-
Bohužel je pravdou že vrácení platby za vrácené zboží v zákonné lhůtě, tedy do 14 dnů bude pro Altisport velký problém.
Došel mi email že vrácené zboží je v pořádku a že do 14 dní vrátí platbu ale bohužel se tak nestalo. -
kristyna234:
Dobrý den,
velice mne mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel mikina, kterou jste nám vrátila, byla ve stavu, kdy ji již nemůžeme dále poskytnout k prodeji. S tímto jsme Vás také obratem po obdržení kontaktovali. V průběhu hovoru jste nic nenamítala a s navrácením mikiny souhlasila. Následně jsme od Vás tutéž mikinu obdrželi podruhé, s naším stejným stanoviskem jsme Vás tedy opět kontaktovali a mikinu zaslali zpět - již po druhé na naše náklady.
Co se týká dané mikiny, jedná se o mikinu, kterou nám dodal přímo výrobce Nordblanc, tudíž není možné, že by se nejednalo o originál. Co se týká velikostí, tak ty jsou bohužel i u různých modelů jedné značky odlišné. Proto pracujeme na doplnění tabulek velikostí pro jednotlivé modely na náš web, kdy zboží přeměřujeme. Tato tabulka velikostí byla u Vámi objednaného modelu k dispozici, proto bylo vhodné vybrat velikost dle dané tabulky.
Děkuji za pochopení.
za tým Altisport
Martina Václavíková -
A ještě poznámka. Zboží mi nepřišlo kvalitní. Jako by to nebyl ani originál. Neseděla ani velikost ani materiál. Od značky NordBlanc mám dvě mikiny a ta, co mi dorazila z Altisportu je kvalitou a velkostně úplně jinde. Ani barva nesouhlasí.
-
Dobrý den, chtěla bych napsat, že obchod je zcela neprofesionální. Odmítl mi vyměnit mikinu, kterou jsem měla na sobě pouze jednou z důvodu vyzkošení velikosti. Bylo mi řečeno, že mikina nese známky nošení a že mi jí nevymění. Velikost mikiny vůbec neseděla a obchod to vůbec nazajímal. Arogantní chování personálu, neochota. Rozhodně už nikdy si u tohoto obchodu nic kupovat nebudu. Stalo se mi to poprvé. Takže nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Dobrý den, rozhodl jsem se testnout boty z eshopu, tak sem vybral Altisport. obě boty, které došli budu vracet.
Na sandálech - na každé jsou popruhy z podrážky vyvedeny na jinám místě, plastová špice je na každé v jeném místě.
Na sportovních botách - špatně sešité (leze vycpávka), každá bota je jiné velikosti.
děkuji za zkušenost :) -
Zdenka Krausová:
Dobrý den,
žádnou prodejnu bohužel nemáme. Jsme pouze internetový e-shop.
Martina za tým Altisport -
zákazník: Dobrý den, velice se Vám omlouváme v případě, že nedošlo z naší strany k úhradě poštovného. Určitě Vás v tomto případě poprosíme hlavně o kontakt Zákaznického centra na e-mail [email protected] a záležitost dáme spolu do pořádku. Děkuji Martina za tým ALTISPORT
-
Bohužel při vrácení objednávky z důvodu, že mi obchod poslal jiné zboží (tedy za chybu na jejich straně) mi nevrátili poštovné. Teď vím, že příště budu nakupovat rozhodně jinde :(
-
Dobrý den.
Chtěla bych si koupit větší množství oblečení od Altisportu. Jsme z Vysočiny okres Žďár nad Sázavou. Kde je prosím nejbližší prodejna?
Děkuji -
Dobrý den, kupoval jsem si zimní bundu, veškerá komunikace a přístup byl naprosto bezchybný, věděl jsem přesně, v jakém stavu je objednávka, přišlo vše v pořádku. Tudíž rozhodně doporučuji!
-
radek: Dobrý den, příspěvek můžete smazat pouze Vy. My jej bohužel smazat nemůžeme. Děkujeme. Martina za tým Altisport.
-
radek: omlouvám se za hodnocení,spletl jsem si dve polozky v bankovnictví. prosím o smazání původního příspěvku.
-
Do doby,kdy jsem poprvé vracel zboží tak jsem byl s obchodem spokojený. Ale objednal jsem si kalhoty a byly mi malé. Myslel jsem že není problém zboží do 14 dní vrátit.Tak jsem postupoval podle návodu na vrácení zboží. Byl jsem překvapen,že místo 767 kč co stály kalhoty,mi přišlo na účet jen 564 kč. Žádné vysvětlení ,na mail žádná odpověď. Už si u nich nic nekoupím.
-
Zatím 100% spokojenost
-
Obchod chválím. Nakupovala jsem cyklooblečení. 100 % spokojenost.
-
Formulář na hodnocení mi také nedorazil,tak alespon tady obchod pochválím. Nakupovala jsem zde poprve, obchod mi byl doporučen známým, který zde nakupuje pravidelně. Zboží jsem objednávala dá se říct na blind, velikosti občas nesedí, ale tady všechno padlo a doručeno bylo asi do 48 hodin, věřím že by dorazilo ještě dříve kdybych neplatila převodem.
Takže za mně Doporučuji. -
Vzhledem k tomu že formulář na recenzi mi nepřišel (asi proto že že obchod ještě nebyl po měsíci dokončen) podělím se zde se svými dojmy z nakupování na Altisportu.
+ komunikace před nákupem O.K. dozvěděl jsem se po telefonu co jsem potřeboval
+ zboží přišlo rychle
+obratem vrácené zboží na výměnu přišlo také rychle
- vrátit peníze za obratem vrácené zboží je zřejmě velký problém
Vzhledem k tomu že v obchodních podmínkách mají lhůtu na vrácení peněz 14 dnů tak jsem tam po 3 týdnech zavolal jak to vypadá s vrácením peněz .
Tuto informaci mi dodali druhý den telefonicky " peníze jsou již v účtárně ".
Utekl další týden a peníze jsou zřejmě stále ještě v účtárně .
Ačkoliv se nejedná o vysokou částku zřejmě si zde již nic nekoupím neboť nemám čas ani chuť někoho popohánět aby dělal to co má, a lámat si hlavu s tím jestli mi peníze pošlou nebo ne. -
Dobrý večer všem,jak to tady tak čtu,tak mi to nedá a musím zareagovat a taky se musím přidat k spokojeným zákazníkům Altisportu. Nakupují zde pravidelně, většinou když jsou nějaké slevy a ty jsou docela často + pro stálé zákazníky další. Zboží jsem vždy dostala bez zbytečného čekání s dopravou zdarma. Párkrát se mi stalo,ze velikost neseděla,ale to tak prostě je. Co značka to jiné značení a velikost. A když už jsem něco vracela nebo vyměňovala,tak peníze přišly po pár dnech a výměna proběhla obratem. Takže já tenhle tým lidí chválím:-)
-
Když zde čtu negativní reakce na obchod Altisport, tak musím přidat svou pozitivní zkušenost z 05/2016. Objednal jsem si v tomto obchodu softshellové a outdoorové oblečení, se kterým jsem maximálně spokojen. Velmi kvalitní výrobky, u některých výrobků trochu vyšší ceny, ale i nižší oproti konkurenčním obchodům s daným sortimentem. Objednané zboží mi bylo doručeno zdarma do 2 dnů od objednání a vše OK. Bohužel jsem musel jedno oblečení vyměnit za jinou velikost, ale chyba byla v mé objednávce. Zboží jsem tedy odeslal zpět (samozřejmně poštou na mé náklady), bylo mi bezproblémů vyměněno a za 5 dní jsem obdržel již správnou velikost. Pro řešení problémů jsem do obchodu 1x volal, bylo mi bezproblémů vyhověno a zároveň potvrzena výměna zboží i e-mailem. Komunikace s obchodem k mé max. spokojenosti. Asi chápu problémy negativních pisatelů, které mají špatné zkušenosti s obchodem v období zimních svátků, ale který internetový obchod je neměl nebo nemá. Logicky kapacita zaměstnanců asi není nevyčerpatelná. Doporučil bych tedy obchodu v budoucnu počítat s těmito problémy a v předstihu si zajistit vhodné řešení k eliminaci možných problémů nebo aspoň na internetových stránkách informovat nakupující o možných problémech.
-
Moc lituji, že jsem tyto hodnocení nenašla dříve a bohužel mě ani nepadlo, že by někdo mohl být nespokojený s tak velkým obchodem jako je Altisport.
* 100% zboží skladem NEMAJÍ a ani o tom neinformují
* expedice do 24 h NENÍ.
Zboží bylo odesláno po více jak 48h
* špatná komunikace po telefonu a v mailech stále vedou vyřízenou celou objednávku
Příště opět raději zajdu do kamenné prodejny. S e-shopy mám celkově špatnou zkušenost, ale občas se nechám unést a řeknu si, že každý nemůže být takový. Bohužel je!