Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bunda, která má vnitřní náprsní kapsu bez spodní části (vše propadne na chodník), je nevyhovující.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Přeji pěkný den.
    Bunda BW Parka, kterou jste si objednal má odnímatelnou zateplovací vložku a na té není zhotovená žádná kapsa. Tato vložka má pouze otvor, aby jste se dostal do náprsní kapsy, která je ušita přímo na bundě.

    Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dostal jsem něco jiného, než jsem požadoval. Chtěl jsem budu Britannia Jacket, kod:10003-oil. 1 ks , 4 XL. Čili lehkou bundu na přechodné období
    a ne bundu se zateplením. To vše jsem dostal 22.9. spolu s fakturou
    č. 22111562 na 1 435,-Kč. Chyba nastala v komunikaci s pracovníkem Armyshop, který tomu nevěnoval pozornost. Jsem hodně nespokojen !!!!!

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale na základě prověření zvukového záznamu telefonické objednávky bylo zjištěno, že nedošlo k chybě v komunikaci s pracovníkem zákaznické linky a obdržel jste opravdu zboží které jste si objednal. Nicméně Vás bude kontaktovat a pomůže Vám vyřešit problém k Vaší spokojenosti. S přáním pěkného dne za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nenapsal důvody
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré zboží i stránky obchodu
    • Zboží jsem objednal před 14-i dny, objednávka byla přijata ale zboží nedorazilo. Objednal jsem ještě jednou stejné zboží a prozatím opět nic nedorazilo, takže nevím....

    ???

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Blůzu a kalhoty Vám vracím zpět - velikost na HROCHA.
    Dále vracím boty - nejsou z kůže, jak je uvedeno v katalogu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslali jiné zboží,a po upozornění na chybu se neobtěžovali ani omluvit,natož chybu napravit

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku. Omlouváme se za nedopatření, které vzniklo tak, že Vaše upozornění spadlo do spamu a tím se nedostalo do povolaných rukou pracovníka zákaznické linky. Bude Vás telefonicky kontaktovat s omluvou a návrhem řešení této nepříjemnosti.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tyto boty jsem zakoupil, abycho mohl chodit v nezpevněném terénu a aby mi drželi kotník. Hned první den, kdy jsem v nich začal chodit, se při chůzí těžším terénem odlomil zub v zipu na boku a zip se rozjel. Absolutní nespokojenost s touto obuví

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše nespokojenost s dodaným zbožím. Pokud se na dodaném zboží vyskytla jakákoliv závada, kontaktujte nás mailem, pošleme Vám štítek odpovědní zásilky, aby jste mohl zboží bezplatně poslat na naši adresu. Po obdržení reklamovaného zboží a posouzení závady Vás budeme kontaktovat. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží zatím nedorazilo a to mě trochu zklamalo.Objednáno 24.5. a do dnešního dne zatím nic.Byl to dárek pro manžela a teď musím na rychlo vymyslet náhradu.Doufám,že ještě do zítra dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, shop nepodal žádnou informaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnoch nedorazil ani tovar ani ziadne info z obchodu.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Omlouváme se za naše pochybení. Jednalo se o přehlédnutí nevyřízené objednávky při naskladnění chybějícího zboží. Jako omluvu Vám posíláme mailem slevu 10% na Váš příští nákup. Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    • Vrácení zboží na výměnu na vlastní náklady

    Chtěl jsem zaslat zpět bundu k výměně za větší velikost obchod požaduje zaslání poštou na Vaše náklady za poštovné obchod nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poměrně široký výběr zboží (ale způsob dodání je pro mě zklamáním)
    • Absolutní nekomunikace!
    • Adresa doručení byla uvedena jak v mém osobním profilu v e-shopu, tak potvrzena na vystavené faktuře jako adresa fakturační i jako adresa dodací, přesto byla zásilka odeslána úplně jinam!
    • Ano po deseti dnech od objednání zásilku nemám!!!

    Před deseti dny jsem zboží objednal, zaplatil a ačkoliv mi, jako potvrzení platby, přišla mailem faktura se správnou fakturační i dodací adresou, přesto bylo zboží odesláno na mou někdejší, 100 km vzdálenou adresu!
    Na výzvu pošty o uložení zásilky (před pěti dny) jsem si vyžádal přeposlání zásilky, kterou jsem ovšem dodnes neobdržel! Vinu v pozdním dodání tak přikládám 50/50 Armyshopu a České poště.
    K pochybení může dojít, to chápu a jsem ochoten jej omluvit. Co mě ale štve mnohem víc je, že jsem ihned po obdržení výzvy od ČP (24. 3. 2020) napsal mail do Armyshopu o tom, že zboží zaslali na špatnou adresu a dodnes (29. 3. 2020) jsem neobdržel jakoukoliv reakci, vysvětlení nebo omluvu! Mimochodem - za přeposlání zásilky si Pošta účtuje další náklady, na kterých já nenesu vinu, ale musím je uhradit! Díky této "nekomunikaci" to proto byl můj poslední nákup na tomto e-shopu a rozhodně jej NEDOPORUČUJI k nakupování ani ostatním zájemcům.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den Zbyňku.

    Ano, máte pravdu. Tady jsme udělali chybu při zpracovávání Vaši objednávky. Nedopatřením byla zadána původní adresa a na neštěstí byl přehlédnut i mail od Vás. Za tyto chyby se moc omlouváme. Zaměstnanec, který tuto chybu nechtěně udělal, Vás bude telefonicky kontaktovat a navrhne řešení, jak toto nedopatření napravit a poštovné Vám bude vráceno. Ještě jednou se omlouváme. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • JÁ VÁM NIC NEDLUŽÍM

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Těší nás, že je převážná část seriózních a férových zákazníků. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dobrá komunikace
    • Kvalita objednaných baterií je nevyhovující, všechny baterie jsem před měřením musel očistit od prosáklého elektrolytu. To ukazuje, že baterie jsou velmi staré, což potvrzuji i naměřené hodnoty napětí, které se pohybovalo u 7 ks v rozpětí 1,42 - 1,48 V a u jednoho kusu dokonce pod 1,4 V, jm. napětí u tohoto typu je 1,5 V. Z toho je zřejmé, že se jedná o staré baterie, již postižené samovybíjením a které jsou prakticky nepoužitelné nebo jen po velmi omezenou dobu. Vzhledem k ceně zboží a času se však nehodlám zabývat reklamaci. Zdůrazňuji, že tato zkušenost se týká pouze tohoto zboží (baterie AG3), jinou zkušenost s tímto obchodem nemám.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše nespokojenost. Jednalo se o doprodej zboží a pravděpodobně kontrola v expedici neodhalila nedostatek, který popisujete. Škoda, že jste nás hned po zjištění nekontaktoval na naši bezplatnou zákaznickou telefonickou linku, abychom obratem mohli řešit Vaši reklamaci. Omlouváme se za naše pochybení. Vrátíme Vám peníze za objednané zboží. Zašlete nám prosím mailem číslo Vašeho bankovního účtu na který bude vrácena zaplacená částka.
    Ještě jednou se omlouváme. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    je to predrazene bunda nic moc

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s dodaným zbožím. Pokud nejste spokojený se zbožím, máte možnost toto zboží vrátit do 14 dnů po obdržení a zažádat o vrácení peněz. V případě potřeby můžete kontaktovat naši bezplatnou zákaznickou linku 800 255 552, kde Vám poradí jak postupovat. Potřebné informace také najdete na našich stránkách v Zákaznickém servisu.
    Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná informace ke stavu objednávky. Chápu že nějakou dobu trvá než ty ponožky uštrikujete, ale pořád nevím na čem jsem, zda zrušit objednávku nebo počkat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nemožnost vyzkoušet si zboží

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den Martine.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost. Ano souhlasíme, že to je nevýhoda internetového obchodu. Není možné, aby ve všech městech naší republiky byla prodejna s možností vyzkoušení oblečení. Máme vzorkovou prodejnu pouze v naší provozovně v Hronově. Pro zákazníky, kteří to k nám mají daleko, máme zřízenou bezplatnou zákaznickou telefonní linku 800 255 552, kde Vám můžeme poradit s výběrem i s velikostí vybraného produktu. V případě, že i přes veškerou snahu se zvolí špatná velikost můžete požádat o výměnu velikosti a nebo zboží vrátit do 14 dnů po obdržení a zažádat o vrácení peněz.
    S přáním pěkného dne za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mi snaží napočítat smyšlené poštovné z před více než roku. Tady již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,
    Mrzí nás Vaše nespokojenost s naším obchodem. Musím však reagovat - poštovné není smyšlené. Do emailu jsem Vám zasílal veškeré podklady k objednávce 1823496 , kterou jste učinil v roce 2018 a kterou jste nepřevzal. O této skutečnosti jste byl v roce 2018 informován, na informaci jste nijak nereagoval.
    K Vaší nové objednávce jsme Vám tedy chtěli napočítat poštovné, které jsme zbytečně vynaložili na odeslání zásilky a zaroveň jsme požadovali platbu převodem, abychom zamezili případnému opětovnému nepřevzetí zásilky.

    S pozdravem za ARMYSHOP.CZ, Petr Kuchař

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvadeno ze je zbozi skladem co ve skutecnosti neni pravda

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku. Ve Vaší objednávce je zakázkově zhotovená nášivka s vyšitým jménem z čehož je pochopitelné, že nemůže být skladem, ale musí být vyšita. O této skutečnosti jste byl informován mailem i s uvedeným datem doručení.
    Za ARMYSHOP.CZ - Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepoužitelné zboží
    • vyhozené peníze

    Štítky označující velikost oděvů naprosto nesouhlasí s e skutečnou velikostí kterou oděv má. A není to vyjímka ale pravidlo. Všechny zakoupené kusy oděvu jsem věnoval na charitu. Dále kvalita byla dost slabá. Obchod nemohu v žádném případě nikomu doporučit. Já sám v něm již nikdy nic objednávat nebudu. Upozornuji že jde o moji první negativní reakci po 10 letech internetového nakupování .

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s dodaným zbožím. Pokud nejste spokojený se zbožím, máte možnost toto zboží vrátit do 14 dnů po obdržení a zažádat o vrácení peněz. V případě potřeby můžete kontaktovat naši bezplatnou zákaznickou linku 800 255 552, kde Vám poradí jak postupovat. Potřebné informace také najdete na našich stránkách v Zákaznickém servisu. Za ARMYSHOP.CZ - Jirka