Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie spokojnosť
    • Nekvalitný vyrobok

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Dobrý den vážený kliente,
    zaregistrovali jsme Vaši referenci na zakoupený produkt. Dne 12.dubna jste si u nás objednal zajímavý a velice oblíbený produkt VAKUOVOU PUMPU S MASTURBÁTOREM. Jedná se o produkt, který se prodává u nás už mnoho let právě pro jeho velkou oblíbenost mezi našími náhodilými i pravidelnými opakovaně nakupujícími klienty. Proto jsme přesvědčení, že i ve Vašem případě musí být tento produkt plně ke spokojenosti a uspokojení jak Vás, tak kteréhokoli jiného klienta, který si tento produkt zakoupil, nebo v budoucnu zakoupí. Vedle toho je pravdou, že při zakoupení takových výrobků je potřeba mít určitou minimální znalost, jak takový výrobek používat a jak s ním celkově manipulovat a obsluhovat. Rovněž i samozřejmě hodně záleží na zdravotních, případně anatomických predispozicích každého klienta, užívatele. A pokud si jakýkoli produkt zakoupí člověk, který má zdravotní, nebo anatomické omezení, může se stát, že daný zakoupený výrobek nemusí fungovat plně 100% podle představ a očekávání kupujícího. Což mohlo být i důvodem ve Vašem případě. To nedokážeme posoudit. O to více nás zaskočil fakt, že jsme Vám nabídli, jak sám víte, při zjištění, že jste očekával od výrobku zakoupeného u nás něco víc, že nám ho můžete bezplatně a bezproblémově vrátit a to dokonce i na naše poštovní náklady. A že veškeré výdaje, které jste se zakoupením tohoto produktu, se kterým jste údajně nespokojen Vám absolutně v celé výši vyplatíme na Váš účet. Toto jste odmítl. Tento fakt jasně dokazuje Vaši spokojenost, nikoli nespokojenost se zakoupeným produktem. Usuzujeme z toho, že svou negativní referenci na zakoupený výrobek jste dal v prvotní chvíli, kdy jste ještě neuměl po obdržení zásilky s daným produktem plně manipulovat a používat. Naopak, z Vaší reakce plně svědčí, že jste se naučil náš produkt užívat, že jste s ním plně spokojen a že ho nejspíš i užíváte plně ke své spokojenosti a uspokojení. V opačném případě by každý nespokojený zákazník kdekoli cokoli zakoupí by využil vrácení zakoupeného produktu a získání všech svých financí zpět i včetně poštovních nákladů. U Vás je to jak zmiňujeme ale obráceně. Jsme rádi, že Vám zakoupený produkt nyní slouží plně ke spokojenosti a rozhodle jste se ho tedy i ponechat. V tom případě ale považujeme tuto negativní referenci na zakoupený produkt za nepravdivou a neodpovídající skutečnosti. Rovněž jako nepravdivou považujeme referenci na náš eshop, když jsme Vám obratem zaslali přesně to, co jste si objednal i včetně dalších nadstandardních dárků určených naším kleintům atd. A celé doručení proběhlo rovněž rychle a bezproblémově. A to dokonce do zahraničí, kde bydlíte. Skutečností je, že jsme splnili úplně všechno, rychle a kvalitně co jste po nás požadoval a u nás objednal. Vaše nedoporučení na náš eshop bylo pouze z důvodu Vaši neznalosti manipulace s čerstvě zakoupeným produktem. Věříme podle Vaší současné reakce, kdy jste se rozhodl si zakoupený produkt ponechat, že je nyní už vše vpořádku a že jste tedy plně spokojen. Přejeme Vám proto do budoucna plnou spokojenost se zakoupenými kvalitními produkty ať je zakoupíte u nás, nebo ve kterémkoli jiném profesionálním a kvalitním eshopu. S přáním všeho nejlepšího Váš tým eshop Amorův šíp.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena
    • Výrobek došel poškozený, chvíli eshop komunikoval, nicméně nyní již dva měsíce nereaguje na emaily ani telefonáty

    Znovu bych u tohoto eshopu neobjednal, v případě nekontaktování do 14 dnů budu kontaktovat ČOI a řešit standartní reklamaci. Věc jsem se snažil vyřešit ve prospěch obou stran, nicméně eshop stagnuje. Kdyby u komunikace bylo možné dát 0 hvězdiček, učiním tak.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Klamná obchodní praktika
    • Žádná komunikace od 17.2
    • Vrácení produktu v stanovené lhůtě.. peníze do teď nepřišli na účet..ani po urgenci.
    • Určitě nedoporučuji !

    Pokud někdo něco prodává a dá obrázek jiného produktu než to co přijde .. a pak nereaguje tak to beru jako podvodné jednání a s touto firmou už nechci mít cokoliv společného..!

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Vážený kliente,
    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Každého hodnocení si moc vážíme. Kladné hodnocení nás povzbuzuje a ukazuje, že děláme svou práci velice dobře. Případná kritika nás naopak může posouvat dál ještě k větší kvalitě a k více spokojeným klientům.
    Bohužel ve Vašem případě s Vaším hodnocením a s Vaší kritikou nemůžeme vůbec souhlasit, jelikož se jedná o zcela nepravdivé hodnocení, které nemá s realitou nic společného.
    Dne 15.2.2022 jste si u nás objednal náhradní hlavice na podtlakový vibrátor. Tento produkt jsme Vám následně další pracovní den zaslali přesně podle Vaších instrukcí ve Vaší objednávce. Následně jsme od Vás 23.2.2022 obdrželi vrácený produkt zpět s tím, že naše nabídka je zavádějící, protože jste si myslel, že si objednáváte celý vibrátor, a nejen náhradní hlavice pro podtlakový vibrátor. A požadoval jste navrácení financí za vrácený produkt. K tomu se musíme jednoznačně ohradit. Produkt jednoznačně nabízíme přesně tak, jak je i ve skutečnosti. TJ. už v názvu produktu informujeme, že se jedná o NÁHRADNÍ HLAVICE! Ta stejná informace je v krátkém popisu produktu! To znamená při malém otevření detailu produktu je rovněž vidět. A ta stejná informace je i ve velkém popisu produktu a tedy, že se jedná pouze o náhradní hlavice pro podtlakový vibrátor. A konečně ta stejná informace je i na fotce balení produktu od výrobce tedy krabičce, kde je také sděleno, že se jedná o náhradní hlavice pro podtlakový vibrátor. Není proto pravdou, že by se jednalo o zavádějící nabídku a že jste nemohl vědět, co objednáváte. Podle nás omyl nastal bohužel na Vaší straně, kdy jste nečetl, co objednáváte a objednal jste pouze na základě pohledu na obrázek, kde výrobce hlavic ilustrativně deklaruje, pro který typ vibrátoru jsou hlavice určené. Zjednodušeně bez rozmyslu jste pohledem na obrázek dal tento produkt do košíku a objednal. Aniž byste se blíže podíval a seznámil s tím, co objednáváte. Je to něco podobného, jako byste například někde kupoval potahy na sedadla do auta a pak následně jste vytýkal prodejci, že Vám k těm potahům nedodal i samotné auto, když výrobce potahů má na obalu ilustrativně fotku auta, pro které jsou dané potahy určené. Výrobce správně ilustruje typ vibrátoru, aby naopak klienti omylem nezakoupili špatný nástavec pro jiný nevhodný typ a tvar vibrátoru. Proto plně odmítáme, že byste byl námi uveden v omyl.
    Co se týče vrácení Vašeho výrobku zpět a vrácení financí – také s Vaším hodnocením nemůžeme bohužel vůbec souhlasit. Případné ojedinělé reklamace vyřizujeme co nejrychleji a snažíme se o co nejvyšší spokojenost naší klientů. Ve Vašem případě dne 25.2.2022 v 9hod.56min. jsme Vám zaslali informační email. Kde jsme Vás informovali, že:
    1.) Váš produkt není možné přijmout zpět z důvodu, že jste ho poškodil a znehodnotil. Je hygienicky znehodnocený a tedy i dál neprodejný. O zachování hygienického nepoškození informujeme klienty předem a věděl jste tedy o této skutečnosti i Vy již při samotném objednávání produktu. Není možné vrácení produktu, který je znehodnocen a nedá se nabídnout dalším klientům. To si myslíme, že je logické a jasné. Dle zákona nesmíme dál prodávat zboží, kde by jiným klientům mohlo hrozit jakékoli zdravotní riziko z důvodu, že výrobek hygienicky znehodnotil jiný předchozí klient. Jistě chápete, že nemůžeme přijmout Vaše znehodnocení produktu a produkt, který je neprodejný Vám finančně hradit.
    Nikomu (a jistě ani Vám) by se nelíbilo, zakoupit si erotickou hračku, oblečení, nebo cokoli intimního a zjistit, že s danou věci již manipuloval, nebo dokonce užíval před Vámi jiný klient. A že daná věc je jen hezky vyčištěná a Vám dále prodaná. Právě z těchto důvodů pro Vaši ochranu je zaveden v zákoně §53 a ochranné pečetě na výrobcích.

    2.) Rovněž jsme Vám nabídli v emailu několik variant řešení celé záležitosti, abyste byl spokojen a rovněž nebylo nutné Váš produkt zlikvidovat, ale Vám sloužil k Vaši spokojenosti.
    Jak sám víte, Vaše reakce byla v duchu Vašeho nepravdivého hodnocení a ve zkratce byla, jak víte vulgární. Tuto není potřeba komentovat.
    V závěru musíme konstatovat, že nám velice záleží na všech klientech a na jejích maximální spokojenosti. A tedy rovněž i na Vaší. Snažíme se dělat všechno, co je v naších silách, abychom produktově i kvalitativně uspokojili naše klienty na maximum. A případná konstruktivní kritika nám v tom pomáhá. Rovněž ale musíme jednoznačně odmítnout nepravdivou kritiku a smyšlené hodnocení, které nemá s realitou nic společného.
    Věříme, že po zamyšlení se bez emocí dojde na Vaší straně k uznání pravdivosti této naší společné záležitosti. Případně přehodnotíte a anulujete toto své nepravdivé hodnocení. V každém případě Vám přejeme hodně zdaru a úspěchů. A v případně pokud dostaneme v budoucnu příležitost Vás rádi přesvědčíme o naší spolehlivosti a kvalitách.
    S přátelským pozdravem
    Tým eshop Amorův šíp

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Dobrý den pane J.V.,
    zaregistrovali jsme Vaši negativní referenci na náš eshop, kdy nás nedoporučujete z důvodu, že i když Vám bylo objednané zboží doručeno, tak to trvalo nepřiměřeně dlouho.
    Musíme s Vámi bohužel souhlasit, že ano - máte pravdu, co se týče ve Vašem případě o dlouhé době dodací lhůty produktu. Bohužel ale současně musíme konstatovat, že důvod toho opožděného dodání není na naší straně, ale na straně spediční služby, kterou jste si zvolil a která v této době bohužel pochybila.
    Konkrétně - provedl jste si u nás objednávku na produkt s dodáním dobírkou prostřednictvím České pošty dne 17.3.2020. Vaše objednávka byla předaná poštovní službě dne 18.3.2020 což můžeme doložit v naších trasovacích záznamech. Ze záznamu na stránkách České pošty jste 26.3.2020 požádal Českou poštu o prodloužení úložné lhůty zásilky. Kterou jste si následně vyzvedl na České poště 9.4.2020. Všechny tyto údaje jsou veřejně k nahlédnutí v odkazech ohledně Vaší zásilky na stránkách spediční firmy a České pošty.
    Z toho jasně plyne, že opožděné dodání Vaší objednávky nebylo zaviněno pochybením v naších službách, ale pomalejším servisem ze strany České pošty (patrně dané obdobím nejvýraznějšího útlumu veškerých služeb České pošty v době koronavirové krize) a rovněž Vaším pozdějším vyzvednutím zásilky.
    Proto považujeme Vaše nedoporučení na náš eshop z důvodu dlouhé doby dodání zboží za neobjektivní neodrážející skutečný průběh konkrétní objednávky. Celá záležitost nás velice mrzí. Obzvláště Vaše nespokojenost, na které si u všech klientů velice zakládáme. Rádi bychom Vás požádali o stornování této reference jako nepravdivé. Případně nás kontaktujte přímo kdy jsme připravení celou záležitost vyřešit ve spolupráci s Vám k Vaší plné spokojenosti s naším eshopem.
    Děkujeme
    S přáním všeho nejlepšího
    Tým eshop Amorův šíp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Roušky byly hygienicky nezabalené, byly pouze umístěny v otevřeném mikrotenovém sáčku

    Katastrofa z titulu hygieny, někdo v obchodě asi roušky vyndal z velkého originálního balení a pak je rozorodávají po kusech a dávají je do mikrotenových sáčku, které ani neuzavřou a pochybuji, že při této práci používají jednorázové rukavice

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Vážený pane Jiří,
    zaregistrovali jsme Vaší negativní referenci na nákup na našem eshopu z údajného důvodu, že jste prý obdržel nehygienicky zaslané a pouze do mikrotenového sáčku vložené roušky.
    Věříme, že se nejedná o vědomou fabulaci z Vaší strany, ale pouze o nějaký omyl. Kdy se kriticky vyjadřujete k nějakému svému jinému nákupu na zcela jiném eshopu se kterým jste případně mohl být nespokojen. Všechny Vaše údaje o Vašem nákupu u nás jsou totiž absolutně nepravdivé.

    Objednal jste si u nás 2 druhy produktů a to:

    1.) Respirátory FFP2
    https://www.amoruvsip.cz/respiratory/respirator-set-2ks-ve-standardu-ffp2-pro-plus/

    2.) Chirurgické roušky
    https://www.amoruvsip.cz/respiratory/profesionalni-chirurgicke-rousky-10ks-baleni/

    Oba produkty jste v pořádku obdržel a do dnešního dne jste nás nijak nekontaktoval s tím, že byste byl s těmito produkty jakkoli nespokojen. Co je ale vlastně také podstatné - oba tyto produkty stejně jako i další naše roušky a respirátory nikdy nebyly a nejsou nijak ručně rozebírané ani zasílané klientům v žádných mikrotenových sáčcích, ale naopak. Jak je vidět i u těchto produktů na fotkách jednotlivých balení - jsou PŘÍMO OD VÝROBCŮ STERILNĚ VYROBENÉ, HERMETICKY, STERILNĚ ZABALENÉ A ZATAVENÉ NEPRODYŠNĚ !! A to tak, že jsou do konce použitelné i přímo ve sterilních prostorách, jako jsou chirurgické operační sály a pod. Tuto skutečnost můžou potvrdit naše certifikáty a všichni dosavadní naší klienti, kteří si tyto produkty u nás do konce i opakovaně nakoupili a jsou s nimi spokojení. Tuto skutečnost ohledně sterilního balení i vč. certifikátu jsme schopní kdykoli na vyžádání prokázat komukoli a kdykoli.
    Stejně tak Váš dojem, že se u nás balí zásilky bez ochranných pomůcek je zcela nepravdivý. Naší pracovníci používají při veškeré manipulaci ne jen rukavice, ale i respirátory, aby maximálně přispěli k bezpečnosti naších klientů. Za touto hygienickou absolutní bezpečností si stojíme a zakládáme si na ní ze všeho nejvíce.
    Domníváme se, jak jsme zmínili víš, že se z Vaší strany jedná o mylnou referenci míněnou na některý Váš jiný nákup v jiném eshopu. Žádáme Vás proto o přehodnocení a anulování této negativní reference. Případně nás prosíme kontaktujte přímo, kdy jsme ochotní s Vámi celou věc probrat přímo. Záleží nám na spokojenosti všech klientů. Stejně tak jako umožňujeme všem klientům případné navrácení zakoupených produktů. A v případě neporušení zboží jsme ochotní okamžitě refundovat nákupní náklady.
    Děkujeme
    S pozdravem
    Tým eshop Amorův šíp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplaceno, nedodáno

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Dobrý den pane inženýre,
    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení našeho obchodu z údajného důvodu nedodání produktů. Vaše objednávka byla učiněná 17.3.2020 v 18:33. V tento mimořádný den jsme obdrželi velice extrémní množství objednávek na daný produkt, kdy jsme všechny klienty avizovali, že objednávky budou výjimečně expedovány 3-4 následující pracovní den. Tuto informaci jste obdržel i Vy.
    Vaše objednávka byla vyexpedována dne 22.3.2020. Česká pošta Vám Vaší zásilku v pořádku doručila 24.3.2020 a Vy jste při převzetí uhradil dobírku zásilky v ceně 2.490,-Kč. Tyto všechny údaje jsou ověřitelné na stránkách České pošty zde:

    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR4360111992U&_82_languageId=cs_CZ

    Do dnešního dne jste nás nekontaktoval se žádným požadavkem kolem Vaší zásilky. Proto nás Vaše nepravdivé hodnocení na náš eshop velice mrzí. Domníváme se, že se musí jednat o omyl na Vaší straně a doporučujeme kontaktovat lidi v domácnosti/sousedy, kdo Vaší zásilku převzal a současně ale i uhradil dobírkovou částku za Vás.
    Současně prosíme o stažení a anulování tohoto nepravdivého hodnocení na náš eshop z webu Heureka. Jak můžete vidět z přiloženého odkazu, Vámi objednané zboží bylo v pořádku odesláno a stejně tak i v pořádku doručeno na Vaší adresu včetně uhrazení ceny zásilky.
    Případně nás kontaktujte přímo abychom zadali oficiální reklamaci na Českou poštu, pokud došlo k pochybení na straně České pošty.
    Děkujeme
    S přátelským pozdravem a přáním všeho nejlepšího
    Tým eshop Amorův šíp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poslali jiné zboží než jsem si objednal
    • Na můj dotaz jestli zboží obsahuje i to co požaduji mi bylo řečeno že určitě ano. Zboží to samozřejme NEOBSAHUJE
    • Dodané zboří nakupují z Číny za pár korun a prodávají s marží Několik set procent. Jen vydělávají na nedostatku zboží a beznaději lidí.
    • Učtují si prý diskrétní balení. Pošlou to v obyčejné obálce za 15-20 korun a naúčtují si stovku.

    Jedna zkušenost stačí. Příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Vážený kliente,
    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s produktem zakoupeným u nás stejně jako i nepravdivé informace ve Vaších referencích na nákup u nás. Není vůbec pravdou, že jste dostal jiné zboží, než jste si objednal. Objednal jste si přesně produkt: Respirator - ve standardu FFP2 a přesně ten produkt jste i obdržel od nás poštou. Veškeré jeho vlastnosti, informace o něm a i certifikát je volně k nahlédnutí u nás na našem eshopu. Kde i vy jste se rozhodl k jeho nákupu a učinil objednávku. Kterou jsme přesně i následně v plném rozsahu realizovali. Do teď jste nás nekontaktoval s tím, že byste chtěl s námi řešit jiné než objednané zboží.
    Co se týče naší marže, asi Vás zklameme, ale náš nákup těchto produktů v zahraničí je za enormní ceny dané dnešní dobou a nikoli za pár korun, jak píšete. Naopak, pravdou je, že na tomto produktu máme opravdu jen pár korun marže s jediným cílem - dostat tento produkt co nejvíce mezi lidi, kteří to v dnešní době potřebuji, aby jim mohl sloužit, stejně jako i Vám.
    Poštovné máme nastaveno plošně ve standardních cenových relacích jako většina eshopů odrážející náklady na poštovné a balné. Bez rozlišení, jestli zasíláme věc pár gramů těžkou, nebo třeba i 20kg zásilku. Na víc máme všude informaci pro klienty, že objednávky od 1.500,-Kč mají poštovné zdarma a tedy na naše náklady. Což jste mohl využít i Vy.
    Je nám líto, pokud nejste plně spokojen s nákupem na našem eshopu. Záleží nám na spokojenosti každého klienta. V případě, že nám zašlete nepoškozené zboží budeme Vám refundovat zpět Vámi uhrazenou platbu. S přátelským pozdravem Tým eshop Amorův šíp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevím o žádné
    • Komunikace, žádná
    • Termíny doručení, u mě neplatily
    • doručena pouze polovina obědnaného zboží za stejnou cenu

    Obědnáno 4ks Respirátor FFP2. Po uplynutí doby doručení jsem psal 2x e-mail ohledně stavu objednávky. Odezva žádná. Nakonec mi balík přišel ale pouze 2ks za stejnou cenu.

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Vážený kliente,mrzí nás Vaše nespokojenost s naším produktem. I s délkou dodací lhůty. Nic méně jste si objednal u nás respirátory 4ks v den, kdy v celé republice jsme byli jediný eshop tento produkt nabízející. Enormní nával mnoha tisíců objednávek v jeden den z celé republiky znamenal, že jsme museli dočasně pozastavit příjem dalších objednávek do doby, než odešleme aktuální objednávky. O této skutečnosti jsme informovali mailem každého klienta a tedy i Vás osobně. A tento stav jsme vyřešili do celkem 3 dní, abychom co nejdříve dostali potřebné respirátory k lidem, kteří si je objednali a potřebovali. Není tedy pravdou, že bychom nekomunikovali. Stejně tak ano, obdržel jste 2 balení respirátorů, ale po 2 kusech balené výrobcem. A tedy celkem jste obdržel 4ks. Přesně, jak jste si je objednal. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Máme zájem, aby všichni klienti byli u nás spokojení. Stačí proto zboží se kterým nejste spokojen nepoškozené vrátit poštou a my Vám budeme refundovat zpět celou částku. S přátelským pozdravem Tým eshop Amorův šíp

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice přišlo ale do respiratoru ffp2 to má hodně daleko lživé informace o výrobku a materiál z kterého je výrobek vyroben je kus něčeho strašného. Asi Čína přirovnal bych to ke kvalitě výrobku z aliexpresu ale mnohonasobne predrazeneho!!!!

    Reakce obchodu Amorův šíp

    Dobrý den,
    zaregistrovali jsme Vaší referenci na zakoupený produkt na našem eshopu. Kdy nedoporučujete náš eshop z důvodu , že jste obdržel respirátory s údajně nízkou kvalitou. Veškeré informace o naších produktech i včetně certifikátů jsou uvedené na naších stránkách. Nejedná se rozhodně o žádné druhořadové zboží z Aliexpressu, jak jste nastínil, ale o Medical Quality respirátory s certifikací možností použití i přímo ve vytížených procesech typu medicína a obdobně. Ve stejné kvalitě jsou i naše dodávané roušky, které jsou přímo sterilně vyrobené pro použití i por chirurgické ambulance a pod. Tedy rozhodně se jedná o top kvalitu nabízených roušek i respirátorů. Stejnou kvalitu jste od nás obdržel i vy osobně. Do dnešního dne jsme nezaznamenali, že byste nás kontaktoval s nespokojenosti na zakoupené produkty. Vždy nabízíme všem klientům možnost zakoupené produkty vrátit a následně jsme připravení refundovat cenu zakoupených produktů v plné výši. Spokojenost naších klientů je pro nás zásadní a tak i pokud sám nejste plně spokojen, můžete nás kontaktovat a určitě se domluvíme tak, aby Váš nákup u nás vedl ke spokojenosti po všech stránkách.
    Děkujeme
    S přátelským pozdravem a přáním všeho nejlepšího
    Tým eshop Amorův šíp