Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé dodání zboží na druhý den
    • První nákup v tomto obchodě. Jako i jinde i zde jsem se dotazoval před nákupem na aktuální stáří mnou vybrané autobaterie. Písemně mi bylo sděleno, že aktuálně se nabízí s datem výroby 12/23. Toto jsem uvedl i do poznámky při nákupu, že mi byla potvrzena baterie s tímto datem. Ve skutečnosti přišla baterie s datem 9/23. Přitom by stačilo telefonicky upozornit zákazníka při vychystávání, že uváděné datum výroby ve skladu fyzicky není a jestli může tedy být baterie starší. Protože na zákaznické lince mi byla podána mylná informace, nemůžu dát více hvězdiček.

    Reakce obchodu Autobaterie Jinočany

    Dobrý den, velice nás mrzí, k čemu došlo. Nyní jsme kontrolovali skladové zásoby a platí, že máme 12/23. Při expedici platí, že expedujeme podle stáří. Kolega, který připravuje objednávky pravděpodobně nedostal informaci, že s vámi bylo dohodnuté něco jiného. Za toto pochybení se tedy omlouváme.
    Věřím, že i tak budete s baterií spokojený, věřte, že rozdíl 3 měsíců nehraje vůbec žádnou roli. O všechny baterie se pečlivě staráme.
    Přeji tedy mnoho šťastných kilometrů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Baterie prisla nabyta na 50 % a nelze ji úplně dobýt s opakováním cyklů . Nejspíš je trochu starší.

    Reakce obchodu Autobaterie Jinočany

    Dobrý den, prodáváme pouze nové autobaterie a před odesláním každou měříme. Setkáváme se naopak s tím, že pokud ji někdo chce změřit v domácích podmínkách, nepoužívá kvalitní měřící zařízení. Pokud by byla pravda, že vykazuje takové hodnoty, rozhodně doporučuji baterii co nejdříve vrátit - buď odstoupit od smlouvy do 14 dnů od nákupu nebo podat reklamaci. Stačí, když nás budete kontaktovat a rádi objednáme i svoz autobaterie k nám. Přejeme vám pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Baterie na faktuře označena jako nabitá, ve skutečnosti totálně vybitá

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobre ceny, dárek k baterii
    • Doprava 4 pracovni dny 123kuryr nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Profesionální poradenství
    • Výhodný odkup staré baterie
    • Nesmyslný poplatek za osobní odběr

    Reakce obchodu Autobaterie Jinočany

    Dobrý den, osobní poplatek je účtován proto, abychom drželi stejné ceny jak na eshopu, tak i v prodejně. Zdá se nám to více férové, než zavádět dvojí ceny.
    Pokud si totiž někdo objedná autobaterii s doručením na svou adresu, máme s vyřízením takové objednávky mnohem méně práce a stačí na to 1 pracovník na pár hodin.
    Zatímco obsazení prodejny, poskytování poradenství a dalších služeb, výkup autobaterie (za kterou platíme mimochodem nejvíce peněz v ČR) vyžaduje mnohem vyšší náklady na provoz a to nejen ty mzdové.
    A proto jsme zavedli symbolický poplatek za osobní odběr. O poplatku se navíc zmiňujeme na internetu vždy dopředu, pokud s ním někdo má i tak potíže, nemusí u nás samozřejmě nakupovat. My si své práce vážíme a budeme rádi, pokud to tak bude také u zákazníků. Přeji vám pěkný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Slibovaný dárek nebyl dodán a autobaterie byla odřená.Nezabalená!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neni pro..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží bylo doručeno včas

    baterie přišla zřejmě nenabytá , třetí den po instalaci do vozu , jsem už parkoviště neodjel( a byli červencové vedra) , to bylo zklamání , peníze pryč a nefunkční baterie v autě , zoufalí to pocit bezmoci , reklamováno , čekám na verdikt obchodu...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • špatná komunikace

    Od nás baterie odešla v pořádku, nebyla poškozena, tím pádem se muselo stát při dopravě. (nějaké menší odření).Moc nás to mrzí, to by jste pak musel řešit s dopravcem.
    Baterie měla poškozený kontakt a obal a neměla krytky kontaktů, které má každá nová baterie.

    Reakce obchodu Autobaterie Jinočany

    Mrzí nás, že došlo k této situaci. Žel nedokážeme ovlivnit to, v jakém stavu baterie přijde, pokud došlo k mechanickému poškození během přepravy.

    Stále platí, že pokud je autobaterie zjevně poškozena, nemá se zboží přebírat od přepravce a rovnou ji vrátit.

    Jsme maximálně otevřeni řešení podobných věcí, pomáháme zákazníkům řešit reklamace u přepravce. Naštěstí můžeme říct, že k podobným situacím dochází výjimečně.

    Kdokoli nám zavolá na kontaktní infolinku, či napíše na info email, určitě reagujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sympatická telefonická komunikace
    • Pozdní doručení způsobené zmatky, chybami a lemplovstvím
    • Volba podivné přepravní společnosti, která doručení ještě o další den zdržela

    Raději kupte baterku jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pohoda
    • Nemožnost uhradit zboží přepravci kartou nutná platba v hotovosti.

    Reakce obchodu Autobaterie Jinočany

    Dobrý den,
    děkujeme i za Vaše hodnocení, možnost platby kartou s dopravcem zkusíme zmínit, ale není příliš v našich silách s tím něco udělat... :-(
    Nedávno jsme zprovoznili možnost platby kartou přímo na e-shopu, ale chápu, že chcete mít jistotu a neplatit za zboží dřív, než k Vám dojde.
    Jen nás trochu mrzí, že jste kvůli chybě, která není na naší straně takto ohodnotil celý náš obchod, což nám trochu kazí pověst, ale je to Vaše volba. Také je škoda, že jste si nakonec u nás autobaterii neobjednal, snažili jsme se Vám i tak vyjít maximálně vstříc. Tak třeba příště :-).
    Tým Autobaterie Jinočany