Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tzv. "certifikát" neobsahuje základní údaje o minerálu: váha, místo, odkud pochází, barva atd. , tedy údaje, které platný certifikát má obsahovat.
    Navíc nabízený náramek neodpovídá skutečnosti, je pouze ilustrativní, což není uvedeno.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den. Certifikát je příslušný k danému náramku a je zcela v pořádku. Pokud byste koupila zlatý šperk, je třeba u něj uvést hmotnost a pod. U náramku za 700 Kč, který je ocelový a je z kuliček minerálu toto být uvedeno nemusí. Dále není možné, aby minerál barevně odpovídal přesně fotografii, u produktu máme jasně uvedeno toto: Berte prosím na vědomí, že každý kámen je naprosto originální a jedinečný, proto se jednotlivé náramky od sebe mohou lišit zabarvením, což je jejich přirozená vlastnost zaručující originalitu. Navíc u produktu jsou 4 fotografie, z kterých je zřejmé, že každý odstín se malinko liší.
    Vaše rezence tedy není oprávněná a pravdivá. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Náhrdelník nedošel, dodavatel ani nesdělil důvod nedodání. Očekával jsem rychlejší reakci na objednávku.

    Doporučuji aby dodavatel komunikoval se zákazníkem a nedělá ze sebe mrtvého brouka.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den pane Čech, ne všechny produkty odesíláme obratem, ale u všech našich výrobků, kde je delší termín dodání máme tento text zřetelně uveden. U náhrdelníku, který jste si objednal (25.5.) je termín odeslání 7-10 dní, také zřetelně uvedeno na eshopu. Tzn., že dnes bude vyroben a odeslán. Každopádně tato recenze z Vaší strany není vůbec oprávněná, pochybení z naší strany nevzniklo. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nejsem spokojená s kvalitou produktu. Jedna náušnice je špatné kvality i když jsem žádala kvalitní produkt. Rovněž dodací doba byla dlouhá.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den paní Přikrylová, náušnice jste nám zaslala zpět, ale jsou zcela v odpovídající kvalitě bez jakýchkoliv kazů a vad. U minerálu nemůžete čekat, že bude každá náušnice a to nejen barevně zcela stejná. Je to minerál a každý je originál, tedy nemohou být naprosto totožné. Další věc je termín dodání a ten byl zcela v pořádku . Naše obchodní podmínky říkají, že zboží předáváme dopravci do čtyř pracovních dní a takto jsme i učinili. Nemůžete čekat zboží ze dne na den, když naše obchodní podmínky toto neumožňují a neříkají. Tedy žádné pochybení z naší strany nemůžeme uznat. Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Absolutní nekomunikace obchodu
    • Dlouhá dodací doba
    • Předražené zboží

    Kvalita výrobků rozhodně neodpovídá ceně. Pokud někdo v této firmě vůbec telefon zvedne, klidně a drze vám ho v půlce hovoru zavěsí. Týden jsem čekala na předem zaplacené zboží a to po několika urgencích! Rozhodně obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, termín dodání týden je zcela v pořádku a to jsme Vám i sdělili po telefonu. Naše obchodní podmínky říkají, že zboží předáváme dopravci do čtyř pracovních dní. Spojila jste se s námi 1x, tedy nerozumíme textu jak uvádíte: "po několika urgencích". Jsme česká firma, Vámi vybraný produkt je ze stříbra (Ag 925/1000) a je s Českým granátem, hmotnostně odpovídá ceně. Recenze není z Vaší strany vůbec pravdivá. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Neodpovidajici cena kvalite vyrobku. Myslim,ze broze nejsou priliš kvalitni, sponka se spatne otevírá , nedostatecné upevneni. Hrozi odepnuti a ztrata.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, každopádně vše lze řešit výměnou. Stačí, když se nám ozvete emailem a pošleme Vám postup, jak můžete zboží vyměnit. Navíc dle zákona máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Zdeňka .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní jednání

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den,
    pravděpodobně jste si spletla eshop, nikdo z naší společnosti s Vámi nejednal, ani jste si nevyzvedla balíček, který jste si objednala na dobírku. Absolutně nerozumíme Vaší recenzi. Zdeňka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem si pro kamarádku ke křtinám stříbrnou lžičku pro miminko podle foto z e-shopu. Skladem bylo 5 ks. Firma mi doručila naprosto odlišnou lžičku za stejnou cenu. Když jsem si tlf stěžovala bylo mi řečeno, že jsou malá rodinná firma a většina zaměstnanců má Covid. Prý nemají čas a lidi na to, aby změnili web stránky e-shopu. Na můj dotaz, proč mě předem nekontaktovali a nezeptali se mě, zda jiné zboží chci, nedokázala paní odpovědět.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekvalitní zboží,byla jsem zklamaná hlavně z přívěšku.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, nemůžeme v žádném případě souhlasit s tím, že prodáváme nekvalitní zboží. Pokud ZBOŽÍ NEDOPOVÍDÁ VAŠIM PŘEDSTAVÁM nebo Vám nevyhovuje, lze jej ve 14-ti denní zákonné lhůtě vrátit a to i bez udání důvodu. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze nevratili
    • Infolinka němá
    • Už nikdy u nich nic nekoupim

    Neseriozní obchod

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, vše jsme vyřešili k Vaší spokojenosti, peníze Vám vráceny byly, tedy informace je zde mylná!
    Ano, infolinku nikdo po pracovní době nezvedá, protože zde logicky nikdo není.
    Navíc Vámi bylo slíbeno, že recenzi upravíte, protože je kompletně celá lživá, bohužel nestalo se...
    Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 6 dnech se ještě neozvali

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, objednal jste si produkt, který byl na výrobu, jak máme uvedeno u produktu. Proto se doba dodání prodloužila. Na základě Vašeho podnětu určitě zapracujeme na zdůraznění této informace, aby byla více viditelná pro zákazníky. Děkujeme a těšíme se na další objednávku.
    S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Náramek dorazil rychle ale je nepoužitelnej , nemá očko na zapnutí . Reakce obchodu nic .

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den pane Veverko, samozřejmě nemůžeme vědět, když se s námi nijak nespojíte, že Vám přišlo zboží se závadou. Kdybyste nás jakkoliv kontaktoval, vyřešili bychom výměnu zcela zdarma a bez problémů. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Stránky mají hezké a přehledné
    • Dlouhá doba doručení (téměř týden)
    • Šperk byl zabalen pouze v plastovém pytlíku
    • Žádné info ohledně pozdního doručení
    • Na prstenu je škrábanec

    Zásilka mi přišla přesně 6 dní od objednávky. Šperk přišel pouze v plastovém pytlíku, který byl v bublinkové obálce. Pokud by na to kurýr položit nějakou těžší zásilku (což se stává), prsten by se snadno mohl poškodit.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, termín doručení byl zcela v pořádku, prsten jste objednal 18.1. ve středu a odeslán Vám byl 23.1. v pondělí, což je předání balíčku dopravci do čtyř pracovních dní, jak uvádíme v obchodních podmínkách. Prsten byl za 450 Kč, tedy na základě jeho nízké ceny byl zabalen kvalitně do bublinek. Pokud byste si přál krabičku, lze zvolit ve filtru vložením do košíku. Info ohledně doručení Vám předal dopravce, což bylo zcela v pořádku. Prsten jste nám vrátil zpět, "škrábanec" na něm jsme nikde nepostřehli.
    Žádné pochybení z naší strany tedy neshledáváme. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo uloženo na Poště, nikdo mi nevolal že je tu balík a jsem po operaci nohy kdy nemohu chodit.

    Naprostý šok z titěrně maličkého srdíčka které by nešlo vidět ani na kojenci. Vzor naprosto jiný od zveřejněného obrázku, nesmyslná původní cena 3000 . Uvedeno že jde o poslední kus. Nenechte se napálit za levnou koupi v akci. Sotva ho obdarovaný uvidí. Vracím zpět prodejci. Kdyby tu šla dát fotka mého řetízku kde mělo být srdíčko tak jeden článek očka řetízku je větší než srdíčko v několika milimetrech.Ostuda to prodávat.
    Věrka

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, paní Věro, asi jste si nejspíš spletla eshop ...
    Naše fotky jsou originální, vše si fotíme sami, co se týká parametrů, všude máme rozměry a fotky se snažíme fotit na modelce, v ruce, v krabičce, abychom co nejlépe přiblížili produkt.

    Šperk můžete vrátit do 14 dnů a my Vám obratem vrátíme peníze.

    Absolutně nerozumíme Vaší recenzi.

    S pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objedná se určitá vec, bohužel dorazí jiná s jinymi rozměry. Objednával dvakrát a pokaždé nedošlo co objednal

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, bohužel nevíme, že jsme pochybili, a velmi nás to mrzí, ale nemáme od Vás žádnou zpětnou vazbu. Určitě bychom svou chybu obratem napravili. Ozvěte se na [email protected], a určitě problém vyřešíme, nebo volejte na 736 119 910, děkujeme s pozdravem Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyobrazení zboží bylo klamné. Přívěsek je tak malý, že je v podstatě k ničemu.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den pane Šesták, děkujeme za recenzi, nicméně nesouhlasíme s tvrzením, že "vyobrazení je klamavé".
    Objednal jste si přívěsek ve zlatě za 750,- Kč.
    Parametry produktu jsou popsány velmi dobře včetně rozměrů i váhy. Přívěsek má dostatek fotografií včetně fotky na modelčině krku, právě pro představu velikosti srdíčka.

    V popisu je zdůrazněné jemné provedení přívěsku, i malý vzhled a to dokonce 2 x, právě z toho důvodu, aby si zákazník dokázal jeho velikost co nejlépe představit.
    I kdybyste nečetl popis ani rozměry, a očekával jste velký přívěsek ve zlatě, nemůže tomu, přeci, odpovídat ani cena 750,- Kč.

    Mrzí nás, že jste nám dal negativní recenzi, protože my jako obchod, neznamenáváme žádnou chybu na naší straně.

    S pozdravem Lenka za www.aranys.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nabízí a asi ho ani nemají.Dodání 1 až 4 dny a po týdnu ani mail.Po dotazu mám prý počkt

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den pane Davide. Dne 29.4. jste zboží objednal a dne 5.5. byla zásilka předána dopravci, tedy dle obchodních podmínek jsme v pořádku dodrželi termín (do 5 pracovních dní od přijaté objednávky). Mrzí nás negativní recenze od Vás, protože jsme termín dodrželi a nijak nepochybili. Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupovala jsem na základě reklamy na faceboku,ale byla jsem zklamaná.Na obrázku na fcb byly náušnice velmi pěkné,dámské ,ale přišly mi velice drobné náušnicky,,jako dětské.V reklamě nebyla uvedena velikost.Chtěla jsem si koupit ještě jiné,ale kupovat nebudu.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den paní Vladislavo.
    To nás moc mrzí, že nejste spokojená. Každopádně zboží lze v zákonné lhůtě vrátit a nebo vyměnit. Nicméně vždy u produktu, i když nakupujete přes FB je odkaz na eshop na daný produkt, kde jsou uvedeny rozměry a hmotnost. Konkrétně tyto náušnice byly vyfoceny na naší modelce, kde byla také vidět jejich velikost. V případě dotazů jsme denně na tel. lince. Pěkný den, Zdeňka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nejhorší zkušenost s nákupem kamenú vůbec.
    Kupoval sem tanzanit varianta L, deklarovaná hmotnost "cca 15g" skutečnost 4,15g a rozměr "cca 24mm" byl v nejdelším místě 20mm.
    Takže u Aranys "cca" znamená až - 2/3 hmotnosti.
    Řešit to nehodlám, ale nakupoval sem zde naposled.

    Reakce obchodu Aranys

    Dobrý den, pane, omlouváme se Vám za záměnu, nebylo to úmyslem. U produktu nabízíme 2 velikosti. Bohužel jsme Vám omylem, podle Vaší recenze dali velikost menší.
    Jsme jen lidi a mohli jsme Vám to obratem vyměnit, nebo vrátit peníze.
    Kontaktovali jsme Vás, neodpovídáte.

    Je škoda takové recenze.

    Krásný den, Lenka