• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V době objednávky dobré ceny.

    Udělal jsem hromadnou objednávku položek, které měly být dle info obchodu skladem. S termínem doručení jsem počítal, domluvil montáž, zajistil si volno a vše potřebné. Zboží nedorazilo v termínu. Pracovník eshopu volal až den poté, že některé položky v objednávce jsou poškozené a jiné nejsou skladem jestli je může vyjmout. Samozřejmě, poškozené přece nechci. Že neumí zboží zabalit a tím pádem musí použít jinou dopravu prý o 30kč dražší, ale ve skutečnosti dvojnásob drahou.(to není můj problém). Vybral jsem si dopravu kterou mi systém dovolil v objednávce a s tou počítal. Raději si balík vyzvednu dle časových možností v uložence, kterou mám po cestě, než čekat celý den doma jestli mi náhodou nepřijede balík firmou GLS, která zjevně nevolá pro upřesnění času. Nakonec jsem tedy souhlasil. I Přes lepší a dražší dopravu zboží přijelo v dezolátním stavu. "Krabice" roztrhaná. Zde se jednalo evidentně o laxní přístup eshopu při balení bez jakékoliv odpovědnosti. Ono to nějak dojde. Taky došlo, ale vše bylo odřené a roztrhané. Řidič společnosti GLS mi předal nebo spíše po částech předával smotaný karton, který jen vzdáleně připomínal krabici. Současně tahal z kapes spojovací komponenty, které mu prý zůstaly ležet v autě, tak jestli to není mé. Ano bylo!! Takže sečteno: špatný přístup, mizerně zabalené zboží, tři hlavní komponenty(tlumiče výfuku) nebyly sice použité, ale jevily známky velkého opotřebení zřejmě z důvodu dlouhodobého uskladnění a přehazování z místa na místo. Důsledek:
    hluboké škrábance, prohlubně až 3mm. Trubka ve spojích promáčklá dovnitř, nejde napasovat. Platil jsem za nové výrobky!! ne za poničené "ležáky" kterých se chce prodejce nějak zbavit. Vše pravděpodobně zkrátí životnost a sníží účinnost tlumiče. nedodržení termínu doručení bez upozornění. V den garantovaného dodání bylo zboží ještě u prodejce, žádná kompenzace např. v podobě slevy na dopravě. Vyjmuté položky, které byly v páru a jedna z nich poškozena, dělali spolu s ostatními položkami ucelenou objednávku. I toto včetně nižší ceny než u konkurenčních obchodníků a výhodnější vyzvednutí zboží rozhodovalo o tom, kde udělám objednávku. Bohužel nakonec vše bylo jinak. Všechny tyto okolnosti změnili výhodnou objednávku v nevýhodnou. Přesto netvrdím, že jde o špatného obchodníka. Možná šlo jen o souhru náhod, nebo velkou momentální vytíženost eshopu. Není mým úmyslem touto recenzí eshop poškozovat, ale jen poukázat na čem zapracovat. I tak přeji mnoho spokojených zákazníků.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Na úvod je třeba říci , že nikde neuvádíme ani negarantujeme termín dodání. Pouze uvádíme termín expedice.
    Celý průběh objednávky je tento.
    Objednávka byla vytvořena 17.listopadu (na státní svátek).
    U zboží bylo uvedeno , že leží na centrálním skladu ne na prodejně. To znamená dostupné až za 1 pracovní den od objednání.
    První pracovní den , 18 listopadu v pátek se po synchronizaci skladů zjistilo že , 2 položky
    nepůjde dodat. To je věc která nás mrzí ale nejde jí bezezbytku zabránit. Zákazník byl o tomto informován a pochopitelně mohl celou objednávku zrušit.
    V pondělí zboží dorazilo na prodejnu a bylo připravováno k expedici. Zde se zjistilo že výfuky přesahují limitní rozměry pro přepravu GLS . Protože výfuky mají nepravidelný tvar a ostré hrany
    nelze předem stanovit rozměry balíku a proto se musí toto řešit až při expedici , upozorňujeme na to na i v podmínkách. Než se nám podařilo kontaktovat zákazníka , vypršel čas pro odeslání jinou přepravní službou.
    Z toho důvodu bylo zboží odesláno 22.listopadu, přes Gebruder Weiss , nepoškozené a pevně zabalené jako jeden balík (jinak by přepravce ani zboží nepřevzal) .
    Celková cena za dodání 3 výfuků, z nichž nejdelší měl skoro 2 metry , + několika drobných dílů přímo na adresu bylo 157 Kč ,to je navýšení o 60Kč proti GLS.
    To že přepravce nezacházel se zbožím jak měl nás pochopitelně mrzí ale jediné řešení je nepřevzít poškozený balík a mi pak můžeme s přepravcem jednat o náhradě a tím docílit i zlepšení.
    Na závěr chci zdůraznit , že nám je vzniklé situace líto ale kritizovat nás za to , že jsme nesplnily garantovaný termín dodání , který nikde negarantujeme , a za to , že si sám převezmu od přepravce poškozený balík ,
    není úplně fér.
    Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obsluha v prodejně
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • Jedná se pouze o překupníky bez vlastních skladových zásob - na základě objednávek zákazníků teprve objednávají u velkoobchodu, jak se sám majitel firmy vyjádřil.

    Došlo k tomu že jsem potřeboval vrátit nevhodný náhradní díl, jež byl nepoužit a originálně zabalen - pro prodlevy jež nastaly předem plánovanou opravou a mojí následnou nepřítomností šlo o vrácení po více než 14 dnech. Dotazoval jsem se tedy e-mailem a majitel firmy pan Pernica mi možnost vrácení potvrdil, když jim však díl dorazil, tak to již následně odmítl že jim nikdo již díly nevezme zpátky. Nepřijal ani návrh úhrady manipulačního poplatku 150,-Kč (na dílu za cca 700,-Kč). Díl mi opět vrátili zpět, čili obě dvě strany zbytečně hradily poštovné a já mám pro mně nepoužitelný díl.
    Považuji toto jednání ze strany obchodu za neférové a tudíž nedoporučuji. Měly mně odradit i předchozí indicie jako způsob prezentace e-shopu a zboží v něm, lhůty na objednání a celkový dojem.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Zde je nutné říci , že v tomto případě se nejedná o hodnocení obchodu ale o mstu za to , že nejme ochotni platit náklady ze cizí liknavost.
    Průběh byl takovýto . Zákazník se 15 den od převzetí dílu dotazoval na jeho vrácení. Naše odpověď byla. "Je to po termínu ale
    obratem to zašlete zpět". Liknavostí zákazníka se ale díl objevil na naší prodejně až 25 den od prodeje. Tímto nám vzal šanci vyměnit díl za jiné zboží.
    Protože díl byl chybně vybrán , na provedení které se Čr. prakticky neobjevuje , tudíž prodejnost dílu prakticky nulová. Vrátily jsme díl zpět.
    Jen bych ještě doplnil , že s díly obchodujeme , proto i překupujeme , to k obchodu prostě patří.
    Vlastní skladové zásoby máme téměř 25000 položek , jak je i patrné na našem e-shopu.
    Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    špatně zabalené zboží,přišlo poškozené

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Balení zboží věnujeme zvýšenou pozornost.
    Bohužel vzhledem k různorodosti zboží které posíláme
    nelze k naší lítosti poškození zboží přepravou úplně vyloučit.
    Pokud se tak ale stane , a jsme o tom neprodleně informováni , poškozené zboží vyměníme.
    V tomto konkrétním případě zákazník takto neučinil .

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Nevím co si o takovém hodnocení myslet.
    4.4 jsme baterii odeslali a 5.4 ji zákazník odmítl převzít ,
    takže 6.4 se baterie vrátila zpět na prodejnu.
    Musíme to prostě brát jako hloupý žert na náš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodné ceny
    • jedna objednaná položka (brzdová hadica) sa nedala zohnať napriek tomu že v ponuke obchodu je ako dostupná. po tejto informácii na druhý deň po odoslaní objednávky nebola moc ochota zo strany obchodu dodať alternatívu (od iného výrobcu). len mi bolo oznámené že skúsia zistiť čo je vo veci a budú ma informovať. keď sa mi nik počas nasledujúcich 5 dní neozval, volal som do obchodu. po mojej urgencii po 5 dňoch som sa dozvedel že daná položka je stále nedostupná. nič viac. riešenie formou alternatívy alebo stornovanie danej položky a expedícia objednávky bez tejto položky ako návrh zo strany obchodu neprišla. sám som si teda musel vyhľadať alternatívnu položku, požiadať o zmenu v objednávke a doplatiť rozdiel v cene. odvtedy prešli ďalšie 4 dni, peniaze som zaplatil a tovar stále nemám. ani info z predajne že bol tovar odoslaný. nik ma zatiaľ z obchodu nekontaktoval o stave objednávky.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Brzdová hadice které podle počítače měla být skladem se nenašla.
    Za to se velice omlouváme. Bohužel to se jednou za čas stane.
    Prodleva v odeslání zboží není ale naše chyba. Zákazník zvolil platbu předem a ihned objednávku uhradil.
    Když se zjistilo , že hadice chybí , nabídly jsme alternativu , ale v jiné cenové relaci.
    Mezitím bylo na žádost zákazníka přidáno další zboží do objednávky a krátce po té i vyměněny nedostupné hadice
    za alternativu dle zákazníkova výběru. Tím se ale zvýšila hodnota objednávky. A od tohoto
    okamžiku objednávka čekala na doplatek do celkové částky. Ten dorazil na náš účet až 3.5 , následně 4.5 objednávka odešla.
    Při platbě předem na účet nelze odeslat neuhrazenou objednávku a na rychlost úhrady nemáme vliv.
    Za AP Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodné ceny, nízké poštovné, nabídka požadovaného zboží.
    • Neuvádí podmínky přepravy, neumí improvizovat.
    • Krátký popis zboží.
    • Vyhledávání jen podle čísel.
    • Nepřepravuje autobaterie.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Toto je nesmyslné hodnocení.
    Podstata problému je v tom , že si pán objednal
    doručení zboží domů na adresu a přitom do povinného
    pole pro telefon napsal pouze nuly a to přesto, že pracuje na směnný provoz a neni k zastižení.
    Dopravce následně odmítl zboží převzít , protože potřebuje kontakt na příjemce aby sjednal čas dodání zboží.
    Zákazník telefon odmítl doplnit. A tím nás přinutil objednávku stornovat.
    Za AP Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není

    Objednal jsem víčko expanzní nádobky a brzdový třmen BHS265. Druhý den mi volali, že ten brzdový třmen není a neví se nic o tom, kdy bude, že bych si třeba počkal, takže jsme nic nevyřešili. Nicméně mám to po cestě, stavoval jsem se tam aspoň pro to víčko. Na dotaz ohledně spokojenosti jsem odpověděl, že spokojen nejsem, neboť mi nebyli schopni dodat ten třmen, zbytečně jsem mařil čas při zjišťování, který obchod mi s případnou cenou dopravy vyjde lépe, vyklikáváním objednávky atd. Na to prodavač opáčil, že to není jejich chyba a že s tím nic neudělá. No tak jistě, ono se nedá zvednout telefon a zavolat distributorovi, že se mu neshoduje evidence se stavem skladu, popřípadě pokud distributor nespolupracuje, tak si to vyřešit na straně vlastního eshopu, že. Doteď jim tam svítí jeden kus "k expedici od 8:00" ...

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Je nám líto, že jsme zákazníkovi způsobily komplikace . Problém je v tom, že stavy zásob jsou online. To je na jednu stranu pro zákazníky velká výhoda, na druhou stranu nemůžeme do stavů nabízených zásob zasahovat. Takže pokud je chyba u dodavatele, zobrazíme chybný stav zásob. Vzhledem k tomu, že podobná situace je zcela vyjimečná, považujeme toto za přijatelné riziko. Chápu, že zákazník měl pocit , že jsme mohli díl nějak "vytelefonovat". Bohužel to nešlo. Když se díl hledá, není možné říci kdy se najde a jiný díl prostě nebyl. Omlouváme se za to, ale skutečně nešlo nic dělat.
    Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena doručení přes uloženku
    • nepřehledný eshop a zakoupené stěrače (ač dle testů nejlepší na trhu) stírají hůř než staré - přijde mi, že to musí být padělek.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    V ŽÁDNĚM případě, ale neprodáváme padělky!
    Je nám vždy líto, když je kdokoliv nespokojený s naším zbožím. Když už se tak ale stane , lze zboží pochopitelně reklamovat.
    Pernica

    • žádné
    • prodávají nefunkční zboží
    • místo aby uznali svou chybu podezřívají zákazníka

    Nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě. Objednané zboží dorazilo nefunkční, další 14 dní trvalo, než si ověřili, že je skutečně nefunkční a že jsem ho nezničil sám. Tato zkušenost mě nakonec stála jen 2x poštovné.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Zrekapituluji průběh.
    Zákazník si objednal zrcátko a 17.2 jsme toto zrcátko "nové" odeslali.
    Zákazník je přebral (nevím který den) a namontoval. Zjistil závadu a zaslal zpět k reklamaci.
    Termín příchodu balíku nemáme evidovaný ale reklamaci jsem začali řešit 26.2 (čtvrtek).
    Vzhledem k tomu že se jedná o montovaný náhradní díl , navíc zapojený do elektroinstalace, jsme
    pochopitelně kontrolovali jestli závadu nezpůsobila montáž. Nic takového jsme neshledali
    a proto jsme v pondělí (to je 3 pracovní den od zahájení reklamace ) vystavili dobropis a zaslali ho zákazníkovy k potvrzení.
    Chápu rozčarování zákazníka nad vadným dílem a je nám to líto. Bohužel , to se prostě stává , že výrobce udělá chybu.
    O našem maximálním úsilí věc řešit svědčí vyřízení reklamce za 3 dny.
    Proto se také musím ohradit proti tomu , že jsme "14 dní něco ověřovali".
    Neuplynulo ani 14 dní mezi odesláním zboží zákazníkovi , vracení zboží zákazníkem a vyřízen reklamace.
    Aleš Pernica

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná komunikace, po reklamaci zaslaného - zcela jiného dílu. Páni na vysoké úrovni , se neobtěžují omluvit, natož vůbec reagovat. Je spoustu jiné kvalitní konkurence, která si váží zákazníků.
    • Zdůraznil jsem, že potřebuji vysokotlaké čerpadlo ostřikovačů SVĚTLOMETŮ. Rovněž v konkrétní objednávce jsem uvedl přesně , co objednávám, abych se ujistil, že vše dobře dopadne. Uvedl přesné označení vozidla, jeho rok výroby a další konkrétní informace. Bylo mi zasláno čerpadlo ostřikovače ČELNÍHO SKLA. Bez komentáře. V pátek se s ním půjdu vyfotit. Nebudu zpět odesílat, platiti pošovné a komunikovat s ODBORNÍKY na vysoké úrovni.
    • Díl jsem nakonec objednal ve Svencaru Ostrava, bez problému, super komunikace i dodací lhúta.

    Vezměte svůj díl, zajeďte 180 km k ODBORNÍKŮM a možná uspějete. Přeji hodně zdaru.........

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Ano. Při zpětném dohledání jsme zjistily že jme skutečně doporučily
    nevhodné čerpadlo ostřikovače. Nejednalo se pochopitelně o záměr ale o chybu v našem katalogu.
    Tímto se za vzniklou situaci velice omlouváme.
    Je rovněž pravda že jsme nereagovali na email který nám byl zaslán
    protože jsme ho v záplavě předvánoční pošty jednoduše přehlédly a dohledali ho až na
    základě této reakce. Toto by se stávat nemělo ale stalo se a i za toto se velice omlouváme.
    Na druhou stranu je třeba říci že si nejme jisti jestli bychom na takto napsaný email vůbec uměli reagovat.

    Za AP autodíly.
    Aleš Pernica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaslali mi "znackovy autodil" s vyskrabanym nazvem vyrobce,takze made in china ... Spatna komunikace.Dlouha doba dodani, presto ze zbozi bylo uvedeno jako skladem.

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    K tomuto hodnocení se musím důrazně ohradit.
    Zboží bylo objednáno 31.12.2013 v 21.13 hod (tedy na Silvestra večer)
    Před potvrzením objednávky byl každý zákazník upozorněn na probíhající inventuru
    i na to že objednávky budou zpracovány až po novém roce.
    Zboží bylo odesláno 3.1.2014 !!
    Co se týká oškrabaného názvu výrobce. Nevím který z dílů (filtr nebo čerpadlo ostřikovače) byl takto poškozen.
    Chci jen říci. Není v mé firmě zvykem zaměňovat zboží. Navíc v tomto případě , vhledem k povaze a ceně zboží bych toto považoval za zvyšování nákladů.
    Nicméně, zákazník má právo zboží reklamovat, případně vrátit a má nárok na vzniklé náklady. Přesto , i přes zmiňovanou špatnou komunikaci ,
    jsme nenašli jediný email který by nás o tomto stavu informoval. Telefony pochopitelně nenahráváme.

    Pernica

    • bordel

    děsnej bordel

    Reakce obchodu Apautodily.cz

    Dobrý den.
    Velice nás mrzí že jste byl s námi nespokojen.
    Kdyby jste byl tak laskav a poslal nám konkrétní informace s čím jste byl nespokojen.
    Provedeme opatření aby se situace neopakovala.
    email: [email protected]