Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vždy mi objednávka přišla velmi brzy, bohužel tentokrát na ní čekám již víc než týden a nic.Navíc dnes letím na dovolenou ,, tak nevím co bude, hrozné zklamání....!!!!!bohužel.z dovoené se vracím 18.4. to je pro případ že by mi to snad chtěli poslat, Mošnová Natálie

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za zpoždění objednávky, které bylo zapříčiněno chybějícím zboží, které mělo být dostupné do týdne, ale bohužel bude naskladněno od dodavatele až tento týden. Pokud odjíždíte na dovolenou a balíček by neměl kdo přijmout, můžeme Vám balíček poslat tak, aby jste ho měla hned po příjezdu z dovolené.
    Přejeme příjemnou dovolenou a ještě jednou se omouváme. Tým AWA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nevím, ale zdá se mi, že kvalita obchodu šla dolů. Červená čočka z Turecka, byla plná molu. Bylo to vidět na první pohled. Příště jsi rozmyslím co budu kupovat.

  • Jistě ví,že prodávají vlašské ořech vhodné jedině do popelnice.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    katastrofální otevírací doba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • sliby , chyby

    slibujete zboží zdarma ale už ho nepošlete. ořechy jsou přeschlé a t d.

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše reakce na naše akce. Veškeré akce (nejen u nás na e-shopu) mají nějakou podmínku, tedy uplatněný slevového kuponu. V případě jakýchkoliv problémů nás není problém kontaktovat a slečna na objednávkách Vám poradí jak kupon uplatnit nebo Vám ho do objednávky doplní, aby jste zboží zdarma dostal.
    V případě reklamace se neváhejte obrátit na naše oddělení nebo nám zboží můžete vrátit dle reklamačních podmínek u nás na webu.
    Krásný den AWA tým

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dobrý den, chci pochválit rychlé doručení. Ale vůbec jste mě nepotěšili tím, že mi byl doručen jiný typ lahvičky než jsem objednala. Vybrala jsem si dávkování ala sprej a ne pipeta. Příště objednám opět z arganeol shoppu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Příjemná obsluha
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Když neplánovaně jedu do Brna tak je některý produkt jeden na prodejně a potřeboval bych jich více!!!! Když budu kupovat přes e-shop musím dva dny předem a to nikdy nevím kdy do Brna pojedu...!!! Potom musím udělat přes e-shop velkou objednávku!!!

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den,
    provozovna v Brně slouží jako výdejní místo, kde můžete navštívit solnou jeskyni a šungitovou komnatu. Na místě se prodávají výrobky opravdu v omezeném množství z důvodu, že to není klasická prodejna. Neni problém si zboží u nás nakoupit s osobním odběrem na Orlí 16, pokud by jste neměla cestu můžeme Vám protáhnout dobu uložení. Na místě si v klidu zboží z objednávky prohlédnete a zároveň si můžete něco doobjednat nebo zboží vrátit. Snažíme se zákazníkům co nejvíce vyhovět. Doprava u nás patří mezi nejlevnější a tedy není problém si objednat i přes doprace zboží k vám domů nebo do nejbližší zásilkovny nebo na poštu. I přes negativní hodnocení věříme, že jste byla se zbožím spokojena.
    S přáním pěkného dne AWA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Staré ořechy i sušené plody

    Dobrý den, co se týče dodání, rychlá expedice, kvituju, že nabízí Českou poštu jako možnou dopravu. Poštovné zadarmo při poměrně nízké ceně objednávky.
    ALE: kvalita zboži bídná, nejsušší datle jaké jsem kdy viděl, žádná šťavnatost, prostě tvrdé, suché, bez namočení nepozřetelné. Para ořechy, žena říká že jsou hořké, má jemnější chutě než já, co to značí že jsou staré? Meruňky a jež v pohodě. Určitě si příště výběru jiný obchod.

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem nebyl spokojen. Rádi vyřídíme jakoukoliv reklamaci a oříšky a sušené ovoce prověříme. Věříme, že se jedná o ojedinělou situaci.
    Děkujeme AWAshop

    • Objednávka mi byla automaticky zařazena do dodání na dobírku aniž by mi byly nabídnuty jiné možnosti. Do dnešního dne 29.11. mi nedorazily ani pokyny k platbě. ....

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše negativní reakce na náš obchod, ale pokud je v objednávce zadaná dobírka, žádné pokyny k platbě nechodí a Vaše objednávka byla hned druhý den expedovaná na vaši požadovanou zásilkovnu. Kontrolovali jsme eshop při zadání vašeho zboží a není tam žádné omezení, že by jste si nemohla objednávku zaplatit převodem. V objednávce, která přišla od vás je zadaná zásilkovna a příplatek za dobírku tedy žádný příkaz a ani na [email protected] nedošla zpráva, že objednávku chcete převodem, jestli vám to můžeme změnit (v tomto případě by se Vám odečetl příplatek za dobírku a byly by vám zaslány pokyny k platbě)
    Dne 23.11. vám byl zaslán email o odeslání objednávky z našeho e-shopu, prosím o kontrolu zda vám email nepřišel třeba do spamu a z toho důvodu můžete mít pocit, že jsme na vás zapomněli.
    Pěkný den AWA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • spolehlivost doručení

    již dlouho nakupuji v tomto obchodě a domnívám se, že kvalita prodávaných oříšků se snižuje, chuťově asi odpovídají výhodnější ceně, ale pochutnání to není

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Pistácie jsou jedny z nejdražších na trhu, navíc nekvalitní, dodání zboží bylo vždy rychllé, jenom si neuvědomuji že bych jako vracející se zákazník někdy dostala slevu, což u jiných firem takto není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chtěl jsem mletý, dostal jsem nemletý plod

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale ve vaši objednávce je 3x ostropestřec plod ne ostropestřec mletý plod. Asi jste se omylem přeťukl. Vzhledem k tomu, že jste si ostropestřec objednal 3x mohli jsme se domluvit na výměně. S přáním pěkného dne AWA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7h 7h

    Tento obchod mi poslal mnou objednane semeno ostropestřec Mar. Zásilka měla vážit 1.5kg. Když jsem jí převáží váha vykazoval 1.3kg.Po moji reklamaci chtějí abych jim poslal foto zásilky na váze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišla mi jen 1/3 objednávky ,mám zaplaceno vše. Po reklamaci - odpověď že to bylo moc těžké a že je druhý balík na cestě,ale po víc jak týdnu stále nepřišel.
    • Žádné upozornění že objednávku rozdělili na dva balíky.

    Neobjednávejte si moc věcí najednou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhá dodací lhůta. Kombucha by byla v autě dopravce 4 dny.
    • Nesolidní jednání obchodu.
    • Nepotvrdili mi zrušení emailem, jak paní slíbila, ale peníze mi nakonec vrátili.
    • Zdálo se, že paní o svém zboží nic moc neví.

    Reakce obchodu awashop.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme, ale Vaše objednávka ze dne 29.3.2021 v čase 19:42 měla být expedována 31.3.2021. Na stránkách máte datum, kdy Vám zboží dorazí plus v té době byly ještě Informace o pozdním dodání z důvodu reorganizace. U žádného zboží nemáme expedice do 24hodin. Dopravce má na přepravu až 3dny od našeho vyexpedování. Bohužel v našich silách není možné v úterý zabalit objednávku, která byla vytvořena večer den před tím, ale jsou doexpedovány objednávky z víkendu nebo z pondělí dopoledne. Pokud jste měla strach o pozdní dodání, mohla jste si napsat do poznámky datum expedice. Kolegyně nemůže každou objednávku kontrolovat a předpokládat, kdo kdy chce zboží zaslat a jaké bude zrovna venku počasí nebo jestli není zrovna svátek, ale kontroluje objednávky s poznámkami od zákazníků jaké mají přání. Pokud jste měla strach o dlouhé době přepravy máme i výdejní místa v Brně. Je nám to velice líto, že jsme přišli o zákazníka, ale snažíme se zákazníkům vyjít vstříc, ale některé věci prostě nedáváme, jsme lidi a né stroje. S přáním pěkného dne a hlavně zdraví v dnešní době přeje AWA

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání a dobrá komunikace.
    • Kešu zlomky byly prolezlé hmyzem a rozhodně se nedaly konzumovat.

    Zboží jsem vrátila, slíbili, že mi vrátí peníze za špatné zboží i za poštovné. Uvidím, zda se tak stane.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kvalita kesu orisku sla vyyyrazne dolu. Bez chuti a na pohled opravdu skarede. :(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    -Inzerují zboží které nemají.
    +Vrátí peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná kvalita zboží.