• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zoufalci. Objednala jsem zboží, přišlo potvrzení objednávky a hned další email "bankovní spojení Alysia", přestože spojení pro platbu bylo již v prvním potvrzení. Zaplatila jsem, přišlo potvrzení, že "platba přišla v pořádku". Jaké bylo překvapení, když předem zaplacená zásilka přišla na dobírku. Bohužel při placení jsem otevřela ten druhý a zbytečný email "bankovní spojení", a přehlédla se o řádek (velmi snadné) a poslala platbu na Eur účet. Oni si nějak spočítali, že jim tak chybí 14,75 Kč při ceně zásilky 448 Kč. Takže i když platba nebyla v pořádku, napsali, že "platba přišla v pořádku" a místo aby se ozvali, rozhodli se těch 14,75 Kč si vybrat na dobírku za další 40 Kč, aby tedy nebyli škodní. Postup hodný úředníka z berňáku, obchodníci to nejsou ani omylem :-(

    Reakce obchodu Alysia prádlo

    Dobrý den.

    Příliš mnoho slov na skutečnost, že jste objednávku zaplatila na špatný účet. Náš systém automaticky, bez našeho zásahu, vystavuje stav platby za objednávky. Vše probíhá dle denního oficiálního kurzu ČNB.
    Bohužel se setkáváme se zákazníky, kteří tímto způsobem využívají pro ně výhodný kurz € vůči CZK a nás se snaží ošidit.
    Apropó částka 40,- Kč je poplatek za platbu dobírkou, kterou my zaplatíme dopravci.

    Dagmar Adamčíková - AlysiaCZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Podle uvedených obchodních podmínek Alysia prádlo jdou za určitých podmínek spodní kalhotky vrátit. Ve skutečnosti tomu tak není. Od pohledu mi kalhotky nebyli, tak jsem je poslala zpět, v originál nepoškozeném balení. Paní Adamčíková mi sdělila, že spodní kalhotky v žádném případě zpět nebere. Nechápu proč to přímo v obchodních podmínkách nemá. Takže pokud si objednáte špatnou velikost, tak nepočítejte s vrácením.

    Reakce obchodu Alysia prádlo

    Dobrý den,
    velice špatně se reaguje na tyto řádky. Opravdu musíte číst Obchodní podmínky. Obal je sice nepoškozený, ale otevřený. To jste sama přiznala. Dokážete si představit, že si jmenované kalhotky zakoupí jiná zákaznice? Jen dodržujeme hygienická nařízení EU. Dagmar Adamčíková - AlysiaCZ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa, dopravce mi odmítl doručit zboží v dobu kdy budu doma,asi týden jsme si volali psali,provolal jsem hromadu peněz, pak přestali reagovat uplne, nakonec jsem si musl jet pro balicek na misto kde se mi to vubec nehodilo. Chtel jsem presmerovat na geis point vydejni misto coz pry nejde protoze eshop tuto moznost v objednavce nezaskrtl, neprislomi ani upozorneni na mobil,proste mi pan volal ze je pred domem kdyz ja byl v praci. Nikdy uz si nic nenechámdopravit touto spolecnosti a z tohoto eshopu si nikdy nic uz nekoupim, pradlo vypadalo jinak nez na obrazku, bylo na nem vyrazne logo znacky,ktere na fotce v eshopu vubec neni, v trenkach budu spavat,vracet je nebudu kvuli trem stovkam uz nehodlam s temito lidmi podstupavat zadne dalsi nervovani se, katastrofa.

    Reakce obchodu Alysia prádlo

    Dobrý den.
    Vyjádření k hodnocení dopravy: mrzí nás, že jste s doručením zboží měl komplikace, ale měl jste nás informovat a mohli jsme celou záležitost řešit společně. Píšete, že jsme nezaškrtli službu Geis Point. Dostal jste špatnou informaci. Se společností Geis máme smlouvu Geis Parcel, tudíž chyba nebyla na naší straně nezaškrtnutím možnosti. Hodnotíte nás za jednání společnosti Geis, což nám z Vaší strany nepřijde relevantní.
    Vyjádření ke zboží: Objednal jste si značkové zboží, které je označeno našitou ochrannou známkou, s kterou se nesmí manipulovat. Fotodokumentaci získáváme od výrobce zboží, a proto není možné ovlivnit zobrazení produktu na těchto fotografiích.
    S pozdravem Dagmar Adamčíková - Alysia prádlo