po par pouziti jsem zjistila, ze ctecka nefunguje jak ma-rychle se vybijela baterie, sama od sebe se sekala a nenacitala pametovou kartu. Proste vadny kus, coz se muze stat. 30.6. jsem poslala mail na adresu uvedenou na webovych strankach i na adresu primo pana Pejchy s dotazem kam mam zaslat tento nefunkcni kus. Dodnes mi nikdo neodpovedel. 3.7. jsem dvakrat volala na cislo, ze ktereho mne pan Pejcha kontaktoval, nikdo to nezvedal a ani nikdo nezavolal nazpet. To, ze je zbozi nefunkcni se muze stat, to chapu. Ale to, co mne zarazi je, ze se mnou nikdo nekomunikuje a ja mam doma vec, ktera nefunguje. Takze ja rozhodne nedoporucuji nakup v tomto obchode. Kalousova

    • Pan Pejcha se dnes ozval s tim, ze obchod byl zavren kvuli dovolene. Domluvili jsme se na vraceni zbozi. Byl velice ochotny. Kalousova

  • Dobrý den,

    jsou to podvodníci! Zboží poslali, ačkoliv pozdě, objednávka nepřišla kompletní (klamavá reklama), čtečka Kindle 2019 je vadná a obchod nereaguje na e-maily. Na telefonu je pouze hlasová schránka. Nechápu, jak mohou mít 97 % doporučujících zákazníků...

    V. Černá

    • Update: Večer v půl sedmé někdo volal, jen co slyšel jméno, tak zavěsil a když jsem volala zpět, tak už telefon nezvedal.

    • Dobrý den,

      dnes jsme spolu mluvili telefonicky. Co se týče telefonu, ano, byl jsem odpoledne nedostupný a večer v 18.30 jsem Vám volal zpět. Vždy se snažím zmeškané hovory vyřídit ještě v rámci daného dne. Zkoušel jsem to 2x. Musela jste telefon zvednout až ve chvíli, kdy jsem zavěšoval. Pak jsem již pracovní telefon odložil, proto jste se mi nedovolala vzápětí zpět. Každopádně jsem na zmeškaný hovor volal zpět dnes ráno a domluvili jsme se na řešení.

      Problém vznikl při přepravě. Bohužel během přepravy někdo rozbalil balíček. Proto Vám jej DPD doručilo o den později, protože došlo k jeho přebalení a přelepení od DPD. Kurýr Vám také volal tuto informaci. Tím, že balíček vypadal kompletní jste jej převzala, ačkoliv byl přelepený od DPD. Následně jste zjistila, že čtečku již byla otevřená a byl problém s výdrží baterie. Nejednalo se tedy ani o Vaši chybu ani o naší. Budeme po DPD požadovat kompenzaci, protože otevřený balíček s poškozenou obálkou nám měli ihned vrátit zpět a poslali bychom nové zboží. Příště by asi bylo jistější rozbalené nebo poškozené balíčky při přepravě nepřebírat. Vím, že to není Vaše chyba, protože v balíčku bylo vše v pořádku. To, že někdo se čtečkou manipuloval se nedalo na první pohled odhalit.

      Nicméně naše (konkrétně moje) chyba je v komunikaci. Psala jste nám 2 emaily a reagoval jsem s cca dvoudenním zpožděním. Za to se omlouvám. Mohli jsme vše vyřešit hned v pondělí a ne až ve středu.

      Telefonicky jsme se domluvili na řešení, zařídil jsem Vám svoz od DPD, abyste nemusela s balíčkem jít na poštu.

      Telefonicky vše řešíme ihned. Nejednalo se o zavěšený telefon, zvedla jste jej ve chvíli, kdy jsem již zavěšoval, to se může stát. Na emailech zapracujeme, abychom odpovídali nejdéle do druhého dne. Každopádně problém jsme vyřešili k Vaší spokojenosti (doufám). Děkuji

      ing. tomáš pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Pan Pejcha vrátil peníze, jak slíbil. Vzhledem k tomu, že informace v jeho příspěvku se nezakládají na pravdě (zejména začátek), což jsme si po telefonu vysvětlili, nemám potřebu upravit původní recenzi. Nepokládám jeho prvotní jednání za solidní, ačkoliv peníze vrátil obratem a postaral se i o vyzvednutí zboží.

    • Dobrý den,

      opravdu nevím v čem jsou informace nepravdivé. DPD poškodilo balíček při přepravě, to je fakt a je k tomu zápis. Vy jste jej převzala a poté nás obvinila, že jsme Vám poslali rozbalenou čtečku. Což samozřejmě není pravda. Někdo s ní bohužel manipuloval při přepravě, to neovlivníme. Neměla jste přebírat poškozený a přelepený balíček od DPD. Ale chápu, že na první pohled vypadal v pořádku, tak jste jej převzala. Proto jsme se domluvili na vrácení a dokonce jsem pro Vás zařídil svoz od DPD, abyste nemusela balíček posílat a chodit s ním na poštu. To je také fakt. Peníze jsem Vám vrátil dříve než se nám balíček vůbec vrátil. Snažil jsem se Vám maximálně vyjít vstříc.

      To, že jste se mi nedovolala uznávám (viz. výše) a proto jsem Vám večer volal 2x zpět. To je také fakt a mohu Vám dodat výpis z volání. Jediná chyba, kterou uznávám (ale to jsem uznal již výše) je emailová komunikace. Psala jste nám v pondělí a odpověď jste dostala ve středu. Pokud to bylo jinak, opravte mě prosím. Během pár hodin jsem reagoval na Váš zmeškaný hovor. A vzhledem k tomu, že opravdu neznám zpaměti telefonní čísla, nemohl jsem vědět, že se jedná o Vás. Není tedy pravda, že reaguji až po urgenci od Heureky. Denně řeším spoustu hovorů a opravdu nezkoumám, které číslo komu patří a podle toho si vybírat, komu zavolám zpět:)

      Na mailové komunikaci zapracujeme (nyní během března přijímáme určitá opatření na zrychlení), vše ostatní bylo v pořádku. To, že jsme pro balíček k Vám poslali svoz a peníze vrátili ještě dříve než se balíček vrátil už jsou věci navíc.

      I po dořešení celé situace píšete, že prvotní jednání bylo nesolidní. Balíček jsme odeslali do 24 hodin od objednávky. Telefonicky jsme vše řešili také do 24 hodin. Po zjištění, že DPD poškodilo balíček jsem Vám zařídil svoz do 24 hodin a následné vrácení penez ještě před vrácením balíčku. Rychleji to již nejde. Na email jste měla odpověď po 2 dnech, zde uznávám, že jsme reagovali pomalu. Nemyslím si, že je to nesolidní jednání.

      Nebo jestli Vám vadí výše zmiňovaný telefonický kontakt? Opravdu jsem Vám volal 2x, poprvé jste měla obsazeno. To, že bych Vám zavěsil telefon po Vašem představení je opravdu nesmysl. Muselo se jednat o nedorozumění, protože telefon jste zvedla ve chvíli, kdy jsem již zavěšoval. Není mi 15, abych dělal takové věci:) Ale to už tady opravdu řešíme nesmysly.

      Pokud něco z předchozích 2 vyjadření není pravda, napište to sem a rád se omluvím nebo vyvrátím. Problém jsme vyřešili celkem rychle a jednoduše. Nevím, zda je úplně nutné nás zde veřejně obviňovat z podvodu. Děkuji

      ing. tomáš pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Dobrý den, obchod nedoporučuji. Používají klamnou reklamu a klamné informace.

  • Podvodný obchod! Zakoupena kindle 6 touch. Poslana kindle 7 dle serial number. Na tel.nikdo nereaguje. Na Heurece stížnost podána. Tak se uvidí...Když ne, škodu za víc jak 2500 nahlásím na PČR a Ž.Ú.

    • Vše vyřešeno ke spokojenosti. Chyba nevznikla na straně prodejce ale u popisu na Heurece. Juhás

  • Dobrý den,

    můj přítel Robert Řádek u AZ mobil reklamoval čtečku Amazon Kindle 8 Touch.
    Důvodem byla nefunkčnost dobíjení. Čtečka nešla dobít ani po zapojení nabíječky do elektřiny ani přes USB kabel do PC.

    Reklamace byla vyřízena dne 27.5.2019 s tím, že jako způsob vyřízení reklamace je uvedena výměna baterie.
    Čtečka přišla úplně vybitá, takže jsem se ji pokusila nabít.... Opět marně. Stále přetrvává ten samý problém.

    Na email nikdo nereaguje.

    Zasílám reklamované zboží zpět a po přečtení této diskuze mi nezbývá než doufat v bezproblémové vyřízení reklamace....
    Sobotová Lucie

    • Dobrý den,

      ano, máte pravdu. Po výměně baterie čtečka fungovala, proto jsme Vám ji odeslali. Nyní jsme od Vás čtečku převzali podruhé do reklamace. Problém je zde opět stejný. Výsledkem je výměna za nový kus. Omlouvám se za komplikace, ale problém se objevil podruhé, to se může stát. Proto teď měníme čtečku za nový kus, abychom neřešili reklamace stále dokola. Vše je v rámci 30 denní lhůty pro reklamaci. Věřím, že bude vše v pořádku. Snažil jsem se Vás zastihnout telefonicky, ale nepodařilo se. Děkuji

      ing. tomáš pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz
      602 866 446

  • jsou to tři týdny,co jsem poslala zpět čtečku,na maily nereaguje,jednou zastižen na mobilu a slíbil,že zavolá,ale týden a ticho po pěšině,telefony nezvedá,je to normální?

    • Dobrý den,

      mluvili jsme spolu telefonicky. Na eshopu je uvedena správná kontaktní adresa pro reklamace. Vy jste balíček poslal na jinou adresu. Dle domluvy jsme jej nechali přeposlat na správnou adresu. Nyní běží 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace. Jsme domluveni na výměně za nový kus a k nové čtečce si zároveň chcete přikoupit pouzdro. Byli jsme domluveni, že Vám zboží odešleme tento týden, což platí. Vše je tedy v pořádku a v zákonné lhůtě, jak jsme se domluvili telefonicky. Laskavě si prosím odpusťte nějako vyhrožování (v předchozím příspěvku). Děkuji.

      ing. Tomáš Pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Dodavatelská adresa pana Pejchy byla v Ústí nad Orlicí,po odeslání vadné čtečky na tuto adresu a nulových reakcích jsem začala pátrat a ejhle-adresa v Praze a potom ne v Praze ale v Křenicích,takže co bude s čtečkou na adrese v Ústí?Napsala jsem panu Pejchovi několik mailů,ale žádná odezva,telefon nebere,mám se přidat k HONU NAPEJCHU jak je tady navrhováno,nebo tam poslat syna ranaře,který bydlí v Říčanech?

  • Dobrý den,

    bohužel mám rovněž negativní zkušenost s AZ Mobilem. Objednala jsem si obal na čtečku, bohužel byl malý. Informovala jsem společnost emailem o vrácení zboží a odstoupení od smlouvy, žádná reakce, v mezičase jsem zaslala obal zpátky (má chyba...), do dnešního dne není zásilka vyzvednuta z pošty, od 22. 2. 2019. Prodejci jsem volala, slíbil vše napravit, bohužel nic.

    • Dobry den,

      balicek by jiz mel byt vyzvednuty a penize odeslane. Je mozne, ze byl problem s adresami pro vraceni zbozi, stehobali jsme toti prodejnu. Bohuzel zde nevidim Vase jmeno a nevim o koho se jedna. Zavolejte mi prosim na tel. 602 866 446 nebo klidne napiste sem do diskuze, zda je vse v poradku. Dekuji za info a jsem s pozdravem

      ing. tomas pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Dobrý den, vše v pořádku vyřízeno, peníze obdrženy na účet. Obdržela jsem vysvětlení od AZ Mobilu. Vše v pořádku. S pozdravem Michaela Bílková

  • TENTO OBCHOD DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI!
    Bohužel mi nepřišla po objednávce u tohoto prodejce možnost ohodnotit jej v recenzi, proto tak činím alespoň touto cestou.

    30. 10. 2018 jsem zakupoval krycí sklo na čtečku knih. To jsem následně jako nevyhovující a nevalné kvality zaslal s odstoupením od smlouvy zpět.
    Bohužel tím vše pro pana inženýra Pejchu skončilo a peníze za vrácené zboží jsem už nikdy neviděl. A to ani přes potvrzené převzetí zásilky z jeho strany a opakované urgence - na zprávy prodejce nereaguje vůbec.

    Zároveň tak i touto cestou žádám případné další poškozené spotřebitele, že se mohou s informacemi o jejich případu obrátit na adresu [email protected]
    Při dostatku případů může být a bude mimo podnětu na ČOI podáno na pana inženýra také trestní oznámení na PČR. Nenechte se tedy odradit ani nízkou částkou ve Vašem konkrétním případě!

    Děkuji za pozornost.

    • Dobrý den,

      ano, máte pravdu. Platbu jsem odeslal až nyní s dvouměsíčním zpožděním. Bohužel vše vzniklo z důvodu stěhování prodejny v předvánočním čase. Což samozřejmě není omluva, jen vysvětlení. Mluvili jsme spolu telefonicky, kde jsem se Vám omluvil a vše vysvětlil. Nyní by již vše mělo být v pořádku. Co se týče stěhování, zhruba od 10.2.2019 bude již vše jako dříve. Tedy odpovědi na emaily do 24 hodin a dodržení všech lhůt. Bohužel jsme byli před Vánoci zahlceni a nestíhali jsme vyřizovat včas. Děkujeme za pochopení

      ing. tomáš pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Já doufám, že si každý udělá obrázek sám.

      Že jsem byl i přes opakované urgence e-mailem znenadání kontaktován až po sepsání tohoto příspěvku s vysvětlením, že jste najednou objevili zapomenutou zásilku... to opravdu nebudí velikou důvěru.

      A je také s podivem, že veliké množství podobných negativních zkušeností je zde uvedeno jen v diskuzi a uživatelé neměli jako já možnost ohodnotit nákup v recenzi.

    • Dalším otazníkem pak také je, proč pan provozovatel vystupuje jako Ing. Tomáš Pejcha, když dle veřejného rejstříku provozovatel vysokoškolským titulem nedisponuje.
      Jde tak nejspíše o další nepravdivou informaci za účelem budit mylně větší důvěru u spotřebitelů.

  • Objednala jsem si u AZ Mobil čtečku knih. Dorazila v termínu, ale bohužel se jedná o vadný kus. Displej problikává a dlouho trvá než se vůbec zaostří, aby se něco dalo přečíst. Tak to se někdy stává, ale co je horší, obchod absolutně nereaguje. Poslala jsem již před dvěma týdny několik emailů, odpověď žádná. Zkouším se spojit telefonicky, odpověď žádná! Jediná pobočka, na kterou by šlo zajít, je uzavřená (nebo to alespoň tvrdí na svých webových stránkách). Bojím se zboží poslat rovnou zpět na reklamaci, abych nepřišla, jak o peníze, tak o čtečku.

    Po přečtení některých recenzí vidím, že nejsem sama, s kým obchod nekomunikuje. Chápu, že před svátky a během nich je frmol, ale péče o zákazníky by přesto měla být pro každý obchod na prvním místě. Proto rozhodně nedoporučuji AZ Mobil!!!!

    • Dobrý den,

      ano, prodejna je uzavřena z důvodu rekonstrukce (máme to uvedeno na eshopu již od listopadu). Nyní máme tuto kontaktní adresu:

      AZ Mobil
      Trnková 530
      25084 Křenice

      Sem nám můžete poslat čtečku na reklamaci. Myslím, že jsme spolu již mluvili telefonicky a domluvili jsme se na odeslání reklamace. Případně kontakt na mě je 602 866 446. Děkuji

      ing. tomáš pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • AZ MOBIL NEDOPORUČUJI !!!
    Po několika letech perf. služeb a zkušeností prudký propad kvality. Objednal jsem zboží 11.9.18 - zaplatil. Dnes 18.9.18 nemá žádnou informaci, nemám zboží a ing. Pejcha vůbec nereaguje. 1x se mi podařilo se dovolat, slíbil nápravu obratem. Od té doby uplynulo 5 dní a nic se neděje a nadále žádná komunikace. Zjišťuji, že takových zákazkníku je zde více a inf. Pejcha se takto občas chová. V mém případě šlo naštěstí jen o pouzdro na čtečku za pár stokorun. Ale musí být hrozné zaplatit tisíce a nemít žádnou odezvu...

    • Dobry den, mluvili jsme spolu telefonicky a vysvetlil jsem Vam, ze zbozi bude doručeno 19.9. Zde je cislo balicku: 13955025749556 a dorucuje jej DPD. Omlouvam se za zpozdeni, ale bylo to zpusobeno stehovanim prodejny a celeho obchodu. Vim, ze Vas to nemusi zajimat. Zaroven modre pouzdro, ktere jste si objednal, nam dorazilo na prodejnu vcera, proto je doruceni az na zitrek. Ano, jde zde tydenni zpozdeni a telefonicky jsem se Vam omluvil. Dekuji za pochopeni

      ing. tomas pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

    • Telefonicky jsme spolu mluvili poté, co na opakované sms, maily a volání vůbec nereagujete a znejisťujete tak své zákazníky...a poté co jsem na svém účtu ve Vašem eshopu zaznamenal nepravdivý údaj o odeslání zboží 13.9.18 a ve stejném znění stejný den jsem obdržel rovněž nepravdivý mail...navíc nejsem sám, kdo s vaším eshopem učinil podobnou zkušenost

    • 13.9. jsem zadal Vas balicek do systemu. Bohuzel pouzdro v modre barve nebylo skladem, ackoliv jsem Vam rekl, ze je skladem. Bohuzel jsem to zjistil az pri priprave balicku. Stala se chyba, uznavam. Jsme jen lide:) Modre pouzdro dorazilo od dodavatele vcera a dnes je jiz na ceste k Vam. Co se tyce komunikace, omlouvam se, souviselo to se stehovanim obchodu, viz. vyse. Na zlepseni komunikace urcite zapracujeme, dekuji za podnety.

      ing. tomas pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • V žádném případě nedoporučuji. Čtečku jsem zanesl do prodejny před více než měsícem na opravu, o které pan Tomáš Pejcha na internetu tvrdí, že trvá 2–3 dny. Do teď prakticky nekomunikuje, telefony nezvedá, na e-maily neodepisuje. Když telefon jednou zvedl, řekl, že čtečku do konce týdne pošle opravenou a od té doby dalších 10 dnů stále nic. Po více než měsíci tak žel začínám pochybovat, že čtečku ještě někdy uvidím.

    • Dobry den,

      ano, balicek by jiz mel byt dorucen. Ctecku jste prinesl k nam na prodejnu. Mezitim doslo ale k jejimu prestehovani, proto jsme Vam balicek poslali postou. Mate pravdu, nebylo to do 3 dnu, ale nyni by jiz vse melo byt v poradku. Pripadne me kontaktujte prosim na tel. 602 866 446. Dekuji.

      ing. tomas pejcha
      AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • AZ Mobil: Tak se nakonec vse podarilo opravit a vse v pohode. Funguje a dekuji :-)

  • Miru: Dobry den,

    resili jsem to spolu telefonicky. Logo je vyrazene na modelu pro ctecku 622/623. Ale ani toto neni original. Pocketbook tato vanickova pouzdra nikdy nevyrabel a nevyrabi.

    Z Ciny samozrejme pochazi obe varianty (jako 99% obalu na elektroniku) a lisi se pouze barvou vanicky a vyrazenim/nevyrazenim napisu Pocketbook.

    V popisu pouzdra pro PB622/623 ani u PB626 neni uvedeno, ze by se jednalo o original. Nemuze se jednat o fake, protoze zadne takove originalni pouzdro neexistuje. Pocketbook je proste nevyrabi. Dekuji za pochopeni

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz

  • Objednala jsem si u nich obal na čtečku PocketBook 626 Touch LUX 3 v tyrkysové barvě. Na jejich stránkách je na přední straně vyražen nápis PocketBook (toto mají napsáno i v popisce u zboží) vanička měla být též v tyrkysové barvě, ale není. Je to normální čínskej fake, takže to beru jako klamání zákazníka.
    Nedoporučuju.

  • Obchod AZ MOBIL jsem kontaktovala kvůli rozbité čtečce.
    Byla jsem velmi překvapená ochotou i trpělivostí vše vysvětlit. Podmínky pro opravu jsou velice seriózní. Pan Pejcha je odborník na svém místě. Se službami jsem byla mile překvapena. Obchod určitě doporučuji!!! Dana Valentová

  • Petr Winiarczyk:

    Dobrý den,

    balíček bude zítra vyzvednutý. Řešili jsme to spolu telefonicky. Uložení balíčku jsem o týden prodloužil, nevrací se Vám tedy zpět. Během státních svátků a víkendu jsme nereagovali. Před pár dny jsme vše vyřešili telefonicky. Děkuji

    ing. tomas pejcha
    AZ Mobil http://www.azmobil.cz