Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velmi osobní přístup
    • Je skoro nemožné se k nim dovolat.
    • Nezafungovala návaznost placení na odeslání objednávky.

    Nedokonalost technického zabezpečení prodeje je částečně vynahrazena nadstandardním osobním nasazením pracovníků.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nová kytara a oderky na laku?
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Obchodník zavolal, že zboží mu nedodali v patřičném množství a že mi nabídne srovnatelné od jiného výrobce. Po té, co jsem objednávku zrušil, mi ihned volal, že zboží se mu podařilo přece jen zajistit. Udělalo to na mne špatný dojem.

    Reakce obchodu Augustinus

    Dobrý den pan Brzobohatý,

    je čipová krize a výpadky se stávají pravidelně, je to celosvětová záležitost a obchodník od stolu nedokáže ovlivnit dodávky zboží. Co umíme udělat je, v maximálně možné míře se zboží snažit pořídit, poradit zákazníkovi a to také děláme. Zboží jsme Vám sehnali u konkurence a nejste jediný zákazník, kterému jsme zboží pořídili i v konkurenčním obchodě, děláme pro zákazníky maximum co umíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uváděné jako skladem na skladě není. Přesto je na webu stále nabízeno, což mi nepřijde jako férové jednání.

    Reakce obchodu Augustinus

    Dobrý den paní Levá,

    zboží jsme Vám pořídili, trvalo to o 3 pracovní dny déle než jsme deklarovali. Volali jsme Vám, že ho máme, ale objednávku jste nám zrušili a zakoupili zboží jinde. Vím, že před Vánocemi je každý den dobrý, ale jsou situace, které neumíme ovlivnit. Děláme maximum co víme pro zákazníka jak je vidět na mnoha pozitivních recenzích. Světovou čipovou krizi běžný obchod neovlivní, i velké korporaty automobilky mají s nimi problémy, všichni jsme na jedné lodi. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po týdnu od objednání zboží v SK depu. Opravdu dlouhé čekání

    Reakce obchodu Augustinus

    Milý zákazník, dopravu balíkov nevíme ovplyniť nevozia ich naši zaměstnanci, ale doručují ich externí společnosti ako každej inej firme a jsou to tiež len ľudia a při počte zásielok, které tie firmy aktálne doručují sa může stát chyba, věřím, že robia najelešpie ako vědí ako aj my, ak by sme si vyzkoušeli ich prácu aj len na deň zmenili by sme pohled na danú vec, drvivá väčšina zásielkok funguje perfektně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Augustinus

    Milý zákazník, dopravu balíkov nevíme ovplyniť nevozia ich naši zaměstnanci, ale doručují ich externí společnosti ako každej inej firme a jsou to tiež len ľudia a při počte zásielok, které tie firmy aktálne doručují sa může stát chyba, věřím, že robia najelešpie ako vědí ako aj my, ak by sme si vyzkoušeli ich prácu aj len na deň zmenili by sme pohled na danú vec, drvivá väčšina zásielkok funguje perfektně.

    • Objednal jsem si elektroakustickou kytaru a obal na kytaru který jsem měl zvlášť jako dárek. Překvapení bylo když kytara došla nacpána v obalu a v krabici od kytary která byla také dárek. Navíc u kytary žádný manuál. Takže v žádném případě tento obchod nedoporučuji.

    Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Augustinus

    Vážený zákaznik,

    + každá kytara je zabalena v obalu od kytary, každý produkt má origánlne balení, pokud je zboží dárek, třeba ho poslat např. na jinou adresu, do práce, k rodině a pod.
    + manuál ke kytaře, nevím jaký bychom dali, na výuku kytary slouží knížky, videa, pedagogové, vaše snaha a čas, kdykoliv nám můžete zavolat, cokoliv Vám radi vysvětlíme
    + nástroj byl kvalitně zabalen
    + věnovali jsme se vám po telefonu - poradenstvo, kvalitné bálení, expresné a bezpečné zasláni, z naší strany maximum úsilí

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního ani zpráva tom, že by má objednávka byla odeslána.

    Reakce obchodu Augustinus

    Vážený pán Koleno,

    naši prodejci ochotně a rychle kontaktují zákazníky o stavu objednávek viz recenze, že 97% zákazníků doporučuje náš obchod a celková vysoká spokojenost 4,8 * z 5,0*. Častokrát se stává, že zákazník vyplní nesprávně tel.č v objednávce, pak ho kontaktujeme přes email, kontaktujeme ho celkově 3 krát v různé dny a když ani tak neodpovídá, zboží neposíláme, protože ani dopravce nedokáže doručit zboží zákazníkovi, který nekomunikuje. Chybou je, že zákazník, ktorý nekomunikuje, môže psát recenze. Mnoho krát se nám i stalo, že se nám zboží vráti, zpět, protože konkurenční obchody nám takto dělali nepříjemnosti s falešnými objednávkami. Naše hodnocení mluví za vše, spokojený zákazníci, kterých je aktuálně neuvěřitelných 97%, kterým jsme vděčný za jejich recenze a spokojenost a uděláme i do budoucna pro ně maximum, aby byli nadále maximálne spokojeni.

    S pozdravem

    Váš Augustinus tím

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    K hodnocení, bohužel žádné zboží nám ještě nedorazilo. Zboží bylo údajně skladem.

    Reakce obchodu Augustinus

    Dobrý den Láďa,
    pan Vitko Vás informoval o přesném doručení zboží, tedy byli jste informováni o doručení. Dostupnosti na stránce jsou korektní, kdyby náhodou zboží nebylo skladem, zákazníka ihned informujeme.
    Děkujeme za Váš nákup
    S pozdravem
    Váš Augustinus tím

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač jsme se telefoniocky domlouvali o kvalitě zboží,tak byly odeslány nástroje,které neodpovídají ani trochu požadavkům a už vůbec ne tomu,co inzerujete na svých stránkách,nevím,jestli jsem mluvil s diletantem,který nerozumí česky,neposlouchá,co mu sděluji,..... jsem velmi nespokojen a obchod více doporučovat nebudu.

    Reakce obchodu Augustinus

    Dobrý den pane Uher,

    koupili jste od nás celkově přes 19 kusů houslí, které dále prodáváte svým zákazníkům, tedy pokud by byly tak špatné, nekupovali byste je od nás. Jak houslař jistě víte, že levný nástroj se nevyrovná kvalitou drahému nástroji a nemůžeme porovnávat housle v hodnotě 6000 KČ s houslemi v hodnotě 60 000 KČ. U nás je výběr nástrojů od 1490 KČ pro začátečníky až po profesionální modely v hodnotě 84 900 KČ. Pokud by housle v hodnotě 6 000 KČ byly tak dobré jako housle za 60 000 KČ, tak byste neměli práci jako houslař a na druhé straně, neumím si představit, že byste vaše ručně dělané housle prodávaly za 6000 KČ, každý zboží má své místo a kvalitu v rámci své cenové kategorie.

    S pozdravem

    Michal Zachar

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani mi nenapsali kdy by mela objednávka dorazit prostě nic

    Reakce obchodu Augustinus

    Dobrý den paní Fejfarová,

    p. Vitkov Vám volal několikrát před expedicí zboží. Pokud se my nedovoláme zákazníkovi, ani kurýr se nedovolá zákazníkovi a pokud se nespojíme nemůžeme zboží expedovat, protože by to nemělo efekt, zásilka by nebyla doručena pokud se přepravce s Vámi nespojí. Mohou tam být problémy s tel. č. no nebyl to tento případ, kdy jste prostě s námi nekomunikovali a my jsme s tím nevěděli nic udělat. Navíc jste nám danou objednávku zrušili, tedy proto jsme zboží neexpedovali, byla to velmi těžká komunikace. Dále chci poděkovat všem spokojeným zákazníkům, pro jejichž uděláme maximum co je v našich silách.

    S pozdravem

    Michal Zachar