Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Zboží objednáno, vše dle popisu skladem, přišel pouze potvrzovací e-mail a jinak reakce žádná. Nereagují na e-mail, telenon ani Messenger. Při dnešní konkurenci nechápu takový přístup.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spokojen

    vyhoda

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • bezkonkurenční cena
    • rychlá reakce vedení na maily a ochota pomoci
    • trošku delší doba doručení, ale to byl problém dopravce, po upozornění obchodu, že zboží nedorazilo inhed urgovali dopravce a druhý den zboží dorazilo

    Obchod je velmi levný, na maily reaguje rychle a zboží dorazí pořádku. Osobně nevidím žádné nevýhody, delší doba doručení nebyla způsobena obchodem, takže pokudje někdo na pochybách, že je to podezřele levné a zboží nedorazí atd. tak za sebe můžu říct, že bylo vše OK, navíc nabízí možnost platby na dobírku,, takže kdo je opravdu na pochybách a musí se sám přesvědčit, může si vybrat tuto možnost platby. Jen pokud Vám nepřijde potvrzení nebo čekáte delší dobu na doručení balíčku, prostě jim napište na mail, co mají v kontaktech, odpoví do druhého dne (jen piště slušné maily, nemusí to být vina prodejce nebo mohlo dojít k problémům kvůli systému atd.)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží a faktura dorazily rychle
    • poslali jiné zboží, než je na obrázku. Typově i barvou.
    • neodpověděli na dotaz proč, nekomunikují

    Na základě mé zkušenosti nedoporučuji tento obchod

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží zaplaceno, následně přišel email, že bude doručeno do 14 dní. S tímto jsme nesouhlasili,objednávku do 14 dní emailem zrušili, s tím, že žádáme vrácení peněz. Odpovědní email, omlouváme se, že jsme vám nemohli co nejdříve vyhovět a peníze vám vrátíme. Uplynulo více než 14 dní, píšu znovu, že žádám o vrácení částky na účet, jinak budu nucena upozornit ČOI, e-shop nereagoval. Po zhruba dalším týdnu jsem se rozhodla e-shop kontaktovat telefonicky. Nedovolala jsem se,nicméně tentýž den mě telefonicky kontaktovali sami. Vrácení částky bylo přislíbeno a opravdu do 2 dnů peníze dorazily na účet. Tímto bych tomuto e-shopu doporučila větší pružnost v komunikaci se zákazníky a dodržování Obchodních podmínek. I přesto jim přeji spoustu spokojených zákazníků.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po objednání zboží, rychle doručení
    • v shopu jsem našla to, co jsem chtěla a nikde jinde jsem neviděla
  • Bohužel vám musím sdělit, že očekávané zboží jsem dosud neobdržela, přesto , že jsem
    to urgovala . Bylo mně telefonicky sděleno , že ho nemá kdo doručit. Jsem zklamaná a můj pes ČIP také. Musím zřejmě objednat u jiné doručovací společnosti. S pozdravem Hana Vitnerová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalá reakce, nepotvrzení objednávky
    • podivný způsob dodání
    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu ATpets

    Dobrý den,
    Omlouváme se za vzniklé komplikace ,které ale bohužel z většiny pramenili ze strany přepravce. Který jeden z balíku doručil déle.

    Ač se snažíme ovlivnit dodání přepravcem k Vám. Bohužel je to v jeho režii a ne vždy je v našich silách s tím něco udělat.

    S pozdravem
    Tým ATpets

  • 100 %

    • Široký sortiment
    • Příjemné jednání
  • 100 %

    • Výhodné ceny
    • Komunikace obchodu
    • Ochota poradit

    Potřeboval jsem poradit ohledně produktu. Vše vysvětleno a brzy dodáno. Mohu doporučit!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.2. jsem objednala. vyjma potvrzovaciho mailu o zaevidování objednávky s vami nekomunikuji, na maily nereagují, telefon nezvedaji. po 11ti dnech vam prijde email, ze: "U nás v eshopu došlo k systémové chybě a bohužel se stalo ,že Vaše zakázka se zdála být vyřízena. Po dnešní auditu jsme zjistili že Vaše
    zásilka neodešla." Dle recenzi na jinych portálech i zde je to lez a nejsem jedina, kdo s nimi mel obdobný problém. Za mne nikdy vice.

    Reakce obchodu ATpets

    Dobrý den, velmi nás mrzí špatná zkušenost s Vaší objednávkou. Bohužel integrujeme do našeho rozhraní platební bránu a při integraci došlo k milnému zaškrtnutí Vaší objednávky jako vyřízené.

    Hned při zjištění naší chyby jsme nabídli ,že druhý den provedeme expedici.

    Samozřejmě chápeme ,že nabídku jste nevyužila a mrzí nás tato zkušenost.

    Tým ATpets

  • 10 %

    • NEKOMUNIKUJÍ!!!

    Objednala jsem před týdnem, dodnes žádná reakce vyjma automatického emailu o přijetí objednávky. Telefon neberou, na email nereagují! Zboží uvedeno jako SKLADEM. NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu ATpets

    Dobrý den, mrzí nás špatna zkušenost s Vaší objednávkou. Bohužel bez čísla objednávky nejsme schopni říci kde se stal problém.

    Tým ATpets

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod vůbec nereaguje na emaily,když jsem chtěl po týdnu znát stav objednávky ,neodpověděli,poté jsem tedy objednávku zrušil,opět žádná reakce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • první nákup- spokojen
  • Doporučuje obchod

    100 %

    velký výběr, skvělá komunikace, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl to můj prvni nákup.