• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostupnost: Skladem 9 ks = není skladem

    Třetí den od objednávky jsem sám zavolal do společnosti, abych zjistil jak to vypadá s mojí objednávkou. Zjistil jsem, že i přes to, že uvádí dostupnost produktu skladem, tak zboží skladem není a musím počkat do pondělí (sedmý den od objednání). Když jsem ani ve čtvrtek (desátý den) nedostal žádnou informaci, objednávku jsem stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní chování, porušování práva spotřebitele / upírání tohoto práva. Výmluvy a nahrazování slov nechceme za nemůžeme. Po konzultaci s ČOI jsem jasně v právu a z obchodu mi tvrdí, že jsem jim to nedokázal vysvětlit a že oni tomu lépe rozumí :))
    • Snaha po rychlém výdělku, bez ohledu na spokojenost zákazníka.

    Dlouho mě nikdo takhle nenaštval. Místo aby se alespoň snažili najít kompromisní řešení, tak jdou do sporu s ČOI, i když se mi ČOI na první dotaz vyjádřila, že jsem jasně v právu.