Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tričko nekvalitní hned jako nové nenošené neprané odlepuji se pismena

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chybějící hodnostní označení (2ks) a nášivka krevní skupiny na víc .

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den, Jakube,

    mrzí nás negativní zkušenost - kolega Petr s Vámi celou situaci již řešil a věříme, že nedopatření při expedici bylo vyřešeno ku Vaši spokojenosti.

    Věříme, že pokud nám dáte šanci si napravit reputaci při příští objednávce, bude spokojenost již bez poskvrny.

    Za tým ARMYSHOP.CZ - Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla mi potvrzena objednávka, přitom jsem zboží zaplatil dopředu.
    Na tel. Kontankt ani podporu mi nebylo odpovězeno.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,

    Mrzí nás Vaše zkušenost, za kterou bohužel nemůžeme. Objednal jste v době, kdy jsme již čerpali zaslouženou dovolenou. O dovolené jsme na stránkách informovali. Potvrzení objednávky jste do emailu dostal, možná Vám byl email zařazen do spamu, ale to nejsme schopni ovlivnit.
    Vaše objednávka je v pořádku přijata vč. platby a dnes ji budeme odesílat. O odeslání Vás vyrozumíme emailem. Za ARMYSHOP.CZ, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi od vás zboží do balikovny zaplatil jsem ho zadal kód ale nic jsem nedostal….

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás Vaše zkušenost. Jak jsme si již vysvětlili telefonicky, jednalo se nejspíše o technickou závadu na Alzaboxu, což bohužel neovlivníme. Tak, jak jsem Vám slíbil, budu se snažit vypátrat důvod a vše napravit k Vaší plné spokojenosti. Za tým ARMYSHOP.CZ, Petr

    • Žádná zpětna vazba

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale musíme se ohradit proti Vašemu vyjádření. Objednal jste položku s termínem naskladnění cca do 16. dnů. Tato informace byla v době objednání uvedena na stránkách a také ji máte v potvrzení objednávky přímo pod zbožím a červeně, aby jste ji nepřehlédl. Informovat zákazníka na dvou místech považujeme za dostatečné. Vaše objednávka bude vyřízena obratem po naskladnění chybějícího zboží a o odeslání Vás opět budeme informovat. Za tým ARMYSHOP.CZ, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • 14 dní bez informace o zboží údajně skladem, poité informace o možném dodacím termínu za dalších 14 dní

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,

    Mrzí nás Vaše nespokojenost s dodacím termínem. Při objednání na našich stránkách a také v potvrzení objednávky, které jste obratem obdržel do své emailové schránky, jsme uváděli termín naskladnění cca od 20.10.2023 (v emailu červeně aby nebylo přehlédnuto). Tento termín bohužel výrobce nedodržel. Po urgování nám bylo přislíbeno odeslání v následujícím týdnu. O této informaci jsme Vás také informovali emailem.
    Chápeme, že je tato situace nepříjemná, ale bohužel nebylo v našich silách odeslat zboží dříve. Tvrzení, že jsme termín nesdělili již v době objednání je však nepravdivé. S pozdravem za tým ARMYSHOP.CZ, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ražba super do “psích známek” ale po 4dnech nošení řetízek “zčernal” tudíž není z chirurgické oceli a to mě přijde od věci koupit si vojenské psí známky co zčernají :-/

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,
    zčernání řetízku nás mrzí. Ani plechy, ani řetízek nejsou z chirurgické oceli (to jsme ani nikde neuváděli). Cena takové známky by byla jiná. Plech je nerezová ocel, řetízek je poniklovaný. Podobně jako u stříbra může v důsledku oxidace kovu docházet k jeho zčernání vlivem potu a kontaktu s kůží, styku s chlorovanou vodou, parfémy a dalšími vnějšími vlivy.
    S pozdravem
    Zdeněk, za tým ARMYSHOP.CZ

  • Zboží, které jsem si objednala vypadá super, ale pořád jsem ho nedostala. Čekám skoro měsíc na dvě věci. Možná, že jste kvalitní obchod, ale dobu doručení vedle jiných e-shopu máte hroznou.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den. Vámi objednané zboží nebylo v okamžiku objednávky skladem. Informace o delší době dodání (cca 22 dnů) se Vám propsala do potvrzení objednávky. Bohužel německý dodavatel Brandit má problémy se včasnou expedicí zboží. Právě proto uvádíme u zboží delší dodací lhůty. Situaci nejsme schopni nikterak ovlivnit, můžeme nanejvýš objednávky urgovat, což také děláme. Věřte, že z toho také nemáme radost. Budeme Vás kontaktovat pro případnou domluvu na řešení situace. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Zdeněk Kozlíček, za tým ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantni jednání, bez žádného důvodu zruší objednávku a nekomunikuji ani po urgenci že chci zboží zaslat!! Jděte do háje když si nevážite zákazníků!!! Nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den. Vzniklá situace nás mrzí. Vaši objednávku jsme se pokoušeli nejprve telefonicky ověřit, což se nám nepodařilo. Na zaslanou výzvu ke kontaktu s dalšími instrukcemi jsme Vaše vyjádření přijali ve čtvrtek, v pátek nám bohužel situace neumožnila obratem reagovat, dnes by bývala objednávka odešla, bohužel jste mezitím objednávku stornoval.
    S pozdravem
    Zdeněk, za tým ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I dont even know where my order is

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dear customer, your order from 5.8.2022 included one item which was not available at that moment, it was written in your order confirmation ("availability within 20 days"), your order was fullfilled and shiped on 15.82022. We have send to you all information via e-mail, including tracking number of the shipment.
    Best regards
    Zdeněk, team ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem trička xxl, přišla xl. Na faktuře xxl. Tak asi tak...

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky byla po telefonické dohodě s Vámi provedena změna ve velikostech objednaných triček. Byly objednány velikosti L a XXL, zboží bylo odesláno 17.8.2022. K Vaší objednávce jsme neobdrželi žádnou reklamaci zaslaného zboží, o případné záměně jste nás neinformoval. Pokud by se tak stalo, situaci bychom mohli obratem řešit.
    S pozdravem
    Zdeněk, tým ARMRYSHOP:CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Po vybrání platby z možností kterou obchod nabízel ( platba dobírkou ), mi druhý den přišlo, že musím zaplatit předem, u mě zrovna nebudí moc důvěry. Takže jsem objednávku zrušila a již více u nich objednávat nebudu.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,
    zrušení objednávky z Vaší strany nás mrzí. V informačním mailu o změně způsobu platby jsme Vás informovali o důvodech, které nás ke změně vedly a o možnostech, jak lze situaci případně řešit. Situaci s Vámi projednával telefonicky i kolega. Věřím tedy, že Vaše rozhodnutí více u nás neobjednávat změníte.

    S pozdravem
    Zdeněk Kozlíček, za tým ARMYSHOP.CZ

    • Peníze předem aniž by byla provedena služba?!

    Rozhodne ani jednomu zákazníkovi nedoporučuji.
    Platit službu předem aniž by obchod,služba byla provedena je vrchol neomalenosti.V nabídce ani obchodních podmínkách tato podmínka a skutečnost není uvedena prezto mne bylo odpovezeno ze služba,obchod bude uzavřen až zaplatím předem na účet?A odůvodněním bylo ze jim zákazníkem nebylo několikrát zaplaceno?Můžete mne vysvětlit jak nemuze byt zaplaceno při dobirce?Při převzetí zboží preci je vždy zaplaceno bo zboží jde z ruky do ruky od obchodníka k zákazníkovi!
    Čili nefér jednání neopodstatnenim jednanim!
    S pozdravem
    Martin Čálek.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený pane Čálku,
    ohledně změny způsobu platby jste obdržel e-mail s vysvětlením, které nás k tomuto rozhodnutí vede.
    Nezaplatit dobírku lze bohužel velmi snadno. A sice prostým nepřevzetím zásilky. Vznikají tak zbytečně náklady na balení a expedici zboží a pochopitelně náklady na přepravu k zákazníkovi a zpět. U menších objednávek pak takové náklady přesahují cenu zboží. Právě proto u nich nastavujeme platbu předem. Pokud máte s tímto nastavením problém, stačí kontaktovat náš zákaznický servis a dohodnout se. I tuto možnost jsme Vám zmínili v informačním mailu.
    Platit za službu/zboží předem není neomalenost, ale naprosto normální způsob úhrady služby nebo zboží. Věříme, že s naší obchodní historií nás nikdo nepovažuje za podvodný obchod, který by inkasoval platby a neposílal zboží. S takovou praxí bychom se daleko nedostali a ani by nás netěšila.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Zdeněk Kozlíček, za tým ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod po uzavření objednávky dodatečně svévolně změnil platební podmínky a začal požadovat platbu předem.
    • Po zrušení objednávky z důvodu nedodržení dříve sjednaných podmínek ze strany obchodu, obchod dál zasílá nevyžádané reklamy do mailu.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den,
    změna platby na platbu předem je prováděna u objednávek, kde je, podobně jako ve Vašem případě, výrazně dražší poštovné, než samotný obsah objednávky. Platbou předem je možné snížit částku na poštovné, protože je odečteno doběrečné. O změně platby jsme Vás informovali e-mailem, kde jsme celý postup vysvětlili, včetně důvodů, které nás ke změně platebního způsobu vedly.

    Z odběru newsletteru se lze odhlásit pomocí linku uvedeného v newsletteru.

    S pozdravem
    Zdeněk Kozlíček, za tým ARMYSHOP.CZ

    • nejste schopni poslat zbozi na odberove misto,chcete platit predem pres ucet,i kdyz zakaznik zadny ucet nema

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den. Zboží na odběrové místo zasíláme. K platbě předem jsme Vám zaslali informační dopis. Jsme rádi, že jsme se telefonicky nakonec dohodli na zaslání zboží a vysvětlili si nejasnosti ohledně objednávky.
    S pozdravem Zdeněk Kozlíček za tým ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu jednostrannou změnu platby dobírkou na platbu předem. Udajně pro nízkou cenu objednávky.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den. Mrzí nás, že jste se rozhodl objednávku stornovat. Důvod ke změně způsobu platby jsme Vám zevrubně vysvětlili ve zprávě, kterou jsme Vás o provedené změně informovali. Rovněž byly uvedeny možnosti, jak objednávku uhradit.
    S přáním pěkného dne
    Zdeněk Kozlíček
    za tým ARMYSHOP.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace, bez dodávky

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale proti Vašemu vyjádření se musíme ohradit.

    7 minut po přijetí Vaší objednávky jsme Vám posílali informace emailem a žádost o Vaše vyjádření. Na mail jste však nereagoval. Včera večer jste nám poslal další email s dotazem na Vaši objednávku a odpověď jsme Vám posílali ihned ráno. Za nás byla komunikace z naší strany dostatečná. Za ARMYSHOP.CZ, Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předražený

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den. Děkujeme za Vás nákup, který, jak věříme, byl projevem svobodné vůle. Máte pravdu, zboží i služby jsou čím dál dražší. Nicméně stále platí, že pokud se zákazník rozhodne něco koupit, je srozuměn s cenou a akceptuje ji. Samozřejmě, pokud mu zboží nevyhovuje, nebo na něm shledá vadu, může od kupní smlouvy odstoupit a zboží vrátit. V tom zákazníka chrání občanský zákoník a my v tomto vycházíme zákazníkům vstříc.

    Za ARMYSHOP.CZ ,
    Zdeněk Kozlíček
    péče o zákazníky | customer care

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neporucuji. Potreboval jsem zbozi na dobirku. Z duvodu ze jim zakaznici nevyzvedavaji baliky mi zasilku stornovali. Ne moji chybou. Doporuciji obchodu tedy dobirku nenabizet nebo lepe podchytit. Lepsi ceny a jednani u kazde komkurence. Mrzi me to.. ale nedoporucuji zkrze jednani.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den.
    Poslali jsme Vám výzvu k úhradě objednávky předem s vysvětlením tohoto kroku a nabídkou možností, jak záležitost řešit. O storno objednávky jste požádal sám s tím, že "nemáte čas provádět platby a objednáte jinde."
    Mrzí nás, že je pro Vás platba za objednávku předem neakceptovatelná. Jak jsme Vás informovali, k tomuto opatření přistupujeme po posouzení povahy drobnějších objednávek zasílaných na dobírku. Ty se nám totiž často vrací jako nevyzvednuté, Někteří zákazníci bohužel považují internetový obchod za formu nezodpovědné hry. Abychom Vám mohli poskytovat kvalitní služby, ověřujeme objednávky a nabízíme pro platbu předem jak bankovní převod, tak platbu pomocí platební karty. Tyto způsoby nejsou o nic méně bezpečné, než dobírky, a ve finále jsou tyto způsoby levnější i pro Vás.
    Právo na výměnu nebo vracení zboží není tímto opatřením dotčeno.

    Za ARMYSHOP.CZ ,
    Zdeněk Kozlíček
    péče o zákazníky | customer care

    • Už je to třetí týden od objednání a zboží pořád nedorazilo.
    • Obchod o stavu objednávky neinformuje.

    Reakce obchodu ARMYSHOP.CZ

    Dobrý den.
    Pokud jsou všechny položky skladem, zboží odesíláme obratem. Ve Vaší objednávce však hned několik položek skladem nebylo. Tento stav se Vám propsal i do potvrzení objednávky s informativními termíny dodání, které jsme v tu dobu měli od dodavatelů k dispozici. Vzhledem k nynější složité situaci s dodávkami zboží od dodavatelů se čekání na některé položky o cca týden prodloužilo. Zásilka Vám byla odeslána 25.3. a byla Vámi převzata 28.3. Za zpoždění se omlouváme. Pro případné ověření stavu objednávky doporučujeme zavolat na zákaznickou linku, kde Vám naši operátoři ochotně sdělí aktuální situaci.

    Za ARMYSHOP.CZ ,
    Zdeněk Kozlíček
    péče o zákazníky | customer care