Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Bez komunikace, bez dodávky
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Vážený zákazníku,
Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale proti Vašemu vyjádření se musíme ohradit.
7 minut po přijetí Vaší objednávky jsme Vám posílali informace emailem a žádost o Vaše vyjádření. Na mail jste však nereagoval. Včera večer jste nám poslal další email s dotazem na Vaši objednávku a odpověď jsme Vám posílali ihned ráno. Za nás byla komunikace z naší strany dostatečná. Za ARMYSHOP.CZ, Petr -
Nedoporučuje obchod
- Předražený
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den. Děkujeme za Vás nákup, který, jak věříme, byl projevem svobodné vůle. Máte pravdu, zboží i služby jsou čím dál dražší. Nicméně stále platí, že pokud se zákazník rozhodne něco koupit, je srozuměn s cenou a akceptuje ji. Samozřejmě, pokud mu zboží nevyhovuje, nebo na něm shledá vadu, může od kupní smlouvy odstoupit a zboží vrátit. V tom zákazníka chrání občanský zákoník a my v tomto vycházíme zákazníkům vstříc.
Za ARMYSHOP.CZ ,
Zdeněk Kozlíček
péče o zákazníky | customer care -
Nedoporučuje obchod
Neporucuji. Potreboval jsem zbozi na dobirku. Z duvodu ze jim zakaznici nevyzvedavaji baliky mi zasilku stornovali. Ne moji chybou. Doporuciji obchodu tedy dobirku nenabizet nebo lepe podchytit. Lepsi ceny a jednani u kazde komkurence. Mrzi me to.. ale nedoporucuji zkrze jednani.
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den.
Poslali jsme Vám výzvu k úhradě objednávky předem s vysvětlením tohoto kroku a nabídkou možností, jak záležitost řešit. O storno objednávky jste požádal sám s tím, že "nemáte čas provádět platby a objednáte jinde."
Mrzí nás, že je pro Vás platba za objednávku předem neakceptovatelná. Jak jsme Vás informovali, k tomuto opatření přistupujeme po posouzení povahy drobnějších objednávek zasílaných na dobírku. Ty se nám totiž často vrací jako nevyzvednuté, Někteří zákazníci bohužel považují internetový obchod za formu nezodpovědné hry. Abychom Vám mohli poskytovat kvalitní služby, ověřujeme objednávky a nabízíme pro platbu předem jak bankovní převod, tak platbu pomocí platební karty. Tyto způsoby nejsou o nic méně bezpečné, než dobírky, a ve finále jsou tyto způsoby levnější i pro Vás.
Právo na výměnu nebo vracení zboží není tímto opatřením dotčeno.
Za ARMYSHOP.CZ ,
Zdeněk Kozlíček
péče o zákazníky | customer care -
Nedoporučuje obchod
- Už je to třetí týden od objednání a zboží pořád nedorazilo.
- Obchod o stavu objednávky neinformuje.
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den.
Pokud jsou všechny položky skladem, zboží odesíláme obratem. Ve Vaší objednávce však hned několik položek skladem nebylo. Tento stav se Vám propsal i do potvrzení objednávky s informativními termíny dodání, které jsme v tu dobu měli od dodavatelů k dispozici. Vzhledem k nynější složité situaci s dodávkami zboží od dodavatelů se čekání na některé položky o cca týden prodloužilo. Zásilka Vám byla odeslána 25.3. a byla Vámi převzata 28.3. Za zpoždění se omlouváme. Pro případné ověření stavu objednávky doporučujeme zavolat na zákaznickou linku, kde Vám naši operátoři ochotně sdělí aktuální situaci.
Za ARMYSHOP.CZ ,
Zdeněk Kozlíček
péče o zákazníky | customer care -
Nedoporučuje obchod
- zboží je zřejmě z číny kromě OM M10M
Před zakoupením doporučuji zjistit od firmy odkud je zboží, které dodává!
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost. Úplně však nerozumíme nízkému hodnocení obchodu kvůli původu zboží. Ve Vaší objednávce je hned několik položek vyráběných v ČR. Hliníková píšťalka z Vaší objednávky s prodejní cenou 59 Kč je od německého dodavatele. Je pochopitelné a pravděpodobné, že na takto nízkou cenu by se s výrobou v Evropě dodavatel nemohl dostat. Pokud jste shledal na dodaném zboží nějakou vadu, omlouváme se za ni. Zároveň Vás upozorňujeme, že máte ze zákona nárok vadu zboží reklamovat. Reklamaci jsme ale z Vaší strany neobdrželi.
Za ARMYSHOP.CZ ,
Zdeněk Kozlíček
péče o zákazníky | customer care -
Nedoporučuje obchod
Zbývají čtyři dny do vánoc a objednávka nedorazila. Musím řešit nějakou náhradu dárku pro svého vnuka a štve mně to, neboť jste garantovali rychlé doručení......
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost, objednala jste však zboží, které nebylo skladem. Tato informace byla uvedena u produktu a měla jste ji také v potvrzení objednávky ve svém emailu. Vidím, že zásilka byla doručena 22.12.2021. -
Nedoporučuje obchod
- Dodání objednávky
- Komunikace
I přes opakovaný email stále nikdo neodpovídá, zboží ani po 14 dnech nedorazilo. Nepřišel email o stavu objednávky. Nedoporučuji.
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost. Je pravdou, že před Vánocemi jsme nestíhali vše tak, jak bychom si přáli a zákazníci zasloužili. Bohužel to tak bylo i u výrobců a dodavatelů.
Vidím, že nakonec se nám podařilo doručit Vaši objednávku 21.12.2021.
S pozdravem za ARMYSHOP.CZ, Petr -
Nedoporučuje obchod
- Zboží ani po 16ti dnech od zaplacení nedorazilo. Na E-mail nikdo nereaguje. Nedoporučuji!!
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost. Je pravdou, že před Vánocemi jsme nestíhali vše tak, jak bychom si přáli a zákazníci zasloužili. Bohužel to tak bylo i u výrobců a dodavatelů.
Vidím, že nakonec se nám podařilo doručit Vaši objednávku 14.12.2021.
S pozdravem za ARMYSHOP.CZ, Petr -
Nedoporučuje obchod
- cena
- žádná komunikace
- zboží odeslané 11 dní po zakoupení
Objednal jsem si zboží, které jsem také hned zaplatil. To byl poslední mail který jsem dostal. 11 dní neproběhla žádná komunikace, i přes moji snahu kontaktovat e-shop přes jejich mail na stránkách. Až dnes mi došel mail, který mi oznamoval odeslání objednávky. Nevadí mi, že zboží bylo odesláno tak pozdě, kdyby mi tak bylo řečeno. Kdyby například napsali, že zboží není na skladě, informaci bych přijmul. Ale to, že nikdo neodpovídal na moje maily a že jsem nedostal žádné informace, mě navádělo k myšlence, že jsem naletěl na internetový podvod. Dnes bylo zboží odesláno, tak asi dobrý, ale za ty starosti mi to nestálo.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží má prisernou kvalitu. Všechny produkty jsou čistá Čína, ačkoliv se obchod tváří jako Armyshop, kvalita produktu je srovnatelna s wishem. Každé triko jiná velikost apod.
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost s dodaným zbožím. Jako Armyshop se netváříme, Armyshop jsme.
Armyshop však není výrobcem. Bohužel, téměř veškerý textil se dnes vyrábí v Číně, to si nevyberete.
Vámi zakoupená trika mohou a mají různé velikosti, zakoupil jste různé druhy triček od různých výrobců. Proto máme u každého produktu zvlášť velikostní tabulky. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Bunda přišla,psali jste že je prodloužena ale pouze o 5 cm.Jeto druhá bunda co jsem u Vás zakoupil.A obě krátké .
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost. U každého produktu máme velikostní tabulku. Stačí poměřit s bundou, kterou nosíte a sedí Vám a podle toho se rozhodnout.
Samozřejmě, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej do 14. dnů od převzetí zásilky vyměnit a nebo vrátit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- poslali defektní zboží
- na mail s reklamací nereagovali
Peněženka se zipem, které nefunguje zip je trochu problém. Při minimu snahy to mohli zaměstnanci při expedici odhalit, ale neodhalili. Asi neměli minimum snahy. Převzal jsem v sobotu, ihned napsal mail. Na odpověď čekám doteď (mezitím jsem peněženku poslal zpátky). Takže při tomto nákupu za mě jednoznačně palec dolů.
Mimochodem - nechápu, proč musím odesílat peněženku někam do Hronova nebo kam, když máte pobočku v Praze. Je to jen Vaše lenost a snaha trošku mi znepříjemnit reklamační proces.Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Omlouváme se za prodlení v komunikaci. Vidím, že jsme reklamaci již vyřídili výměnou za nový kus a to během 7 dnů. Nemyslím si, že je to dlouhá doba na reklamaci.
Kontrolovat každou položku při odeslání není bohužel možné.
Potřeba posílat zboží do Hronova není známkou naší lenosti, nebo potřeby komplikovat reklamaci. Je to dáno tím, že máme v Hronově provozovnu a veškeré sklady. V Praze je pouze kancelář a tam by jste s jakýmkoliv požadavkem ohledně zboží opravdu neuspěl. Petr -
Nedoporučuje obchod
- čínská pláštěnka smrdí jak bolavé nohy vyhozené peníze
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel u pláštěnky z PVC nelze očekávat, že bude bez pachové stopy. V každém případě tak, jako každý zákazník máte nárok do 14. dnů od převzetí zásilky zboží vrátit, nebo vyměnit. Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Přišlo mi něco jiného.
Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ
Dobrý den,
Mrzí nás, pokud jste obdržel jinou položku, než jste objednal. Podle našich skladových zásob tomu však tak není, sklad nám sedí.
Samozřejmě, chyba se může stát, to nevylučujeme. Pokud taková situace nastane, doporučuji nás vždy kontaktovat, abychom mohli chybu napravit. Petr -
Nedoporučuje obchod
Neodpovídá foto, nadpisy jsou úplně jinde, špatný stav.
-
Nedoporučuje obchod
- měsíc a pořád nic,to jede přes gronsko?
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit něco co ještě nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno před měsícem. Žádné potvrzení z e-shopu, žádná zpráva o zrušení transakce, prostě nic. Ještě že jsem objednával na dobírku a neplatil předem.
-
Nedoporučuje obchod
Už před měsícem jsem si zboží objednal a stále nedorazilo. Důrazně varují před tímto eshopem.
-
Nedoporučuje obchod
- Blesková rychlost dodání.
- Celta perforovaná laserem není podle mne maskovací síť. Ale pod tímto názvem jí člověk kupuje a očekává zcela jiný produkt, jelikož foto produktu není přesné.
- Přišla natržená metráž.
Nejsem si jistá, zda maskovací síť v tomto křehkém provedení přežije ve venkovních podmínkách aspoň jednu sezónu.