Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Kladné volání od obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Som veľmi spokojní tovar došiel ešte skôr ako udáva prepravca
    • Je to skvele
    • Veľmi láskavý.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slušná komunikace a snaha.

    Snaží se a mají zájem o zákazníka.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychle dodanie na slovensko dobre susenosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace
    • ochota najít náhradní produkt v případě, že původně vybraný je již nedostupný
    • rychlost odeslání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Seriózne jednanie
    • Dobrá komunikácia
    • Rýchle doručenie
    • Možnosť platby cez Comgate v Eur

    Super jednanie. To čo sme sa dohodli to platilo. Vyhoveli mi aj čo sa týka platby v Eur. Dohodli sme sa aj na cene. S obchodom som bol veľmi spokojný.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    skvělé služby, nakupuji opakovaně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrý výběr zboží,dobře ceny,bezproblémové doručení zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • hrozně fajn přístup, ceny příznivé zkrátka ideál
    • ničeho jsem si nevšiml možná že minimální cena objednáky je 400Kč
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bohatý sotiment techniky
    • Rychlost
    • Kvalitný produkty
    • Mají i servis

    Nej obchod podle mě. :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše proběhlo v pohodě

    obchod který umí / může nabídnout výhodnou cenu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    * Objednání v pořádku, ceny super
    * Špatně přehledná stránka
    * Zvláštní informační maily o doručení zásilky
    * Delší doba odeslání
    * Pomalá komunikace
    * Špatně přehledné podmínky výměny zboží
    * Při výměně zboží za jiný kus z e-shopu jsem musela doplácet rozdíl cen oproti jinému e-shopu, údajně kvůli jinému výrobci, výrobky se nelišily ani v kódu - prostě chtěli vydělat. Místo 1079 jsem si tedy výrobek mohla objednat z konkurenčního e-shopu za normální cenu 1199, kterou jsem stejně musela doplatit. Jednalo se o výrobek z činy, s přeraženou značkou výrobce.
    * Pomalé jednání, 14 se řešila výměna produktu.
    * Zvláštně zabalené - věci mi přišly v krabičce od pop figurky
    * Neúplný popis - má chyba by se v první řadě vůbec nestala, pokud by (jako na jiných eshopech) uváděli u zboží rozměry. Uvedeny nebyly a proto jsem musela dohledávat všude možně.
    * Poprvé mi balíček přišel na úplně jinou adresu než měl. Asi o 60km jinam. Z nějakého důvodu mi ale druhý přišel na původně zamýšlené místo, s čímž jsem nepočítala, protože se e-shop ani nedotázal, zda mi to stále vyhovuje. Proto jsem musela cestovat tam a zpět pro balíček.
    * Platila jsem 3x poštovné - chápu, ze se jedna o chybu na mé straně, ale platit 3 poštovné za 1 balíček mi přijde trochu moc.
    * K druhé objednávce přidali nálepku, avšak byla celá jen přeobjednaná z jiného e-shopu
    NEDOPORUČUJI NÁKUP NA TÉTO STRÁNCE, I KDYŽ MAJÍ DOBRÉ CENY, RADĚJI SI PŘIPLATÍM JINDE. CUSTOMER SERVICE OPRAVDU NA BODU MRAZU.

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš první bod recenze.
    Stránky a jejich vzhled řešíme a dotváříme neustále, proto děkujeme za Váš názor. Příště se klidně rozepište co konkrétně Vám přijde nepřehledné, ať můžeme vyhovět našim zákazníkům a jejich potřebám.
    Maily o doručení jsou standartní jako u většiny e-shopů.
    Odesílali jsme hned druhý den po Vaší objednávce a proto bych příště raději volil službu doručující přímo na adresu (PPL). Služba zásilkovny je sice levnější, ale služby jsou dle našich zkušeností pomalejší a kolikrát doručí na jiné místo z důvodu přeplnění dodacího sběrného místa.
    Komunikovali jsme s Vámi každý den několika maily, vytvářeli screeny obrazovky a dodávali přílohy s dokumenty na všechny Vaše dotazy. Poslední Váš mail byl i s poděkováním. Pokud se Vám komunikace i tak zdála pomalá, tak prosím příště kontaktujte telefonicky, popřípadě na obchodě. Kde Vám odpovíme stejně jako v mailech.
    Podmínky výměny zboží jsou standartní pro ČR i naše zákony. S jejich obsahem bohužel my Altmanmoto nemůžeme nic dělat a nemůžeme ani zákony měnit.
    Poslala jste nám odkaz mailem na jinou motofirmu s rozdílným produktem než ten který jste objednala u nás(Viz naše mailová komunikace i se screeny obrazovky). Rozdíl ceny našeho produktu a produktu cizí motofirmy byl 120,-Kč, což jsme Vám také rozepsali podrobně se všemi cenami a výpočty vráceného i posílaného zboží + faktury v balíčkách, kde bylo také vše podrobně rozepsáno.
    Značka, kterou jste objednala je na moto trhu již desítky let. Produkt je značkový a výrobce je v moto světě uznávaný. Jednalo se o značku DRC.
    Odeslání z naší strany trvalo vždy do druhého dne. Bohužel jsme čekali na Vámi vrácené zboží a tím se reklamace prodloužila o několik dnů.
    Balíky jsou standartně baleny. Příště pošete foto pokud byl balík přebalován (třeba přepravním smluvním partnerem) tak budeme ihned řešit a Vám odešleme zboží nové.
    Rozměr, který byl Vámi požadovaný doopravy u produktu nebyl. Ale nebyl zde z Vaší strany ani dotaz na ten rozměr. Jen objednávka. Pokud si nejte jista rozměrem a na našich stránkách ho nevidíte a nebo ho nemůžete najít, tak prosím zavolejte, napište a nebo se osobně zastavte na prodejně a my Vám rádi vše zodpovíme a nebo informace zjistíme a předáme je Vám.
    Adresy určují zákazníci a program nám nedovoluje úpravu adresy. Proto adresu musel vyplnit, ten který dělal objednávku a chyba tedy není na naší straně.
    Poštovné jste z naší strany platila 2x a jednou jste odesílala zpět Vámi objednané reklamované zboží. První poštovné bylo za Vámi chybně vytvořené objednávce, potom jste musela vrátit nevhodně objednané zboží. A poslední zaslané náhradní zboží za zboží reklamované. Objednávka byla chybně z Vaší strany a proto jdou náklady za Vámi. Pokud bychom udělali chybu my, tak by jsme veškeré náklady hradili my.
    Poslední bod Vaší recenze patří nálepce, která byla zřejmě součástí reklamní kampaně jednoho z výrobců a nebo dodavatelů zboží. Popravdě takových nálepek a samolepek dávají výrobci do svých produktů mnoho a my je zasíláme k produktům. Pokud by jste příště objednávala, napište do poznámky: ,,bez reklamních předmětů (samolepky, klíčenky, otvíráky, vůně do auta atd...)" a my Vám rádi vyhovíme.
    Přejeme Vám hezký den a mnoho najetých kilometrů.
    Altmanmoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá nespokojenost s dodaným zbožím. Konkrétně koberec pod motorku MTZ . Zmačkané gumové okraje a jedno prořízlé místo by bylo to nejmenší co by mě vadilo , kdyby podle mého názoru nebyl koberec použitý. Vydrané a vyboulené místo na koberci, zřejmě od čištění. To že smrdí od olejů nebo čeho by mě taky až tak nevadilo kdybych neměl motorku v obývací části domu. Celkově hrůza. Ale nechal jsem si ho . Měl jsem obavu jak by vůbec dopadla reklamace. Raději mět aspoň koberec než nic. Zřejmě vám udělám skvělou reklamu na FB. Tohle se v České republice bohužel stává standardem.

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Dobrý den,
    koberec který jste si objednal je reklamním předmětem firmy MTZ. Firma MTZ je na trhu motocyklů v ČR jedna z největších a nejvýznamějších obchodů s díly pro motocykly. Věříme, že pokud by jste se nám ozval s Vaší nespokojeností k jejich produktu, tak by obratem byla provedena výměna zboží. Protože i toto zboží bylo expedováno a Vámi vyzvednuto do dvou dnů od vytvoření objednávky.
    Nerozumíme Vaší nespokojenosti s dodaným zbožím a následné větě o ponechání si nevyhovujícího zboží. Zároveň nerozumíme tomu, proč jste nás o vzniklé situaci neinformoval a Vaši nespokojenost jsme se dozvěděli až s internetových portálů. Protože věříme, že pokud je vše jak píšete došlo by k okamžité výměně zboží za jiné, popřípadě k vrácení peněz.
    Pokud budete mít v budoucnu jakýkoliv sebemenší problém s objednávkou neváhejte nás kontaktovat telefonicky, mailem a nebo osobně. A my uděláme vše co bude v našich silách abychom Vám vyhověli.

    Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace, rychlost, ochota

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Objednal jsem si něco jiného.

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Dobrý den, i když objednávka nedopadla na 100%, tak jsme rádi za Váš kladný názor.
    Přejeme mnoho najetých kilometrů v jedné stopě.
    Altmanmoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo jiné zboží než jsem objednal a bylo na stránkách.

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Dobrý den,
    objednal jste u nás Ultraseal antipich HyPer 7150 700ml. Dodavatel Ultrasealu vyrábí jen tento specifický produkt a proto ani nemohlo dojít k záměně za produkt jiný. Zboží bylo řádně zabaleno včetně českého návodu. I když nedošlo k žádné chybě z naší strany, tak jste nás mohl kontaktovat a produkt, který jste si objednal vrátit.
    Tým Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velký výběr zboží, krátká dodací lhůta

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání objednaného zboží a i dobrá cena

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Děkujeme Vám za pozitivní hodnocení.
    Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Supr přístup a komunikace, velmi milý lidé. Zboží k vyzvednutí již druhý den po objednání, v ničem nebyl žádný problém. Pěkná prodejna!

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Děkujeme Vám za kladné hodnocení.
    Tým Altmanmoto

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • vše v pořádku, dobrá cena

    Reakce obchodu Altmanmoto

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Altmanmoto