-
Tady už si taky nikdy nic neobjednám. Dnes je to přesně 14 dnů, kdy bylo obchodem přijato mnou vrácené zboží a peníze pořád nikde, na formulář jsem číslo účtu i kód banky uvedla, v mailu také a nic, žádná reakce. Nedoporučuji.
-
Objednala jsem si zboží s doručením domů, bohužel česká pošta se neobtěžovala zboží doručit domů, uložila ho na poště, na tuto skutečnost jsem na poště vznesla stížnoast a od prosince do února čekala na vyřízení, abych se dozvěděla, že to musí řešit společnost u ktré jsem objednávala. Zavola jsem na zákaznickou linku a snažla se paní vysvětlit co potřebuji, paní si stále vedla svou. Po ukončení hovoru zapoměla vypnout telefon a to jsem se dozvěděla věci, hovor 25 minut jí obtěžoval, bavila se o ničem a řadu dalších věcí, které tam probírala s kolegy, mito aby se snažila můj požadavek řešit. Takto si zákaznický servis nepředstavuji. Řešila jsem stejný požadavek ještě u dvou společností a tam nebyl problém. můj požadavek vyřešili a nepovažovali ho za neopodstatněný. Tak se ptám, kde je chyba. Ano v prví řadě u České pošty, ta má kvalitně doručovat. Ale i zákaznická podpora by měla být prozákaznická, ne protizákaznická. Ikdyž jsem byka se zbožím a kvalitou zboží opravdu spokojená, zde si už neobjednám. Stejně jako kvalita zboží je pro mě důleežitá i kvalita komunikace a snaha řešit požadavky klientů. Chápu, že se to nemusí vždy podařit, ale hodnotit klienta aještě si nechat zapnutý telefon, že klient vše slyší. Neprofesionální.
-
Letos jsem si od Altisportu objednala 3 bundy - 2 pánské a 1 dámskou. Jsem velmi spokojená s materiálem, hřejivostí i střihem, zřejmě se ze mě stane stálý zákazník. Jediné, co bylo trochu jinak je barva u jedné bundy, skutečnost výrazně tmavší, než na obrázku, ale vůbec to nevadí, i tak je ta bunda krásná. Oceňuji taky velký výběr bund pro dospěláky, bylo by fajn více rozšířit sortiment i v případě dětských bund.
-
Dobrý den, Zdeňko, Velice Vám děkuji. Jsme velice rádi, že jste s naším zbožím spokojená. Je možné, že se skutečnost s fotografii na webu opravdu může trochu lišit. Fotografie může být více nasvícená než ve skutečnosti. Uvidíme, třeba dětský sortiment rozšíříme nebo naskladníme opět nové další kousky. Budeme se opět těšit na Váš nákup :) Za tým Altisport Andrea
-
-
Pokud objednáte správnou velikost a nebo chcete výměnu, ták dobrý, ale pokud chcete vrátit peníze, ták než zboží odešlete, než jim příjde a pak že vrátí finance do 14 ti dnů a peníze pořád nikde, takže urgujete, urgujete a až po nějaké době, že vám poslali peníze, ale jedno číslo jiné napíšou, to už se mi stalo 2 x úplně stejně a zase píšete, že kód banky nesedí a vy víte, že máte vše správně.Nebaví mě u nich čekat na peníze měsíc a bez neustálých urgencií nevím, jestli by vůbec něco přišlo.Tímto končím už s nima!!
-
Obchod Altisport nedoporučuji a už nikdy u nich zboží nekoupím. Zimní boty neodpovídaly objednané velikosti 41, proto jsem je vrátila. Takže nejen, že jsem zaplatila poštovné kolem 100,- Kč úplně zbytečně, ale ani jsem dosud neobdržela zpět peníze za vrácené zboží, které obdrželi 22.2.2021 a potvrdili jejich převzetí zpět. Uplynulo 9 dnů a přes urgence nemám peníze ani zboží. Takže Altisport již nikdy více. Doufám, že peníze vrátí do 14 dnů, jak mi odepsali- nechápu, proč peníze zadržujím 2 týdny. Poté podám stížnost na ČOI.
-
Přidávám se k velmi nespokojeným zákazníkům a už nikdy tam nic nekoupím.
Dotazník na spokojenost s eshopem mi ani nedošel (objednáno 27.6.), pouze dotazník na jednotlivé objednané výrobky.
Byť jsem nakoupila oblečení ve slevě, přišly mi pouze šunty, které bych jinak nekoupila ani u vietnamců ve výprodeji. Kvalita strašná, trička téměř průsvitná.. Zajímalo by mě, kde vzali tolik pozitivních recenzí, asi si je píšou sami. I na FB mé negativní hodnocení ihned smazali. Takže za mě tento eshop fakt vůbec nedoporučuji. -
POZOR NA REKLAMACE!!! To co ,,ušetříte,, za zboží v akci, proděláte na poštovném, když vám nesedí a vracíte ho. To pro ně není reklamace a poštovné co uhradíte, když zboží vracíte NEVRÁTÍ.
-
problém s reklamování dodání špatné velikost zboží. Taky už tady nenakupuji
A pozor na podivné existence v Ostravě, které vás mohou šmírovat hnusným způsobem
upozorním na závadnou osobu s rakouským pasem, s poruchou osobnosti, adhd, která bydlí v Ostravě, a která byla řešena PČR a magistráty několika obcí MS kraje, a t z důvodu trestného činu stalkingu, a pomluvy, kdy do svých intrik zapojuje aktivně i neznámé lidi, a tím je vystavuje rovněž riziiku, že budou také řešeni pro trestnou činnost. Jde o osobu Věru Nusm.... z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na různé internetové servery opakovaně spamuje a posílá falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Pokuty ve správním řízení již byly uděleny.
Tato závadná psychopatka pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila. Dělá to z nudy, protože nenávidí lidi, nemá co dělat, a má nebezpečnou intrikánskou povahu, manipuluje s lidmi, vypovídá křivě na policii, a popírá svou trestnou činnost.
Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat) Šmíruje i neznámé lidi v OC např,. na Karolíně v Ostravě, v Shopping parku apod. -
Také nedoporučuji tento obchod, obzvlášť v případě, že si nejste jistí velikostí. Zboží jsem zaslala zpět.
Nějaká slečna mi zavolala, že jsem ji nosila, protože jsem odstřihla cedulky. Řekla, jsem si že jsem si ji zkoušela několikrát, protože mi přítel tvrdil, že dobrý, ale já jsem se v ní necítila. Nakonec jsem se rozhodla pro menší. Když jsem ji řekla, že jsem je sice odstřihla, ale přiložila jsem je k tomu, protože jsem se nakonec rozhodla, že menší velikost mi přeci jen sedne líp, tak mi dost nevybíravým způsobem naznačila, že bunda smrdí a to prý nové nedělají. Jako dohadovat se s ní,jsem opravdu neměla sílu. Její chování k zákazníkům mě velice zaskočilo a překvapilo. Na to, že jsem několikrát již zboží v Altisportu zakoupila a poprvé jsem se rozhodla ho vyměnit, protože mi neseděla velikost mi tato zkušenost opravdu stačí. eShop obchod, kde si zboží nemohu vyzkoušet už nevyužiji.-
jejich odpověď : O vrácení zboží jsme Vás však předem kontaktovali. Nenošení výrobku jste nám nevyvrátila a potvrdila jste nám zaslání balíčku zpět.
Každému, kdo tedy něco reklamuje doporučuju se hádat a mít pevné nervy. Co nevyvrátíte, to platí. Za mě s Alti končím, jsou vstřícnější obchody...
-
-
Nedoporučuji tento eshop. Rychlost dodání zboží byla sice dobrá, při odstoupení od kupní smlouvy a potvrzení z jejich strany, že zboží bylo přijato zpět v pořádku však nevrací peníze v zákonné lhůtě a mají tisíce výmluv, jak nestíhají, že se omlouvají, že dnes peníze odesílají, atd. Samozřejmě peníze nemám.
-
Dobrý den,
prosím Vás o číslo Vaší objednávky. Proplacení zkontroluji a prověřím platbu. Budu Vás informovat na Vaše telefonní číslo uvedené v objednávce.
Děkuji Za tým Andrea.
-
-
V Ostravě v obchodech, nákupních centrech, saunách a v dalších zařízeních, kde jde o velkou kumulaci lidí, pohybuje se tam závadná osoba, psychopatka Vera Nusm. 66 let, loví lidi za účelem zneužití jejich důvěry a namočení do nějakého podvodu s cílem krádeže osobní identity nebo jiného nespecif. podvodu. Jde o ženu s rakouským pasem,uplatňující agresívní styl jízdy autem, trpící syndromem obsedantně kompulsívní poruchou chování, která se projevuje tím, že je nápadně roztěkaná,nervozní,nevydrží stát na 1místě, neustále musí intrikovat, obtěžovat lidi, s cílem zajistit si jejich pozornost.
Krom toho na internetu zahlcuje email.schránky nevyžád.reklamou, vytrvale spamuje do vybraných email. schránek pod smyšlenou identitou a obtěžuje inzerenty!Působí zhoubně na Ostravsku/v Radvanicích/ šmírovala i tamní občany/v nákupních centrech /OV, FM, Havířov, a okolí/ šmíruje lidi, fotí si a bez jejich svolení používá jejich fotky k intrikaření!
Obtěžuje falešnými zprávami i na jiných webech, posílá škodlivé kody apod.
Obtěžuje a pronásleduje lidi pro ni neznámé, aby někoho pomluvila a očernila, i v místě bydliště. Vhazuje vzkazy, obtěžuje po telefonu, šílená intrikánka! Řešena správními orgány v MS kraji, policií a vedením obcí!
Vyhledává si oběti a používá lidi k manipulacím a šíření intrik. Normální vztahy s lidmi navazovat neumí! Pozor! Její obětí se stávají hlavně hloupé lehkovážné ženy, které jí naivně důvěřují, a stávají se tak spolupachatelkami trestných činů , které obratem na ně tato pachatelka hodí.
Silikony(implantáty) lezou na mozek !Prodělaná toxoplazmoza a rozdvojení osobnosti jsou další projevy u této schizofrenní osoby, která neumí nic než intrikovat a škodit druhým lidem! -
Bohužel musím velmi negativně hodnotit chování osob na eshop infolince Altisportu. V případě, že se stanete obětí výpadku/poruchy na eshop systému, který Vám nepotrvdí objednávku, uděláte ji znovu a přidáte k ní něco, eshop však automaticky zboží z původní objednávky odešle, aniž by vás o tom jakkoliv informoval. Pokud si druhý den zavoláte, aby člověk zjistil, jak se věci mají, paní na infolince Vám sdělí, že od Vás žádnou objednávku nemá, a že je to porprvé, co se něco takového stalo, a že zablokované peníze z online platby si má člověk urgovat přes svoji banku. Vzápětí volá asi za hodinu zpět, aby Vám řekla, že tam máte více objednávek (to byly ty domnělé neúspěšné, ke kterým nedošlo žádné potvrzení) a vynadá Vám, že si člověk má volat hned v 8 ráno než u nich dochází k jakámusi zprocesování či co. Chyba se může stát, to je pochopitelné, ale takto neuvěřitelně arogantní chování k zákazníkovi, jaké předvádějí dámy za telefonem infolinky, je u firmy, která se živí pouze systémem nákup-prodej, tedy žádné know-how, ale pouze snaha o udržování dobrých zákaznických vztahů, je vskutku nevídané. Výsledkem je to, že má člověk zaplatit za poštovné, když si nechce vyzvednout věc z první objednávky, která za prvé nebyla kompletní (v další objednávce pozměněna), za druhé na ní nebyl notifikován emailem, a za třetí po jednání s těmtito dámami absolutně ztratil chuť, cokoliv si od této firmy objednat. Doufám, že tyto diskuze čte i majitel firmy, aby se dozvěděl, jak "prozákaznický a ochotný" personál má.
-
Koukám,že nejsem sám...…..většina je spokojena,ale ne všichni....s dodáním jsem byl spokojen,co se týče rychlosti dodání.S kvalitou to bylo a bude horší..
Jedna z mikin po prvním praní na levém podramení vykázala malé dírky s výlezem bílé spodní pleteniny.
Špatná příze možno v celém úseku platení.Reklamace neuznána,ale peníze bez poštovného 100 Kč za jeden kus vráceny.
Chtěl jsem vrátit všechny / 2.000 Kč/ ,ale zase by byly problémy …….nosil jsem na všech jejich mikinách reklamu /ALTISPORT/ ,za kterou mi nikdy nic nedali., Firma,která se k zákazníkovi chová takto,nemůže být mnou ještě propagována.Dělalo by se mi zle.
Všechny mikiny jsem vyhodil,ztráta 2.000 Kč ….tam už nikdy.
Patřím asi k malému procentu nespokojených,ale právě úspěšný obchod by se měl o ty nespokojené lépe postarat.
Drahá ale jediná léčba těch úspěšných.
Viktor -
Dobrý den, dne 20. 03. 2019 jsem od Vás dostal email, že zboží se Vám vrátilo v pořádku a peníze mi budou vráceny na účet do 14 dnů, dnes je 08. 04. 2019 a peníze jsem stále neobdržel, na telefonní lince mi už po třetí paní odpověděla, že peníze za vrácené zboží 20.04.2019 již byly odeslány, vždy jen posunou termín kdy údajně peníze účetní odeslala. Na Altisportu jsem nakupoval více jak 10 x a vždy jsem byl spokojen, alet tento nákup byl můj poslední u tohoto eshopu.
-
Já tedy spokojená rozhodně nejsem.Vracela jsem šaty a za 2 dny kalhoty,psali v emailu 23.2.,a pak 25.2.,že zboží obdrželi v pořádku a že do 14 dnů mi vrátí peníze.Dnes je 7.3 a peníze stále nikde.Takze mi u vás visí 1700 Kč které by se mi opravdu hodili,ale bohužel je nemám.Příště budu hodně váhat,jestli něco ještě objednám.Nikdy jsem od nikoho tak dlouho na vrácení peněz nečekala a to přes internet nakupují skoro pořád.
-
Dobrý den, objednala jsem si bundu,
pak mi ji pošta odmítla vydat - rsp. odmítla ji vydat jiné osobě, než je uvedeno na objednávce - přestože přišla s koděm a chtěla zaplatit.
Altisport mi za nevyzvednutou zásilku účtoval 89 Kč.
Tu informaci vám při dokončení objednávky nesdělí.
Ani vám nepřijde spolu s hotovou objednávkou mailem.
V Obchodních podmínkách má uvedeno:
https://www.altisport.cz/vseobecne-obchodni-podminky-vop-pro-nakup-v-internetovem-obchode-altisport-cz
4. Převzetí zboží
Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky eshopu.
Kupující se odesláním objednávky zavazuje k jejímu převzetí. V případě, že zásilku kupující nepřevezme či nevyzvedne, bude prodávajícím po vrácení zásilky vyzván k úhradě nákladů vynaložených na její zaslání.
Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtován poplatek za dopravu dle zvoleného způsobu. -
: Dobrý den,
bohužel nedokážu z Vašeho příspěvku do diskuze určit jakou záležitost jste s námi řešil. Ráda ji znovu prověřím, když nás kontaktujete s požadavkem nejlépe na e-mail [email protected].
Dále bych Vás chtěla poprosit o informaci, který z příspěvků myslíte, že jsme napsali my? Nic takového neprovádíme a na Heuréce pouze reagujeme na některá hodnocení a příspěvky v diskuzi.
Děkuji a přeji hezký den
Martina za tým Altisport -
Bylo by dobré kdyby si Altisport nepsal některé příspěvky sám. Moje zkušenost s Altisportem je taková že jednou stačilo a nikdy již více.
-
Dobrý den,
jak už to tak bývá, tak do těchto diskusí píší hlavně nespokojení zákazníci.
Moje zkušenost je naopak výborná, v minulosti jsme zakoupili synům softshell bundy, která ani po intenzivním nošení nijak nezměnili své vlastnosti, barvy atd.
Dnes rád obchod chválím za vstřícnost k výměně zboží. Přestože jsem propásnul 30denní dobu na výměnu, byla mi mikina v mnou špatně zvolené velikosti obratem vyměněná za správnou velikost. Mikinu jsme normálně vyzkoušeli, nechali na ní visačky a zaslali zpět.
Obchod mohu jen doporučit!! -
: Dobrý den, poprosím Vás o číslo objednávky, abychom mohli prověřit Váš požadavek na vrácení peněz.
Děkuji Martina za tým Altisport