• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží a faktura dorazily rychle
    • poslali jiné zboží, než je na obrázku. Typově i barvou.
    • neodpověděli na dotaz proč, nekomunikují

    Na základě mé zkušenosti nedoporučuji tento obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží zaplaceno, následně přišel email, že bude doručeno do 14 dní. S tímto jsme nesouhlasili,objednávku do 14 dní emailem zrušili, s tím, že žádáme vrácení peněz. Odpovědní email, omlouváme se, že jsme vám nemohli co nejdříve vyhovět a peníze vám vrátíme. Uplynulo více než 14 dní, píšu znovu, že žádám o vrácení částky na účet, jinak budu nucena upozornit ČOI, e-shop nereagoval. Po zhruba dalším týdnu jsem se rozhodla e-shop kontaktovat telefonicky. Nedovolala jsem se,nicméně tentýž den mě telefonicky kontaktovali sami. Vrácení částky bylo přislíbeno a opravdu do 2 dnů peníze dorazily na účet. Tímto bych tomuto e-shopu doporučila větší pružnost v komunikaci se zákazníky a dodržování Obchodních podmínek. I přesto jim přeji spoustu spokojených zákazníků.
  • Bohužel vám musím sdělit, že očekávané zboží jsem dosud neobdržela, přesto , že jsem
    to urgovala . Bylo mně telefonicky sděleno , že ho nemá kdo doručit. Jsem zklamaná a můj pes ČIP také. Musím zřejmě objednat u jiné doručovací společnosti. S pozdravem Hana Vitnerová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalá reakce, nepotvrzení objednávky
    • podivný způsob dodání
    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu ATpets

    Dobrý den,
    Omlouváme se za vzniklé komplikace ,které ale bohužel z většiny pramenili ze strany přepravce. Který jeden z balíku doručil déle.

    Ač se snažíme ovlivnit dodání přepravcem k Vám. Bohužel je to v jeho režii a ne vždy je v našich silách s tím něco udělat.

    S pozdravem
    Tým ATpets

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.2. jsem objednala. vyjma potvrzovaciho mailu o zaevidování objednávky s vami nekomunikuji, na maily nereagují, telefon nezvedaji. po 11ti dnech vam prijde email, ze: "U nás v eshopu došlo k systémové chybě a bohužel se stalo ,že Vaše zakázka se zdála být vyřízena. Po dnešní auditu jsme zjistili že Vaše
    zásilka neodešla." Dle recenzi na jinych portálech i zde je to lez a nejsem jedina, kdo s nimi mel obdobný problém. Za mne nikdy vice.

    Reakce obchodu ATpets

    Dobrý den, velmi nás mrzí špatná zkušenost s Vaší objednávkou. Bohužel integrujeme do našeho rozhraní platební bránu a při integraci došlo k milnému zaškrtnutí Vaší objednávky jako vyřízené.

    Hned při zjištění naší chyby jsme nabídli ,že druhý den provedeme expedici.

    Samozřejmě chápeme ,že nabídku jste nevyužila a mrzí nás tato zkušenost.

    Tým ATpets

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod vůbec nereaguje na emaily,když jsem chtěl po týdnu znát stav objednávky ,neodpověděli,poté jsem tedy objednávku zrušil,opět žádná reakce