Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Asistence a pomoc zakazniku nic moc
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Obchodu Allhere se obloukem vyhnout!!Objednal jsem si 60 kusů respirátorů FFP2 podle jejicch katalogu.Obdržel jsem 50kusů jiných než jsem si objednal a zbylích 10 kusů bylo zase jiného typu.Na mou reklamaci mi odpověděli,že jsou od různých výrobců a všechny že jsou stejně kvalitní a když se mi to nelíbí tak je mám poslat zpět. Tak proč potom prodávají respirátory v různých cenách,když podle nich jsou kvalitou všechny stené.Mohu se tedy domnívat,že jsem obdržel podstatně levnější zboží.Respirátory u tohoto obchodu rozhodně nekupovat!!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Na webových stránkách tvrdili, že mají český certifikát ke každému výrobku a že na každém je značka CE. To ovšem neodpovídá pravdě. Žádný certifikát nebyl přiložený a na respirátorech není značka CE, Výrobek HJR - CN95 -01
-
Nedoporučuje obchod
- cena produktů
- Přišel mi špatný počet produktů (26 z objednaných 30)
Komunikace velmi "vázla", objednávku bylo potřena telefonicky potvrdit (na e-shopu o této potřebě nebyla ani zmínka) - telefonáty probíhaly, samozřejmě, v průběhu dne, kdy pro mnoho lidí není možné telefon zvedat. Kvůli nutnosti telefonického potvrzení objednávky se objednávka zásadně zpozdila, a i přes potvrzení přes telefon jsem byla mailově informována o tom, že objednávka bude zrušena, protože nebyla potvrzená.
Reakce obchodu Allhere
Vážený zákazníku,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, ovšem rádi bychom k tomu řekli relevantní informace. Ano, ve dnech, kdy jste objednávku vytvářela, jsme všechny objednávky obvolávali, jelikož plno lidí si zboží objedná a následně nepřevezme, z tohoto důvodu chceme eliminovat vedlejší náklady a proto se snažíme s klienty vždy objednávku dodatečně potvrdit. Zde vidím, že vám zboží bylo odesláno po 2 dnech objednání. Nevím tedy, z jakého důvodu nám píšete negativní hodnocení, jelikož z naší strany proběhlo vše v pořádku a 100% se snažíme s našimi klienty komunikovat.
S pozdravem krásného dne
Váš tým Allhere.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Balíček nepřišel v celém balení jak slíbily. syn byl dost zklamaný
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dorazilo zboží úplně jiné, ještě k tomu použité, odřené a špinavé!
- Na reklamace nereagují!!
- Už nikdy více! NEOBJEDNAVEJTE!!!
Podvodníci!!!
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Komunikácia
- Doručenie - jedine Česká pošta
- Tovar dodaný nekompletný
Dňa 21.11 som objednala a ihneď aj zaplatila tovar. 23.11. 2020 mi prišlo potvrdenie, že platba bola prijatá, odvtedy sa nič viac zo strany obchodu nedialo... Na základe informácie v emaily, že budem informovaná o odoslaní môjho tovaru som čakala. 27. som overovala na uvedenom tel. čísle kedy bude tovar odoslaný. Odpoveď bola strohá, pokiaľ je to hoverboard so konca týždňa. Tak sa aj stalo. Tovar od 30.11. visel na pošte. Žiadala som o odstúpenie od zmluvy v zákonnej lehote- podľa obchodu to nie je možné keď je balík odoslaný a je u prepravcu. Žiadala som o reklamovanie zásielky, ktorá bola 10 dní uložená na pošte. Ja ako príjemca to bohužiaľ nemôžem spraviť... Zase nič. Nakoniec tovar šťastne dorazil, ďalšie nemilé prekvapenie- BEZ NABÍJAČKY!!!
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Příšerná komunikace
V tomto obchodě jsem nakupoval naposledy. Objednávku (2x Hoverboard) jsem odeslal 24.11.2020 a tentýž den uhradil (10 278 Kč). Dne 3.12.2020 jsem volal na jejich informační linku, zda objednávku odeslali a bylo mi řečeno, že obj. byla odeslána 30.11.2020. Když jsem požadoval číslo balíku, odmítli mi jej sdělit, že na to nemají čas aby ho dohledávali a že mi balík určitě přijde následující den. Opět jsem volal na informační linku 7.12.2020, že zboží stále nedorazilo ať mi dají číslo balíku - znovu jsem byl odmítnut s tím, že ať zavolám za 2 dny pokud mi balík nebude dodán. Dne 8.12.2020 jsem napsal mail kde jsem popsal situaci a žádal je o zaslání čísla balíku - nikdo neodepsal, ale do hodiny mi volali jak jsem spokojený s objednaným zbožím. To jsem se dotyčného, který mi již několikrát odmítnul poskytnout číslo balíku zeptal jestli si ze mě dělá srandu? Dne 9.12.2020 mi zavolal opět stejný člověk, že číslo balíku mi dát nemůže, protože česká pošta ho neeviduje a že to není jejich problém, ale problém české pošty, ale že mi zboží zašlou znovu. Dnes 10.12.2020 jsem opět volal na informační linku, zda mi odeslali zboží znovu a bylo mi řečeno (opět stejným člověkem) že musím čekat až mi ho dodá česká pošta, že oni balík odeslali a neví kde je.....Momentálně jsem bez zboží a bez peněz. Obratem jsem zaslal na jejich email odstoupení od smlouvy a jsem zvědavý kdy a zda vůbec mi dorazí peníze. Samozřejmě budu kontaktovat příslušné orgány, aby se tímto eshopem zabývali.
-
Nedoporučuje obchod
- Omluví se, když se proaktivně zajímáte, proč trvá dodat objednávku, u níž garantují rychlé dodání. Ale jenom když...
- Plané sliby o garanci rychlého dodání
- Vše údajně skladem, pak problémy s dostupností
- Neinformují vás o diferenci mezi proklamovaným a realitou jejich schopnosti dodat zboží, musíte se sami zajímat
Vše prý mají "skladem", s pěknou medailí o garanci rychlého dodání (u produktu, co jsem objednal, deklarováno do 72 hodin). Objednáte, zaplatíte předem, potvrdí přijetí platby. A pak ticho po pěšině. Položíte dotaz na stav objednávky, do 24 hodin se vám mail vrátí jako nedoručitelný. Sami vyhledáte ten správný kontaktní mail na jejich webu, napíšete znovu a odpovědí, že mají problém s dostupností. Na webu ale stále tvrdí jiným, že totéž zboží mají skladem a že jsou schopni ho doručit do 72 hodin. Odstoupíte od smlouvy pro nedodání zboží v jimi proklamované době, což vám potvrdí a čekáte, zda aspoň jejich fráze o garanci vrácení peněz do 14 dnů od odstoupení (na niž ovšem máte právo ze zákona) není zase jenom fráze, která vás nalákala na zbytečné vynaložení vašich peněz do rukou někoho, kdo není schopen dostát plnění uzavřené kupní smlouvy. Namísto těšení se na hezké vánoční dárky se těšíte na setkání s právníkem, na jednání s ČOI o nekalých obchodních praktikach a na jednání v bance o možnosti chargeback.
Reakce obchodu Allhere
Dobrý den,
rádi bychom se vám omluvili za zdržení při vyřízení vaší objednávky. Bohužel u tohoto typu hodinek došlo k výpadku, jelikož dodavatelem dodané hodinky projevovali vady v kompletnosti češtiny a proto jsme čekali na dodání nových. Bohužel před vánoci máme delší dobu vyřízení vrácení plateb. Dle naší kontroly byla platba odeslána již v pátek. Ještě jednou se vám omlouváme za vzniklou situaci a budeme doufat, že v nás neztratíte důvěru pro příští výběr.
S pozdravem
Tým Allhere.cz -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod jsem si vybrala na základě recenzí. Po přečtení věty, kde se eshop kasá tím, že vše před prodejem koncovému zákazníkovi vyzkouší, jsem s objednávku neváhala. Zakoupila jsem vnukovi k vánocům Buggynu, kde na první pohled bylo vše v pořádku. Pán z eshopu volal, jestli dorazila v pořádku a kdybychom cokoli potřebovali, ať se ozveme a nezapomněl mi připomenout, abych napsala recenzi. Teď už mi dává smysl, proč na recenzi tolik spěchal, i když do Vánoc a vlastně prvního vyzkoušení byl vlastně čas. Po prvním svezení dojela asi 500 metrů, což je opravdu žalostně málo a nemile nás tato situace překvapila. Stále jsme však doufali v málo nabitou baterii, kterou jsme opětovně nabili,ale opět malý dojezd. Buggyna měla měkké kolo, které se ale po nafouknutí nevejde pod blatník,tak zkoumáme proč. Bord je složený ze součástek, které k sobě moc nepasuji ,což bohužel na první pohled není znát a naivně jsme spoléhali na, dá se říct motto eshopu "před prodejem je zboží odzkoušené".Rozhodneme se reklamovat.Volám pánovi že to nejede co máme dělat. "No to já nevím pošlete to na reklamaci dopravu vám zaplatíme." Na jeho odpověď jsem reagovala jejich větou "vždyť zboží před prodejem zkoušíte" a reakce pana prodejce? Ta byla opravdu nečekaná. Zda si prý vážně myslím, že maji čas, všechno zboží před prodejem zkoušet. Ano, opravud jsem si to myslela, když se tím kasají. Na otázku, proč je to tedy uvedeno, mi vlastně neodpověděl a jeho ochota najednou tatam. Po zabalení balíku jsem byla znovu nemile překvapena, není snad nikdo kdo by ho odvezl ,nadměrné balíky vozí jen pro podnikatele a tak opět volám jestli mohu poslat jen board samotný ,ale dozvím se že to není možné musíte poslat vše .Eshop má svoji dopravu, kterou pro něj odmítl poslat tu si musím zajistit sama. Z dalšího telefonátu s pánem, se pán najednou proměnil v operátora, který nic neví, neumí a nemůže. Celou recenzí bych jen chtěla upozornit další lidi na nákupy z tohoto internetového obchodu. Věřím, že když vše proběhne hladce a není nutnost řešit recenze, nemá nikdo s eshopem problém. Ovšem provozovat internetový obchod není jen o tom něco prodat, ale postavit se čelem i při problémech. Obchod v žádném případě nemohu doporučit a další kroky v postupu řešení této situace, záleží na samotném přístupu internetového obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Skladové dostupnosti nejsou reálné. Nemají zboží, které uvádí skladem a následně odešlou zákazníkovi jinou barvu nebo tlačí na telefonu, aby si ihned vybral jinou, protože zrovna nakládají a odjíždí poslední auto. Když chce člověk info s nabídkou do mailu, tak to nejde, protože mi volá jen skladník ... cože?!
Reakce obchodu Allhere
Dobrý den pane Petřivalský,
děkujeme za zaslání vaši zkušenosti, celou věc nechám u nás ve firmě prověřit, kde došlo k pochybení při vaší objednávce a budeme vás obratem kontaktovat.
Co se týče skladové dostupnosti, ta je u nás reálná, proto věc prověříme, kde nastalo pochybení.
Přijměte naši omluvu za vzniklou situaci
S pozdravem
Tým Allhere.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dodané zboží není to co bylo na obrázku v obchodě
- nevrací peníze za vrácené zboží
- nekomunikují
Objednal jsem si Hoverboard. Přišel jiný než byl na obrázku, navíc vypadal, že už ho někdo používal. Na stránkách jsem tedy vyplnil formulář o odstoupení od smlouvy, odeslal i s kopií faktury a Hoverboardem zpět hned druhý den. Již více než měsíc nemám žádnou reakci a peníze také nikde.
-
Nedoporučuje obchod
- Naštěstí jsem zde nic nekoupil. Vzhledem k rozporuplným recenzím jsem se snažil objednávku zrušit. Komunikace nulová. Po týdnu od objednání mi zavolali z e-shopu, že požadované zboží nemají. Těžko říci, co by se dělo v případě nějaké reklamace.
-
Nedoporučuje obchod
Po 4 dnech od objednani a uhrady predem zadna zprava od prodejce. Na zaklade dotazu pres chat odpovedel obchod, ze je zbozi jiz odeslano. Nicmene dalsi den (5. den od uhrady) z obchodu volali, ze dane zbozi neni vubec skladem a muzou nam poslat jine zbozi. Na mou reakci, ze zbozi bylo na webovych strankach SKLADEM, mi odpovedeli, ze webove stranky nejsou aktualizovane - tzn. vse skladem. Objednavka mnou stornovana a poslana zadost o vraceni penez.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem zaplatil, ale stále nedorazilo. Info z obchodu není vůbec žádné a na SMS nikdo neodpověděl. Tak neplatit nic předem.
Reakce obchodu Allhere
Dobrý den pane Marek,
dle systému vám byl balíček odeslán ihned 2.7 na vaši adresu. Respektive na adresu uloženky, kterou jste zvolil, prosíme zkontrolujte si to s pobočkou dané uloženky, kterou jste při objednání zvolil.
S pozdravem
Tým Allhere.cz