Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kosmetika celkově je skvělá.
    • Oční krém bohužel palí v očích. Obchod nedokázal vyjít vsříct výmněnou za jiný nebo vrácením peněz. Vzhledem k ceně kosmetiky je to problém.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Drahé
    • Žádný zázrak
    • Vyhozené peníze

    Nejprve jsem volala do eshopu, abych se zeptala, jak dlouho náplasti vydrží, jelikož to v popisu napsané nebylo... Paní nevěděla, prý ať si napíšu email a někdo mi odpoví.. Objednala jsem si náplasti na jizvy po modelaci prsou (ve tvaru kotvy). Používám 6 týdnů pravidelně přes noc a výsledky zcela minimální.. po operaci jsem 5 měsíců. Za mě vyhozené peníze...nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Volala jsem tam, z důvodu nejasností ohledně provedené platby. Taková neochota po telefonu, neskutečné, s tím jsem se ještě nesetkala. Absolutně mi nepomohli. Doslova tam ty nány na přes držku!!

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Bohužel netušíme o koho se jedná, takže naše odpověď bude spíše obecná.
    Je nám lto, že jste z komunikace měla špatný pocit, ale náš zákaznický servis je na vysoké úrovni, což je vidět zde v nezávislých recenzích na Heurece. Nikdy se nikoho nesnažíme odbít a vždy se zákazníkům snažíme vyjít vstříc.

    Be vašeho jména, či emailu ale nemůžeme ověřit co se stalo.
    Přejeme vám hodně štěstí do budoucna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přístup je velice neosobní, ani mi nikdo neodpověděl na poznámku k nakupu.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.

    Můžete se nám prosím ozvat na email [email protected]? Rádi prověříme o co šlo a pokud jsme si skutečně nevšimli vaší poznámky, rádi to ihned napravíme a případně vymyslíme adekvátní kompenzaci.
    Děkujeme a pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zákaznický servis neodpovídá vysokým cenám výrobků. Celkové zklamání nejen ze samotných výrobků, ale i z přístupu zákaznického centra.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den Petro.
    Z této recenze bohužel nevíme, kde nastal konkrétní problém, nebo proč jste náš zákaznický servis označila za neuspokojivý. Myslíme si, že se zákazníkům snažíme vyjít maximálně vstříc a pokud vám vadilo něco konkrétního, neváhejte se nám ozvat na [email protected] a určitě společně přijdeme na řešení.

    Ceny našeho zboží jsou adekvátní kvalitě výrobků a neodráží se v nich kvalita našeho zákaznického servisu.
    Naše kolegyně, které mají servis na starosti, dělají svou práci rády a jde jim o komfort zákazníků.

  • Už týden čekám na objednávku :-(

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod je v pořádku, doručení rychle, ale zboží absolutně neodpovídá popisu , který je napsaný u výrobku na e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Retinol R bílý obal aktivuje mladi atd. Nikde není informace, ze se jedna pouze o oční krém a to až při doručení na obalu krému. Nepovažuji uvedené za košér.........
  • zboží mi stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr produktů
    • Neochota
    • Přístup
    • Problémy s platební bránou a neochota najít tomu náhradní řešení, když se stane, že objednávce neprojde platba.

    Ne moc dobra zkusenost, zaplaceni objednávky neproslo platební branou. Na druhý den jsem volala do obchodu kvůli platebním údajům, abych mohla převést přímo z účtu. K memu soku mi slečna velmi stroze sdělila, že objednávku zrušila hned rano, protoze nebyla zaplacena, a jestli zboží chci, at si objednam znovu. Pry jsem si mela dohledat udaje na webu, kdyz platba neprosla...nechapu...objednavku obratem zrusi, ale pokud bych provedla platbu z uctu aniz bych obchod informovala, protoze platba z účtu trva, jiz by ji nesparovali...na druhou stranu proc objednavku nepozdrzeli a neposlali instrukce k zaplaceni...udajne problémy s platbami maji běžne...nad výběrem zboží jsem strávila dost času a už nemám chuť tomu další věnovat. Absolutně se mi nezamlouvá přístup e-shopu, není pro zákaznický ani trochu...

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Děkujeme za recenzi, i když nás mrzí, že je takto negativní.
    Za platební bránu se moc omlouváme, občas se může stát malý výpadek od poskytovatele, ale jedná se skutečně o ojedinělé případy.
    Nicméně vám děkujeme za podnět, na který pracujeme na funkci znovu obnovení platební brány, pokud platba neprojde.
    Tuto funkci jsme skutečně doposud neměli.
    Zároveň vás poprosíme, abyste se nám ozvala na email [email protected], protože bychom vám rádi nabídli nějakou kompenzaci.
    Za vzniklé problémy se vám omlouváme a veřte, že se ke stížnostem stavíme čelem.

    Přejeme hezký den.

  • Zboží bylo objednáno 20.5.2021 a zaplaceno kartou přes platební bránu ve 21,22 hod. Zatím nepřišlo oznámení k vyzvednutá

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Malá nabídka vzorečků vzhledem k četnosti objednavek
    • Nepřehledný web

    Neochota vzorečků, ani k prodeji, koupit zajíce v pytli za 2000 a byt pak nespokojena nepreferuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z neznámého důvodu objednávky zrušena, nechápu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušily objednavku
    • Z
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá čekací doba. Krabička s drahým krémem přišla rozervaná na několika místech. Tohle bych nikdy zákazníkovi neposlala. :-(.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Moc nás mrzí, že vám krabička přišla poškozená. Snažíme se naše produkty balit maximálně bezpečně, ale bohužel, nedokážeme ručit za kurýrní službu. Rozhodně bychom poškozený obal neodeslali.
    Nicméně, neváhejte nás prosím kontaktovat na naší bezplatné tel. lince 800 260 002 a my vám produkt rádi vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Již asi 4 nákup, s ohledem na cenu produktu nekvituji nedostatek vzorku ostatních produktu, neochota zaslání vzorku i přes dotaz na lokální manažerku jižní Morava.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše nákupy, i za kritiku, kterou vítáme.
    Výrobci našich značek nevyrábí vzorky od každého prodávaného produktu. Mohlo se tedy stát, že Vámi požadovaný vzorek určitého krému ani nemáme k dispozici.

    Snažíme se neustále vylepšovat naše služby a proto již nyní na eshopu v rámci Vaší objednávky najdete možnost výběru ze 3 možných vzorků, při nákupu nad 3 000 Kč máte možnost si vybrat vzorky hned 2.

    V případě, že máte jakékoliv přání v rámci vaší objednávky doporučujeme volat na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 260 002, kde jsou k dispozici kolegyně, které eshopové objednávky zpracovávají.

    Naše lokální obchodní zástupkyně pro jižní Moravu má na starosti zákazníky – kosmetické salony a kliniky, a na zpracování eshopových objednávek se nepodílí.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kvalita obchodu ok, ale zakoupeny produkt se neosvedcil, dcera po prvni aplikaci na oblicej se osypala, udelala se ji vyrazka a ihned musela prestat pouzivat. Takze po jednom pouziti drahy krem pujde do odpadkoveho kose ;(

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den Jano.
    Mrzí nás, že produkt nebyl vhodný pro vaši dceru. Některé naše přípravky jsou dost silné a vždy je lepší se předem informovat např. na naší bezplatné lince 800 260 002.
    Pokud máte zájem, určitě zavolejte a naše proškolené pracovnice s vámi rády problém vyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud jsem zboží neobdržela
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží zatím marně čekám

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Moc nás mrzí tato negativní recenze, protože skutečně žádnou nezaslanou objednávku neevidujeme.
    Občas se nám balíčky vrací, když zákazník vyplní špatně tel. číslo a zásilková služba se mu nemůže dovolat, ale zda to mohl být i váš případ nedokážeme posoudit.
    Pokud se zboží skutečně někde "zaseklo", kontaktujte nás prosím na telefonu 800 260 002 a určitě uděláme vše proto, aby se situace objasnila.
    Telefonní linka je zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Přehledná nabídka
    Rychlé vyřízení a komunikativní a příjemná obsluha