Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel , knoflíky nevyhovuji, byť bylo uvedeno, že jsou univerzální a měly by pasovat i na náš sporák zn.: Hotpoint Ariston, kombinovaný sporák C35SP6R/HA. Tak se ptám - co dál....vrátit a vrátí se mi i peníze? Poradíte? Děkuji...
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
Ano, zboží lze vrátit (odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zboží viz. obchodní podmínky). V případě, že si nejste něčím jistá nebo si nevíte rady, tak je dobré se prvně zeptat nebo nás kontaktovat, u každé položky je dotaz ke zboží.
Děkujeme za hodnocení.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem si planžetu do holícího strojku Braun S3. Obdržel jsem planžetu která se do holícího strojku nehodí. Mám 2 strojky jeden nový a jeden starší. ani do jednoho tato planžeta nepasuje.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
velice mě mrzí, že planžeta nepasuje, můžete nás kontaktovat a zjistíme, proč nepasuje nebo kde vzniknul problém. Můžete také odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od nákupu. Bohužel pouze z toho textu na Heuréce, že nepasuje planžeta nelze nějak vytvořit závěr, kde je chyba.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace s víc zamněstnanci.Je to chyba.Stačil by jeden zamněstance,který ví,co zákazník žádá.
Nevýhodná
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
zkusím to tu znovu popsat, potřeboval jste ovladač k satelitnímu přijímači a sám jste si na eshopu objednal dálkový ovladač k TV, po té co Vám přišel tento ovladač, tak Vám nefunguje na Váš typ přístroje, ovladač jste si objednal sám bez naší pomoci. Po té jste nás kontaktoval s tím, že Vám ovladač nefunguje, dostal jste přímo ode mě informaci, že můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů (je to uvedeno i v obchodních podmínkách) a zboží vrátit, nabídnul jsem Vám, že když mi zašlete typ přístroje nebo foto se štítkem typu přístroje, tak se budeme snažit najít správný ovladač, po sousedovi jste poslal foto ovladače, kde ale není uvedeno žádné označení, podle čeho ho identifikovat a znovu jsem požádal Vás i souseda o typ přístroje, k čemu ovladač potřebujete - zatím bez odpovědi, komunikoval jste Vy i Váš soused pouze se mnou. Tak to shrnu, bez uvedení typu přístroje Vám ovladač nedokážu dohledat.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zasíláte zboží které si zákazník neobjednal!!!
Nejsem spokojen, protože posíláte zboží zákazníkům, kteří si jej neobjednali.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
Tuto objednávku jste 5.12. stornovala emailem, takže jsme ani žádné zboží nemohli odeslat, pravděpodobně reaguje na jiný eshop !!! Od nás jsme nic neodesílali!
Dobry den,
Poprosím o zrušení objednávky, jěšte planujeme doplnit par veci.
Dekuji
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
Přišlo mi něco jiného než bylo objednáno a internetový obchod vůbec nekomunikuje a nic neřeší.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
správné zboží jsme Vám odeslali bezplatně na Vaši adresu. Na email, který jste odeslal, jsme Vám odpověděli a reklamaci vyřešili, takže informace, že nic neřešíme nebo nekomunikujeme není pravdivá. V těchto dnech může docházet ke zpoždění 2-3 dny a je to dané obrovským objemem práce.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
- cena zboží 60 Kč, cena dobírky 200 Kč ????? stačilo by zboží do bublinkové obálky a přes poštu poslat a pojistit
Navíc nabídka na internetu nedostatečně vykresluje párový vypínač, takže mi přišel úplně nevhodný typ a navíc v obálce tak zalepené, že při jejím otevírání se zničil dodací list..... Typ jsem opsal ze starého, kde část číselného označení byla, ale spínač naprosto jiný
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
Celková cena byla 196 Kč včetně zboží, takže žádných 200 Kč za dobírku - podívejte se prosím na fakturu, že to tak je. Mohl jste si vybrat levnější službu PPL parcel shop nebo GLS parcel shop nebo zásilkovnu, vybral jste si GLS balík, mohl jste to zaplatit kartou nebo převodem Online z účtu a ušetřit dalších 42 Kč za dobírku, platbu i přepravní službu jste si vybral Vy - byla to Vaše volba, možnosti levnější dopravy tam jsou. Vždy vidíte rekapitulaci objednávky než objednáte zboží, mohl jste objednávku ukončit nebo nás kontaktovat. Co se týká nedostatečně vykresleného obrázku, stačilo před objednáním napsat, co potřebujete - jestli rozměr, lepší fotku atd. - na všech stánkách je i poptávkový formulář. Běžný zákazník, když si není jistý, se zeptá a neobjedná si něco, čím se není jistý nebo neví, jak to vypadá a zda-li to bude pasovat. Co se týká zalepení obálky, tak je zalepena pouze z jedné strany a lze ji otevřit i z druhé strany nebo z boku. Máte také právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. Nás jste vůbec nekontaktoval ani nenapsal email nebo zavolal, prostě nic, jen jste si postěžoval na Heuréce, ale Heuréka to za Vás nevyřeší.
S pozdravem Marek Winter.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednaný kondenzátor 180 uF byl doručen rychle, ale součástka má hodnotu 166 uF
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
tento typ kondenzátoru se vyrábí ve výrobní toleranci +/- 20 procent, je to uvedené v katalogovém listu kondenzátoru a kondenzátor toto splňuje. Druhá věc je, jakým způsobem byla měřena kapacita, zda-li Vámi naměřená kapacita odpovídá skutečnosti, můžete mi prosím zaslat na [email protected] jak a čím jste kapacitu měřil?
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
Dlouha doba odeslání zboží. Zboží podle informací na strance skladem ihned k odeslání objednané před vic jak týdnem zatím neodeslano. Komunikace ze strany obchodu kromě potvrzeni objednávky nulová.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
omlouváme se, k chybě došlo na naši straně v logistice, dnes obratem zásilka odchází, zítra bude u Vás.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
- Bez komunikace.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
objednávka byla vytvořena 13.6. odpoledne, od nás zboží odcházelo 14.6. Neevidujeme od Vás žádnou zpětnou reakci, že by byl s dodáním nějaký problém. Můžete se obrátit přímo na mě, jestli je s něčím problém nebo jste dostal jiné zboží na [email protected] .
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o , eshop www.ame.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- velmi špatná komunikace obchodu
Objednal jsem položky viz. níže, čerpadlo přišlo ok, ale těsnění úpně jiné s tlouštkou 1,78 a určitě né určené na kávovar JURA. Po dotazu na obchod mi přišla tato odponěď - Stavte se a kroužky vyměníme pokud zde najdeme odpovídající náhradu. Odepsal jsem, že to mám do obchodu 85 km a přijet nemohu, takže potřebuji najít jiné řešení. Reakce obchodu je dodnes nulová.
O-kroužek d=3,4 X 1,9mm, těsnění kávovaru
DeLonghi, JURA
Čerpadlo ULKA EX5 48W / 15 bar ES19076 kávovar
SAECOReakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
kroužek jste zakoupil v přímo v prodejně v Hradci Králové, kolega nemohl předpokládat, že jste ze vzdáleného místa, reakce nebylo nulová, kolega Vám odpověděl a čekal na Vaši odpověď. Těsnění máme značené jako 1,9mm a má výrobní toleranci 20 procent, takže 1,78mm spadá do tolerance, kolega Vám navrhnul objednat jiné těsnění, které nebylo skladem a ano, byla tam delší dodací lhůta, těsnění nakoncec dorazilo a vše by mělo být v pořádku.
S pozdravem Marek Winter -
Nedoporučuje obchod
- ame nereaguje na emaily,nebylo mi dodáno co jsem objednal,chyba ze strany ame nebyla napravena
negativní názor na obchod
Reakce obchodu AME.CZ
z 12.3.2022 Dobrý den,
po telefonickém rozhovoru Vás kolega požádal, aby jste nafotit díl, který jste dostal a poslal jeho foto s číslem faktury emailem na [email protected] nebo [email protected], aby jsem zjistili, k čemu vlastně došlo. Zatím jsme od Vás email nedostali. Poprosím Vás, zkuste znovu poslat email na uvedenou adresu, aby jsme uvedenou situaci dokázali vyřešit.
Upraveno dne 25.03.2022 zákazník se do dnešního dne opět neozval.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Byla účtována cca o 40,- Kč vyšší cena.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
můžete mi prosím poslat na [email protected], kde byla účtována o 40 Kč vyšší cena? Abych to mohl prověřit.
S pozdravem Marek Winter. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží došlo v pořádku
- Odmítli mi změnit způsob dodání
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
zásilka byla již odeslána a zaplacena kartou, v tomto případě nedokážeme již změnit způsob dodání.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikuji
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
zboží jste objednával 6.11. v sobotu, zboží jsme odeslali ihned v pondělí 8.11.2021 - první pracovní den, jak to bylo možné. Zásilku jste si převzal 9.11.2021, o odeslání a vyřízení objednávky jste byl informován emailem, o vyzvednutí zásilky jste byl informován emailem a SMS. Neevidujeme od Vás ani žádný dotaz nebo telefonát. Jestli máte problém s dodaným náhradním dílem, stačí nás kontaktovat. Jste zákazník, který uvádí nepravdivé informace.
S pozdravem Marek Winter. -
Nedoporučuje obchod
zboží přišlo poškozené tak jsem reklamoval s fotem výrobku na email který byl mi zaslán.Na faktuře není žádný kontakt telefonický ani email vše nutno dohledávat.Reakce na email žádná.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
do dnešního dne jsme od Vás neobdržely foto reklamovaného výrobku. Prosím o zaslání na email [email protected] nebo [email protected] - tuto informaci jste obdržel při telefonickém jednání, email pravděpodobně posíláte jako odpověď na objednávku,
kde máte uvedeno, že se jedná o automatický email a na něj neodpovídejte, je zpracováván robotem. Na faktury jsme doplnili chybějící údaj jako email a www.ame.cz.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME .s.r.o -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem si Gramofonovou přenosku pro přehrávání standartních desek 78 ot.Z dostupné dokumentace na vašich stránkách jsem se mnoho nedozvěděl.Věděl jsem,že jdu do rizika.Zpráva kdy bude zboží doručeno nedošla s dostatečným předstihem,abych si podle toho upravil svůj denní program.Přišla mi klasická stereofonní přenoska která má možná hrot se správným poloměrem.To si ještě musím pod mikroskopem ověřit,ale nic mi to nepomůže.Stereofonní přenoska.která snímá desku v horizontální i vertikální rovině je pro přehrávání standartních desek 78 ot. nevhodná.
- Poskytujte ke svému zboží podrobnější katalogové listy a dokumentaci.
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
Zpráva se zasílá s denním předstihem - jeden den objednáte, druhý den máte zboží doručeno (24 hodin - běžná doba dodání).
Objednával jste gramofonovou vložku AT-78 určenou pro 78 otáček a je určená přímo pro šelakové desky (ne jiné), jestli Váš přístroj byl osazen touto vložku, tak ta je stejná jako se vyráběla dřív, na ni se nic nezměnilo, pravděpodobně jste si objednal úplně jinou vložku než máte v přístroji. V případě, že Vám chybí nějaký parametr nebo rozměr, stačí se zeptat, na eshopu je i možnost udělat poptávku daného dílu. Veškerá dokumentace k dané vložce je uvedena v detailu zboží a je pro běžného zákazníka nadprůměrná, zde uvádíme:
Kompletní originální magneto-dynamická přenoska AT91 s hrotem ATN78 Audio-Technica včetně speciálního hrotu určeného pro snímání desek s rychlostí 78 otáček za minutu. Standardní uchycení pomocí šroubků s roztečí 12,7mm ( 1/2" ). Výměnou hrotu za běžný ATN91 nebo 10262 případně za ATN3600 je přenoska připravena ke snímání běžných desek s rychlostí 33 nebo 45 otáček ( je nutno ještě snížit přítlak na hrot neboť šelakové desky vyžadují mírně vyšší přítlak ) .
frekvenční rozsah 30Hz - 12kHz
přítlak hrotu 2,0 - 3,0g, optimálně 2,5g
váha přenosky 5,0g
výstupní úroveň 5,0mV / 1kHz
přeslech kanálů -20dB
impedance 47 kohm
typ hrotu kulatý
náhradní hrot ATN91/78 nebo ATN78
Určeno výhradně pro snímání šelakových desek v horizontální poloze s rychlostí 78 ot / min.
Náhradní hrot je ATN78, hrot lze použít i pro magnetodynamické systémy AT91.
S pozdravem Marek Winter KTS-AME s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo rozbité a nikdo na to nereaguje ani AME ani pošta
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
na uvedenou objednávku neevidujeme žádnou reklamaci a ani na pošte nebyla podaná žádná reklamace .Napište mi prosím na [email protected], co jste řešil s poštou nebo s námi.
S pozdravem Marek Winter, KTS-AME s .r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka byla sice zaevidována,ale to je asi tak vše?Obchod se ani po týdnu od objednávky dosud nevyjádřil v jakém stavu objednávka je.Objednané zboží jsem samozřejmě ještě nedostal,jak tedy AME se kterým v minulosti nebyl žádný problém mám hodnotit?
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
u některých položek, které nejsou skladem může být delší termín dodání, zboží jsme Vám již minulý týden odeslali a dorazilo k Vám. Vše by mělo být v pořádku.
S pozdravem KTS-AME s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Noldo se neozyva ,nedava vedet co ke s objednavkou, ktera je uz pres tyden zaplavena
Reakce obchodu AME.CZ
Přeji pěkný den,
při objednávání je již vidět a jste i upozorněn, že požadovaný díl není skladem v dostatečném množství. Termín dalšího naskladnění této položky jsme dostali od dodavatele a přeposlal jsem Vám to do emailu.
S pozdravem Marek Winter. -
Nedoporučuje obchod
- Vše
Reakce obchodu AME.CZ
Dobrý den,
zboží jste objednal 17. Ten den jsme zásilku odeslali a 18. jste ji obdržel, výpis o doručení zásilky jste obdržel do emailu, my nedoporučujeme Vás jako zákazníka, který uvádí nepravdivé údaje!
S pozdravem Marek Winter.