Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zboží došlo vadné a není možné ho vyreklamovat díky podmínkám obchodu.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, veškeré námi prodávané zboží lze u násl při splnění obchodních a zákonných podmínek reklamovat. U Vámi objednaného LCD displeje, tedy náhradní díl na telefon jste byl před vytvořením objednávky informován o tom, že veškeré námi prodávané náhradní díly na mobilní telefony jsou určeny pro odbornou montáž proškoleným technikem, a že prodejce nenese odpovědnost za poškození dílu či zařízení neodbornou montáží.
Pokud jste si tedy displej měnil sám a při výměně jste jej poškodil tak opravdu v takovém případě nelze daný díl reklamovat. Na každém námi prodávaném dílu je uvedena informace, že před montáží je potřebné díl otestovat a že na již jednou nalepený LCD displej v případě jeho poruchy jej nelze reklamovat, pokud byl již namontován a to jinak než odbornou a způsobilou osobou.
Veškeré tyto informaci jste měl již před nákupem dílu a i před jeho montáží. Tudíž pokud jste díl před nalepením neotestoval, popřípadě montáž neprováděla odborně způsobilá osoba není nemožnost reklamace naší vinou, ale Vašim jednáním a nerespektováním pokynů k montáži či použití.
Za toto nelze vinit prodejce, který dodržel kupní smlouvu a dodání produktu v plném rozsahu.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- Pokud jim sami napisete, odpoved na email dostanete
- Okamzite vraci penize
- Obchod uvadi skladem zbozi, ktere nema nebo je poskozene
- Obchod zakaznika o teto skutecnosti neinformuje, dokud se sam nepripomene (10 dni by melo na vyrizeni stacit)
Nez objednate zbozi, co je uvedeno jako posledni kus, overte si zda je opravdu dostupne a nema zavadu, usetrite cas.
Pokud online obchod ma problem dodat zbozi, coz se samozrejme muze stat, mel by vas o tom sam informovat, i kdyz se bude snazit ho sehnat u dodavatelu (jak tvrdi).
Uvitala bych moznost objednat jine zbozi misto nedostupneho, pokud uz byla objednavka zaplacena. Priste zvazim, zda zde jeste nekdy nakoupim. -
Nedoporučuje obchod
- inzerovaný výrobek nemají na skladě
-
Nedoporučuje obchod
Ok, že zboží není na skladě pochopím. To se stát může. Peníze mi byly vráceny do dvou dnů. Potud jsem měl z obchodu opravdu dobrý dojem. Následně to začalo.
Nikdo mi nedal vědět, že další objednané zboží není na skladě, nebo že se zdrží. Jedna sms nebo krátký mail není zase tak moc časově náročný. Ale pokračujeme. Po opakovaných urgencích se objednávka trochu pohnula. Zboží bylo odesláno. Super, ale proč zásilkovna stále čeká na dodání balíku obchodem?Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den pane Šíša,
Velice nás mrzí zdržení Vaší objednávky, zboží bylo skladě, ale v minulém týdnu se vyskytly -technické potíže s expedici zboží značky G21, které se již podařilo vyřešit a dle informací ze skladu byla objednávka dne 05.06.2020 vyexpedována. Mrzí nás, že jste nás e-mailem neinformoval, že i přes expedici objednávky nebylo zboží na zásilkovně zaevidováno - evidence se provádí až na depu zásilkovny, kdy kurýr který balík přebírá jej systémově neeviduje. Nejspíše nastal problém u dopravce, který bohužel během víkendu nevyřešíme.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace s dodáním grilovacího náčiní a alobalu a věřím, že v průběhu pondělí celou situaci vyřešíme ku Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Tým ateros.cz
08.06.2020 - Dobrý den pane Šíša,
jak jsem slíbili dnes jsme celou záležitost prověřovaly, problém nastal opravdu u dopravce, kdy od nás expedované zboží nedorazilo na jeho depo. Vzhledem k tomu, že se během dne balík nepovedlo dohledat, jsem u dopravce zahájily reklamaci dané zásilky a Vaše zboží Vám budeme expedovat znovu - tedy bude zítra odesláno.
Omlouváme se za sled událostí, které jsem z části nedokázaly ovlivnit a doufáme, že se zbožím budete spokojen.
S pozdravem
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- objednal jsem, zaplatil a zboží jste mi zrušili
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, Vaši objednávku jsme museli zrušit, z důvodu nemožnosti dodání Vámi objednaného zadního světla na koloběžku Xiaomi .
Daný produkt byl poslední kus skladem, který byl bohužel poškozen a nebylo jej možné sehnat ani u dodavatele.
Z tohoto důvodu Vám byla objednávka zrušena, platba obratem navrácena a byl jste o stavu a problému s objednávku e-mailem informován.
Mrzí nás Vaše hodnocení, ale bohužel se nám nepovedlo zadní světlo sehnat a udělali jsme maximum abychom vaši objednávku vykryli.
Tímto se ještě jednou omlouváme za nemožnost dodat Vámi objednané zboží.
S pozdravem
Tým ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- nespolehlivost
objednávka přijata, potvrzena a nešla a nešla.
kdybych se neozvala, zřejmě čekám a čekám.
a první důvod proč objednané zboží nejde - dopravce ztratil zřejmě balík. ať vyčkám.tak jsem vyčkávala.
a pak, že zboží došlo.
zpětně v recenzích nejsem první s toto zkušeností.Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnou zkušenost, dovolte mi jen uvést situaci na pravou míru.
Vámi objednané zboží bylo poslední na skladě - nikoliv, že nám potom co se vaše objednávka ztratila zboží došlo - objednala jste poslední termosku, která byla skladem.
Vzhledem k množství objednávek a nevyzvednutých zásilek, nelze kontrolovat každou objednávku zda byla doručena, respektive kde a v jakém stavu se po odeslání nachází. Tudíž ozvat se, že Vám zboží nedošlo v očekávaném čase po odeslání by mělo být samozřejmostí na straně zákazníka a neosočovat e-shop, že se Vám nikdo neozval. Bohužel jakmile je objednávka předána dopravci, tak je u nás systémově uzavřena a již se k ní nevracíme.
Problém se ztrátami zásilek byl již systémově vyřešen a pokud dojde k nějakému problému při dopravě, máme již tyto informace k dispozici ihned po vzniku problému.
Jak jsem již uvedl výše, po zjištění problému se zásilkou Vám bohužel musela být objednávka zrušena, jelikož dané zboží nebylo dostupné - objednala jste poslední kus skladem.
Ještě jednou se omlouváme za komplikaci s Vaší objednávku a nemožnosti dodat objednanou termosku.
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
Před týdnem mě informovali, že je zboží na cestě, po urgenci slíbili, že to prověří a že zboží bylo snad vyskladněno.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše hodnocení. Co se Vaší objednávky týče, byl jste e-mailem informován, že zboží bylo od nás ze skladu expedováno, bohužel došlo k problému na straně dopravce, se kterým tuto situaci momentálně řešíme a dohledáváme balík. Zboží jsme Vám chtěly expedovat znovu, bohužel se ale vyprodalo. Pokud nebude balík nalezen objednávka Vám bude zrušena. O veškerém dění ohledně této situace jste informován na uvedené e-mailové adrese.
Omlouváme se za komplikaci, kterou se usilovně snažíme vyřešit, bohužel se nejedná o interní chybu našeho e-shopu a proto jsme závislí na informacích od dopravce o stavu dané zásilky, kdy toto nedokážeme urychlit.
S pozdravem
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží začlo reznout během měsíce
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
Vážený zákazníku, toto hodnocení jste měl uvést spíše k danému produktu, než negativně hodnotit e-shop jako takový. Co se týče Vaší objednávky byla v pořádku expedována a Vám doručena a jako e-shop jsme splnily všechny kroky od přijetí objednávky až ke
konečnému dodání zboží bez jediného problému z naší strany.
Pokud máte se zbožím či jeho kvalitou jakýkoliv problém, postupujte prosím dle reklamační řádu naší společnosti.
S pozdravem
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- něco slibuje a potom to nedodá
-
Nedoporučuje obchod
- Nespolehliví
Objednané zboží jsem zaplatila a obchod mně zaslal fakturu i přes to, že zaplacené zboží nedodalo. Tento obchod jedná podvodně se svými zákazníky.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den , vážený zákazníku
dle záznamů jsme se Vás pokoušely několikrát kontaktovat, ohledně problému s Vaší objednávkou - objednala jste zboží s dostupností - skladem na dotaz 1 ks. Vzhledem k tomu, že bylo u zboží uvedeno skladem na dotaz, je potřeba se o jeho dostupnosti informovat. Dané zboží bylo ve výprodeji a nebylo již aktuálně dostupné. Pokoušely jsme se Vám dovolat a popřípadě nabídnout jinou alternativu ovšem bez úspěchu. Objednávka Vám byla proto zrušena a platba navrácena.
Proto bych šetřil slovy podvodné jednání a nespolehlivý obchod - udělaly jsme maximum a věc vyřešily tak, jak se jen bez Vaší spoluúčasti na řešení problému dalo.
Chyba nastala již u Vás, kdy jste se jak bylo v popisu zboží uvedeno, měla informovat o aktuální skladovém množství . Zboží, které máme ve výprodeji, máme vždy skladem na dotaz z důvodu velkého zájmu a omezeného skladového množství.
Mrzí mne Vaše zkušenost a i Vaše nepravdivá recenze - obchod se snažil udělat vše, ovšem když zákazník nespolupracuje a potom zde vypisuje o podvodném jednání je to složité.
S pozdravem
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží posláno v nepřiměřeně obrovské krabici, která se nevešla ani do auta (octavia kombi) a to v ní byla jen taška na kolečkách....Do krabice bych se vešla já i s přítelem!!! Když jsem si byla vyzvednout na výdejním místě ,,balíček" nestačila jsem se divit.
- V popisu zboží je uvedeno, že kolečka jsou gumová a to je lež, jde o levný plast! Kvůli ,,gumovým" kolečkům jsem tuto tašku zvolila místo jiných levnějších. Jelikož to má být dárek na Vánoce pro babičku, tak už nebyl čas reklamaci řešit. Ale jde o klamavý popis produktu.
- V podmínkách dopravy bylo uvedeno, že zásilkovnou dopravují zboží do 5 kg, zboží určitě 5 kg nemělo, přesto mi bylo napsáno e-mailem, že mi musí doúčtovat další peníze, protože zásilka nesplňuje rozměry. Žádné rozměry však v podmínkách dopravy uvedené nebyly. Navíc velikost krabice byla zvolena opravdu nepřiměřeně na jednu tašku na kolečkách.
- Zpracování tašky není kvalitní.
- Už zde nikdy nic nekoupím.
-
Nedoporučuje obchod
- Bez informací o stavu objednávky
- Uvedeno na stránkách obchodu že zboží je skladem - nedoručeno ani po 10-ti dnech
Reakce obchodu ATEROS
Vážený zákazníku, o stavu Vaší objednávky jsme Vás informovaly, ovšem veškeré e-maily se nám vrací se statutem nelze doručit, na telefon jste nereagoval - nepovedlo se dovolat.
Objednávku u nás v pořádku evidujeme, ke zdržení došlo na skladu z důvodu přetížení a velkému zájmu o toto zboží, kdy momentálně čekáme na další dodávku od dodavatele.
Bohužel v tento již předvánoční čas, jsou všichni přetíženi a jak dodavatelé tak i dopravci nestíhají. O tomto jste byl informován e-mailem, který ovšem opět nebyl doručen. Možná by bylo jednodušší písemně nás kontaktovat se žádostí o stavu objednávky než dávat negativní hodnocení.
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vrátili peníze
- Celý týden se mi ohledně mé objednávky vůbec neozvali, prošel mi je email o přijetí objednávky
- Když jsem napsala e-mail kde je problém odepsali že se na to podívají a že se mi na druhý den ozvou ale neozvali.
- Na této den jsem se připomněla. A zeptala co vyřešili.
- Odepsali že zboží nemají na skla i když pro objednávání bylo psáno že je skladem. Objednávku mi zrušili. Naštěstí jsem to nepotřebovala hned. Takže jsem měla čas si zboží objednat jinde. Ale kdybych to potřebovala do týdne tak jsem v ******
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, Velice nás mrzí Vaše zkušenost, bohužel dané zboží se stihlo velice rychle vyprodat a Vámi objednanou Poličku do vany, bambus bohužel neměl již ani dodavatel.
Na druhý den jsme se Vám neozvaly z důvodu, že jsme stále neměli od dodavatele informaci, zda dokáže zboží obratem dodat a vše jsme ihned po získání informací předaly i Vám.
Vzhledem k nemožnosti dodání ze strany dodavatele Vám byla objednávka zrušena a byla jste o tomto informována, kdy Vám byli obratem navráceny finanční prostředky.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikaci. -
Nedoporučuje obchod
Pri sundani obalu (LCD do mobilu),display se totalne rozpadl ...
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží mi nepřišlo, ani žádná informace ze strany obchodu.
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, vážený zákazníku
u Vámi objednaného zboží je v kartě produktu uvedeno, že zboží je na externím skladě a doba dodání je minimálně 10 pracovních dní.
Vaše objednávka bude vyřízena v následujícím týdny. Z e-shopu Vám od nás dorazila informace o přijetí Vaší objednávky. Příště doporučuji řádně číst popis zboží a dobu dodání, než uvedete negativní recenzi na náš obchod.
Ze strany e-shopu nedošlo k pochybení a Vaše objednávka je v pořádku evidována. Jak mile k nám objednané zboží dorazí z externího skladu, bude Vám obratem odesláno.
Pokud jste měla jakékoliv pochybnosti o době dodání zboží, měla jste nás kontaktovat buď telefonicky nebo e-mail a Vše by Vám bylo řádně vysvětleno.
S pozdravem Tým ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 11.9. a do dnešního dne 28.9 zboží nedorazilo.
Takže není moc co hodnotitReakce obchodu ATEROS
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost, bohužel dodání Vašeho zboží vázne na výrobci.
O všem jste byl průběžně v e-mailech informován a za zdržení Vaší objednávky se moc omlouváme, jak vám bylo psáno do e-mailu toto zboží (Drbátko a nazouvací lžíce 2 v 1) nám bude dodáno v průběhu příštího týdne a bude Vám expedováno.
Jedná se o produkt, který není na našem sklade (jak je u něj v popisu uvedeno) a tudíž ve větší míře nedokáže ovlivnit dobu dodání, vetšinou tyto produkty expedujeme do 10 dnů, bohužel zde došlo ke zdržení.
Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
- nabízené zboží nebylo na skladu
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor.
Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Z vaší objednávky která obsahovala celkem 3 produkty nebyl skladem pouze jeden z nich, jelikož došlo k jeho vyprodání a dodavatel jej již nebyl schopen dodat. Bylo Vám nabídnuto, že Vám zašleme objednávku bez onoho chybějícího produktu, což jste ovšem odmítla a tak Vám byla celá objednávka včetně zboží, které skladem bylo stornována.
Ještě jednou se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost, ovšem prosíme o pochopení, že tato situace může nastat a nastává, když je skladem poslední kus zboží a zároveň jej objedná více zákazníků. Takové zboží se potom odešle zákazníkovy, který objednávku dokončil jako první, aby to bylo spravedlivé .
Tým Ateros.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednané a zaplacené zboží stále ještě nedorazilo.
Kontaktovala jsem prodejce mailem, ale zatím bez odpovědi.Reakce obchodu ATEROS
Dobrý večer,
velice nás mrzí Vaše hodnocení.
Vaši zásilku ztratil kurýr a celou dobu se ji snažíme dohledat. Tyto dekorativní umělé květiny již nemáme skladem a snažili jsme se Vám ji sehnat u dodavatelů, ale už jej bohužel nikdo není schopen doručit v nejbližší době.
Snažili jsme se Vám dovolat, ale telefon byl nedostupný.
Peníze Vám byly zaslány zpět na účet, ze kterého proběhla platba.
Jako omluvu Vám zasíláme zdarma jednu z objednaných květin, která se nám podařila sehnat.
Tým ateros -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace obchodu a nabízí co nemá.Týden trvá zpětná vazba obchodu že zboží nemají.Na eshopu stále skladem.
Objednal jsem zboží které bylo skladem.Až po týdnu obchod zrušil objednávku že zboží nemají.Na stránkách obchodu bylo zboží stále skladem.Jediné co funguje je automat který přijme objednávku
Reakce obchodu ATEROS
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost. Došlo k systémové chybě, o které se Vás naši operátoři pokoušeli telefonicky informovat. Na této chybě již pracujeme. Proto bylo zboží, které již není skladem stále v nabídce. Veškeré objednávky přijímáme a vyřizujeme ručně, žádný automat u nás bohužel nenajdete. Zboží jsme se Vám během onoho týdne pokoušeli u dodavatele sehnat, bohužel se nám to nepodařilo, proto byla objednávka stornována. Omlouváme se za komplikace.