Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, chci napsat jen to, že v tomto obchodě nakupuji již přes více než rok a uskutečnil jsem opravdu spoustu objednávek a zatím jsem se nesetkal s žádným problémem. Oblečení mi zatím vždy sedělo a příšlo do dvou pracovních dnů. Pří výměnách bylo vždy také vše v pořádku a většinou vyřešeno do 14 dní. Každopádně dokážu pochopit že se prostě chyba stát může a žádný obchod snad není bezproblémový.

  • S tímto obchodem mám velice špatnou zkušenost.Objednal jsem dětskou mikinu vel. 134-140 , přišla poměrně brzo,ale to je asi to jediné kladné. Mikina je velikosti asi 128 a výstřih takový , že tam neprostrčí hlavu čtyřleté dítě ( natož dítě výšky 140 ) . Po telefonátu s jejich operátorkou jsem se dozvěděl , že každý výrobce má jiné číslování velikostí , ale tím výrobcem je ALTISPORT tak by mohli vědět jaké mají oni své číslování , nebo alespoň napsat SMS a upozornit zákazníka " pozor máme jiné číslování objednejte raději o číslo větší " . Prý mám poslat zboží zpět ,ale za svoje (poštovné nevrátí) Prostě komunikace se zákazníkem veškerá žádná. Hlavně že mají na to si zaplatit reklamu v TV v hlavním vysílacím čase . Prostě HNUS !!!!!!!!!!!

  • Rovněž mám s tímto obchodem špatnou zkušenost, objednal jsem bundu vše OK v akci a skladem, za dva dny e-mail, že objednávku ruší, protože je zboží nedostupné. Řekl jsem si stane se a objednal jinou bundu, rovněž objednávka proběhla normálně, vše skladem, jenže podruhé opět to samé, takže týden v háji a do třetice raději vyrazím do kamenného obchodu se sportovním oblečením. PROTO TENTO OBCHOD SILNĚ NEDOPORUČUJI.

  • mam podobnu zapornu skusenost. v pondelok mi prisla softshell bunda BALASI. zistil som ze jedna z velkosti (rozmer od najvyssieho bodu ramena ku pasu) uvedena v tabulke k tejto bunde a realita sa od seba lisia o 4 - 5 cm, co je naozaj dost. hned v utorok rano som poslal mail, s tym, ze tovar poslem spat a chcem vratit peniaze + preplatit postovne. doteraz ziadna odpoved, vcera som skusil telefonovat, nikto nezdvihol. ked som im ale poslal mailom potvrdenie z netbankingu o zaplateni, odpisali do polhodiny. naozaj "skvely pristup" k zakaznikom

  • dbelik: také mám podobnou zkušenost

  • Mám podobnou zkušenost. Reklamoval jsem zboží, ale po měsíci nic nedělání jsem musel urgovat. Vrátili peníze, ale bez požadovaného poštovného. Je mi to líto, ale s tímto obchodem končím.

  • Dobry den. Chce se podelit se zkusenosti me manzelky s obchodem Altisport. 31.8.2015: Objednali jsme pres e-shop termopradlo a zimni kombinezu. Po nekolika dnech dorazil balik (8.9.2015), ktery vsak obsahoval uplne jine zbozi a fakturu na pani stejneho jmena, ale s adresou z opacneho konce republiky. Po telefonicke domluve s pracovnici obchodu jsme hned poslali zbozi zpet a narokovali postovne a nase objednane zbozi emailem. Potom se cca tyden nic nedelo. Tak jsme urgovali doruceni spravneho zbozi nebo vraceni penez. Bylo nam receno ze se stale ceka na to az druha pani vrati nespravne zbozi. A dale se nic nedelo. Kdyz manzelka urgovala telefonicky, bylo ji receno pracovnici, ze emaily moc nectou. Po nekolika dalsich urgencich jsme se konecne dockali po 22 dnech od zaplaceni vraceni penez (22.9.2015), ovsem bez proplaceneho postovneho. Tzn. ze budeme muset protelefonovat dalsi penize a stravit dalsi cas tim, ze se budeme s obchodem dohadovat na vraceni zbozi. Z obchodu jsme bez problemu objednavali 3 roky a vzdy bylo vse v poradku. Ale po teto zkusenosti zde jiz objednavat nebudeme. Prejeme ostatnim nakupujicim, aby nemeli podobne problemy.

  • Alticz: hmm odpověď e-shopu po 12 dnech :-)

  • Kaca:

    Dobrý den,

    Z Vašeho dotazu není zřejmé o jaký problém se jedná, obraťte se na naše zákaznické centrum telefonicky nebo emailem, dotaz i nespokojenost vyřešíme.

    Děkujeme a s pozdravem
    Váš team Altisport

  • Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti z posledních dní? Bohužel jsem si nepřečetla tuto diskuzi dříve, nenapadlo mě, že se v dnešní době ještě může něco takového stát, že u tak známého a cenami ověnčeného e-shopu bude problém s odesláním předem zaplacené objednávky, naštěstí menší částky, ale pak mám ještě jednu objednávku, co chci vrátit a bojím se, že nebudu mít nic - ani oblečení, ani peníze... :-o

  • Absolutně žádná komunikace se zákazníkem, za nedorozumění v objednávce ze strany obchodu ani sprosté "pardón" !!! A po přečtení recenzí od ostatních nakupujících je toto u Altisport asi standard! Takže, já u nich už NIKDY nenakoupím a nikomu nedoporučím? Profi E-shopů je poměrně málo - bohužel!

  • Mě přišlo zboží opravené a v pořádku. Jsem ráda za opravu, bunda se mi moc líbí. Jen tím, že jsem neměla měsíc žádnou zprávu a dovolat se nedalo mě teda hodně zklamaly a další objednávku si raději odpustím. Není nad kamenný obchod, kam se dá zajít.

  • Dobrý den,mám ten samý problém.Minulý týden v pondělí mě ujištovali,že peníze odesílají a doteď je na účtě nemám.A to mi dluží peníze od 18.11.Telefon je stále obsazený.

  • Dobrý den, stále žádná odezva, telefony neberou nebo rovnou obsazovací tón, pak to spadne. Pokud se do konce týdne nevyjádří, obracím se ČOI. Mám toho dost. Všem radím nic nekupovat, možná byly dobrý internetový obchod, ale podle mě není vše v pořádku jak tu ujišťují.

  • VELMI ŠPATNÁ FIRMA-NAKUPOVAT JINDE.
    Přidám také špatnou zkušenost.
    Koupili jsme trička, opakovaně, vícekrát. První zboží bylo prima ale ty další objednávky horší. Poslední trička co došla, špatně ušitá, neproporčně šéřka rukávů atd. Jako z vietnamské tržnice. Ale to nebylo předmětem reklamace. Potisk jednoho trika s nápisem altisport, byl naprosto nesymetricky natištěn. Tričko, tak jako každé oblečení, putovalo po rozbalení do pračky, jelikož to nebylo na první pohled vidět. Na základě reklamace přišel mail, že jelikož bylo tričko vyprané, tak se musí uplatňovat reklamace od dodavatele a zda to uzná. Tedy snaha přenést odpovědnost na kupujícího. Zboží, pokud si firma nedělá tisky sama, má zkontrolovat od dodavatele při převzetí a ne dál prodávat zmetky. Nicméně, než bych lítal na poštu a platil poštovné, tak tričko vezmu do posilovny. Udivuje mě přístup, kdy pokud by tričko nebylo vyprané, tak jej vezmou zpátky a bez mrknutí oka prodají někomu jinému a budou doufat, že dotyčný si ho nechá. Opravdu povedená firma podvodníků.
    Takže je úsměvné vidět, že se najde s prominutím pitomec, který se snaží ušetřit stovku za reklamaci výměnou, když je zboží zmetek a předpokládám, že náklady na tričko s potiskem budou tak 50, max stovka a přijde o zákazníka, který tam pravidelně nakupoval i s rodinou. Já u nich už nekoupím nic a zbytek rodiny už také ne. Ale asi moje peníze nepotřebují, tak je dám rád někomu jinému. Dopručuji se této firmě vyhnout, je dost dalších, které rádi zboží prodají.
    R.P.

  • Také jsme se posunuli dál! Zavolali jsme s z jiného telefonu, mé číslo a číslo mé přítelkyně měli už snad uložené jako NEZVEDAT. V úterý 20.1. nám náhodou zvedli telefon, ptz. to číslo neznali, a řekli, že výměna proběhla 19.1., a když jsme se zeptal, jestli to i poslali, tak tvrdili že ano. To samé mi odpověděli i do mailu. Jenže to bych to už musel mít ve středu doma, a ono nic. Dnes je čtvrtek a taky nic. Přítlkyně už zoufalá, ptz. bundu chtěla na víkend na lyže. Jakmile jsme dnes zavolali z jiného čísla, tak to hned zvedli. Pěkně jsem jim to vytmavil, tohle jednání není normální.Típat zákazníkům telefony, to jsem ještě neviděli! Chtěl jsem tedy podací číslo balíčku, který údajně od nich odešel 19.1., paní ani nevěděa, co po ní chci. Zajímalo by mě, koho tam zaměstnávají. Musela telefon předat kolegyni.. No samozřejmě, že žádné podací číslo nenašly, protože balíček byl ještě u nich. Vůbec nás to nepřekvapilo, měli jsme si přečíst dříve tyhle recenze, pak bychom si vůbec nic neobjednávali. V pátek máme cestu na Klínovec, tak se tam za nimi zastavíme a raději si zboží osobně přebereme, prý vrátí i přeplatek na ruku, tak jsme zvědavý, jak to dopadne!

  • Tak koukám, že problém nemáme jenom my. Když jsme objednávali bundu tak dorazila v pořádku a rychle, ale po vrácení a zažádání o jinou bundu jiné velikosti nebereou telefony, neodpovídají na e-mail. Máme strach zda vůbec vrátí přeplatek a jak dlouho to bude trvat a kdy pošlou slíbené zboží.
    URČITĚ TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI.

  • Andrea Škodová: Tak jsme se posunuli dál. Přesto, že jsem se snažila do obchodu poslední dva dny intenzivně dovolat (cca 20x). Nikdo mi to nevzal - bud mi to položili, nebo to nechali jen vyzvánět, nebo tam byl obsazovací tón ať počkám a pak mi to položili. Dnes to můj manžel nevydržel a zavolal ze svého telefonu - vzali mu to napoprvé....hm, jaká náhoda (že prý to dnes pošlou). Skoro to vypadá, že nespokojené zákazníky normálně blokují. Ale to určitě nedělají - co mne to jen napadlo! ŽE?!?!?

  • Dobrý den, takže koukám, že ten problém nemám jen já. Jenže vy jste alespoň zboží viděli. Já blbec jsem jim poslala dva tisíce a teď mi neberou ani telefony, ani na maily neodpovídají. Myslím, že půjdu na policii. Vzhledem k tomu, kolik vás tu je, tak způsobená škoda je dost vysoká. Myslím, že milý obchod a pan Titlbach mají průser a krachují. Nemají dost peněz na vracení, zboží neposílají. To je celkem jasné. NIKDO NIC NEKUPUJTE!!!!!!!!

  • Dobrý den,

    budu Vaší zprávě teda věřit, vzhledem k tomu, že jste o 7 denním skluzu napsali na Facebooku 11.1.2015 a dnes je 18.1.2015 mělo by v pondělí být vše v pořádku. Necháme se překvapit. Samozřejmě chápu, že vánoce Vám daly zabrat, nicméně už je skoro měsíc po.