Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednané zboží bylo dodané, ale bylo 2 x účtované. Částka po 10 dnech nebyla po upozornění vrácena.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    prosím pošlete mi info na [email protected] nebo tel 495 263 263 pan Winter, jaký problém řešíte, popřípadě s kým. V systému vidím pouze jednu objednávku a jednu platbu. Rád bych tento problém vyřešil.

    S pozdravem Marek Winter KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • nedá se nakupovat dobírkou přes zásilkovnu

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    zásilkovnu připravujeme, momentálně probíhá testovaní, od března by jsme ji měli spustit do ostrého provozu.

    S pozdravem Marek Winter KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chtít 60 Kč za osobní odběr na prodejně je zvrhlost.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    z důvodu uzavření prodejny a omezení pracovní činnosti jsme byli nuceni přistoupit k opatření a všechny objednávky do částky 100 Kč zpoplatnit. Počet lidí, kteří chtějí korunové položky byl nad možnosti naší momentálně pořád omezené kapacity pracovníků. Sídlíme v prvním patře.

    Děkuji za pochopení. KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízená grampfonová přenoska, dle obrázku, byla německé výroby (se dvěma hroty, jeden diamantový), dorazila ale česká s jedním hrotem a to za 1750 Kč za kus, což je značně přemrštěná cena. Obě přenosky mají stejné označení.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    pořád se jednalo o stejného německého výrobce ale o novější provedení této přenosky, ano cena je vzhledem ke stáří přístroje a jeho ceně v uvozovkách přemrštěná, ale nic jiného dostupné není.

    S pozravem Marek Winter.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neochota personálu při poptávce

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel neuvádíte, s čím byl problém, poptávky jsou v emailové podobě, můžete mi poslat na email [email protected] vyjádření neochoty našeho pracovníka. Jediné, co mě napadá, že díl, který jste poptával třeba nemáme v databázi nebo se nám ho nepodařilo dohledat.

    S pozdravem Marek Winter KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sortiment
    • nevyhovující komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    spomaleny obchod.. 29.7 som si objednal, zaplatil prevodom, zasielal e-mail s potvrdenim a doteraz ziadna odpoved. Musim kazdy den volat a tam ako keby bud boli zhuleny alebo z inej dimenzie.. nikto nic nevie, emaily sa necitaju, prý je to v nejaky fronte (asi este maju 2 svetovu vojnu).
    Ak to nepride do piatku 14.08.2020 budem yiadat vratenie penayi ..

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    do dnešního dne nebyla částka připsána na náš účet, z tohoto důvodu nebylo zboží odesláno. Po emailové komunikaci se nakonec platbu povedlo odeslat a po té jsme obratem zboží zákazníkovi odeslali.

    Marek Winter KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zasláno úplně jiné zboží,než jsem si objednal.Na faktůře správné označení zboží,nabaleno úplně jiné zboží.Po telefonní domluvě jsem zaslal spět-přišla mi SMS od č.p.že zásilka byla předána,zasláno doporučeně.Prozatim žádná správa ani odpověd.Čěkám na reakci z Vaší strany.Doobjednal jsemještě další zboží ,čekám na email,abych doplatil přiobjednané zboží.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Je nám to líto, z naší strany došlo k záměně zboží při vyskladňování. Kontaktovali jsme Vás telefonicky ihned po převzetí zboží k reklamaci. Přiobjednal jste další zboží, které není skladem, prověřujeme termín dodání u přiobjednaného řemínku, ale zatím nemáme žádné potvrzené datum termínu dodání. Proto Vám dnes odchází zboží, které bylo špatně dodané. Za chybu se omlouváme.

    S pozdravem KTS-AME s .r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace s obchodem
    • Nelze platit převodem z účtu

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    lze platit převodem z účtu, platební brána GoPay umožňuje tyto platby:
    Online bankovní platby
    Platba 24, MojePlatba, ČSOB, ePlatby, UniCredit Bank, mPeníze, Fio banka, Poštovní spořitelna

    Bankovní převody
    MONETA Money Bank, Air Bank, Equa bank, ING Bank, Expobank, Oberbank, Sberbank, VÚB banka, Hello bank

    Objednávku jste do dnešního nezaplatit, platební údaje jste obdržel. Jestli máte problém s Vaší bankou, lze nás kontaktovat a změnit platbu na dobírku.

    S pozdravem KTS-AME s .r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednala jsem 2 kusy, bohužel měli jen 1 kus a tak objednali ale nedali zpětnou vazbu , že čekají na další kus, přitom bylo zboží zaplaceno

    Není zpětná vazba o zboží, když nemají na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zoxidované vývody obvodů ,
    nepružná expedice

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    neobdržely jsme od Vás jakékoliv podklady týkající se poškozeného zboží. Zboží jsme odesílali obratem. Můžete nám prosím popsat, jaký problém byl s expedicí z Vašeho pohledu.

    S pozdravem KTS-AME s.ro.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • široký sortiment
    • Příjemná komunikace
    • Nespolehlivé a křehké balení

    Z mých 7 objednaných dílů byly 3 poškozené. Obálka s nárazuvzdornou bublinkovou výplní nechránila obsah; bublinová fólie byla vyfouknutá. Nevím, zda je to chyba dopravce či obchodu, ale s větší pravděpodobností obchodu, protože zásilka byla celkem velká na to, aby se dala zaslat v krabičce, což by předešlo poškození.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    do dneška jsme od Vás neobdržely jakékoliv podklady týkající se poškozeného zboží.

    S pozdravem Marek Winter.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobrá nabídka
    • komunikace

    Objednané a zaplacené zboží bylo na prodejně zaevidováno před 10 dny a od té doby nemám žádné informace.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    objednal jste set top boxy, které byly už v době objednání vyprodané, zákazník dostává tuto informaci už v průběhu objednávky, že zboží není skladem, naskladnění proběhne koncem příštího týdne, bohužel situace ohledně set top boxů je momentálně špatná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem nedostal informaci o stavu a termínu doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po vzájemné dohodě mi bylo zboží po více než měsíci konečně doručeno, nicméně z 28 ks zakoupených sluchátek byl u 10-ti kusů rozbalený (roztrhaný ) blistr - pro mě v tuto chvíli nepoužitelné jako dárky ... Nikde nebylo uvedeno, že se jedná o použité zboží či určené k likvidaci.
    Nechápu, jak může někdo toto s čistým svědomím zabalit do balíku-to je jako by přišly rozbalené zubní kartáčky!

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Nemáme žádnou informaci od Vás, že by byl nějaký problém se zbožím nebo bylo poškozeno dopravou nebo že by jste nějak reklamoval, jestli je zboží poškozené, prosím o nafocení poškození a zaslání na email [email protected] , po zjištění stavu věci na vadné zboží vystavíme dobropis.

    S pozdravem Marek Winter.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Drahé poštovné nerozlišují objem zásilky jednotná cena

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    nerozlišujeme zásilky podle objemu ale podle hmotnosti - takto to mají rozlišené jednotlivý dopravci , nejlevnější poštovné nabízíme GLS do váhy 0,5 kg při platbě kartou. kde cena vychází na 80,- Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve prodávali zboží z Japonska, dnes prodávají zboží vyrobeno v Číně za stejnou cenu... nedoporučuji, i když mě byl tento obchod doporučen.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    výrobce přemístil svoji továrnu z Japonska do Číny, bohužel my jako prodejci s tím nic neuděláme, dnes je tato věc bohužel běžná. Přenosky jsou nadále vyvíjeny a designovány v Japonsku, vyráběny v Číně.

    Za KTS-AME s.r.o. Marek Winter.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze strany obchodu žádná komunikace ani aktivita na danou objednávku

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    bohužel je nám líto, ale od dodavatele bylo několikrát přislíbeno, že zboží zašle, ale tento díl vždy nepřišel ani po několika urgencích, objednávku jsme nakonec museli stornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodavaji cinske padelky polovodicu a vratit zbozi odmitaji
    • Uz nikdy !

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,
    zakoupil jste u nás dva typy cínové pájky, které jsou vyráběny v České republice! Takže žádné zboží z Číny a ani se nejednalo o žádné polovodiče. Nic jste se nesnažil ani reklamovat. Vaše tvrzení je nepravdivé a zavádějící.

    S pozdravem Marek Winter KTS-AME s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - otřesná komunikace
    • - naprostá neochota něco řešit

    Dne 27.6.2018 jsem si objednal přenosku AT-95. Nebyla skladem,
    ale objednávka byla přijata, což jsem si ověřil i telefonicky. Do obchodu jsem volal 9.7.2018 a pracovník mě ujistil, že věc předá vedoucímu.
    Uplynul další týden a žádná komunikace, ani mailem, ani sms. Jde
    o zcela běžný typ přenosky, který jiní prodejci skladem mají (i když za vyšší cenu). Obchod ale stále má k dnešnímu dni (15.7.2018) v nabídce tuto vložku AT-95 za původní cenu, ale patrně ji není ochoten za tuto cenu prodávat.

    Reakce obchodu AME.CZ

    Dobrý den,

    Uvedená přenoska skutečně nebyla skladem a bylo Vám sděleno, že k
    doplnění skladové zásoby dojde koncem měsíce července. Toto je
    naprosto jasná informace, kterou běžně není potřeba opakovat -
    nicméně někdo jí asi nechápe. Uvedený termín je stále platný a
    pravděpodobně bude i mírně zkrácen.
    Cena uvedená na e-shopu je platná a není důvod ji jakkoliv
    zpochybňovat. Jestliže je zboží po určitý čas vyprodáno, tak na e-shopu
    je uvedena skladová dostupnost "není skladem" a počet dostupných
    kusů je skutečně 0 ( nula ), což znamená, že zboží opravdu není skladem.