Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Přehledná nabídka, rychlá reakce na objednávku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Cena, rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- velký sortiment zboží
- doprava nic moc
-
Nedoporučuje obchod
Jak mam hodnotit něco, co mi ještě nebylo doručeno?
-
Doporučuje obchod
Rychly
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
- Dobrá komunikace,rychlé vybavení zakázky.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Vše ok
-
Doporučuje obchod
- Rychlá komunikace i dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
objednal,zaplatil,obdržel....
-
Doporučuje obchod
Objednal jsem a vše brzy a bez problémů dorazilo do boxu.Vše ok!
-
Doporučuje obchod
- Dobré ceny
- Nic
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Velmi rychlý obchod doporučuji
-
Doporučuje obchod
Spokojenost
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Přišlo něco trochu jiného než jsem objednával.
-
Doporučuje obchod
vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlost
-
Doporučuje obchod
Dobrá komunikace a rychlé vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání
- Poslali zboží s jinou etiketou než jsem si objednal.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
avízované odeslání zboží během 1 - 2 dnů se nekonalo a zboží dorazilo po více jak týdnu, v žalostném stavu, krabice rozervaná a zboží se v krabici povalovalo. Protože se jednalo o chemické prostředky, byla jen náhoda, že se nádoby nepoškodily. Nevím, do jaké míry za poškození může dopravce, ale za balení určitě obchod. Nedoporučuji!
Reakce obchodu allforcars
Dobrý den,
zákazník si objednal zboží 3.10, ve čtvrtek. Objednávku jsme zákazníkovi odeslali 8.10 v úterý. Ano, z naší strany došlo ke skluzu o 1 pracovní den oproti deklarovanému datumu, za co se omlouváme. Bohužel Zásilkovna balík doručila na výdejní místo jenom 11.10, co může zákazník sám dle čísla balíku dohledat. Takže k většímu skluzu došlo prací dopravce, za co naše společnost určitě nemůže.
Balíky, hlavně když se jedná o autokosmetiku a tekuté výrobky balíme s maximální péči, aby se nepoškodili. Od nás balík určitě odcházel v 100% stavu.
Tady by negativní hodnocení zasloužil spíše dopravce, než náš obchod. I tak se omlouváme zákazníkovi za nepříjemnosti.
Férové by bylo, kdyby zákazník upravil recenzi nebo úplně stáhl.