Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pořizovací cena vyšší a bez efektu. Nepozoruji žádnou změnu. Po druhé aplikaci reakce kolem očí. Celkově jsem zklamaná.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Děkujeme za Váš příspěvek, ačkoliv je negativní.
    Hodnocení, které jste vložila, má sloužit k hodnocení našeho eshopu www.medaprex.cz, nikoliv daného zakoupeného produktu.
    Hodnocení produktu můžete udělat vždy zvlášť, sám portál heuréka to nabízí.
    Proto nás velmi mrzí, že jste ohodnotila eshop 10% s informací, že jej nedoporučujete, i když Vám vaše objednávka byla dodána naprosto v pořádku a k žádnému zádrhelu z naší strany nedošlo. O naší profesionalitě svědčí také stovky nezávislých referencí na tomto portálu.

    Na kvalitě produktů, které prodáváme, si také zakládáme, nicméně každá pokožka reaguje jinak a nechceme tedy negovat Vaši zkušenost. Proto bychom rádi získali více informací, ideálně fotografie oblasti, kde jste zaznamenala nepožadovanou reakci. S těmito informacemi bychom rádi zkontaktovali výrobce, aby se k dané situaci vyjádřil. Budeme rádi, když tyto bližší informace zašlete na email [email protected].

  • Zboží jsem zaplatila neobdržela

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Moc nás mrzí tato negativní recenze, protože skutečně žádnou nezaslanou objednávku neevidujeme.
    Nikdy se nám nestalo, že bychom zaplacené zboží neodeslali.
    Pokud se zboží skutečně někde "zaseklo", kontaktujte nás prosím na telefonu 800 260 002 a určitě uděláme vše proto, aby se situace objasnila.
    Telefonní linka je zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé vyřízení objednávky, se zbožím jsem spokojena
    • zvolila jsem si osobní vyzvednutí objednávky na prodejně,zboží se mi podařilo vyzvednout až na druhý pokus

    Spokojenost se zbožím, ale naprosto neodpovídající servis.
    Nedozvonila jsem se pro vyzvednutí zásilky, což vzhledem k cenové relaci produktů, které společnost nabízí je naprosto pobuřující.
    Pro zboží jsem si musela jet druhý den znovu, to jsem se již dozvonila.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den, paní Růžičková,

    Moc nás mrzí Vaše zkušenost s naší prodejnou.
    V pracovní dny jsou na naší prodejně od 9.00 do 17.30 hodin vždy 2 kolegyně a ještě se nám taková situace nestala.
    Můžete nám dát vědět, který den a kolem kolikáté hodiny jste se u nás nedozvonila? Rádi bychom zjistily, kde se u nás stala chyba.

    Ještě jednou se omlouváme za tuto zkušenost a pevně věříme, že se nebude opakovat.
    Jsme rádi, že se zbožím jste spokojená, tak se budeme snažit doladit i náš servis.

  • Zboží zaplaceno již 14 dní a nedorazilo.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den,
    spojte se s námi prosím na email [email protected] nebo telefonicky na naší bezplatné lince 800 260 002. Všechny zaplacené objednávky posíláme a s našimi zákazníky komunikujeme.
    Bohužel, zde jste neudal/a své jméno, nemůžeme tedy Vaši objednávku ověřit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nektere Produkty nelze zakoupit.

    Puvodne jsem kupoval masku Biocel v Praze u soukrome kliniky. Firma prestala prodavat a proto jsem dostala doporuceni na Vase stranky a to na znacku Dermaheal. Do ted byly vysledky pod ocekavani. Maska Dermaheal Brightening zpusobila paleni na obliceji a cervena mista a to nejen me. Stejnou zkusenost mela i jedna dalsi osoba. Masky jsem proto vyhodil.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Děkujeme za Váš příspěvek, ačkoliv je negativní.
    Hodnocení, které jste vložil, má sloužit k hodnocení našeho eshopu www.medaprex.cz, nikoliv daného zakoupeného produktu. Hodnocení produktu můžete udělat vždy zvlášť, sám portál heuréka to nabízí.
    Proto nás velmi mrzí, že jste ohodnotil eshop 10% s informací, že jej nedoporučujete, i když Vám vaše objednávka byla dodána naprosto v pořádku a k žádnému zádrhelu z naší strany nedošlo. O naší profesionalitě svědčí také stovky nezávislých referencí na tomto portálu.
    Námi prodávané masky Dermaheal jsou na českém trhu již 6 let a dosud jsme nezaznamenali jakoukoliv nežádoucí reakci. Masky neobsahují látky, které by mohly pokožku popálit a způsobit červená místa. Nicméně každá pokožka reaguje jinak a nechceme tedy negovat Vaši zkušenost. Proto bychom rádi získaly více informací, ideálně fotografie oblasti, kterou udáváte jako popálenou a zčervenalou. S těmito informacemi bychom rádi zkontaktovali výrobce, aby se k dané situaci vyjádřil. Budeme rádi, když tyto bližší informace zašlete na email [email protected]. Paní Chmelařová je kompetentní řešit udávaný problém přímo s výrobcem.

    • Nevím, zboží jsem dosud nedostala.
    • Kromě reakce na objednávku s příslibem dalšího vyřízení nepřišla ze strany obchodu žádná zpráva.

    Zatím nijak.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Prcovnice na netu je velmi prijemna a vstricna
    • Nekoordinovanost a bez odpovedi na otazky per E-mail

    Divne smisene pocity,na jedne strane ochotna zena na netu pomahajici kupujicimu poradit a vybrat si to spravne a na druhe strane jakysi osel v administrative ktery obchod hati !! Je vam malo z me kreditky 3800 ???Zbozi nakonec dorazilo ale odpuzujici E-Mail z vasi strany taktez,ze objednavka byla zrusena ze strany obchodu nebo firmy bez udani duvodu!! Co to ma znamenat,mast lidi :(To je spatne,nevim zda u vas jeste neco koupim a budu vas doporucovat...s pozdravem Mirka Cihlarova-Heimer

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den paní Cihlářová.

    Objednávku jste nám poslala dvakrát, proto jsme jednu zrušili.
    Žádný jiný záměr v tom nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic
    • absolutně žádná komunikace

    nedoporučuji

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den paní Libuše.

    Zkontrolovali jsme Vaši objednávku a zaškrtla jste osobní odběr.
    Váš balíček je celou dobu připraven v našem sídle k vyzvednutí.
    My zákazníkovi voláme až když si zboží nevyzvedne do 14 dnů. Zatim nebyl důvod Vám telefonovat, abychom se zeptali, zda si pro zboží opravdu přijdete.

    Nezaznamenali jsme ani jeden telefonát, či email od Vás, takže nebylo na co reagovat.
    Záporné hodnocení jste nám bohužel dala zcela neoprávněně, o což více nás to mrzí.

    Je nám líto, ale z naší strany bylo vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne nenabizi
    • Zbozi jsem objednal 21.12.2013 s tim, ze nejpozdeji 23.12.2013 si jej osobne vyzvednu. Doposud se tak vsak nestalo (1.1.2014) a na webovych strankach ani zminka o tom, ze jsou dodavky pred vanoci omezeny! Na tel. cisla se nelze dovolat!

    Nedoporucuji z duvodu nezvladnute komunikace ze strany int. obchodu/sales.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste rozhněván, avšak na našem eshopu bylo na všech stranách avizováno, že můžeme garantovat zaslání pod Vánoční stromek u objednávek do 20.12.
    Dále jsme uváděli, že osobní vyzvednutí bude možné do 23.12.
    Omlouváme se tedy, zda došlo k nezvládnuté komunikaci, ale v žádném případě nebyl úmysl zboží nedodat včas, nebo vás dezinformovat s datumy dodávky.

    • lže

    V obchodě MedaPrex jsem si objednala Renokin šampon a Renokin sérum. Na faktuře jsem měla další položku /nějaký gel/ za 699,-, který jsem si neobjednala a ani nedostala. Takže mě 2 objednané produkty stály o 699,- více. Po několika e-meilech s MedaPrexem , že jsem zaplatila o tuto částku více jsem vše vzdala a o 699,- jsem přišla. Vše zapřeli a sděli mě, že si udělali inventuru a nic jim nepřebývá.
    Ztratili dobrou zákaznici. Již si u nich nic neobjednám a sdělím chování MedaPrexu všem mým známým a kamarádkám. S pozdravem Sladká

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den paní Sladká.
    Znovu jsme kompletně přezkoumali celý Váš případ a máme zde komplexní dokumentaci k Vaší objednávce.
    Opět musíme zopakovat, že jsme v žádném případě nepochybili.

    Vaší původní objednávku zde máme. Objednala jste si 3 produkty a jeden jste od nás dostala jako dárek za výši ceny objednávky.
    Zpětně jste se nám pokoušela dárek vrátit a požadovala za něj jiný produkt. To ale není možné, protože dárky za bonus jsou dané a nelze je vyměňovat z a jiné zboží, pokud se tak nedohodneme předem.
    Dále jste tvrdila, že Vám přišly jen 2 výrobky (+ dárek). Ale jako třetí jste uvedla úplně jiný, než byl ve Vaší původní objednávce.
    Do teď jsme z toho zmateni a nevíme, co jste přesně chtěla, ale zřejmě jste si objednala něco jiného, než jste původně chtěla.
    V takovém případě přeci není nic lehčího, než zavolat na naši bezplatnou linku a nějak bychom to vyřešili. Vy jste ale čekala další dva týdny, než jste nás upozornila a to pouze strohým dopisem, který přišel poštou.

    Tak či onak, věřte nám, že nemáme žádný zájem klamat své zákazníky a vždy se všem snažíme vyjít maximálně vstříc.
    Většinou dokonce výrobky spíše přidáváme, než abychom o ně zákazníky připravovali.
    Je nám tedy líto pokud jsme ztratili zákaznici, nicméně znovu musíme zopakovat, že to nebylo naší vinou.

    Přesto vám ale nabízíme, abyste přišla do naší firmy v Truhlářské 27 (Praha) a pokud nám doložíte důkaz, že jsme pochybili my, ihned Vám dáme zboží v hodnotě 5000 Kč, zcela dle Vašeho výběru.
    My však máme všechny originální podklady k tomu, abychom Vám dokázali opak.


  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod slabiny nemá,ale zklamal mně výrobek,očekávala jsem od něho to, co bylo prezentováno.Myslím,že účinky krémů,jsou přeceňovány a soudný člověk si objedná jen jednou.

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den paní Zajíčková.
    Můžeme vědět o jaký produkt se jednalo a co konkrétně Vás zklamalo. Většina zákazníků je s efektem výrobků spokojena.
    Ale samozřejmě respektujeme subjektivní názor a proto bychom rádi ověřili, zda se opravdu jedná o výrobek bez viditelného efektu a případě jej v nabídce nahradili něčím účinnějším.

    Předem děkujeme za informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • specifický sortiment
    • nevím

    Kdyby mi byla dodaná objednávky, byla bych spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemožnost platit kartou

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den.

    Na možnosti platit kartou, nebo pomocí elektronického bankovnictví již pracujeme. V nejbližší době se zákazníci dočkají zásadního rozšíření platebních možností o mnoho online služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží je kvalitní, ale při prvním nákupu slibují u dalších nákupů slevu 10-15% a to se samozřejmě při další objednávce nestalo, takže je to jen lákadlo na zákazníky, nenechte se také napálit .

    Reakce obchodu ANNA BRANDEJS

    Dobrý den thomasi.
    Zde je přesně popsáno kdy zákazník slevu, či dárek dostává: http://www.medaprex.cz/cs/vse-o-nakupu/slevy-a-darky/

    Pokud se tak ve Vašem případě nestalo, sdělte nám prosím podrobnosti a pokud jsme někde pochybili, ihned vše napravíme dle slíbených podmínek.

    Rozhodně zákazníkům nelžeme, jak se můžete dočíst u mnoha předešlých recenzí.

    Děkujeme za odpověď.

    Medaprex s.r.o.