• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno, ani nedošla odpověď na email.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po telefonickom dohovore tovar skladom,a stále nic neprišlo

    Reakce obchodu ANDĚLCZ

    Dobrý den, mrzí nás delší termín dostupnosti, zboží je opradvdu na skladě (v zahraničí), ale jak jsme avízovali dostupnost je kolem 11.října (aktuální dostupnost je i u produktu), v tuto chvíli je zboží na cestě k Vám.

    S pozdravem Eshop Andělcz a budeme se těšit na další spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už dva týdny po zadání objednávky a nic. Ani na můj dotaz žádná odpověď, takže není co hodnotit. Objednal jsem si ochrannou samolepící pásku , o které nevím ,kde je ani kdy ji dostanu.

    Reakce obchodu ANDĚLCZ

    Dobrý den, bohužel ale u tohoto produktu je delší dodací lhůta, která je avizovaná při objednání zboží.
    V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat! Zákaznická podpora: Po - Pá: 8:00 - 16:00.
    Tým Eshopu Andělcz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...dostal jsem od obchodu mail, že se objednávka zadala do přípravy a to bylo před 7dny - slovy sedmi dny...od té doby se neozvali, takže není, co chválit...Objednal jsem si od nich 10 malých šroubků a k tomu M5 matky. Přitom zaplatil poštovné TopTrans 110,-Kč... Asi to přivezou saněma, leží tady někde ještě troška sněhu...

    Takže, zatím není, co chválit.......

    Reakce obchodu ANDĚLCZ

    Dobrý den, předem se omlouváme za zpoždění vaší objednávky, pod tímto rozměrem jsme měli omylem zaevidován jiný rozměr a nové bylo potřeba naskladnit.. Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na další spolupráci. Eshop Andělcz

  • Na webu jsem vše jednoduše objednal a bylo mi i doručeno.
    Pokud však jde o kvalitu dodaného zboží, tak ta byl špatná. U dvou kusu z pěti konzolka madla s kloubkem stavitelná-04 byly stržené dva závity v konzole madla. Samotné madlo bylo v jednom místě špatně slepeno, což se plně projevilo až při montáži. Vše jsem musel sám následně opravit, neboť již jsem vše namontoval a zjistil následně a nechtěl jsem se zdržovat s reklamací.

    Možná jsem měl jednoduše smůlu ale nevím!!!

    Reakce obchodu ANDĚLCZ

    Dobrý den, děkujeme Vám za Váš komentář. Ještě jednou se omlouváme za komplikace, uvedené konzolky vám byly zaslány nové (doufáme že bylo vše vpořádku). U madel nad 4m může nastat tento problém, (spíše dopravou)ale madla lze vždy vyměnit (objednání přepravní služby na vrácení zboží není po nás žádný problém). Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, a proto i tahle zkušenost je pro nás poučením do budoucna, budeme se těšit na případnou další spolupráci. S pozdravem Eshop Andělcz