• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Okamžitá platba kartou měla prodlevu, při tel. dotazu zda již bylo zboží zaplaceno mi dotyčný člověk na infolince zapomněl sdělit, že schůdky přes zásilkovnu nelze poslat. Mechový obal madla u schůdků byl poškozen, obchod zřejmě výrobek před odesláním nekontroluje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodej nekvalitních výrobků
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprostá neserióznost
    • zboží zakoupené a zaplacené mi nebylo doručeno ani 21 dní po objednání a zaplacení
    • nevrácené peníze - budu angažovat právníky

    Naprosto nedoporučuji. Objednané a zaplacené zboží neposlali, smlouvu nezrušili a peníze nevrátili. S největší pravděpodobností panuje ve firmě totální chaos. Objednáte-li si, riskujete, že nebudete mít ani peníze, ani zboží. Tak jako já.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Vážený pane Bureši,

    děkujeme za Vaši recenzi nicméně uvedené informace nejsou pravdivé a tímto uvedu informace na pravou míru. Objednávka na elektrickou kosu byla přijata dne 8. 8. 2023 ve 12.57 hodin - zboží se nám bohužel napárovalo na jiný typ zboží a elektrická kosa v hodnotě 2.000 Kč se prodala za 370 Kč včetně poštovného.

    Kolega Vám volal, omluvil se a objednávka byla zrušena ze strany obchodu - máme stejná práva jako zákazník. Objednávka byla refundována dne 9. 8. 2023 na uvedený bankovní účet.


    S pozdravem

    AP autodíly.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Za objednané zboží to měla být dobrá cena
    • Poslali jiný druh žárovek než bylo objednáno

    Dodány žárovky od jiného výrobce, volali, že je sice mohou dodat, ale za vyšší cenu, než bylo objednáno. Pro mne neférové jednání.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci a tímto Vám sděluji, že v historii komunikace Vám kolega nabídl náhradu za nedostupné zboží, se kterou jste souhlasil před odesláním objednávky. Na základě informace, že je zboží nedostupné jste mohl kdykoliv odstoupit od smlouvy. Ze strany obchodu nedošlo k žádnému pochybení a komunikace byla v naprostém pořádku.


    S pozdravem

    David, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neshledal jsem žádnou
    • Nekomunikují. Potvrdí objednávku a pak zmlknou. Ani na výzvu Heureky se neozvali. Objednávku jsem proto zrušil a oni mě přesto vyzývají, abych zhodnotil spokojenost s výrobkem, který nebyl dodán. Tak co si máte myslet.
    • Objednávku jsem učinil přes Heureku. Poprvé a naposledy. Heureka měla uvedeno, že zboží je skladem, po proklikání se na obchod zde nalezeno, že zboží bude za 6 dní, poté změněno na 7 dní. Nebude-li pršet nezmoknem.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    objednávka byla přijata dne 25. 5. 2022 v 16.15 hodin - tento typ zboží běžně do 24 hodin expedujeme. Maximálně však do 48 od objednávky v souladu s pravidly Heuréky. Žádná komunikace z Vaší strany nebo ze strany Heuréky neproběhla a objednávka byla zrušena na žádost zákazníka dne 26. 5. 2022 před expedicí zboží. Informace, které uvádíte nejsou relevantní.


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávka v obchodě a bohužel i poslední. Objednal jsem sadu YATO YT-1757, kterou jsem i zaplatil, ale po dvou dnech přišel e-mail, že objednávku stornují s odůvodněním, "Zboží je napárované na jiný díl." Pochopil bych, že došlo k chybě v objednávacím systému e-shopu, ale i po 12ti dnech od storna, se sada nadále prodává za stejné peníze, takže každý kdo si ji objedná, dopadne pravděpodobně stejně. Ještě musím dodat, že peníze vráceny do čtyřech dnů, takže v tomto problém nebyl.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi a tímto Vám sděluji, že párování je chybně provedeno ze strany dodavatele a stále čekáme na opravu této karty. Bohužel s tímto nedokážeme nic udělat, za vzniklé problémy se moc omlouváme, ale párování karet probíhá automaticky.


    S pozdravem

    David Šulák, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné informace o stavu objednávky. Den naskladnění na centrální sklad se každý den posouvá. Ruším objednávku

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši objednávku ze dne 23. prosince 2021 a tímto Vám sděluji, že v období od 23. prosince 2021 do 3. ledna 2022 jsme měli dovolenou a inventury ( informace byla uvedena na stránkách eshopu ). V době objednávky byla uvedena obvyklá dodací lhůta 10 dnů, která s ohledem na vánoční svátky ještě neuplynula. V tomto případě, se nejedná o pochybení ze strany obchodu.


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ruce pryč od tohoto e shopu. Zboží si nechali zaplatit dopředu a nic nedodali. Vrácení financí jsem musel několikrát upomínat jak písemně tak telefonicky. Velmi arogantní jednání ze strany e shopu. Až po pohrůžce předání Policii ČR byla nakonec částka vrácena

    Menší hvězdičky k hodnocení už nejde dát..

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi a tímto Vám sděluji a tímto bych rád uvedl některé informace na pravou míru. Objednávka byla vytvořena 20. 8. 2021 a kompresor, který jste si objednal bohužel není momentálně u výrobce dostupný. Čekáme na dodání kompresorů z Německa. U dostupnosti není uvedeno, že tento výrobek máme skladem.

    Platbu předem byla zvolena v košíku. Standardně vracíme platby do tří dnů, ale kolega, který platby vrací měl dovolenou od 23. 8. 2021 do 3. 9. 2021 a nikdo jiný není oprávněný dělat refundace.


    S pozdravem

    David Šulák, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zbozi jsem objednal ve stredu navecer,ctvrtek,patek jsem neobdrzel ani zpravu ani email o stavu obj. Kdyz jsem tam v patek volal bylo mi sdeleno,ze se zbozi bude balit a ze jej v pondeli obdrzim.Spatne sluzby jelikoz se jednalo o nahr.dil,ktery jsme nutne potrebovali,takze vozidlo stalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje - objednávka dosud nedorazila a od obchodu nemám žádné informace.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    kolega Vám psal minulý týden, že toto zboží je na cestě a čekáme na dodání od dodavatele. Zboží by mělo být naskladněno během zítřka a následně bude odesláno na Vaši adresu. Kolega, který má Vaši objednávku na starosti
    Vás bude kontaktovat ještě telefonicky.


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník skoro tři týdny nereaguje.

    Po dvou týdnech jsem požádal kolegy z Heuréky, že mi objednávka ještě nedorazila. Nyní uplynul třetí týden a nikdo se mi neozval. Jsem nucen asi zrušit objednávku.

    • Beru na vědomí, že byli vanocni svátky, ale zboží po mesici jeste nedošlo. Věřím, že došlo jen k nejakemu nedopatření.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladem,ale kde-pák.Zaplatíte a čekáte až objednají někde jinde.Žeby napsali nějakou zprávu ? Kde žijete - jenom čekejte ! UŽ NIKDY !!!

    Všechno špatně ! Ještě jsem to objednával přes Heurék(u),kde jsem si myslel,že tyto informace GARANTUJE !Pokud budete chtít nějaký díl ihned,mám taky všechno skladem,ale musíte si počkat .CHA-CHA-CHA.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi týkající se chladiče a tímto Vám sděluji, že dostupnost Heuréka načítá 4 x za den. Objednávku jste provedl přes Heuréka Košík nicméně úplně přesné informace o dostupnosti jsou uvedeny na našem webu www.apautodily.cz, kde se dostupnost aktualizuje s každým pohybem zboží.

    Dohledal jsem si Vaši objednávku, která byla provedena v pátek 16. 10 2020 v 15.04 hodin a podle výpisu se Vás kolega snažil kontaktovat v pondělí 19. 10. 2020 dopoledne, aby Vám nabídl dražší náhradu za stejnou cenu. Následně byla objednávka ze strany Heuréky stornována.


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalitní a levné zboží, rychlé dodání

    arogantní jednání

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na recenzi týkající se arogantního jednání a tímto prosím o upřesnění konkrétního jména pracovníka, který
    objednávku vyřizoval. Velice nás to mrzí a jménem firmy se omlouvám.


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dle konfigurátoru jsem objednal špatný typ stěračů, nebyl problém vrátit nicméně jsem zaplatil dopravu třikrát (za první dodání, za vrácení poštou a potřetí za zaslání správného typu stěračů) navíc byl v ceně rozdíl 10,- tak mi byl ještě jako bonus naúčtován poplatek 50,- za dobírku 10Kč, doprava mě tak celkově vyšla na 445Kč

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    dovoluji si reagovat na Vaši recenzi a tímto sděluji, že by bylo férové uvádět pravdivé informace. Konfigurátor slouží jako pomocník při výběru zboží - zákazník si zvolí značku vozu, typ vozu, rok výroby, motorizaci a zvolí si hledaný díl - ve Vašem případě stěrače. Na základě těchto parametrů se zobrazí díly různých značek, které můžete filtrovat dle výrobce nicméně po zadání Vašich parametrů se zobrazily stěrače Bosch ve dvou variantách, které se liší obrázkem a popisem. Finální výběr dílu provádí zákazník a v tomto případě jste bohužel zvolil stěrače pro pravostrannou verzi vozu. Informace je uvedena u zboží

    Objednávku jsem si prošel včetně zadaných parametrů z Vaší strany a tomto případě se nejedná o chybu na straně eshopu a tím pádem nemůžeme nést náklady na výměnu dílu za správný díl. Cena dopravy je 91 Kč za jednu objednávku tzn. účtované náklady na dopravu jsou 182 Kč ze strany eshopu.

    https://www.apautodily.cz/zpusoby-doruceni-zbozi/


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Zboží nedodáno.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi generátoru ozonu Viaken 3188 a tímto Vám sděluji, že tento typ zboží momentálně nemůžeme dovézt ze zahraničí, protože více členských států Evropské unie uvalilo zákaz na export zdravotnických potřeb a to se bohužel týká i generátorů ozónu, které máme u dodavatele objednané. U zboží bylo uvedeno, že bude delší termín dodání a tuto situaci, bohužel neumíme ovlivnit. Za vzniklé komplikace se omlouváme - níže naleznete odkaz na generátory, které jsou nyní skladem.

    https://www.apautodily.cz/nabidka/ozonator-m-mx4000_9551118

    https://www.apautodily.cz/nabidka/ap-ozonlife6000-ozonlife-generator-ozonu-6000-mg_9619358/


    S pozdravem

    Filip Kejík, AP autodíly

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neschopnost dodržet objednávku.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    V tomto případě se jedná o nepříjemnou souhru náhod , které reálně nejde zabránit.
    Zákazník si na našem webu našel cívku kompresoru u , které jsme inzerovali , že je dostupný jen 1ks.
    Během dopoledne se informoval , zda tento stav platí. Dostupnost jsme mu potvrdili.
    Objednávku provedl ale až 13.55 hod , bohužel krátce po té co objednal tuto cívku jiný zákazník .
    Protože se jednalo o krátký časový úsek , nebylo možné zboží označit jako nedostupné a systém proto dovolil druhou objednávku dokončit.
    O vzniklém problému jsme zákazníka informovali do 15 minut a celou situaci mu vysvětlili.
    Cívku jsme logicky dodali zákazníkovy, který učinil dřívější objednávku.
    Vzniklé situace je nám líto ale bohužel nešlo udělat více.
    Za AP autodíly Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po namontování ventilu jsem byl dnes na STK, ventil nepracuje, servis mi namontoval nový ventil, poté STK prošel. Vratím Vám ventil a žádám vrácení peněz. Mohu zaslat protokol z STK, kdy hodnota kouřivosti byla překročená mnohonásobně.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Je nám pochopitelně líto , že zákazník má problémy s u nás zakoupeným ventilem.
    Myslím si ale , že toto nepatří do hodnocení služeb obchodu. Je zde hodnoceno (veřejně reklamováno ) zboží k čemuž se nemůžeme bez dalších informací objektivně vyjádřit.
    Reklamace , která by nám tyto informace poskytla , zatím nebyla zákazníkem podána.
    Proto ani nemůžeme ověřit , zda se skutečně jedná o vadu výrobku nebo má problém jinou příčinu , třeba chybně vybraný díl.
    Za AP autodíly , Aleš Pernica