Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Proč obchod posílá už předem vyzkoušené zboží triko na zádech špinavé od zkoušení jiného zákazníka,míry vůbec nesedí co deklarují na webu děs a hrůza nikdy více ASTRATEX.

  • Co to koupil Agrofert, tak stojí kvalita za starou belu! Obtěžují smskami, i když k tomu nemají svolení!

  • Co to koupil Agrofert, tak stojí kvalita za starou belu! Obtěžují smskami, i když k tomu nemají svolení!

  • Za poslední cca 3 roky se neuvěřitelně zhoršili : zavření kamenné prodejny, zvyšování cen ale hlavně neodpovídají velikosti prádla (aktuálně vracím celou objednávku - 4x plavky, vrchní díly tak o dvě čísla menší než by podle velikostních tabulek měly být).

  • Skvělý internetový obchod, objednala jsem si podprsenky TRINA a byla jsem velmi mile překvapená jak sedí výborně. Materiál perfektní, střih i velikost, mám velkou radost.

  • Firmu hodnotím jako společensky závadnou. V době korona viru prodávají roušku za 69,- s tím, že si ji máte doma došít. Považuji na silně nemorální . Tato firma od tohoto okamžiku pro me, a doufám, že i pro tisíce dalších zákazníků přestala existovat. Chování společnosti je daleko za hranou.

    • Dobrý den,
      podařilo se nám získat omezené množství polotovaru, na které jsme neměli kapacity na sešití. Od začátku byla celá akce prezentována jako charitativní a celý výtěžek jde zdravotníkům na nákup potřebného zdravotního materiálu.
      S pozdravem, Váš Astratex.

  • Prádlo vůbec nesedí , tak jsem chtěla online výměnu , ale bohužel s takovou neochotou jsem se dlouho nesetkala. Bohužel nejde vyplnit číslo objednávky , ale když tam napíšu písmena tak to jde , zvláštní. !!Obrátila jsem se na zákaznickou linku , kterou platí zákazníci , ale bohužel přes mail to nemůžou vyřídit , mají to technicky v pořádku a zákazník musí pouze telefonovat s čím nesouhlasím . Tak vrátím celou zásilku , když tak skvěle pečují o zákazníka a už nikdy víc.

  • V tomto obchodě jsem si na základě TV reklamy objednala zboží, nicméně nesedí tak dobře, jak bylo uváděno v tv spotu. Při udání objemu hrudníku a velikosti košíčků a tudíž přesné míry, mi přišlo zboží které nesedělo.
    Není to nic hrozného, ale je to volnější. Zvažuji výměnu, ale když vidím, jak to dlouho trvá...nevím
    Dovolím si přidat malou připomínku, jak jsou lidé v dnešn době neobezřetní,a navazují kontakty s podezřelými lidmi.
    V Ostravě v obchodech, nákupních centrech, saunách a v dalších zařízeních, kde jde o velkou kumulaci lidí, pohybuje se tam závadná osoba, psychopatka Vera Nusm. 66 let, loví lidi za účelem zneužití jejich důvěry a namočení do nějakého podvodu s cílem krádeže osobní identity nebo jiného nespecif. podvodu. Jde o ženu s rakouským pasem,uplatňující agresívní styl jízdy autem, trpící syndromem obsedantně kompulsívní poruchou chování, která se projevuje tím, že je nápadně roztěkaná,nervozní,nevydrží stát na 1místě, neustále musí intrikovat, obtěžovat lidi, s cílem zajistit si jejich pozornost.
    Krom toho na internetu zahlcuje email.schránky nevyžád.reklamou, vytrvale spamuje do vybraných email. schránek pod smyšlenou identitou a obtěžuje inzerenty!Působí zhoubně na Ostravsku/v Radvanicích/ šmírovala i tamní občany/v nákupních centrech /OV, FM, Havířov, a okolí/ šmíruje lidi, fotí si a bez jejich svolení používá jejich fotky k intrikaření!
    Obtěžuje falešnými zprávami i na jiných webech, posílá škodlivé kody apod.
    Obtěžuje a pronásleduje lidi pro ni neznámé, aby někoho pomluvila a očernila, i v místě bydliště. Vhazuje vzkazy, obtěžuje po telefonu, šílená intrikánka! Řešena správními orgány v MS kraji, policií a vedením obcí!

  • Dobrý den.Mám velký problém s velikostmi podprsenek .Objednala jsem již druhou podprsenku-první objednávku jsem směnila za větší číslo/90 C za 95C/.A ouha,objem podprsenek vyrobených v Polsku jsou opravdu v objemu zad strašně úzké.Zase jsem podprsenku nedopnula!!!!Košíčky přitom odpovídají mé velikosti.Takže:podprsenka bude odpočívat v šuplíku.Nedoporučuji ženám širších objemů podprsenky objednávat.Děkuji.

    • Dobrý den, velice nás mrzí, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje. V případě, že se zbožím nejste spojená, máte nárok jej do 14 dnů v zákonné lhůtě vrátit, popřípadě vyměnit. Bezplatnou výměnu můžete využít na stránkách - https://www.astratex.cz/refund-order/. S výběrem vhodné velikosti Vám rádi poradíme na zákaznické lince Astratex na čísle 844 111 176.
      Linka je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 18:00.
      S pozdravem, Váš Astratex.

  • Dobrý den ,objednala jsem si u Vas zboží poprvé a jsem moc spokojená. Koupila jsem si podprsenku ,která perfektně sedí díky tomu, že jsem si zadala velikost a bylo mi podle miry určeno jakou velikost si mam objednat. Super. Mam poprvé v životě takovou, která me nikde neškrtí. Díky moc

  • Je to déle co jsem nakupovala v obchodu astratex ale myslím že poslání na prodejnu OD Kotva byla chyba.... Prodavačka co hledala naše zboží se tvářila jako bych ji obtěžovala... Možná měla špatný den, ale trochu profesionality by neuškodilo. Jinak z 3 podprsenek jsem si odnesla jednu. A ta je tak super že si ji objednám i v jiných barvách ale do OD Kotva už nepůjdu.

  • Kolaříková Věra:
    Dobrý den, paní Kolaříková,
    děkujeme za Vaši reakci a tato situace nás za Vás velmi mrzí.
    Nicméně toto je riziko jakéhokoliv nákupu, ať už na e-shopu nebo v kamenné prodejně. Slevy na zboží se střídají, může se tedy stát, že zakoupené prádlo bude v následné době v prodejní akci levnější.
    Aktuálně máme pro naše zákazníky slevu až 70% napříč nabídko a stále chystáme nové a nové slevy, bonusy.
    Věříme, že si i přesto zachováme Vaši přízeň.
    S přáním hezkého dne, Váš Astratex

  • Dobrý den.Jsem vaše zákaznice ,ale něco se mi nelíbí.Vcera jsem si objednala podprsenku a dnes mi posíláte nabídku ,že se omylem vloudily slevy i na některé nové modely Samozřejmě je tam i ta objednana den před za jinou cenu.Samozřejmě dražší.To si snad ze zákaznic dělate p.....a myslíte si že si něco objednám?Ani náhodou.

    Kolaříková Věra.

  • Velká spokojenost, jednu podprsenku jsem sice musela vracet, měla zvláštní střih a neseděla mi, ale peníze přišly hned další den po přijetí zásilky eshopem. Doporučuji.

  • Dobrý den,
    reaguji na Vaši odpověď v recenzi, kterou jsem psala 11/12. Platba za poštovné mi byla vrácena až po napsání negativního hodnocení s informací o tom, že platba neproběhla. Ve Vaší rekaci je však, že platba mi byla zaslána - ano byla, ale až potom, co jsem napsala recenzi. Možná je na čase, přestat dělat ze zákazníků pitomce a začít se chovat solidně. Po tomto však Váš obhcod za solidní vůbec nepovažuji.

    zde je mje recenze a Vaše odpověď:
    nedávají daňový doklad o koupi, ačkoliv dodání dokladu potvrzují ve svých obchodních podmínkách
    pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů požadují reklamační lístek, i když se nejedná o reklamaci (asi netuší, co je co)
    Velmi malý výběr bavlněného prádla
    Biobavlna je neznámý pojem ....
    Zakoupená podprsenka ve velikosti 85C přišla v takové "velikosti", že když jsem ji vytáhla z krabice, bylo mi jasné, že to na sebe nemůžu nikdy dostat. Špatný střih, nepohodlné. Zkouška mě stála 74 Kč. Napsali mi, ať si napíšu žádost o vrácení těchto peněz, samozřejmě neposlali nic (pouze vrátili, to co měli), i když jsem žádost poslala. Jsem nespokojená a již nikdy více.
    Reakce obchodu Astratex.cz

    Astratex.cz
    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vám zvolená velikost nevyhovuje. Samozřejmě máte nárok zboží vrátit nebo vyměnit ve 14-ti denní lhůtě prostřednictvím bezplatné výměny https://www.astratex.cz..., kde poštovné hradíme za Vás. Pokud jste žádala o proplacení poštovného, bylo Vám proplaceno dodatečně. Děkujeme za Vaši recenzi i zpětnou vazbu, které si velmi vážíme. Neustále se snažíme se naše služby vylepšovat a posouvat dál ke spokojenosti zákazníků.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince 844 111 176, rádi Vám pomůžeme.
    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátků, Váš Astratex

  • Mám pro vás malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete odkaz, který přiložím, dostanete zpátky 10,5 % z celkové částky! Nebojte, nejedná se o žádný podvod. https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/astratex.cz?doporucuje=katia

  • Obchod funguje výborně, výměny i vrácení peněz jsou bezproblémové. Ale nakupovat už bohužel nebudu, protože je pro mě obtížné najít podprsenku, která by mi seděla - prostě to musím vyzkoušet v obchodě, nakupování takhle přes internet už se při další výměně dost prodraží. I já jsem léta žila v bludu, že mám onu obligátní 75B - a žádná podprsenka mi nikdy neseděla dobře. Až jsem na stránkách české podprsenkové královny s iniciály HK (nebudu zde dělat reklamu konkurenci) objevila skutečně podrobnou výpočtovou tabulku, kde jsem zjistila, že mám vlastně 70D. V obchodech od té doby zkouším tuhle velikost a je to výborné. Tak jsem se zaradovala, že už si budu moci objednávat podprsenky i přes internet. I na stránkách Astratexu jsem si vyplnila aplikaci ke zjištění velikosti a vyšlo mi opět 70D. Tak jsem objednala několik podprsenek, ale seděla mi jen jedna. Usoudila jsme tedy, že mi sedí jen určitý typ střihu, poslala jsem podprsenky na výměnu za jiný typ, ale bohužel opět neseděly, a to nejen tvar košíčku, ale ani obvod - byl příšerně malý. Musela jsem tedy opět vracet - tentokrát už za své (první výměnu hradí Astratex, další už zákazník - což plně chápu, to by takhle někdo pořád jen vracel a Astratex platil dopravné). Problém asi bude v tom, že Astratex prodává od různých výrobců a každý výrobce má jinou představu, co je to velikost 70D. Takže já se musím vrátit do kamenných obchodů.

  • Chtěla bych se podělit o svůj zážitek z prodejny Astratex v OD Kotva. Vzhledem k tomu, že jsem si z eshopu objednala již několik podprsenek, se kterými jsem spokojená, rozhodla jsem se při cestě do Prahy navštívit obchod osobně. Těšila jsem se, že si prádlo budu moci vyzkoušet a nechat si poradit přímo u odborníků. Jaké však bylo mé nemilé překvapení, když jsem zjistila, že v nabídce mají velice omezené množství spodního prádla a o plavkách ani nemluvím. To bych však ještě pochopila, neboť vím, že Astratex se hlavně specializuje na internetový obchod. Co ovšem nechápu je, proč zaměstnávají prodavačky, které jsou velice nepříjemné, neochotné a troufnu si říci až arogantní. Na moji výtku se sice omlouvaly, že jich tam je málo a nestíhají, ale to snad není problém zákazníka, který si tam přišel nakoupit a utratit peníze. Zklamaná a znechucená jsem tedy odešla a je mi jasné, že už nikdy více se do tohoto obchodu nevrátím. Trochu mě mrzí, že svým neprofesionálním přístupem hází špatné světlo i na internetový obchod, se kterým jsem byla zatím spokojena. Každopádně návštěvu obchodu nedoporučuji a zůstanu raději jen u eshopu.

  • Mám špatnou zkušenost a chci se o ni podělit.

    Přišel jsem do KOTVY na základě reklamy si koupit spodní pán. prádlo. A jako zákazník jsem slyšel od personálu ASTRATEX jen " nemáme, to nejde"!!! Děs běs!! Je to ostuda ostud a to pokud přehlédnu čas co jsem do mé návštěvy tohoto prodejce nejen spodního prádla vynaložil, který mi nikdo nezaplatí!!!! 1) Chtěl jsem koupit pánské spodní prádlo.Odpověď:"Nemáme".Ať si prádlo přes tááámhle ten počítač sám skrze internet objednám sám. Učinil jsem tak a objednávku odeslal.Šel jsem se personálu Astratex zeptat, kdy si druhý den mohu zboží vyzvednout. Odpověď: "To nejde!!!, dnes je pátek a zboží bude zde až třetí den". Poděkoval jsem a už nikdy více!!!
    Kladu si jen otázky typu: " Proč Astratex si platí velké kampaně, proč inzeruje dodání do druhého dne od objednání, proč si sjednává modelky jako Kubelková, proč zřizuje prodejnu v Kotvě v centru PRAHY, kde bylo a je otevřeno 7 dní v týdnu, když chce nás pražáky překlonovat na vesnické terníny dodávek?". Přeci, když inzeruji dodávky do druhého dne a zřídím si prodejnu v Kotvě, tak neexistuje, že prádlo budu dodávat jen 5 dnů v týdnu. A to je současný stav!! Prádlo musí být do druhého dne v KOTVĚ od objednání , sobota nesobota, neděle neneděle ať to stojí co to stojí.
    Ale nebudu sahat do obchodních praktik firmy ASTRATEX, které tímto májí u mě absolutní nepochopení :-(, :-(. Ať dělají obchod na vesnici, Hronov nebo Červený Kostelec,... a až se to naučí tak ať teprve jdou do PRAHY.
    Pokud by byla prodejna v pasáži ve Vodičkově ul., tak poté v kombinaci s tímto přístupem, snad OK. Ale toto je KOTVA " pupek Prahy"!!

    V.
    Praha

  • bezproblémový nákup,možnost platby kartou, při vrácení zboží jsem měla do 5 dnů peníze na účtu, spolehlivý obchod kde si můžu uplatnit slevu i ze http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=hanela