-
Nedoporučuje obchod
Ptate se me na nazor na vas internetovy obchod. Nechapu proc? Zbozi jsem si objednal pred cca tydnem, dostal potvrzenou objednavku a od te doby nic. Jen se mne prate na mou spokojenost a o objednanem zbozi nic nevim. Nechapu????
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
máte pravdu, zboží jste si objednal před týdnem a Heuréka poslala automaticky dotazník spokojenosti, i když zboží - lampa MANTRA CAPUCCINA - má dodací lhůtu 3-4 týdny. Zboží máme objednané u dodavatele a dodáme Vám jej ve lhůtě dle objednávky.
Váš Alhambra team
Doplňujeme 11.5.2022: Zboží bylo dnes odesláno. -
Nedoporučuje obchod
- od objednání a zaplacení zboží uplynulo 5 týdnů a zboží nedošlo; obchod se po urgenci před týdnem ani neozval
-
Nedoporučuje obchod
- nulová komunikace se zákazníkem
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
děkujeme, ponaučíme se. -
Nedoporučuje obchod
12 dní od objednání, zboží nemám
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
Vámi objednaná váza RINGS má uvedenou dodací lhůtu 2 týdny, tj. 14 dnů. Vzhledem k tomu, že jste vázu objednávala 11.9., tedy před 12 dny, dodací lhůta ještě běží.
Zboží je v tuto chvíli (23.9.2020 12.16 hod) na cestě z Holandska k nám do skladu.
S pozdravem
Alhambra design studio -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží, které mělo dostupnost za 2 týdny. Momentálně je to skoro 5 týdnu od objednání, zboží stále nemám. Komunikace ze strany eshopu nulová, na stav objednávky jsem se již 4x sama dotazovala a odpověď s datem dodání jsem nedostala.
Reakce obchodu Alhambra design
Řešeno/vyřešeno mimo Heuréku
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží bylo zabalené již poškozené, ihned jsem zaslal foto a dotaz, přesto mi nikdo neodpověděl na řešení dané situace. Čakl bych lepší přístup od takovéto firmy.
Reakce obchodu Alhambra design
Reklamaci jsme obdrželi ve středu 20.5. v 16.05 hodin, ihned jsme ji předali výrobci do Holandska, kde byl následující den státní svátek. V pátek 22.5. s námi začal jednat výrobce, komunikovali jsme se zákazníkem, který ale mezitím napsal recenzi na Heuréku. Reklamace byla vyřízena během 16 dnů.
-
Nedoporučuje obchod
Zaplaceno, ale zboží zatím nedorazilo, nebylo uvedeno při objednávce, že nemají skladem. Pokud nepřijde zboží do 31.3., požádala jsem o zrušení objednávky a vrácení peněz, takže zatím nevím nic.
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ale rád bych uvedl Váš komentář na pravou míru:
Dne 17.března ve 23.05 hod jste si u nás objednala kožešinové podsedáky. U položky byl (a je) uveden text: "Dostupnost: doba dodání 2 týdny". Dostupnost musí být u každé položky, jinak by položka nemohla být uvedena na Heuréce, běžně užíváme buď "Skladem", "Ihned k odběru" nebo informaci, jak dlouho bude trvat dodání, jako v tomto případě. Ihned po dokončení objednávky Vám přišly dva maily, jeden s potvrzením objednávky a druhý s platebními údaji, protože bylo objednáno s platbou bankovním převodem. I v tuto chvíli byla v mailu uvedena dodací lhůta. Dne 18.března nám přišla Vaše platba převodem. Ihned jste dostala informaci do mailu (v 8.42 hod), že platba byla přijata, následně (v 11.31 hod) jste dostala zprávu, že zboží bylo objednáno u dodavatele.
Dne 22.března jste nám poslala dotaz, kdy pošleme zboží, odpověď zněla:" Vámi objednané podsedáky běžně dodáváme do 2 týdnů od objednání (viz údaj o dostupnosti zboží u každé položky). Podsedáky jsou objednané a nenastanou-li problémy s dopravou a dovezením zboží ze zahraničí, budou Vám dodány v průběhu příštího týdne."
Dne 27.března jste nám poslala mail, s tím, že pokud zboží nedojde do 31.3. (ačkoli máme termín do 1.4.), objednávku rušíte.
Následující den - v sobotu 28.3. večer - jste zveřejnila toto hodnocení, s tím, že dodací lhůtu hodnotíte polovinou hvězdičky z pěti možných, komunikaci obchodu jednou hvězdičkou z pěti možných.
Mrzí nás, že hodnotíte dodržování dodací lhůty ve chvíli, kdy ještě běží a Vaše - z našeho pohledu velmi nespravedlivé - hodnocení velmi zkresluje pohled na náš eshop. Vaši objednávku jsme dnes stornovali a peníze vrátili na Váš účet, informaci jsme zaslali na Váš mail. -
Nedoporučuje obchod
- Za zboží jsem zaplatila předem, přišlo mi potvrzení, že platba dorazila, pak už nic. Volala jsem po pár dnech do obchodu, jak to vypadá s mojí objednávkou. Velmi neochotně mi bylo sděleno, že v těchto vedrech se vše prodlužuje, že zboží nejspíš nebylo skladem a že mi do druhého dne dají vědět, jak to vypadá. Uplynulo opět pár dnů (konkrétně 5 včetně víkendu) a nemám zboží ani informaci. Dnes tedy budu muset znovu dotazovat.
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
Vaše hodnocení i komentář z 1.7. nás velmi mrzí.
Objednala jste si zboží, které nevedeme skladem a které již od vložení do našeho eshopu má uvedenou dodací lhůtu "Dodání za 7-10 pracovních dní". Jedná se o zboží z Dánska a tato dodací lhůta je u tohoto dodavatele zcela standardní.
Po úhradě jsme Vám zaslali zprávu o přijetí platby a zprávu o tom, že zboží bylo objednáno u dodavatele. Třetí pracovní den od přijetí platby (středa 26.června) jste volala a ptala se, kdy už zboží dostanete. Sdělil jsem Vám, že dodací lhůta je 7-10 pracovních dnů a že momentálně máme na cestě dodávku z Dánska, jen zatím neznáme obsah. A že kdyby tam Vaše zboží bylo, tak zavolám.
Vámi objednané zboží tam ale nebylo, my od 1.do 4.července měli dovolenou (předem avizováno na webu), v pátek 5.7. byl státní svátek; zásilka pro Vás přišla v pondělí 8.7. a ihned byla vyexpedována k Vám. Uznávám: došlo k Vám 11.pracovní den. -
Nedoporučuje obchod
Velice těžké se do obchodu dovolat a velice špatná komunikace mailem.
Pěkné zboží, ale špatný zakaznický servis.Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. Za špatnou možnost se k nám dovolat se omlouváme, zřejmě to bylo zapříčiněno tím, že na konci ledna jsme se stěhovali, nyní telefonické spojení funguje bez problémů na telefonu 604 617 279, případně 220 990 446. Kolegyně je s Vámi v mailovém kontaktu. -
Nedoporučuje obchod
- Po více něž měsíci, mě napsali, že zboží se už nevyrábí
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se - zahraniční dodavatel se bohužel ukázal jako zcela nespolehlivý; místo aby nás ihned informoval o tom, že zboží již nebude, nechal nás čekat s informací, že zboží přijde.
Vzhledem k tomu, že si nemůžeme dovolit nechat kazit naši práci, s tímto zahraničním partnerem dnešním dnem ukončujeme spolupráci a v tuto chvíli stahujeme z nabídky všechny jím dodávané položky. Přesto je nám jasné, že jsme ztratili zákazníka.... -
Nedoporučuje obchod
Dne 8.4. jsme objednali stolek Vieste. Doba byla neustále odkládána, Nyní, v září, byla doba dodání opět prodloužena na listopad - stolek by nejspíš ani nedorazil. Absolutně nedoporučuji tento obchod.
Komunikace obchodu je ale výborná - alespoň to.Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den,
omlouváme se za uvedenou situaci - zahraniční dodavatel nás v dubnu informoval, že dodání bude později, což se občas stane u většiny dodavatelů. V červnu posun na září ... Chápeme, že další posun o další dva měsíce neakceptujete, Vaši objednávku samozřejmě rušíme. -
Nedoporučuje obchod
Obchod objednávku přijal, potvrdil, zpracoval, začala jsem se na zboží těšit. I když na webu uváděl, že zboží je skladem a skladem na webu zůstalo i poté co mi objednávku zrušili, že zboží nemají.
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den, u zboží, Vámi objednaného 14.3. byla uvedena dodací lhůta 2 týdny. Během 40 minut po Vaší objednávce jsme zadali požadavek k našemu dodavateli, který nám další den ráno sdělil, že stolky již nemá a další mít nebude. To jsme vám obratem sdělili, nabídli alternativu, omluvili se a ihned stáhli stolek z nabídky na našem eshopu; po Vaší odpovědi jsme Vaši objednávku zrušili. To, že provozovatelé jiných serverů i další dva týdny uvádějí, že máme zboží skladem, s nimi řešíme. Uvedená situace nás mrzí a ještě jednou se omlouváme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Předchozí zkušenosti dobré
- Po rozbalení balíku se ukázalo, že jsou police na dvou místech poškozené. Nejprve obchod reagoval,nabídl slevu za poškození nebo výměnu...a od té doby ticho po pěšině...žádná reakce.
Reakce obchodu Alhambra design
Dobrý den, poškození polic a vyřízení reklamace s Vámi řešíme. Více v mailu.
-
Nedoporučuje obchod
- výborný marketing
- špatná minulost, neznámá přítomnost
Ztrátové firmě odmítám poskytnu zálohu
Reakce obchodu Alhambra design
Děkujeme za Váš názor. Ano, kdysi jsme byli ve ztrátě (dokonce ještě v době, kdy jsme neměli eshop), to se stává i světově známým firmám. Tvrdit cokoli o špatné minulosti někoho, jehož prodejna funguje víc než 13 let, je zavádějící.
Na základě Vaší objednávky na eshopu jsme Vám vytvořili individuální cenovou nabídku, protože jste chtěl zboží pro další prodej – náš eshop není určen pro zákazníky, kteří jednají v rámci své podnikatelské činnosti (viz obchodní podmínky).
Po odsouhlasení cenové nabídky jsme Vám vystavili závaznou objednávku a zálohovou fakturu na 50% z ceny zboží, což je standardním postupem u objednávek v rámci podnikatelské činnosti.
Vy jste zálohu odmítl uhradit, což jsme akceptovali. Pokud klientovi obchodní podmínky z nějakého důvodu nevyhovují, má samozřejmě možnost nakoupit si zboží u jiného prodejce. Velmi nás mrzí Váš postoj, ve všech Vašich požadavcích jsme se Vám při objednávce snažili vyjít maximálně vstříc.
Co se týká naší „neznámé přítomnosti“, přijďte se podívat na náš showroom do centra Prahy :-)