Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Meli neco co jinde ne, za rozumnou cenu :-)

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tým ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • SKVĚLÁ KOMUNIKACE
    • RYCHLÉ DODÁNÍ
    • VELMI DOBŘE ZABALENÉ ZBOŽÍ
    • ŠIROKÝ VÝBĚR SORTIMENTU
    • VÝBORNÁ ZNAČKA HRNCŮ BERLINGERHAUS
    • CELKOVÁ SPOKOJENOST

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tým ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání a doručení

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tým ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle doruceni

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tým ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příznivá cena, vstřícné jednání, rychlé doručení...
    • Žádnou neznám...

    Doporučuji, je to poctivý e-shop.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • cena

    Velká spokojenost

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • cena
    • výborná komunikace

    Doporučuji, bez problému, rychlé dodání, ve středu objednáno, v pátek doručeno. Doručovací služba přijela v oznámeném čase.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost

    objednávka přijata, potvrzena a nešla a nešla.
    kdybych se neozvala, zřejmě čekám a čekám.
    a první důvod proč objednané zboží nejde - dopravce ztratil zřejmě balík. ať vyčkám.tak jsem vyčkávala.
    a pak, že zboží došlo.
    zpětně v recenzích nejsem první s toto zkušeností.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, dovolte mi jen uvést situaci na pravou míru.
    Vámi objednané zboží bylo poslední na skladě - nikoliv, že nám potom co se vaše objednávka ztratila zboží došlo - objednala jste poslední termosku, která byla skladem.
    Vzhledem k množství objednávek a nevyzvednutých zásilek, nelze kontrolovat každou objednávku zda byla doručena, respektive kde a v jakém stavu se po odeslání nachází. Tudíž ozvat se, že Vám zboží nedošlo v očekávaném čase po odeslání by mělo být samozřejmostí na straně zákazníka a neosočovat e-shop, že se Vám nikdo neozval. Bohužel jakmile je objednávka předána dopravci, tak je u nás systémově uzavřena a již se k ní nevracíme.
    Problém se ztrátami zásilek byl již systémově vyřešen a pokud dojde k nějakému problému při dopravě, máme již tyto informace k dispozici ihned po vzniku problému.
    Jak jsem již uvedl výše, po zjištění problému se zásilkou Vám bohužel musela být objednávka zrušena, jelikož dané zboží nebylo dostupné - objednala jste poslední kus skladem.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikaci s Vaší objednávku a nemožnosti dodat objednanou termosku.

    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Solidní jednání.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem mě informovali, že je zboží na cestě, po urgenci slíbili, že to prověří a že zboží bylo snad vyskladněno.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše hodnocení. Co se Vaší objednávky týče, byl jste e-mailem informován, že zboží bylo od nás ze skladu expedováno, bohužel došlo k problému na straně dopravce, se kterým tuto situaci momentálně řešíme a dohledáváme balík. Zboží jsme Vám chtěly expedovat znovu, bohužel se ale vyprodalo. Pokud nebude balík nalezen objednávka Vám bude zrušena. O veškerém dění ohledně této situace jste informován na uvedené e-mailové adrese.
    Omlouváme se za komplikaci, kterou se usilovně snažíme vyřešit, bohužel se nejedná o interní chybu našeho e-shopu a proto jsme závislí na informacích od dopravce o stavu dané zásilky, kdy toto nedokážeme urychlit.
    S pozdravem
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Celková spokojenost. Doporučuji

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží začlo reznout během měsíce

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    Vážený zákazníku, toto hodnocení jste měl uvést spíše k danému produktu, než negativně hodnotit e-shop jako takový. Co se týče Vaší objednávky byla v pořádku expedována a Vám doručena a jako e-shop jsme splnily všechny kroky od přijetí objednávky až ke
    konečnému dodání zboží bez jediného problému z naší strany.

    Pokud máte se zbožím či jeho kvalitou jakýkoliv problém, postupujte prosím dle reklamační řádu naší společnosti.
    S pozdravem
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • milá komunikace
    • rychlé dodání
    • vše bez problémů

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a cena
    • nic

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • rychle jednani a zaslani vyrobku.
    • chybejici cesky navod je dost veliky problem.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Co se týče českého návodu, pokud nebyl dodán s produktem moc se omlouváme. Návod je ke stažení u produktu nebo o něj stačí zažádat na naší e-mailové adrese a bude Vám samozřejmě zaslán.

    S pozdravem
    Tým Ateros.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • něco slibuje a potom to nedodá
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zakoupene zbozi bylo doruceno behem par dni od objednani. Cena dopravy i zbozi nizka... Dobre zabaleno

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • komunikace se zákazníkem

    Zboží mou vinou málem nedorazilo před Vánoci. Iniciativa a příjemná komunikace obchodu vše zachránila!

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení
    Tým Ateros.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehliví

    Objednané zboží jsem zaplatila a obchod mně zaslal fakturu i přes to, že zaplacené zboží nedodalo. Tento obchod jedná podvodně se svými zákazníky.

    Reakce obchodu ATEROS

    Dobrý den , vážený zákazníku
    dle záznamů jsme se Vás pokoušely několikrát kontaktovat, ohledně problému s Vaší objednávkou - objednala jste zboží s dostupností - skladem na dotaz 1 ks. Vzhledem k tomu, že bylo u zboží uvedeno skladem na dotaz, je potřeba se o jeho dostupnosti informovat. Dané zboží bylo ve výprodeji a nebylo již aktuálně dostupné. Pokoušely jsme se Vám dovolat a popřípadě nabídnout jinou alternativu ovšem bez úspěchu. Objednávka Vám byla proto zrušena a platba navrácena.

    Proto bych šetřil slovy podvodné jednání a nespolehlivý obchod - udělaly jsme maximum a věc vyřešily tak, jak se jen bez Vaší spoluúčasti na řešení problému dalo.

    Chyba nastala již u Vás, kdy jste se jak bylo v popisu zboží uvedeno, měla informovat o aktuální skladovém množství . Zboží, které máme ve výprodeji, máme vždy skladem na dotaz z důvodu velkého zájmu a omezeného skladového množství.
    Mrzí mne Vaše zkušenost a i Vaše nepravdivá recenze - obchod se snažil udělat vše, ovšem když zákazník nespolupracuje a potom zde vypisuje o podvodném jednání je to složité.

    S pozdravem
    Tým Ateros.cz