Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    21.4. Jsem objednala a zaplatila kartou 2 potahy na parní mop, bohužel do dnes 6.5. objednávka nedorazila, přitom ale při objednání bylo zboží vedené jako skladem. Přišel mi pouze 1 email, že nakonec bude zboží až začátkem května. Nicméně do teď nemám nic, uvažuji o vrácení peněz a rozhodně zde již nic neobjednám.

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše hodnocení.
    O nedostupnosti zboží jsme Vás ihned po zaplacení objednávky informovali a když jste nereagovala, vnímali jsme to tak, že s termínem dodání souhlasíte. Tento typ potahů na parní mopy jsme měli skladem jako jediný e-shop a bohužel potahy i díky tomu rychle vyprodali. Opožděné dodávky od dodavatelů ze zahraničí nedokážeme uspíšit. V příštím týdnu budeme zboží odesílat k Vám. Pokud je pro Vás tento termín nedostatečný, samozřejmě není problém Vám platbu vrátit zpět. Věřte, že se nejedná o standardní situaci, bohužel se sešlo více nepříjemností najednou, které není v našich silách ovlivnit. Snad na nás nezanevřete a budeme mít možnost si u Vás napravit svou reputaci při příští objednávce.

    S úctou,

    tým AQUA-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jede vyrobek rozbity druhy nedorazil

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojená s našimi službami, ale bohužel se občas vyskytnou nepříjemné situace, které i přes veškerou naši snahu nejsme schopni ovlivnit.
    Vaše zboží nám dorazilo od výrobce na zadní straně poškozené - z pohledové strany bylo v pořádku, ale protože jsme si vědomi, že to není žádoucí a před každým odesláním k zákazníkovi zboží kontrolujeme a chceme ať je 100% v pořádku, ihned jsme Vás o této situaci informovali a nabídli Vám 20% slevu nebo 2. variantu, že zboží vrátíme zpět výrobci a počkáte na zboží nové. Vše jsme s Vámi telefonicky konzultovali a souhlasila jste s variantou, že počkáte na nové zboží a nedělá Vám problém pozdější dodání. Pokud se cokoliv změnilo, neváhejte se na nás obrátit. Jsme pro Vás plně k dispozici.

    Omlouváme se za nepříjemnosti a věříme, že i přes všechny nepříjemnosti, budete s našim obchodem spokojená. Děláme pro to maximum.

    Hezký den,

    tým AQUA-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo objednáno 26.12.2023 a došlo až 4.1.2024

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s délkou dodací lhůty, ale mezi svátky pracují kurýrní služby v omezeném režimu a bohužel není v našich silách ovlivnit tuto skutečnost. Vámi vybraný produkt má navíc uvedenou dostupnost do 3 dnů, proto došlo k nestandardnímu prodloužení dodání Vašeho zboží.

    Děkujeme za pochopení a v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na telefonní lince 482 777 100.

    Krásný den přeje,


    Lucie AQUA-SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na email neragují a dovolat se není možné

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení. V rámci velkého počtu objednávek není možné občas okamžitě reagovat na mail nebo telefon. Stačilo počkat a ozvali bychom se sami v rámci řešení Vašeho dotazu.

    Váš tým AQUA SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které avizují že je skladem nemají na skladě.
    • Vysoká cena dopravy 800,- Kč, za údajně nadrozměrné zboží - vložka filtru cca 50 cm.

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den, pane Pavlíku,

    mrzí nás Vaše hodnocení, ale bohužel ve Vašem případě došlo k situaci, která nešla ovlivnit.

    V den Vaší objednávky jsme měli souběžně 3 objednávky na tuto stejnou filtrační vložku. Skladem jsme měli poslední 3 ks. Systém sám upřednostnil objednávky, které byly hned uhrazeny na účet a tyto objednávky jsme dokončili - odeslali. Ohledně Vaší objednávky jsme Vám hned volali, informovali o nedostupnosti vložek z důvodu předchozích objednávek ve stejný den a dohodli jsme se, že Vám vložky dodáme do cca 14 ti dní, jak nám dodá tyto vložky dodavatel. Vy jste s tím souhlasil, dopravu jsme Vám nastavili zdarma a takto jsme se dohodli.

    Ohledně dopravy - některé typy těchto velkých vložek musí jít speciálním režimem dopravy, protože jsou křehké (jsou to lisované vložky) a náchylné na zlomení. I přes veškeré snahy lepšího balení z naší strany (výrobce kvalitní balení neřeší, protože dodává na paletách) jsme zjistili, že dopravce není schopen doručit vložku tak, aby jí nepoškodil. Proto jsme na tyto křehké a citlivé produkty určili speciální typ dopravy, který zajistí opatrnost zacházení s produktem.

    Váš tým AQUA SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednané zboží ještě nedorazilo a už přišlo hodnocení obchodu
    chápu, že to posílá nějaký program automaticky.

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás tato situace a Vaše negativní hodnocení.

    Dne 9.8.2022 jste vytvořil objednávku a hned 10.8.2022 jsme spolu komunikovali ohledně nedostupnosti jedné části Vaší objednávky. Po Vašem potvrzení, že náhradu nechcete, jsme objednali Vámi vybrané difuzéry a hned 11.8.2022 k nám byly od našeho dodavatele odeslány. Jelikož se jedná o zboží ze Slovenska, přeprava trvá cca 2 dny. Včera nám bylo Vaše zboží doručeno a taktéž i odesláno na Vaši adresu, dnes 17.8.2022 je to tedy celkem 5-tý pracovní den a zboží budete mít dnes doručeno. U tohoto produktu je na našem eshop u dostupnosti informace s dobou dodání 4-5 dnů, tudíž údaj z našeho e-shop jsme 100% dodrželi.

    Bohužel systém Heuréka nám automaticky tento dotazník generuje za 7 běžných dnů a odešle se automaticky, proto Vám dorazil dříve než Vaše objednávka, za to se Vám omlouváme. Doufáme, že se zakoupeným zbožím budete spokojen a těšíme se na Váš příští nákup.

    Tým Aqua Shop

  • Vzhledem k tomu, že při objednání dne 12.5. bylo podle stránek obchodu zboží dostupné 1 až 3 dny a dnes 19.5.2022 zatím není ani zmínka, že by zboží bylo alespoň z obchodu odeslané, bohužel není co doporučit.

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den,

    Mrzí nás tato situace.

    Vždy se snažíme dodržovat termíny, které uvádíme. U Vaší objednávky filtrace OPM 24 si vždy naše technická podpora telefonicky ověřuje u klienta provozní parametry a požadavky, abychom si potvrdili správný typ filtru a popřípadě dáme svá doporučení. Tento postup eliminuje možné reklamace nevhodnosti filtru a může posunout o několik dní termín dodání. Vaši objednávku jste udělal ve čtvrtek 12.5. v 18.54h. Naše technická podpora Vám volala v pátek, kde jsme si ověřili správnost výběru filtru a také nutnost instalace předfiltru, který jste si u nás pak dodatečně objednal. Abychom neposílali 2 objednávky odděleně a ušetřili Vám peníze za dopravu dodatečné objednávky, dohodli jsme se s Vámi, že pošleme vše najednou v jedné objednávce. Po tomto potvrzení v pátek 13.5. odpoledne jsme dali požadavek na sklad, který začal Vaši objednávku v úterý připravovat a v pátek 20.5. jsme Vaši objednávku odeslali na Vaši adresu (objednávka na paletě). V úterý 17.5. jste s kolegyní z objednávek ještě telefonoval a ta Vám tvrdila, že zboží bude ve čtvrtek připravené na našem skladu s odesláním na pátek 20.5.2022.

    Omlouváme se za toto rozčarování. Jako kompenzaci za tyto komplikace Vám pošleme zdarma náhradní filtrační vložku předfiltru, aby jste měl vždy jednu čistou připravenou při servisu filtru.

    Team AQUASHOP

    • INZERUJÍ ZBOŽÍ,KTERÉ NEMAJÍ NA SKLADĚ

    Reakce obchodu AQUA-SHOP.cz

    Dobrý den, paní Anno.

    Děkuj Vám za recenzi. U parního mopu, který jste si objednala, je skladová dostupnost „na dotaz“. Je to z důvodu, aby jsme se zákazníkem mohli osobně komunikovat očekávané naskladnění zboží a následné dodání v případě objednávky. Kolegyně na infolince Vás o aktuální situaci informovala a domluvili jste se, že jestli nebude zboží do týdne od objednávky skladem, objednávka se z Vaší strany ruší.
    Bohužel v této době koronavirové jsou posunuty výroby a dodávky od výrobce (Itálie) a nevěděl ani sám dodavatel, kdy přesně bude zboží pro ČR naskladněno, termíny dodání se prozatím stále posouvají, dodávky jsou nárazové a neúplné. Z toho důvodu nemůžeme naše zákazníky informovat o přesném termínu naskladnění a pokud mají zájem na zboží počkat, zůstáváme s nimi v kontaktu.

    Mrzí nás tato situace, bohužel většina výrobců v Itálii a Španělsku není nyní schopna dodávat zboží v potřebných termínech a množství.
    Omlouváme se za komplikace.

    Přejeme Vám hezký den,
    tým Aqua Shop