Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zboží došlo vadné a není možné ho vyreklamovat díky podmínkám obchodu.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, veškeré námi prodávané zboží lze u násl při splnění obchodních a zákonných podmínek reklamovat. U Vámi objednaného LCD displeje, tedy náhradní díl na telefon jste byl před vytvořením objednávky informován o tom, že veškeré námi prodávané náhradní díly na mobilní telefony jsou určeny pro odbornou montáž proškoleným technikem, a že prodejce nenese odpovědnost za poškození dílu či zařízení neodbornou montáží.
Pokud jste si tedy displej měnil sám a při výměně jste jej poškodil tak opravdu v takovém případě nelze daný díl reklamovat. Na každém námi prodávaném dílu je uvedena informace, že před montáží je potřebné díl otestovat a že na již jednou nalepený LCD displej v případě jeho poruchy jej nelze reklamovat, pokud byl již namontován a to jinak než odbornou a způsobilou osobou.
Veškeré tyto informaci jste měl již před nákupem dílu a i před jeho montáží. Tudíž pokud jste díl před nalepením neotestoval, popřípadě montáž neprováděla odborně způsobilá osoba není nemožnost reklamace naší vinou, ale Vašim jednáním a nerespektováním pokynů k montáži či použití.
Za toto nelze vinit prodejce, který dodržel kupní smlouvu a dodání produktu v plném rozsahu.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
- vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
Komunikace dobrá, dodání 6 dní.
-
Doporučuje obchod
- rychlost doručení
-
Nedoporučuje obchod
- Pokud jim sami napisete, odpoved na email dostanete
- Okamzite vraci penize
- Obchod uvadi skladem zbozi, ktere nema nebo je poskozene
- Obchod zakaznika o teto skutecnosti neinformuje, dokud se sam nepripomene (10 dni by melo na vyrizeni stacit)
Nez objednate zbozi, co je uvedeno jako posledni kus, overte si zda je opravdu dostupne a nema zavadu, usetrite cas.
Pokud online obchod ma problem dodat zbozi, coz se samozrejme muze stat, mel by vas o tom sam informovat, i kdyz se bude snazit ho sehnat u dodavatelu (jak tvrdi).
Uvitala bych moznost objednat jine zbozi misto nedostupneho, pokud uz byla objednavka zaplacena. Priste zvazim, zda zde jeste nekdy nakoupim. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Velmi prehledny e-shop a obrovsky vyber zbozi.
- Mila komunikace s personalem
- Darecek k objednavce velmi potesil
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Bezproblémová.
-
Nedoporučuje obchod
- inzerovaný výrobek nemají na skladě
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychlé a včasné dodání objednávky
I když jsem tento obchod neznal, bydlím na Plzeňsku, byl jsem příjemně překvapen rychlostí dodání zboží.Výrobek funguje velmi dobře.Cena byla velice příznivá.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nabídka zboží
-
Doporučuje obchod
- Bezva výběr zboží
-
Nedoporučuje obchod
Ok, že zboží není na skladě pochopím. To se stát může. Peníze mi byly vráceny do dvou dnů. Potud jsem měl z obchodu opravdu dobrý dojem. Následně to začalo.
Nikdo mi nedal vědět, že další objednané zboží není na skladě, nebo že se zdrží. Jedna sms nebo krátký mail není zase tak moc časově náročný. Ale pokračujeme. Po opakovaných urgencích se objednávka trochu pohnula. Zboží bylo odesláno. Super, ale proč zásilkovna stále čeká na dodání balíku obchodem?Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den pane Šíša,
Velice nás mrzí zdržení Vaší objednávky, zboží bylo skladě, ale v minulém týdnu se vyskytly -technické potíže s expedici zboží značky G21, které se již podařilo vyřešit a dle informací ze skladu byla objednávka dne 05.06.2020 vyexpedována. Mrzí nás, že jste nás e-mailem neinformoval, že i přes expedici objednávky nebylo zboží na zásilkovně zaevidováno - evidence se provádí až na depu zásilkovny, kdy kurýr který balík přebírá jej systémově neeviduje. Nejspíše nastal problém u dopravce, který bohužel během víkendu nevyřešíme.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace s dodáním grilovacího náčiní a alobalu a věřím, že v průběhu pondělí celou situaci vyřešíme ku Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Tým ateros.cz
08.06.2020 - Dobrý den pane Šíša,
jak jsem slíbili dnes jsme celou záležitost prověřovaly, problém nastal opravdu u dopravce, kdy od nás expedované zboží nedorazilo na jeho depo. Vzhledem k tomu, že se během dne balík nepovedlo dohledat, jsem u dopravce zahájily reklamaci dané zásilky a Vaše zboží Vám budeme expedovat znovu - tedy bude zítra odesláno.
Omlouváme se za sled událostí, které jsem z části nedokázaly ovlivnit a doufáme, že se zbožím budete spokojen.
S pozdravem
Tým Ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velmi doporučuji,rychlá dodávka
Nic
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dobra komunikace, spolehlivost, rychlost.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Chválím i balení zboží.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Doporučuji všechno v naprostém pořádku .
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr
- Ceny
Naprosto pohodový nákup, vše v pořádku.
Zboží dobře zabaleno.Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Velice vstřícné jednani ,bleskové dodání zboží
- Nelze nic vytknout
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
zboží jsem obdržela rychle a v pořádku. Cena byla lepší než v jiných obchodech.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Tým ateros.cz