Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží ještě nedorazily. Obchod je neschopný S horším jsem se ještě nesetkal.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, objednáno 28.5. Nedoručeno ani 4.6.. Na dotazy nereagují, tak nevím.

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Jsme si vědomi našeho pochybení a Vaše ohodnocení je na místě.
    Rozhodli jsme se jako omluvu zaslat Vaši objednávku zcela zdarma. Pevně věříme, že alespoň částečně tímto krokem zmírníme Vaši nespokojenost s nákupen na našem eshopu. Již jsme realizovali opatření, která tyto pochybení eliminují. Děkujeme a velmi si vážíme jak Vaší objednávky, tak i oprávněné kritiky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Všechno zboží skladem, i když bylo psáno, tak nebylo a musel sem se ozvat sám, aby se s tím něco dělo.

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí nespokojenost při nákupu v našem eshopu. Vaši objednávku jsme přijali v sobotu 5.12.2020 a vyexpedovali ve středu 9.12.2020. Omlouváme se za opoždění. Bohužel byl začátek měsíce prosince velmi hektický a několik dní jsme expedovali s dvou denním zpožděním. Vážíme si vaší snahy tuto záležitost telefonicky řešit. I přes to věříme, že jste s kvalitou objednaného zboží spokojen. Hezký den a ještě jednou velká omluva.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo jiné zboží než bylo objednano

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vaše nespokojenost. Objednal jste si anténní adaptér za 22 Kč, který jsme bohužel neměli skladem. Poslali jsme vám tedy jako náhradu stejný (značkový) výrobek v nesrovnatelně lepší kvalitě, který stojí 32 Kč. Samozřejmě jsme vám ho poslali za cenu 22 Kč. Moc se omlouváme, že jsme vás o této náhradě neinformovali. Očekávali jsme, že budete s touto náhradou spokojen. Ještě jednou velká omluva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Děs a hrůza , nic nedělá co jste slibovali. Bezbarvý lak ,který koupite za 8kč v každém obchodě Barvy a laky.Největší podvod,další ´´Šmejdi´´!

  • Objednávala jsem Stěrač Aroso 20.721 Flat 530mm 1ks dne 4. ledna 2020.
    Omylem jsem na objednávku uvedla dodání DPD. Chtěla jsem zásilkovnu a platbu na dobírku.
    Objednávka byla v pořádku , na základě mé žádosti upravena, ale zboží zatím nedošlo. Dnes je 15.ledna 2020.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dorazilo jiné zboží.

    Objednal jsem si autoantenu v chromu (asi hliník) a dorazila černá. Vzal si jí syn. Já si objednám jinde.

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    je nám velice líto situace, která nastala a za způsobené komplikace se Vám tímto omlouváme. Chybné vložení špatné fotografie bylo způsobeno převzetím špatné fotografie od dodavatele. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se tímto velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava

    S obchodem jsem problém neměl. Pouze doprava přes DPD byla katastrofa. A vysvětlení ohledně nedodani v termínu mě zaskočila. I ze strany obchodu.

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás to mrzí. I přes to, že jsme Vaši objednávku vyexpedoval v nejkratším možném termínu a to 16.5.2019, tedy následující pracovní den po přijetí Vaší objednávky, díky pochybení spediční služby DPD nebyl váš balíček doručen včas. Celou záležitost jsem řešil se společností DPD a jednoznačně došlo k pochybení řidiče, který Vás nedostatečně informoval o postupu v případě Vašeho nezastižení na uvedené adrese. Velmi nás to mrzí, ale i tyto případe se občas s řidiči spedičních služeb stávají. Pevně doufáme, že Vám naše telefonická omluva a podání vysvětlení stačila. Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrželi slibovaný termín dodání. Zboží má být dodáno do 1-2 pracovních dnů. Na zboží čekám už 8 pracovních dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doručená tužka červení na opravy škrábanců je na H...........

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nespokojen s tím to výrobkem, ale tato tužka není určená k trvalé opravě škrábanců, ale pouze k dočasnému ošetření. V návodu tohoto výrobku uvádíme UPOZORNĚNÍ - toto není trvalé ošetření, ani oprava.
    Aplikaci této tužky je potřeba dle potřeby opakovat.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo jiné než jsem si objednal
    • Prodejce nedodal při objednání rekapitulaci přesné objednávky
    • Prodejce nereagoval vůbec na mou připomínku, že nedodal co měl....
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zbozi prislo
    • Misto osram silvestar 2.0 prislo osram silverlight. Nereklamoval jsem, ponevadz jsem na tom vydelal...

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    ano, záměrně jsme poslali novou řadu žárovek OSRAM silverlight s vyšší svítivostí a to za stejnou cenu jako OSRAM silverstar. Tak jak uvádíte ve vaší recenzi, obdržel jste od nás kvalitnější výrobek za stejnou cenu. Proto nás mrzí negativní recenze našeho obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    The delivery was on-time and in amazingly good package.
    The product was really bad ! It's a Chinese product sold as Italian, where even chinese wouldn't sell it! Cable started warming and the plug started smelling and producing smoke in seconds (literaly, less than 15 sec) .
    It was supposed to handle 10A and the load was less than 8 A !!
    Taken out and let cool. Then, it didn't work again !
    Things that give Italian stuff the bad name they have.

    Reakce obchodu AutoDoplnky-Eshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí nespokojenost s kvalitou tohoto výrobku. Udělali jsme maximum pro to, aby jste byl spokojen. Vaší objednávku jsme expedovali okamžitě v den přijetí a to 26.11.2018. Je naším cílem, aby každému zákazníkovi byla objednávka doručena v co nejkratším terminu. Bohužel se někdy stane, že výrobek má skrytou výrobní vadu, což nejsme schopni eliminovat. Není možné kontrolovat funkčnost všech výrobků před odesláním.
    Velmi nás mrzí vaše nespokojenost a v případě zájmu okamžitě sjednáme nápravu. Výrobek neprodleně vyměníme za nový. To je standard našeho e-shopu. O tuto možnost jste bohužel nepožádal. Proto nás velmi mrzí recenze, kterou jste nám udělil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již jsem napsala dva dotazy co je se zbožím, které jsem hned při objednání uhradila? Ani po 11 dnech nedorazilo.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal před 10 dni , dodnes zboží nemám ani žádnou zprávu. NIC !